Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Ligt eraan wat je vind van de situatie in de Midden-Oosten
dat weet ik, anders was ik een eerlijke openhartige man geweest, nu hield ik me in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dit is dan ook een adoratie topique
Jij kan er niet tegen al jij op je foutjes wordt gedrukt, maar zij niet gevreesd, ik bemoei me niet meer met jou en straks niet meer met niemand. Inderdaad GAAP GAAP hierquote:
Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land volquote:
Ik begin verliefd te wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.
understatement van het jaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land vol
Nee joh, hier zitten alleen kneuzen, dat heb ik al gezien
Wat was je vraag ook alweer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
En wat is dan jouw antwoord op mijn vraag die ik aan je gesteld heb?
Ze vervalt inderdaad vaak in herhalingquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef opastokvis het volgende:
[..]
understatement van het jaar.
Ik begrijp er echt geen ster van. Niet de eerste keer.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land vol
Nee joh, hier zitten alleen kneuzen, dat heb ik al gezien
Het melden dat het een understatement van het jaar dat is pas cliche, manquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef opastokvis het volgende:
[..]
understatement van het jaar.
Aangezien je foutloos Nederlands zo belangrijk vindt, wil je hier vast zelf wel even de fouten uit halen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij kan er niet tegen al jij op je foutjes wordt gedrukt, maar zij niet gevreesd, ik bemoei me niet meer met jou en straks niet meer met niemand. Inderdaad GAAP GAAP hier
Eigenlijk ook wel ergens een beetje zielig, die man was helemaal ontredderdquote:
Linkje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.
ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ze vervalt inderdaad vaak in herhaling
Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik begrijp er echt geen ster van. Niet de eerste keer.
Het erge is dat hij graag als martelaar wilt sterven. Het is bekend dat hij 20 miljard tot beschikking heeft en in bezit is van 'vuile' nukes. Ik hoop dat Libië snel verlost is van deze tiranquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eigenlijk ook wel ergens een beetje zielig, die man was helemaal ontredderdVolgens mij weet hij diep van binnen dat dit hem niet meer gaat worden. Tien jaar geleden kon hij nog zo tekeer gaan en boog het volk gedwee zijn hoofd. Maar nu... Times have changed and he can't deal with those changes
gaaaaaaaaaquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?
Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
Dit is inderdaad voor ons vermaak opastokvisquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?
Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WETquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.
vermoedelijk puur voor ons vermaak, weer zo'n sexypants die denkt dat ze boven de wereld staat tot haar tieten gaan hangen.
altijd mooi om te zien hoe die venijnig van zich af bijten.![]()
motherfucking vogelspin
quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WET
Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef opastokvis het volgende:
[..]
ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.
vermoedelijk puur voor ons vermaak, weer zo'n sexypants die denkt dat ze boven de wereld staat tot haar tieten gaan hangen.
altijd mooi om te zien hoe die venijnig van zich af bijten.![]()
motherfucking vogelspin
godverdomme, waarom reageer je op normale posts abnormaal en vice versa, ik wil een scheldkannonade en dat je gaat huilen in een hoekje.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WET
Vaya con Dios.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?
Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
nee bijna opgevreten, vandaar vogelspinquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoorVaak afgewezen door geile wijfjes?
Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.quote:
daar merkt die kat die geopereerd moet worden toch geen klap van joh.quote:Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |