abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93233839
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Ligt eraan wat je vind van de situatie in de Midden-Oosten ;)
Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:12:21 #152
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93233852
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:09 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Dit is dan ook een adoratie topique O+
dat weet ik, anders was ik een eerlijke openhartige man geweest, nu hield ik me in. ^O^
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93233865
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:10 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

:O
Jij kan er niet tegen al jij op je foutjes wordt gedrukt, maar zij niet gevreesd, ik bemoei me niet meer met jou en straks niet meer met niemand. Inderdaad GAAP GAAP hier
pi_93233866
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jou iig niet
He, jammer..
pi_93233950
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef Boudibou het volgende:

[..]

He, jammer..
Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land vol

Nee joh, hier zitten alleen kneuzen, dat heb ik al gezien
pi_93233981
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.
Ik begin verliefd te worden O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:14:58 #157
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234015
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land vol

Nee joh, hier zitten alleen kneuzen, dat heb ik al gezien
understatement van het jaar. :O
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234021
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:05 schreef prupke het volgende:

[..]

En wat is dan jouw antwoord op mijn vraag die ik aan je gesteld heb?
Wat was je vraag ook alweer?
pi_93234064
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef opastokvis het volgende:

[..]

understatement van het jaar. :O
Ze vervalt inderdaad vaak in herhaling ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93234145
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je moet maar zo denken, ik verval in herhalingen, geen hand maar een land vol

Nee joh, hier zitten alleen kneuzen, dat heb ik al gezien
Ik begrijp er echt geen ster van. Niet de eerste keer.
pi_93234161
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef opastokvis het volgende:

[..]

understatement van het jaar. :O
Het melden dat het een understatement van het jaar dat is pas cliche, man
pi_93234167
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Jij kan er niet tegen al jij op je foutjes wordt gedrukt, maar zij niet gevreesd, ik bemoei me niet meer met jou en straks niet meer met niemand. Inderdaad GAAP GAAP hier
Aangezien je foutloos Nederlands zo belangrijk vindt, wil je hier vast zelf wel even de fouten uit halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2011 00:17:48 ]
pi_93234175
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:14 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik begin verliefd te worden O+
Eigenlijk ook wel ergens een beetje zielig, die man was helemaal ontredderd ;( Volgens mij weet hij diep van binnen dat dit hem niet meer gaat worden. Tien jaar geleden kon hij nog zo tekeer gaan en boog het volk gedwee zijn hoofd. Maar nu... Times have changed and he can't deal with those changes :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:18:40 #164
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93234257
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:12 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Khadaffi zijn wanhoopstoespraak was vermakelijk.
Linkje?
Resistance is futile.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:18:50 #165
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234266
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:15 schreef FireFox1 het volgende:
Ze vervalt inderdaad vaak in herhaling ;)
ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.

vermoedelijk puur voor ons vermaak, weer zo'n sexypants die denkt dat ze boven de wereld staat tot haar tieten gaan hangen.
altijd mooi om te zien hoe die venijnig van zich af bijten. ^O^
motherfucking vogelspin
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234299
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:16 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Ik begrijp er echt geen ster van. Niet de eerste keer.
Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?

Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
pi_93234319
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:17 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Eigenlijk ook wel ergens een beetje zielig, die man was helemaal ontredderd ;( Volgens mij weet hij diep van binnen dat dit hem niet meer gaat worden. Tien jaar geleden kon hij nog zo tekeer gaan en boog het volk gedwee zijn hoofd. Maar nu... Times have changed and he can't deal with those changes :P
Het erge is dat hij graag als martelaar wilt sterven. Het is bekend dat hij 20 miljard tot beschikking heeft en in bezit is van 'vuile' nukes. Ik hoop dat Libië snel verlost is van deze tiran :{
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:19:57 #168
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234327
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?

Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
gaaaaaaaaa
pak je biezen!
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234374
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef Seven. het volgende:

[..]

Linkje?
Youtube is your friend sexy gurlie!
pi_93234377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?

Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
Dit is inderdaad voor ons vermaak opastokvis ^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93234383
Vermakelijk is het zeker
pi_93234420
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef opastokvis het volgende:

[..]

ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.

vermoedelijk puur voor ons vermaak, weer zo'n sexypants die denkt dat ze boven de wereld staat tot haar tieten gaan hangen.
altijd mooi om te zien hoe die venijnig van zich af bijten. ^O^
motherfucking vogelspin
Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WET
pi_93234454
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WET
_O-
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93234459
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:18 schreef opastokvis het volgende:

[..]

ik heb de vorige topics niet gevolgd, maar als ze zich al die tijd zo opstelt naar iedereen dan vraag ik me af hoe in godesnaam dit al een reeks van 4 kan zijn.

vermoedelijk puur voor ons vermaak, weer zo'n sexypants die denkt dat ze boven de wereld staat tot haar tieten gaan hangen.
altijd mooi om te zien hoe die venijnig van zich af bijten. ^O^
motherfucking vogelspin
Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoor :') Vaak afgewezen door geile wijfjes?
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:22:16 #175
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234478
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou nu je het zegt. Mijn tieten zijn gaan hangen. Kan jij een plastisch chirug voor me regelen. A.u.b. niet in Belgie, want daar zijn cosmetisch chirurgen vaak geen echte plastisch chirurg. Tja, dat is in Nederland anders geregeld bij WET
godverdomme, waarom reageer je op normale posts abnormaal en vice versa, ik wil een scheldkannonade en dat je gaat huilen in een hoekje. :{
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234486
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 00:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Het is ook niet de bedoeling dat je iemand je begrijpt, het is juist hier de bedoeling dat niemand je begrijpt. Wat had je het trouwens over Bilal?

Maar je kan beter ophouden met lullen, want ik zit hier morgen toch niet meer. Ach, ik had graag die zooi nog ff aangekeken, maar ik ga me gewoon ff ergens anders uitleven
Vaya con Dios.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:22:44 #177
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234509
quote:
10s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Voor de rest klink je helemaal niet bitter hoor :') Vaak afgewezen door geile wijfjes?
nee bijna opgevreten, vandaar vogelspin
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234546
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:20 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Vermakelijk is het zeker
Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
  donderdag 24 februari 2011 @ 00:24:20 #179
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_93234573
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:23 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zou jij niet eens naar bed gaan? Dierenartsen en dan zeker de assistentes beginnen overal rond 8 uur s morgens. Meestal van 8 tot 9 uur spreekuur. Anders ben je morgen niet fris op je werk, hoor. Neem dat maar van mij aan.
daar merkt die kat die geopereerd moet worden toch geen klap van joh.
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_93234628
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 00:22 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Vaya con Dios.
Ik weet echt wel wat dat betekent, hoor.
Maar ga nu maar. Gaat je goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')