Ik weet niet waar jij woont, maar er is hier nog nooit een kat neergeschoten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja want een kat houdt zich aan onze wetten en hoeft niet in de gaten gehouden te worden om te voorkomen dat hij anderen tot last is. Waarom denk je dat het altijd katten zijn die neergeschoten worden?
[..]
Niks troll.
[..]
Nee die mag blijven, maar zodra jij hem in huis wil nemen om hem vervolgens de helft van de dag over straat te laten zwerven mag hij weg.
dipper , dippes, dipkip allemaal koosnamen jwz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heette dippes, zo gehecht was je dus niet aan 'm
Dan ook zeker geen hond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar er is hier nog nooit een kat neergeschoten.
Die dan weer wel.quote:
Ik vind het voor allebei de beesten zielig dat ze verworden zijn tot speelgoed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die dan weer wel.![]()
![]()
Wie wil er nou een hond, walgelijke beesten.
![]()
![]()
Uitroeien die hap.
![]()
![]()
Misschien hebben de buren DIbbes wel in het water gegooitquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef vanBinsberge het volgende:
HOAX, katten, zullen werkelijk nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water komen, om er vervolgens in te vallen. Die zullen het water heel sluw benaderen, stapje voor stapje dichterbij komen om te ruiken of het te zuipen is. dan nemen ze voorover gebogen een paar likjes. En gaan zo snel mogelijk daar weer vandaan.
Dit doet me nu denken aan the sims hoe je iemand altijd kon vermoorden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef 9611Niels het volgende:
Niet zelfstandig uit een zwembad kunnen komen, is je kat dom ofzo?
nee, dat was Roller Coaster Tycoonquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit doet me nu denken aan the sims hoe je iemand altijd kon vermoorden.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
nee, dat was Roller Coaster Tycoon![]()
klusjesman 34 - bezig met verdrinken
Deze man, niet weten van de sims met de verdwenen trap van het zwembad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
In het zwembad duurt te lang, ik zette ze liever in een kamer met open haard en veel boekenkastenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit doet me nu denken aan the sims hoe je iemand altijd kon vermoorden.
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lul hequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
En die kat heeft dan nog meer vrienden dan hem
quote:
?????????? jij steekt je lul erin ofzo??quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]jij hebt er geen kaas van gegeten. deel 3 zuigt kkhard.
antiklacht joetoep: kan ingesloten filmpjes wel kijken zonder gedwongen mij te onderwerpen aan google's heerschappij.
Bij welk topic hoort dat filmpje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |