Hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rechtse mensen menen alles. Hij is ook voor de uitroeiing van de schotse hooglander.
Daar heb ik wel een oplossing voorquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja maar, hij begint wss al te stinken, en valt wss uit elkaar enzo.
Bedoel je '....in mijn harde' of 'in mijn hartstikke....' ...., kansloze lul.quote:
Nu alleen nog een defilblerelatuer dingesquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heb ik wel een oplossing voor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar die heeft meneer de dierenarts in zn soep gedaan!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef Moeskopje het volgende:
[..]
Bedoel je '....in mijn harde' of 'in mijn hartstikke....' ...., kansloze lul.
R.I.P., ga op zoek naar je vierde pootje en geloof in reďncarnatie. Hyman, ga naar het asiel, zet een bakje waterig ijs neer: wie eropaf komt, geef je Dippes' nalatenschap en noem hem Dipnoges
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nu alleen nog een defilblerelatuer dinges
Ja want een kat houdt zich aan onze wetten en hoeft niet in de gaten gehouden te worden om te voorkomen dat hij anderen tot last is. Waarom denk je dat het altijd katten zijn die neergeschoten worden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, want een kat is een hond die niks zelfstandig kan.
Niks troll.quote:
Nee die mag blijven, maar zodra jij hem in huis wil nemen om hem vervolgens de helft van de dag over straat te laten zwerven mag hij weg.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Rechtse mensen menen alles. Hij is ook voor de uitroeiing van de schotse hooglander.
Volhouden dipper :"(!!quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vergeet niet een filmpje te maken van de reddingsoperatie!
Hij heette dippes, zo gehecht was je dus niet aan 'mquote:
Weet je dat wel zeker? Er is net hier een dierenarts gearresteerd wegens necrofilie ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef Hyman het volgende:
[..]
Maar die heeft meneer de dierenarts in zn soep gedaan!
Ik weet niet waar jij woont, maar er is hier nog nooit een kat neergeschoten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:37 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja want een kat houdt zich aan onze wetten en hoeft niet in de gaten gehouden te worden om te voorkomen dat hij anderen tot last is. Waarom denk je dat het altijd katten zijn die neergeschoten worden?
[..]
Niks troll.
[..]
Nee die mag blijven, maar zodra jij hem in huis wil nemen om hem vervolgens de helft van de dag over straat te laten zwerven mag hij weg.
dipper , dippes, dipkip allemaal koosnamen jwz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heette dippes, zo gehecht was je dus niet aan 'm
Dan ook zeker geen hond.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar er is hier nog nooit een kat neergeschoten.
Die dan weer wel.quote:
Ik vind het voor allebei de beesten zielig dat ze verworden zijn tot speelgoed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die dan weer wel.![]()
![]()
Wie wil er nou een hond, walgelijke beesten.
![]()
![]()
Uitroeien die hap.
![]()
![]()
Misschien hebben de buren DIbbes wel in het water gegooitquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:08 schreef vanBinsberge het volgende:
HOAX, katten, zullen werkelijk nooit, maar dan ook nooit in de buurt van water komen, om er vervolgens in te vallen. Die zullen het water heel sluw benaderen, stapje voor stapje dichterbij komen om te ruiken of het te zuipen is. dan nemen ze voorover gebogen een paar likjes. En gaan zo snel mogelijk daar weer vandaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |