Dit doet me nu denken aan the sims hoe je iemand altijd kon vermoorden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef 9611Niels het volgende:
Niet zelfstandig uit een zwembad kunnen komen, is je kat dom ofzo?
nee, dat was Roller Coaster Tycoonquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit doet me nu denken aan the sims hoe je iemand altijd kon vermoorden.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
nee, dat was Roller Coaster Tycoon![]()
klusjesman 34 - bezig met verdrinken
Deze man, niet weten van de sims met de verdwenen trap van het zwembad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
In het zwembad duurt te lang, ik zette ze liever in een kamer met open haard en veel boekenkastenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dit doet me nu denken aan the sims hoe je iemand altijd kon vermoorden.
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een lul hequote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
En die kat heeft dan nog meer vrienden dan hem
quote:
?????????? jij steekt je lul erin ofzo??quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]jij hebt er geen kaas van gegeten. deel 3 zuigt kkhard.
antiklacht joetoep: kan ingesloten filmpjes wel kijken zonder gedwongen mij te onderwerpen aan google's heerschappij.
Bij welk topic hoort dat filmpje?
kkhaterquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:33 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]jij hebt er geen kaas van gegeten. deel 3 zuigt kkhard.
antiklacht joetoep: kan ingesloten filmpjes wel kijken zonder gedwongen mij te onderwerpen aan google's heerschappij.
Bij welk topic hoort dat filmpje?
http://tinyurl.com/5sardhxquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef cvboer het volgende:
[..]
?????????? jij steekt je lul erin ofzo??
Dan hij, bedoel je zeker?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
En die kat heeft dan nog meer vrienden dan hem
Bedankt, het merendeel komt neer op het vacuüm trekken van een voorwerp, of dat nu met een stofzuiger is of iets anders.quote:
Maar het eerste resultaat bovenaan heeft altijd gelijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:40 schreef cvboer het volgende:
[..]
Bedankt, het merendeel komt neer op het vacuüm trekken van een voorwerp, of dat nu met een stofzuiger is of iets anders.
Ga een baan zoeken of ga je ergens anders vervelen.......quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:38 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
mierenneukertje bijdehantje km dn kkwijf
eerste resultaat:quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:42 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Maar het eerste resultaat bovenaan heeft altijd gelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |