Die weten nog van nietsquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:16 schreef Sam-x het volgende:
Gecondoleerd > Hoe reageerde de buren? Hadden die niets door...
Precies mijn ideequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:21 schreef Sodelefietje het volgende:
Tjah, Zou kunnen dat ie is gaan ijswandelen, toen het ijs nog niet al te dik was, en er toen door heen is gezakt ....
quote:
Misschien was dit z'n 9e al. Hij had in ieder geval wat beter uit z'n doppes moeten kijkenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien was dit z'n 9e al. Hij had in ieder geval wat beter uit z'n doppes moeten kijken
Een maandje of 2 geleden hadden we ook al een ijzerdraadje om zn poot moeten weghalen, die was afgeknipt van een val waarschijnlijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Misschien was dit z'n 9e al. Hij had in ieder geval wat beter uit z'n doppes moeten kijken
Onze andere katten lopen gewoon elke dag buitenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Katteneigenaren.
"Ik koop een dier en gooi hem vervolgens de straat op om er nooit op te hoeven letten."
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:26 schreef Hyman het volgende:
[..]
Onze andere katten lopen gewoon elke dag buiten
Ja, want zo denken katteneigenaren...quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Katteneigenaren.
"Ik koop een dier en gooi hem vervolgens de straat op om er nooit op te hoeven letten."
Katten binnenhoudenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Katteneigenaren.
Katteneigenaren denken niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ja, want zo denken katteneigenaren...
kneus
Ja ze moeten wel rusten van het slopen van andermans eigendom.quote:
Uberhaupt een kat nemen.quote:
Ja, want katten zijn er om binnen te houden achter slot en grendel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:25 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
Katteneigenaren.
Ga met je kat meelopen dan lui mens.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, want katten zijn er om binnen te houden achter slot en grendel.
Scheelt dat het een vuilnisbak was, van ons 2e nestje katten. Maar dan maakt het em nog niet minder lief.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef Snackie017 het volgende:
Daarom is het een voordeel dat je die beesten meestal gratis kan ophalen, dan maakt het niet uit als er zo af en toe 1 verzuipt
Godsamme wat dom dat we daar niet aan hebben gedacht zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef ivar92 het volgende:
Hoe weet je nou dat ie dood is? Hijkan toch niet bewegen?
Sukkels
Pak een kettingzaag en zaag m uit t ijs en laat hem binnen ontdooien
Ja, want een kat is een hond die niks zelfstandig kan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ga met je kat meelopen dan lui mens.
Beetje een slechte troll ditquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ga met je kat meelopen dan lui mens.
Ja maar, hij begint wss al te stinken, en valt wss uit elkaar enzo.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Godsamme wat dom dat we daar niet aan hebben gedacht zegKom op TS, naar buiten en zagen!
Rechtse mensen menen alles. Hij is ook voor de uitroeiing van de schotse hooglander.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |