FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
Kan niet Monique gebruikt heel vaak moeilijke woorden terwijl het onnodig is in een zin daarbij onthoud ze heeeeeeel veelquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld dat ze in een internaat heeft gezeten, wat Sofia schijnt te hebben als geheim. Maar wie weet klopt dat dus niet en is Sofia de hoogbegaafde wel
Haha terecht ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef quibus01 het volgende:
Alex wordt hier wel goed genaaid dooe de makers.
En terecht...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef quibus01 het volgende:
Your cup of tea, ridder Nossie.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef quibus01 het volgende:
Best welquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef quibus01 het volgende:
Bij een geraden geheim hoef je er niet uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef RiftNL het volgende:
Alex moet eruit volgens de regie ole ole!
Hij gaat er wel uit want geen geld etc en als hij een missie doet drukt flip meteen weer dus hij kan niets meer verdienenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Bij een geraden geheim hoef je er niet uit.
Ben benieuwd wat ze gaan vragen !quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Your cup of tea, ridder Nossie.
quote:
jepquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:10 schreef Chanel5 het volgende:
Oooo sjips verkeerde, paard/ridder/sharon
Alleen Flip weet dat Alex van adel is en Sharon heeft wat met paarden dus....quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan niemand nou Alex (adel) aan Ridder linken?
apen
Dichtbij 0quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Duidelijk dat Philip's IQ ver onder de 100 ligt
Ohkee.. klopt jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef jugler het volgende:
[..]
Alleen Flip weet dat Alex van adel is en Sharon heeft wat met paarden dus....
en hij is diegene die als hoog begaafd moet doorgaan??????quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar bij het begin was hij wel érg goed bezig. Beetje jammer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Nee eerder Monique (meest waarschijnlijk)quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
en hij is diegene die als hoog begaafd moet doorgaan??????
Zou voor mij al reden zijn hem eruit te stemmenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef byah het volgende:
tering zou die homo net zo smakken op piemels als op wortels
Dan kan Monique goed acteren dat ze dom is !quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef jugler het volgende:
[..]
Nee eerder Monique (meest waarschijnlijk)
Dan let jij niet op, want ze gebruikt vaak moeilijke woorden en onthoud allesquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dan kan Monique goed acteren dat ze dom is !
Ok, ik ga effe opletten.. (kan zijn dat ik niet goed oplet door der stem)quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dan let jij niet op, want ze gebruikt vaak moeilijke woorden en onthoud alles
Volgens mij is Philip gewoon zand aan het strooienquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef itsme het volgende:
OMG Ik heb echt lol hier. Ze willen Alex naaien maar Philip ziet het nu nog niet en is nu weer helemaal het spoor bijster?![]()
Irritaties tussen Sergio en Alex?
Ik hoor nu het hele huis over ridders paten.
Ja en als je dat doet/kan ben je gelijk hoogbegaafd. Zoveel mensen doen dat, en zijn niet hoogbegaafd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dan let jij niet op, want ze gebruikt vaak moeilijke woorden en onthoud alles
Leuk, maar als hij het op een presenteerblaadje aangedragen krijgt, zegt hij het toch gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij is Philip gewoon zand aan het strooienen iedereen is in verwarring...........
Moeilijke woorden en alles onthouden. Dat is toch gewoon vrouw zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Ja en als je dat doet/kan ben je gelijk hoogbegaafd. Zoveel mensen doen dat, en zijn niet hoogbegaafd.
Ze heeft veel tv spelletjes gewonnen, won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Ja en als je dat doet/kan ben je gelijk hoogbegaafd. Zoveel mensen doen dat, en zijn niet hoogbegaafd.
Wil er wel 100 euro op zetten dat zij hoogbegaafd isquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze heeft veel tv spelletjes gewonnen, won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenen
Dat ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Moeilijke woorden en alles onthouden. Dat is toch gewoon vrouw zijn
Daar begin ik ook bang voor te worden. Ik was al wantrouwend na BB's maar sinds DGK helemaal. Ik was de laatste paar weken gestopt met kijken van DGK terwijl ik het eerst zo een fantastisch programma vond.,quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Flashbox het volgende:
Het is weer gewoon één grote nep show, net als de laatste maanden van DGK. En dan vinden ze het gek dat de kijkcijfers zo tegen vallen de sukkels.
Ze versprak zich zeker met ik ga op vakantie en neem mee.... Een tusnamiquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze heeft veel tv spelletjes gewonnen, won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenen
Oh god nee! Een mens blijft een mens hčquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze versprak zich zeker met ik ga op vakantie en neem mee.... Een tusnami
Dat wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Stuur de mijne is naar de AH voor een pak hagelslag en ze belt op wat ze ook al weer moest halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Moeilijke woorden en alles onthouden. Dat is toch gewoon vrouw zijn
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef scooby-doo het volgende:
volgens mij zit iedereen hier te posten. Heb nog geen tijd om te lezen.
Alex is toch een ridder?????? vandaar toch ivanhoe?
Weet ik niet want het lijkt me ook niet slim om die hint aan anderen door te geven. Hij zat zo dichtbij met het blauwe bloed en volgens mij dacht niemand daar aan maar nu met het woord ridder zitten er meer op dat spoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij is Philip gewoon zand aan het strooienen iedereen is in verwarring...........
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Stuur de mijne is naar de AH voor een pak hagelslag en ze belt op wat ze ook al weer moest halen![]()
Als je blauw bloed kan bedenken bij Alex, via een blauwe vaas................dan ben je echt niet zo blond om na de mededeling dat je erg warm bent, na een zwaard en na Ivanhoe nog iemand anders van het ridderschap te verdenken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet ik niet want het lijkt me ook niet slim om die hint aan anderen door te geven. Hij zat zo dichtbij met het blauwe bloed en volgens mij dacht niemand daar aan maar nu met het woord ridder zitten er meer op dat spoor.
Maar we shall see. Misschien weet hij inderdaad Monique's geheim.
Ja, die gaan nog wel een keer los op elkaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:24 schreef RiftNL het volgende:
Maik is trouwens wel een baas hoe die Monique inpaktHopelijk gaat ze er een keer op zitten
Hij zei vlak nadat hij deze clou had gekregen tegen alex dat als Alex Ridder of Jonkheer was, zijn gok van 'adel' goed gerekend moest zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Als je blauw bloed kan bedenken bij Alex, via een blauwe vaas................dan ben je echt niet zo blond om na de mededeling dat je erg warm bent, na een zwaard en na Ivanhoe nog iemand anders van het ridderschap te verdenken.
Toch?
?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef Mylene het volgende:
Lekker kansloos Philip, stomme sukkel.
Op de site van Net5, maar die klopt niet.quote:
Was dat in het huis? Zo ja, knap dom als je een hoogbegaafd geheim moet verbergen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
... won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenen
De enige reden die ik kan bedenken is om de rest te misleiden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef robmmad16 het volgende:
Als je toch net dat zwaard linkt aan jonkheren en ridders in t gesprek met Alex en je krijgt een uur daarna een hint van Ivanhoe te horen, die linkt naar zwaarden en je roept dan 20 keer ridders, waarom dan in godsnaam op Sharon drukken!?!
Omdat ze waarschijnlijk de link naar paarden leggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef robmmad16 het volgende:
Als je toch net dat zwaard linkt aan jonkheren en ridders in t gesprek met Alex en je krijgt een uur daarna een hint van Ivanhoe te horen, die linkt naar zwaarden en je roept dan 20 keer ridders, waarom dan in godsnaam op Sharon drukken!?!
Voor 2500? hmm don't think so.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is om de rest te misleiden.
precies! hij denkt dat als het alex zou zijn ze het wel goedgekeurd hadden van blauw bloed. in zij n gedachtengang moet het dus iemand anders zijn blauw bloed + paarden + zwaard is ridderquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk de link naar paarden leggen.
Ook dat nogquote:
Of tunnelvisie.. Mij welbekend van Wie is de Mol ? ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is om de rest te misleiden.
Dat vraagt de regie zich ook af. Ze hebben Alex' geheim tenslotte zo ongeveer verraden, waarschijnlijk puur om Philip te helpen en te zorgen dat er een keer iets werd geraden. En dan kiest hij voor Sharon .quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
Flip zit op het verkeerde spoor omtrent Sharon. Waarom heeft hij niet gedrukt voot Alex?
Volgens mij heeft filip niemand verteld dat hij blauw bloed had gezegd dus niemand koppelt dat aan riddder. Hij was de enige die daar op kon komen maar hij werd afgeleid door een PAARD.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef Tamaartje het volgende:
Nu kan Sharon wel weer meer weten.. misschien drukt zij wel op Alex
Ja dikke. Nog meer hulp?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:33 schreef md89 het volgende:
De stem had moeten zeggen dat hij op de verkeerde persoon zit..Nu gaat hij natuurlijk allemaal andere dingen denken.
Hij kan ook bij Sharon op het verkeerde spoor zitten natuurlijk. Anders zouden ze hem wel heeeeeel erg naar Alex pushen..quote:
Je beodelt waarschijnlijk de redactie. De regie brengt het alleen maar in beeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Dat vraagt de regie zich ook af. Ze hebben Alex' geheim tenslotte zo ongeveer verraden, waarschijnlijk puur om Philip te helpen en te zorgen dat er een keer iets werd geraden. En dan kiest hij voor Sharon .
Als iemand nog gelooft dat dit spelletje eerlijk gespeeld wordt, succes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef quibus01 het volgende:
Dat vraagt de regie zich ook af. Ze hebben Alex' geheim tenslotte zo ongeveer verraden, waarschijnlijk puur om Philip te helpen en te zorgen dat er een keer iets werd geraden. En dan kiest hij voor Sharon .
Alleen als het publiek hem niet leuk vindt en eruit wil hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef Flashbox het volgende:
Heeft Phillip nu ook geen geld meer, dan is het volgende week exit.
Pfff.. weer dat achterdochtige. Philip had zijn geheim gewoon zo goed als goed, die eerste keer. Daarom hebben ze hem gematst nu (wat helaas mislukt is). Normaal hadden ze dat nooit gedaan denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als iemand nog gelooft dat dit spelletje eerlijk gespeeld wordt, succes.![]()
Hij weet het geheim van Flip en drukt voor Sharon? Lekker logisch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef quibus01 het volgende:
Pfff.. weer dat achterdochtige. Philip had zijn geheim gewoon zo goed als goed, die eerste keer. Daarom hebben ze hem gematst nu (wat helaas mislukt is). Normaal hadden ze dat nooit gedaan denk ik.
Gaat dat niet over Cynthia waar ze het nu over hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Volgens mij is Gaydo die tsnunami op het spoor.
Guido Alex & Julia?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef zeend het volgende:
@Stranger
ze hebben flip het gouden horloge laten zien en gezegd dat er in het bandje gekrast staat "123"
Tsunami komt toch echt van een aardbeving.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben het nu over aardbevingen
ja maar hebben ze het over sharon??quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben het nu over aardbevingen
Het lijkt er wel op ja. het is natuurlijk belachelijk dat ze hier op doorgaan terwijl er net een hele hoop andere hints gegeven zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn ze weer 'gevoerd' over de geheimen?
Yep, maar niemand weet iets hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn ze weer 'gevoerd' over de geheimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |