Alleen Flip weet dat Alex van adel is en Sharon heeft wat met paarden dus....quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef Reksie1981 het volgende:
Kan niemand nou Alex (adel) aan Ridder linken?
apen
Dichtbij 0quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Duidelijk dat Philip's IQ ver onder de 100 ligt
Ohkee.. klopt jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef jugler het volgende:
[..]
Alleen Flip weet dat Alex van adel is en Sharon heeft wat met paarden dus....
en hij is diegene die als hoog begaafd moet doorgaan??????quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Maar bij het begin was hij wel érg goed bezig. Beetje jammer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Nee eerder Monique (meest waarschijnlijk)quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef Gertje050 het volgende:
[..]
en hij is diegene die als hoog begaafd moet doorgaan??????
Zou voor mij al reden zijn hem eruit te stemmenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef byah het volgende:
tering zou die homo net zo smakken op piemels als op wortels
Dan kan Monique goed acteren dat ze dom is !quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef jugler het volgende:
[..]
Nee eerder Monique (meest waarschijnlijk)
Dan let jij niet op, want ze gebruikt vaak moeilijke woorden en onthoud allesquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Dan kan Monique goed acteren dat ze dom is !
Ok, ik ga effe opletten.. (kan zijn dat ik niet goed oplet door der stem)quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dan let jij niet op, want ze gebruikt vaak moeilijke woorden en onthoud alles
Volgens mij is Philip gewoon zand aan het strooienquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef itsme het volgende:
OMG Ik heb echt lol hier. Ze willen Alex naaien maar Philip ziet het nu nog niet en is nu weer helemaal het spoor bijster?![]()
Irritaties tussen Sergio en Alex?
Ik hoor nu het hele huis over ridders paten.
Ja en als je dat doet/kan ben je gelijk hoogbegaafd. Zoveel mensen doen dat, en zijn niet hoogbegaafd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dan let jij niet op, want ze gebruikt vaak moeilijke woorden en onthoud alles
Leuk, maar als hij het op een presenteerblaadje aangedragen krijgt, zegt hij het toch gewoon.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij is Philip gewoon zand aan het strooienen iedereen is in verwarring...........
Moeilijke woorden en alles onthouden. Dat is toch gewoon vrouw zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Ja en als je dat doet/kan ben je gelijk hoogbegaafd. Zoveel mensen doen dat, en zijn niet hoogbegaafd.
Ze heeft veel tv spelletjes gewonnen, won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef fastdealert het volgende:
[..]
Ja en als je dat doet/kan ben je gelijk hoogbegaafd. Zoveel mensen doen dat, en zijn niet hoogbegaafd.
Wil er wel 100 euro op zetten dat zij hoogbegaafd isquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze heeft veel tv spelletjes gewonnen, won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenen
Dat ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Moeilijke woorden en alles onthouden. Dat is toch gewoon vrouw zijn
Daar begin ik ook bang voor te worden. Ik was al wantrouwend na BB's maar sinds DGK helemaal. Ik was de laatste paar weken gestopt met kijken van DGK terwijl ik het eerst zo een fantastisch programma vond.,quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Flashbox het volgende:
Het is weer gewoon één grote nep show, net als de laatste maanden van DGK. En dan vinden ze het gek dat de kijkcijfers zo tegen vallen de sukkels.
Ze versprak zich zeker met ik ga op vakantie en neem mee.... Een tusnamiquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze heeft veel tv spelletjes gewonnen, won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenen
Oh god nee! Een mens blijft een mens hčquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze versprak zich zeker met ik ga op vakantie en neem mee.... Een tusnami
Dat wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Stuur de mijne is naar de AH voor een pak hagelslag en ze belt op wat ze ook al weer moest halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Moeilijke woorden en alles onthouden. Dat is toch gewoon vrouw zijn
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef scooby-doo het volgende:
volgens mij zit iedereen hier te posten. Heb nog geen tijd om te lezen.
Alex is toch een ridder?????? vandaar toch ivanhoe?
Weet ik niet want het lijkt me ook niet slim om die hint aan anderen door te geven. Hij zat zo dichtbij met het blauwe bloed en volgens mij dacht niemand daar aan maar nu met het woord ridder zitten er meer op dat spoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij is Philip gewoon zand aan het strooienen iedereen is in verwarring...........
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Stuur de mijne is naar de AH voor een pak hagelslag en ze belt op wat ze ook al weer moest halen![]()
Als je blauw bloed kan bedenken bij Alex, via een blauwe vaas................dan ben je echt niet zo blond om na de mededeling dat je erg warm bent, na een zwaard en na Ivanhoe nog iemand anders van het ridderschap te verdenken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet ik niet want het lijkt me ook niet slim om die hint aan anderen door te geven. Hij zat zo dichtbij met het blauwe bloed en volgens mij dacht niemand daar aan maar nu met het woord ridder zitten er meer op dat spoor.
Maar we shall see. Misschien weet hij inderdaad Monique's geheim.
Ja, die gaan nog wel een keer los op elkaarquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:24 schreef RiftNL het volgende:
Maik is trouwens wel een baas hoe die Monique inpaktHopelijk gaat ze er een keer op zitten
Hij zei vlak nadat hij deze clou had gekregen tegen alex dat als Alex Ridder of Jonkheer was, zijn gok van 'adel' goed gerekend moest zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:24 schreef Dark het volgende:
[..]
Als je blauw bloed kan bedenken bij Alex, via een blauwe vaas................dan ben je echt niet zo blond om na de mededeling dat je erg warm bent, na een zwaard en na Ivanhoe nog iemand anders van het ridderschap te verdenken.
Toch?
?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:25 schreef Mylene het volgende:
Lekker kansloos Philip, stomme sukkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |