Daar begin ik ook bang voor te worden. Ik was al wantrouwend na BB's maar sinds DGK helemaal. Ik was de laatste paar weken gestopt met kijken van DGK terwijl ik het eerst zo een fantastisch programma vond.,quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Flashbox het volgende:
Het is weer gewoon één grote nep show, net als de laatste maanden van DGK. En dan vinden ze het gek dat de kijkcijfers zo tegen vallen de sukkels.
Ze versprak zich zeker met ik ga op vakantie en neem mee.... Een tusnamiquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze heeft veel tv spelletjes gewonnen, won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenen
Oh god nee! Een mens blijft een mens hèquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ze versprak zich zeker met ik ga op vakantie en neem mee.... Een tusnami
Dat wel ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Ze heeft veel tv spelletjes gewonnen, won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenen
Stuur de mijne is naar de AH voor een pak hagelslag en ze belt op wat ze ook al weer moest halenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Moeilijke woorden en alles onthouden. Dat is toch gewoon vrouw zijn
Ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef scooby-doo het volgende:
volgens mij zit iedereen hier te posten. Heb nog geen tijd om te lezen.
Alex is toch een ridder?????? vandaar toch ivanhoe?
Weet ik niet want het lijkt me ook niet slim om die hint aan anderen door te geven. Hij zat zo dichtbij met het blauwe bloed en volgens mij dacht niemand daar aan maar nu met het woord ridder zitten er meer op dat spoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef Dark het volgende:
[..]
Volgens mij is Philip gewoon zand aan het strooienen iedereen is in verwarring...........
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Stuur de mijne is naar de AH voor een pak hagelslag en ze belt op wat ze ook al weer moest halen![]()
Als je blauw bloed kan bedenken bij Alex, via een blauwe vaas................dan ben je echt niet zo blond om na de mededeling dat je erg warm bent, na een zwaard en na Ivanhoe nog iemand anders van het ridderschap te verdenken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Weet ik niet want het lijkt me ook niet slim om die hint aan anderen door te geven. Hij zat zo dichtbij met het blauwe bloed en volgens mij dacht niemand daar aan maar nu met het woord ridder zitten er meer op dat spoor.
Maar we shall see. Misschien weet hij inderdaad Monique's geheim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |