Op de site van Net5, maar die klopt niet.quote:
Was dat in het huis? Zo ja, knap dom als je een hoogbegaafd geheim moet verbergen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:17 schreef RethXoth het volgende:
... won met "ik ga op vakantie en ik neem mee.." zonder enkele moeite.. vind ik voorlopig wel genoeg redenen
De enige reden die ik kan bedenken is om de rest te misleiden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef robmmad16 het volgende:
Als je toch net dat zwaard linkt aan jonkheren en ridders in t gesprek met Alex en je krijgt een uur daarna een hint van Ivanhoe te horen, die linkt naar zwaarden en je roept dan 20 keer ridders, waarom dan in godsnaam op Sharon drukken!?!
Omdat ze waarschijnlijk de link naar paarden leggen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef robmmad16 het volgende:
Als je toch net dat zwaard linkt aan jonkheren en ridders in t gesprek met Alex en je krijgt een uur daarna een hint van Ivanhoe te horen, die linkt naar zwaarden en je roept dan 20 keer ridders, waarom dan in godsnaam op Sharon drukken!?!
Voor 2500? hmm don't think so.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is om de rest te misleiden.
precies! hij denkt dat als het alex zou zijn ze het wel goedgekeurd hadden van blauw bloed. in zij n gedachtengang moet het dus iemand anders zijn blauw bloed + paarden + zwaard is ridderquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Omdat ze waarschijnlijk de link naar paarden leggen.
Ook dat nogquote:
Of tunnelvisie.. Mij welbekend van Wie is de Mol ? ...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
De enige reden die ik kan bedenken is om de rest te misleiden.
Dat vraagt de regie zich ook af. Ze hebben Alex' geheim tenslotte zo ongeveer verraden, waarschijnlijk puur om Philip te helpen en te zorgen dat er een keer iets werd geraden. En dan kiest hij voor Sharon .quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
Flip zit op het verkeerde spoor omtrent Sharon. Waarom heeft hij niet gedrukt voot Alex?
Volgens mij heeft filip niemand verteld dat hij blauw bloed had gezegd dus niemand koppelt dat aan riddder. Hij was de enige die daar op kon komen maar hij werd afgeleid door een PAARD.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef Tamaartje het volgende:
Nu kan Sharon wel weer meer weten.. misschien drukt zij wel op Alex
Ja dikke. Nog meer hulp?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:33 schreef md89 het volgende:
De stem had moeten zeggen dat hij op de verkeerde persoon zit..Nu gaat hij natuurlijk allemaal andere dingen denken.
Hij kan ook bij Sharon op het verkeerde spoor zitten natuurlijk. Anders zouden ze hem wel heeeeeel erg naar Alex pushen..quote:
Je beodelt waarschijnlijk de redactie. De regie brengt het alleen maar in beeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef quibus01 het volgende:
[..]
Dat vraagt de regie zich ook af. Ze hebben Alex' geheim tenslotte zo ongeveer verraden, waarschijnlijk puur om Philip te helpen en te zorgen dat er een keer iets werd geraden. En dan kiest hij voor Sharon .
Als iemand nog gelooft dat dit spelletje eerlijk gespeeld wordt, succes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:32 schreef quibus01 het volgende:
Dat vraagt de regie zich ook af. Ze hebben Alex' geheim tenslotte zo ongeveer verraden, waarschijnlijk puur om Philip te helpen en te zorgen dat er een keer iets werd geraden. En dan kiest hij voor Sharon .
Alleen als het publiek hem niet leuk vindt en eruit wil hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:35 schreef Flashbox het volgende:
Heeft Phillip nu ook geen geld meer, dan is het volgende week exit.
Pfff.. weer dat achterdochtige. Philip had zijn geheim gewoon zo goed als goed, die eerste keer. Daarom hebben ze hem gematst nu (wat helaas mislukt is). Normaal hadden ze dat nooit gedaan denk ik.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als iemand nog gelooft dat dit spelletje eerlijk gespeeld wordt, succes.![]()
Hij weet het geheim van Flip en drukt voor Sharon? Lekker logisch.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef quibus01 het volgende:
Pfff.. weer dat achterdochtige. Philip had zijn geheim gewoon zo goed als goed, die eerste keer. Daarom hebben ze hem gematst nu (wat helaas mislukt is). Normaal hadden ze dat nooit gedaan denk ik.
Gaat dat niet over Cynthia waar ze het nu over hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:38 schreef meneertje1972 het volgende:
Volgens mij is Gaydo die tsnunami op het spoor.
Guido Alex & Julia?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:43 schreef zeend het volgende:
@Stranger
ze hebben flip het gouden horloge laten zien en gezegd dat er in het bandje gekrast staat "123"
Tsunami komt toch echt van een aardbeving.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben het nu over aardbevingen
ja maar hebben ze het over sharon??quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Darklight het volgende:
Ze hebben het nu over aardbevingen
Het lijkt er wel op ja. het is natuurlijk belachelijk dat ze hier op doorgaan terwijl er net een hele hoop andere hints gegeven zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Zijn ze weer 'gevoerd' over de geheimen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |