Linkje naar deel 1: Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.
Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.
Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.
Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.
Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Misschien een beetje een warrig verhaal.
Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.
Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
En ze weet ook al te beweren dat de mode pm's lezen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand die net nieuw is weet je al snel hoe je een nieuw topic moet openen en moet quoten.
Jij luie aap!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand die net nieuw is weet je al snel hoe je een nieuw topic moet openen en moet quoten.
Vind je en dat ook nog omdat ik voor een oogziekte thuiszit. Eigenlijk mag ik niet zo lang achter die laptop en moet ik rusthouden, maar verveel me anders te pletter. Niet om door te komen. Ga zo weer ff een litertje whiskey halen/quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Scorpie kan jij misschien niet ffies boodschappies voor me doen en dan ook nog natuurlijk hier de troep opruimen. Where are men are for, hea?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, dat kan ik allemaal. Ik zal even aan mijn manager vragen of hij een factuurtje voor je wil opstellen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Scorpie kan jij misschien niet ffies boodschappies voor me doen en dan ook nog natuurlijk hier de troep opruimen. Where are men are for, hea?
Ja, op zo n forum ben ik vrij naief ingesteld tegenover bepaalde mensen en dat geeft toch niks?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh TS, ik bedoelde te vragen of je werkelijk verwacht hier een dociele ja-knikker te vinden. Maar dan wel succesvol, knap, sportief en een goed lichaam. Daarbij vrijwel niks over jezelf laten weten.
Voor wanneer je wil dat het goed gebeurt zijn er mannen inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Where are men are for, hea?
Het corrigeren van je pogingen tot Engels, wellicht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Where are men are for, hea?
Hear, hearquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor wanneer je wil dat het goed gebeurt zijn er mannen inderdaad.
Puur wat je vraagt is al onmogelijk. Succesvolle, knappe, sportieve, etc. etc. mannen zullen nooit jouw ja-en-amen bitch worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, op zo n forum ben ik vrij naief ingesteld tegenover bepaalde mensen en dat geeft toch niks?
Dat moet je als vrouw toch ook niet willen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Succesvolle, knappe, sportieve, etc. etc. mannen zullen nooit jouw ja-en-amen bitch worden.
Gatverdamme, ben je er zo een. Nou, dat zal een leuk avondje stappen met jou worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik allemaal. Ik zal even aan mijn manager vragen of hij een factuurtje voor je wil opstellen.
Je lijdt aan lichte zelfoverschatting dame.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben je er zo een. Nou, dat zal een leuk avondje stappen met jou worden.
Mala en ik helemaal vol gevreten en gezopen en jij wacht dan het punt af dat wij onder de tafel liggen en als wij dan niet kunnen betalen laat je ons voor dood liggen? Nou, dacht je dat die seks met ons gratis was?
Ik zou voor die paar uur, uurtje of 3 bijelkaar, dus 1,5 x2 vrouwuren wel ff 750 euro uit de flappentapper halen.
Middelmatige dame, die niks over zichzelf vertelt met een niet interessante persoonlijkheid. Jij komt er welquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik hoef je sofinummer niet meer, voetbal
Idd, je hebt als vrouw alleen een ja-knikker nodig die alles voor je doet en alles doet wat je zegt. Beetje lekker ding is niet weg. Weet je, ik val wel op bouwvakkers, haha. Als ze naar beneden hangen dat je die bilspleet ziet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet je als vrouw toch ook niet willen?
Das mooi, dan sta je nog 750 euro in het rood voor de uurtjes van vandaag die ik besteed heb aan jouw zooi opruimen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben je er zo een. Nou, dat zal een leuk avondje stappen met jou worden.
Mala en ik helemaal vol gevreten en gezopen en jij wacht dan het punt af dat wij onder de tafel liggen en als wij dan niet kunnen betalen laat je ons voor dood liggen? Nou, dacht je dat die seks met ons gratis was?
Ik zou voor die paar uur, uurtje of 3 bijelkaar, dus 1,5 x2 vrouwuren wel ff 750 euro uit de flappentapper halen.
Eentje voor de ruige sexquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet je als vrouw toch ook niet willen?
Yeah. Right.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die dit gewoon voor jou gaan doen omdat je ze lief bent, en doen ze dat wel, dan houden ze het niet lang vol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Idd, je hebt als vrouw alleen een ja-knikker nodig die alles voor je doet en alles doet wat je zegt. Beetje lekker ding is niet weg. Weet je, ik val wel op bouwvakkers, haha. Als ze naar beneden hangen dat je die bilspleet ziet.
Ruige sex = op je wenken bedienen en daar is elke vrouw tot gerechtigd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eentje voor de ruige sexen de ander om je op je wenken te bedienen
Ben je een hoer en zoek je clientele hier of zo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
In ruil voor seks mag ze pils halen voor me, en dan voel ik me nog gebruikt ook..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef Devion het volgende:
[..]
Je lijdt aan lichte zelfoverschatting dame.
Niemand gaat jouw 750 euro(Of de helft betalen) voor seks. Heb er nog een eens de reiskosten voor over.
[..]
Middelmatige dame, die niks over zichzelf vertelt met een niet interessante persoonlijkheid. Jij komt er wel![]()
Ik haat koken enzo, dat moet die ja en amen bitch doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ruige sex = op je wenken bedienen en daar is elke vrouw tot gerechtigd.
Als het om een man draait heb je er echt meer nodig. Inderdaad weet je wel zo n dombo om al die huishoudelijke shit op te ruimen en de boodschappen, dan heb je weer een wat cleverer persoontje nodig om je administratie te doen. Met die twee figuren kan je je meestal in het uitgaanscircuit niet vertonen. Daarna nog een dus om fijn uit te gaan, maar je kan ook niet elke keer met diezelfde kerel verschijnen en dan heb je er 1 nodig die flink, maar dan bedoel ik heel flink in de slappe was zit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eentje voor de ruige sexen de ander om je op je wenken te bedienen
Één vrouw voor in de keuken en nog één om te neuken. Jij mag de tweede dan wel zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef MalaCocinera het volgende:
Ik haat koken enzo, dat moet die ja en amen bitch doen.
Scorpie, jij hebt voor mij afgedaan. Jij bent een vent van niks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef Scorpie het volgende:
Koken is geweldig. Ik hou van koken.
Oh en een vent die goed in bed is, kan weer niet altijd masseren. Nou, Mala we hebben er nogal wat nodigquote:
En wat denk je dat leuke mannen gaan denken als ze die reacties van je lezen? "Goh, dat lijkt me een leuke charmante dame om een relatie mee te hebben?"quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Als het om een man draait heb je er echt meer nodig. Inderdaad weet je wel zo n dombo om al die huishoudelijke shit op te ruimen en de boodschappen, dan heb je weer een wat cleverer persoontje nodig om je administratie te doen. Met die twee figuren kan je je meestal in het uitgaanscircuit niet vertonen. Daarna nog een dus om fijn uit te gaan, maar je kan ook niet elke keer met diezelfde kerel verschijnen en dan heb je er 1 nodig die flink, maar dan bedoel ik heel flink in de slappe was zit.
Oh ja, en als wij natuurlijk aan de stap gaan, moeten we er een hebben die ook de BOB is, want anders kunnen wij niet uit ons dak gaan
O, dus je wil niet dat de man in kwestie romantisch voor je kan koken waarna hij gepassioneerd met je vrijt? Oke, noted.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Scorpie, jij hebt voor mij afgedaan. Jij bent een vent van niks.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En wat denk je dat leuke mannen gaan denken als ze die reacties van je lezen? "Goh, dat lijkt me een leuke charmante dame om een relatie mee te hebben?"
Ik ben namelijk goedgelovig (lees naief) ingesteld. Ja, op bepaalde punten, maar ik heb natuurlijk mijn grenzenquote:
Van naïeve vrouwen kun je zo heerlijk misbruik maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:53 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ben namelijk goedgelovig (lees naief) ingesteld. Ja, op bepaalde punten, maar ik heb natuurlijk mijn grenzen
Jij valt dus ook af. JIj rent voor mij en als ik een keer van die bank afkom om voor jou wat te halen, dat is nihilquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
In ruil voor seks mag ze pils halen voor me, en dan voel ik me nog gebruikt ook..
Wij begrijpen elkaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oh en een vent die goed in bed is, kan weer niet altijd masseren. Nou, Mala we hebben er nogal wat nodig
Misbruikmaken is 1 woord, lieverd. Maar dat terzijde, is dus niet terzake doende.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Van naïeve vrouwen kun je zo heerlijk misbruik maken.![]()
![]()
Ben je ineens superman geworden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef Scorpie het volgende:
En ik doe ook nog eens aan massages. Nu ben ik totaal uit de running natuurlijk.
Uh, nee. Popje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Misbruikmaken is 1 woord, lieverd. Maar dat terzijde, is dus niet terzake doende.
Hier schijnt de zon (nog).quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef MalaCocinera het volgende:
Het sneeuwt goedverdomme in rotjeknor!
Dat is iedereen op fokquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ben je ineens superman geworden?
Omg, ik heb hier met een zeer armlastige student te maken. Nee jongen, probeer jij nu een studentensletje te pakken en die kennen 1 standje en dat is op zijn hondjes. Wel lekker op zijn tijd, maar tja, als je elke dag kaas eet wordt je dat toch ook zat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Yeah. Right.
Heb je terug van een tientje?
HEY! Er is NIKS mis met elke dag 2 bruine boterhammen met jonge kaas ja. BEGREPEN!?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Omg, ik heb hier met een zeer armlastige student te maken. Nee jongen, probeer jij nu een studentensletje te pakken en die kennen 1 standje en dat is op zijn hondjes. Wel lekker op zijn tijd, maar tja, als je elke dag kaas eet wordt je dat toch ook zat.
Ja, het sneeuwt hier ook. Godver, dat gaat toch weer geen maand duren, he. Jezus. Ziek, weer die kutsneeuw. Het zit me allemaal niet mee. Nou jullie ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef MalaCocinera het volgende:
Het sneeuwt goedverdomme in rotjeknor!
Probeer jij nou maar te pakken wat je pakken kan.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Omg, ik heb hier met een zeer armlastige student te maken. Nee jongen, probeer jij nu een studentensletje te pakken en die kennen 1 standje en dat is op zijn hondjes. Wel lekker op zijn tijd, maar tja, als je elke dag kaas eet wordt je dat toch ook zat.
Lekker burgerlijk in je trommeltje van de blokker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HEY! Er is NIKS mis met elke dag 2 bruine boterhammen met jonge kaas ja. BEGREPEN!?
Heul niet. Boterhamzakjes FTW!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk in je trommeltje van de blokker.
Tjah, jammer. Wanneer krijg ik je foto nou?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij valt dus ook af. JIj rent voor mij en als ik een keer van die bank afkom om voor jou wat te halen, dat is nihil
Die krijg je niet meer. Ik zie toch ook geen foto van jou of wel soms? Zal eens effe kijken, maar je mist niks aan mij hoor. Je moet ook maar zo denken "overal zit een gat in"quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tjah, jammer. Wanneer krijg ik je foto nou?
Maar niet iedereen heeft een blue waffle.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer. Ik zie toch ook geen foto van jou of wel soms? Zal eens effe kijken, maar je mist niks aan mij hoor. Je moet ook maar zo denken "overal zit een gat in"
Die van jou vond ik om te lachen. Kan je die reacties weghalen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk in je trommeltje van de blokker.
Dat is een specialiteit dat net zo exclusief is als kaviaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Devion het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een blue waffle.
Leugens, Fokkers komen niet buiten...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Die van jou vond ik om te lachen. Kan je die reacties weghalen.
Tjeem, ik moet zo echt die boodschappen gaan doen, want anders kom
ik die 10 cm hier niet meer door. Balen die sneeuw
Die date komt er niet, want mevrouw heeft teveel eisen voor 99% van de fokkers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ergens wil ik deze reeks volgen tot en met de epische faaldate, maar aan de andere kant
En net zoals kaviaar smerigquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is een specialiteit dat net zo exclusief is als kaviaar.
Daarnaast is 99% van de Fokkers niet op zoek naar een troll met een piemol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Die date komt er niet, want mevrouw heeft teveel eisen voor 99% van de fokkers.
Dan krijg je er ook een van mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer. Ik zie toch ook geen foto van jou of wel soms? Zal eens effe kijken, maar je mist niks aan mij hoor. Je moet ook maar zo denken "overal zit een gat in"
Voor een prive chauffeur zijn de eisen wat lager, dus Scorpie in LaTeX volstaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Die date komt er niet, want mevrouw heeft teveel eisen voor 99% van de fokkers.
Moet stiekem toegeven dat ik dat wel wil zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Voor een prive chauffeur zijn de eisen wat lager, dus Scorpie in LaTeX volstaat
Jij mag misschien wel onze handtasjes dragenquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef Devion het volgende:
[..]
Moet stiekem toegeven dat ik dat wel wil zien
Ik draag geen handtasjes, ben geen homoquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:16 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij mag misschien wel onze handtasjes dragenEerst kijken wat ''grande madamme'' ervan vindt.
Ik ken die geintjes van Marokkanen wel met foto s, dus nee geen foto.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan krijg je er ook een van mij.
Nee hoor, Mala. Hij gaat hooguit mee als we hem aan de trekhaak hangen en dan binden we met een veiligheidsvest die tasjes van ons om hem heen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:18 schreef Devion het volgende:
[..]
Ik draag geen handtasjes, ben geen homo![]()
Als je het lief vraagt, betaal ik je eerste drankje
Wie ben jij dan wel niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Als het om een man draait heb je er echt meer nodig. Inderdaad weet je wel zo n dombo om al die huishoudelijke shit op te ruimen en de boodschappen, dan heb je weer een wat cleverer persoontje nodig om je administratie te doen. Met die twee figuren kan je je meestal in het uitgaanscircuit niet vertonen. Daarna nog een dus om fijn uit te gaan, maar je kan ook niet elke keer met diezelfde kerel verschijnen en dan heb je er 1 nodig die flink, maar dan bedoel ik heel flink in de slappe was zit.
Oh ja, en als wij natuurlijk aan de stap gaan, moeten we er een hebben die ook de BOB is, want anders kunnen wij niet uit ons dak gaan
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee hoor, Mala. Hij gaat hooguit mee als we hem aan de trekhaak hangen en dan binden we met een veiligheidsvest die tasjes van ons om hem heen. Hoeft ie ook niks te dragen. Nee meneertje zal volle zalen trekken bij de vrouwtjes![]()
Ik denk dat ik met het zien van het ding al gegeten en gedronken heb![]()
Ben een nette student, dus ben geen relmarokkaan zoals je ze gewend bent. Ik woon niet in Rotterdam, kom nouquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:36 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik ken die geintjes van Marokkanen wel met foto s, dus nee geen foto.
Ik heb ook nette studenten gehad. Eentje die een eigen bedrijf had en nu goede baan heeft als manager, het zegt allemaal niks.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ben een nette student, dus ben geen relmarokkaan zoals je ze gewend bent. Ik woon niet in Rotterdam, kom nou
Ik zie wel wie jij bent. Best wel een sadist. 4 katten te zetten voor een kooi met 1 woestijnratje. Die is zeker nu wel dood?quote:
Nou schat, als je het tegen mij hebt, ik had op het VWO wel een negen voor Nederlands. En jij?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef QueenR het volgende:
Zou dit topic niet naar ONZ moeten? Wat een ongelooflijke kul zeg (en dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan fatsoenlijke zinsopbouw ed.)
Het ratje zat beter in de kooi dan erbuiten toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:51 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik zie wel wie jij bent. Best wel een sadist. 4 katten te zetten voor een kooi met 1 woestijnratje. Die is zeker nu wel dood?
Je hebt er een foto tussengedaan van toen je nog 18 was. Toen zag je er nog goed uit, maar zal wel een gefotoshopte foto zijn. Die anderen zijn allemaal middelmatig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef QueenR het volgende:
Zou dit topic niet naar ONZ moeten? Wat een ongelooflijke kul zeg (en dan heb ik het nog niet eens over het gebrek aan fatsoenlijke zinsopbouw ed.)
Op dat moment wel, ja. Maar, je hebt mijn vraag niet beantwoord. Is het ratje dood of niet?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef Northside het volgende:
[..]
Het ratje zat beter in de kooi dan erbuiten toch?
Hehehe leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nou schat, als je het tegen mij hebt, ik had op het VWO wel een negen voor Nederlands. En jij?
E.d. schrijf je zo, hoor.
Wat is ONZ? Kijk, ik ben hier nog niet ingeburgerd. Ik zal eens kijken hoelang jij hier al zit. Zal je even onder de loep nemen, maar volgens mij ben je een NO KNOW
Als jij daar blij van wordt, prima. Nu uiteraard helemaal uitgezakt en met rollatorquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je hebt er een foto tussengedaan van toen je nog 18 was. Toen zag je er nog goed uit, maar zal wel een gefotoshopte foto zijn. Die anderen zijn allemaal middelmatig.
Je hebt mijn vraag ook nog niet beantwoord, en ik stelde hem eerst.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Op dat moment wel, ja. Maar, je hebt mijn vraag niet beantwoord. Is het ratje dood of niet?
Middelmatig? Fijne mama hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Je hebt er een foto tussengedaan van toen je nog 18 was. Toen zag je er nog goed uit, maar zal wel een gefotoshopte foto zijn. Die anderen zijn allemaal middelmatig.
Je weet niet waar je het over hebt. En stel niet zoveel vragen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik heb ook nette studenten gehad. Eentje die een eigen bedrijf had en nu goede baan heeft als manager, het zegt allemaal niks.
En wat ze dan tegen mij zeggen, dat ik hun als Marokkaan zijnde commandeer. Marokkanen vatten vaak iets verkeerd op. Ik weet echt wel waarover ik het heb, want ik ben er met 4 omgegaan.
Waar woon je dan? Utrecht? Ja, je had het toch over het midden van het land
Ja, zet jij overal maar vraagtekens bij. Ik zie je man nergens op foto s staan en dat je je foto s moet updaten volgens mensen die je kennen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
Hehehe leukVeel plezier zou ik zeggen.
Bij die 9 zet ik toch aardig wat vraagtekens. Heb overigens nog niet gekeken hoe oud je bent, scholen zijn niet meer wat ze geweest zijn dus dat zou wat kunnen verklaren.![]()
Verder niet zo opgefokt (al is dat wel een leuke woordspeling hier) Als je nieuw bent kan het gebeuren dat je in het verkeerde genre gaat posten. ONZ is onzin.
Reageer dan niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt. En stel niet zoveel vragen.
Zoek je weer aandacht? Doe dat even bij die Queen. Superspannende vrouw, hahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
Is de troll nog steeds bezig met zijn/haar onzin
Het houdt maar niet op inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
Nou, daar zou je je nog wel eens in kunnen vergissen. Ik ben zelf toevalig een vrij succesvolle, sportieve man en zonder valse bescheidenheid kan ik wel stellen dat ik knap ben en over een goed lichaam beschik. Het lijkt mij juist heerlijk om me te laten commanderen door een niet al te slimme, coke snuivende, litertjes whiskey zuipende vrouw van tussen de 20 en 45, die nog geregeld met haar ex-vriendjes neukt en niet in staat is een coherente tekst van meer dan drie woorden te formuleren. Ik bedoel, wat wil een man nou nog meer?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh TS, ik bedoelde te vragen of je werkelijk verwacht hier een dociele ja-knikker te vinden. Maar dan wel succesvol, knap, sportief en een goed lichaam. Daarbij vrijwel niks over jezelf laten weten.
Ja, beetje ziekjes en dan ga je je vervelen, he.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het houdt maar niet op inderdaad.
Haha,quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou, daar zou je je nog wel eens in kunnen vergissen. Ik ben zelf toevalig een vrij succesvolle, sportieve man en zonder valse bescheidenheid kan ik wel stellen dat ik knap ben en over een goed lichaam beschik. Het lijkt mij juist heerlijk om me te laten commanderen door een niet al te slimme, coke snuivende, litertjes whiskey zuipende vrouw tussen de 20 en 45, die nog geregeld met haar ex-vriendjes neukt en niet in staat is een coherente tekst van meer dan drie woorden te formuleren. Ik bedoel, wat wil een man nou nog meer?
Grande madamme heeft gesproken, wel zonde van die 1,93 sportieve lichaamquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee hoor, Mala. Hij gaat hooguit mee als we hem aan de trekhaak hangen en dan binden we met een veiligheidsvest die tasjes van ons om hem heen.
Ik denk dat ik met het zien van het ding al gegeten en gedronken heb.
Haha, dat was toch Devion, of zo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Grande madamme heeft gesproken, wel zonde van die 1,93 sportieve lichaam
Schattig dat jaloerse. Foto's zijn geupdate trouwens, alleen die van de kinderen niet. Lezen is ook je sterkste kant niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, zet jij overal maar vraagtekens bij. Ik zie je man nergens op foto s staan en dat je je foto s moet updaten volgens mensen die je kennen.
Volgens mij zou je met jou ontzettend kunnen lachen. NOT.
Weet je, ik denk dat jij je leven meer met een korreltje zout moet nemen. Die vriend of vent van je waarvan die kinderen zijn, die heeft je allang verlaten. Vind je het gek?
Nee joh, van zo n vrouw als jou raak ik niet OPGEFOKT. Ja, je bent zeer gevat, ik moet het toegeven. Alleen moest je het zelf even zeggen, anders had ik dat niet begrepen.
Ik zie in jou iig niks kunstzinnig, veel te doorsnee ben je. Burgerlijk. Als je nog een flink Helmonds accent hebt, dan is het balletje rond.
Ik ga ook even iets burgerlijks doen, Diva Queen? Boodschappen.
Ik ken jou ook niet, waarom zou ik niet mogen reageren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, beetje ziekjes en dan ga je je vervelen, he.
Maar, ik ken jou niet en vanwaar dan zo n bericht.
Iemand hoeft toch niet te reageren.
Klein complexje, dat is pleonasme, lieverd. Het is een klein complex of een complexje. Maar jouw Nederlands is verdomd goed.Ik hoop alleen niet dat je dat in elke zin doet. Tja, jij begon erover.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef QueenR het volgende:
[..]
Als jij daar blij van wordt, prima. Nu uiteraard helemaal uitgezakt en met rollatormaarre volgens mij gaat het hier niet over mij.
Klein complexje?
Ken haar voor de rest niet, maar ik kan zo al zien dat ze meer stijl en klasse heeft, dan jij ooit zal bereiken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Zoek je weer aandacht? Doe dat even bij die Queen. Superspannende vrouw, haha
Als jij nou boodschappen gaat doen, ga ik ff douchen heb net gesport namelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, dat was toch Devion, of zo?
Ik wil het eerst nog weleens zien. En dan de rest natuurlijk nog.
Je reageert met hier "is het nog steeds bezig". Kijk, ik ben niet die aandachtzoeker, in deze dus. Ik vind het een beetje vreemd als je iemand helemaal niet kent dat je zo n bericht post.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ken jou ook niet, waarom zou ik niet mogen reageren?
Natuurlijk heb ik alles gelezen. Van mijn droomvrouw krijg ik nooit genoeg dus ik wil alles over haar weten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha
[..]
Haha,
Heb je alles nagelezen? Ik snap echt niet wat sommige mensen bezielt.
Maar ik houd alleen van succesvolle jongens, waarvan ik ook hun broek als ze
naar de WC gaan niet hoef vast te houden.
Sportieve vrouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Als jij nou boodschappen gaat doen, ga ik ff douchen heb net gesport namelijk
Ok.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Reageer dan niet!
Dat jaloerse. Nu ben ik het even helemaal met je kwijt. Verklaar je nader. Je mag er lang over nadenken. Ga even boodschappen doen, maar dat kan ik snel, hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef QueenR het volgende:
[..]
Schattig dat jaloerse. Foto's zijn geupdate trouwens, alleen die van de kinderen niet. Lezen is ook je sterkste kant niet.
Dat trollen is wel grappig, nu nog met wat orgineels komen!
Ga jij nou serieus mensen verbeteren na twee gedrochten van topics die totaal niet leesbaar zijn door met name je zinsopbouw...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Klein complexje, dat is pleonasme, lieverd. Het is een klein complex of een complexje. Maar jouw Nederlands is verdomd goed.Ik hoop alleen niet dat je dat in elke zin doet. Tja, jij begon erover.
Afgezien van dat ik iets anders postte, vind ik jou eerder hetgeen wat een beetje vreemd is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Je reageert met hier "is het nog steeds bezig". Kijk, ik ben niet die aandachtzoeker, in deze dus. Ik vind het een beetje vreemd als je iemand helemaal niet kent dat je zo n bericht post.
Ja, ze is lollig he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ga jij nou serieus mensen verbeteren na twee gedrochten van topics die totaal niet leesbaar zijn door met name je zinsopbouw...
Dat komt door de drank en de coke. Mensen die normaal functioneren moeten ook normaal formuleren. Van haar mag je dat niet verwachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Ga jij nou serieus mensen verbeteren na twee gedrochten van topics die totaal niet leesbaar zijn door met name je zinsopbouw...
Ja, ben gelukkig niet zo n saai wijf.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Afgezien van dat ik iets anders postte, vind ik jou eerder hetgeen wat een beetje vreemd is.
Kom, kom! Op het VWO had ze een 9 voor Nederlands, coke of niet, dan mogen we wel wat niveau verwachten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat komt door de drank en de coke. Mensen die normaal functioneren moeten ook normaal formuleren. Van haar mag je dat niet verwachten.
Eerder een ziek wijfquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:28 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, ben gelukkig niet zo n saai wijf.
Kom je je vriendin bijval geven? Heeft ze nodig, hoor. Whahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:26 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Weet je wat het met jou is, jij kan geen kritiek verdragen. Dat is nu een van de elementen waar het leven op gebaseerd is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kom, kom! Op het VWO had ze een 9 voor Nederlands, coke of niet, dan mogen we wel wat niveau verwachten.
Fokkers hebben geen vrienden...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kom je je vriendin bijval geven? Heeft ze nodig, hoor. Whaha
Ik vind die QueenR wel wat voor je. Superintelligent wijf, gevat, humor en harstikke knap. Ze maakt ook van die intelligente opmerkingen dat ik jaloers op haar zou zijn. Ik had van iemand die op de Kunstacademie heeft gezeten en 35 of 36 is toch wel iets anders verwacht. Dus pak die date met haar. Doe trouwens niet aan daten. Bij mij zijn het gewoon vrijblijvende afspraken en die gaan van mij uit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat komt door de drank en de coke. Mensen die normaal functioneren moeten ook normaal formuleren. Van haar mag je dat niet verwachten.
Pools roulette, wat is dat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:33 schreef De_Rikster het volgende:
[..]
Fokkers hebben geen vrienden...
Wil trouwens best met je daten een keer, lijkt me wel gezellig. Gaan we een potje Pools roulette doen en omdat ik een heer ben mag jij als eerste.
Ze laten tegenwoordig ook iedereen toe op het VWO.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
Kom, kom! Op het VWO had ze een 9 voor Nederlands, coke of niet, dan mogen we wel wat niveau verwachten.
In een kring liggen met je benen wijd en geneukt worden door willekeurige kerelsquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Pools roulette, wat is dat?
Joh, als ik dat soort dingen echt belangrijk zou vinden, zou ik toch nooit met jou (quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:34 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik vind die QueenR wel wat voor je. Superintelligent wijf, gevat, humor en harstikke knap.
19.5 graad...quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Pools roulette, wat is dat?
Laten we nu maar gaan pokeren en dan het liefst strippokeren. Doe jij niet teveel aan, kom jij naar mij toe, want ik verwacht dat de verwarming bij jou niet hoger komt als 18 graden en het eerste wat bij jou uitgaat dat is je blouse of t-shirt, oke. Kan ik meteen zien of je een sixpack hebt, haha
Tegenwoordig? Haha, jij bent nog dommer dan dom.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze laten tegenwoordig ook iedereen toe op het VWO.
Misschien in plaats van de CITO dat we kinderen ook psychisch moeten gaan testen en eventueel preventief ruimen bij gevallen zoals TS.
Als dat van iemand zou komen die ook maar in de buurt van mijn iq zou komen zou het me kunnen boeien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Haha, jij bent nog dommer dan dom.
Preventief ruimen, bedoel je hier. Joh, je gaat je gang maar.
Waarom houden mensen zich met mij bezich, die mij toch niks
te melden hebben of vervelend willen doen.
Kijk, volgens mij zitten jullie allemaal erg vaak op deze en
meerdere sites. Dat geeft niet, dat moeten jullie zelf weten,
maar je kan iemand toch gewoon ontwijken als je iemand niks
vindt?
Dus dat deden die 6 polen hier met dat ene meisje op de tweede verdiepingquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In een kring liggen met je benen wijd en geneukt worden door willekeurige kerels
Het lijkt me tamelijk lastig om in je eentje een kring te vormen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dus dat deden die 6 polen hier met dat ene meisje op de tweede verdieping![]()
Of liggen meer vrouwen in de kring?
Laten we het hopenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:46 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dus dat deden die 6 polen hier met dat ene meisje op de tweede verdieping![]()
Of liggen meer vrouwen in de kring?
Dat ontwijken is heel simpel. Het is soms wel leuk om te zien hoe ongelooflijk dom iemand kan gaan zitten trollen. Die door alles van iemand af te zeiken denkt dat ze leuk, stoer en gevat is. Zijn zelfs programmas over op tv. Roast (en een of andere nederlandse versie)quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:42 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Haha, jij bent nog dommer dan dom.
Preventief ruimen, bedoel je hier. Joh, je gaat je gang maar.
Waarom houden mensen zich met mij bezich, die mij toch niks
te melden hebben of vervelend willen doen.
Kijk, volgens mij zitten jullie allemaal erg vaak op deze en
meerdere sites. Dat geeft niet, dat moeten jullie zelf weten,
maar je kan iemand toch gewoon ontwijken als je iemand niks
vindt?
Misschien staan die mannen met hun pik in de hand in een kring? Eerst met de klok meequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Het lijkt me tamelijk lastig om in je eentje een kring te vormen.
Dat is alleen in foute pornofilmsquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Misschien staan die mannen met hun pik in de hand in een kring? Eerst met de klok mee
Die kijk ik niet hoor, het idee kwam zomaar in me opquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is alleen in foute pornofilms
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die kijk ik niet hoor, het idee kwam zomaar in me op
Ik kijk ook geen pornofilms hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:51 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Die kijk ik niet hoor, het idee kwam zomaar in me op
Weet je dat ik nog nooit van trollen gehoord had, maar ja, ik heb ook de lagere school niet afgemaakt. Spijbelde toen al. Ik kreeg wel een trol honderd jaar geleden van mijn buurvrouw toen ze terugkwamen van hun vakantie uit Zweden. Ik heb het ding nog steeds. Hij krijgt nu een beetje een rare nasmaak, gezien dat ik eindelijk weet wat trollen op internet is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:48 schreef QueenR het volgende:
[..]
Dat ontwijken is heel simpel. Het is soms wel leuk om te zien hoe ongelooflijk dom iemand kan gaan zitten trollen. Die door alles van iemand af te zeiken denkt dat ze leuk, stoer en gevat is. Zijn zelfs programmas over op tv. Roast (en een of andere nederlandse versie)Echt iets voor jou. Misschien gaat het humorgehalte in het afzeiken dan ook nog omhoog.
Dus ga vooral door, ik zie de humor er wel van in.
Gelukkigquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kijk ook geen pornofilms hoor!![]()
Dat was eerder een veronderstelling dat zoiets daar te zien is![]()
Altijd leuk he dat die business zo ongelooflijk goed loopt maar er toch nooit iemand kijktquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen enkele spelfout!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Weet je dat ik nog nooit van trollen gehoord had, maar ja, ik heb ook de lagere school niet afgemaakt. Spijbelde toen al. Ik kreeg wel een trol honderd jaar geleden van mijn buurvrouw toen ze terugkwamen van hun vakantie uit Zweden. Ik heb het ding nog steeds. Hij krijgt nu een beetje een rare nasmaak, gezien dat ik eindelijk weet wat trollen op internet is.
Weet je jij lijkt mij zo iemand, want veel zinnigs komt er niet uit je, want je valt met je opmerkingen steeds in hetzelfde. Kortom: je bent elke keer aan het herhalen. Probeer, je hebt toch op de Kunstacademie gezeten, proberen dan ook creatief met taal om te gaan.
Wie begon er hier met afzeiken? Jij kwam hier uit het niets. Dus wie is er in deze dan een trol? Ik hoef het niet met iedereen in mijn leven te kunnen vinden, hoor
Mijn 2 kinderen zijn ook met de ooievaar afgeleverdquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef QueenR het volgende:
[..]
Altijd leuk he dat die business zo ongelooflijk goed loopt maar er toch nooit iemand kijkthaha.
Ik weet wel zeker dat jij wel en elke dag pornofilms kijkt. Ik denk niet dat er een vrouw op jou zou vallen. Ja, misschien QueenR, haha. Vind ik wel wat voor jouquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jouw vriend of man heeft jou verlaten, juist omdat hij liever porno kijkt dat dat geouwehoer van jou aan moet horenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:55 schreef QueenR het volgende:
[..]
Altijd leuk he dat die business zo ongelooflijk goed loopt maar er toch nooit iemand kijkthaha.
Grammatica daarintegen toch weer een klein foutje... buurvrouw die terugkwam, niet terugkwamen.quote:
Ik ruk me een ongeluk. Moet toch wat? Ik ben zo lelijk als de nachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat jij wel en elke dag pornofilms kijkt. Ik denk niet dat er een vrouw op jou zou vallen. Ja, misschien QueenR, haha. Vind ik wel wat voor jou
sssstttt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
Grammatica daarintegen toch weer een klein foutje... buurvrouw die terugkwam, niet terugkwamen.
Ik ben heel flauw en onorgineel, leg op alle slakken zout, dus ik moet hier gewoon even wat van zeggen, kan me niet beheersen. Sorry!
De bloemkolen waren op vakantie?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mijn 2 kinderen zijn ook met de ooievaar afgeleverd
Ik heb een FoBo!quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:59 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij bent echt een heel zielig mannetje. Ik zal een kijken of ik foto s van je hier kan vinden
Nee, het bier was op.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De bloemkolen waren op vakantie?
16 en man.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef Fes1-2 het volgende:
Ik meld me aan als geïnteresseerde, hoe oud is TS?
Haha, je moet die 2 fotootjes even bekijken van hem.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De bloemkolen waren op vakantie?
Kinderen worden dus met bloemkool en bier gemaakt??? Gelukkig eet ik amper bloemkool, hollandsche potquote:
Bijna goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, je moet die 2 fotootjes even bekijken van hem.
Niet meer op reageren. Het is zelf nog een kind.
De enige kinderen die hij heeft zijn katten. Schattig zulke
foto s.
Moet je die foto s, geloof dat het Scheveningen Beach is, eens bekijken.
Men wat een gespierde spijker.
En wanneer durf je fotos te gaan plaatsen in jouw nieuwe profieltje? Kunnen wij ook eens extra lachen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
foto s.
Zullen we kindjes maken onder genot van biertjes?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kinderen worden dus met bloemkool en bier gemaakt??? Gelukkig eet ik amper bloemkool, hollandsche pot, maar bier daarintegen
Heb ik al gevonden!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
En wanneer durf je fotos te gaan plaatsen in jouw nieuwe profieltje? Kunnen wij ook eens extra lachen.
Ik fok vanaf mobiel dus ik kan geen foto's kijken. Maar ik geloof je onmiddelijk, dat dan weer welquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:05 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
foto s.
En bedanktquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik fok vanaf mobiel dus ik kan geen foto's kijken. Maar ik geloof je onmiddelijk, dat dan weer wel
Weer zo n fout in dat Nederlands van je of nee, in je denkvermogen. Ik heb jou hier nog niet "horen" lachen. En het is:quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
En wanneer durf je fotos te gaan plaatsen in jouw nieuwe profieltje? Kunnen wij ook eens extra lachen.
Nee ik HAAT kinderenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zullen we kindjes maken onder genot van biertjes?
Ook goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee ik HAAT kinderen, ik wil wel een biertje met je drinken
Hmm dat zal dan wel op een goede dag zijn...quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Heb ik al gevonden!
[ afbeelding ]
Van jou kan ik het hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Kusje op je beledigde gespijkerde koppie dan maar
Whaha, hij is superlelijk. Nee joh, met hem wil je echt geen biertje drinken. Mag je wel zorgen dat je daarvoor een fles whiskey achter je kiezen hebt, want anders verzeker ik je dat het geen toffe avond gaat wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee ik HAAT kinderen, ik wil wel een biertje met je drinken
2 flessen whiskeyquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, hij is superlelijk. Nee joh, met hem wil je echt geen biertje drinken. Mag je wel zorgen dat je daarvoor een fles whiskey achter je kiezen hebt, want anders verzeker ik je dat het geen toffe avond gaat worden
Meisje, (of jongen geen idee) toch, ik type nergens horen. Moeilijk dat lezen ik weet het. En je hebt gelijk, mijn aanhalingsteken/apostrof werkt niet. Mijn fout, ik dacht dat je het dan toch ook nog wel kon begrijpen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Weer zo n fout in dat Nederlands van je of nee, in je denkvermogen. Ik heb jou hier nog niet "horen" lachen. En het is:
Wanneer ga foto s plaatsen.
Mijn nieuwe profieltje? Kom hier pas sinds gisteren. Anders zal ik maar even navraag doen bij een beheerder. Die kan dan tegen jou zeggen dat ze dit IP-adres nog nooit geregistreerd op FOK hebben gezien.
Ik lust geen whiskyquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:14 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Whaha, hij is superlelijk. Nee joh, met hem wil je echt geen biertje drinken. Mag je wel zorgen dat je daarvoor een fles whiskey achter je kiezen hebt, want anders verzeker ik je dat het geen toffe avond gaat worden
Ik ook nietquote:
Echt he..quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:02 schreef Wicked-Game het volgende:
Dit kan je toch niet serieus nemen of wel?
Dat is geen slecht alternatief wat je daar biedt mijn beste vuurvosjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Dan maar genoeg Duveltjes tanken
missbehavinquote:
Eerder hete vosjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:22 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is geen slecht alternatief wat je daar biedt mijn beste vuurvosjeOf is het vurige vos
Ben je je weer geliefd aan het maken jong?quote:
Totaal nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ben je je weer geliefd aan het maken jong?
'coming right up!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:24 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Want je wordt geroosterd? Lekker hoor, mag ik er dan extra chilli bij
Sorry! Nou dan komt er nog maar een kusje in de wachtrij. Of volstaat een virtuele deze keer welquote:
Het kwam toch echt over alsof ik er nog een paar heb, dus profielen op FOK. Ik ben een vrouw. Ik type nergens horen, wat betekent dat? Moeilijk dat lezen, ik weet het (moet een komma tussen, dat is valt toch niet onder een aanhalingsteken/apostrof?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
Meisje, (of jongen geen idee) toch, ik type nergens horen. Moeilijk dat lezen ik weet het. En je hebt gelijk, mijn aanhalingsteken/apostrof werkt niet. Mijn fout, ik dacht dat je het dan toch ook nog wel kon begrijpen.
Ennuh dat laatste is dus de definitie van een nieuw profiel. Niet zo argwanend.![]()
Nu dan echt weg.
Ik heb meer kans een virtuele te krijgen dan een echtequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:25 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Sorry! Nou dan komt er nog maar een kusje in de wachtrij. Of volstaat een virtuele deze keer wel
Nou, nou niet zo negatief, eerst naar de practice meeting in rotterdam. Daarna kijken we welquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb meer kans een virtuele te krijgen dan een echte
Daar kom ik vandaan zonder pielemuis, ook geen pretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 18:35 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou, nou niet zo negatief, eerst naar de practice meeting in rotterdam. Daarna kijken we wel
Da's mooi, want die wilde ik toch al niet zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daar kom ik vandaan zonder pielemuis, ook geen pretje
Haha, nou ik heb hier nog niet spannends gezien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:33 schreef MalaCocinera het volgende:
TS je bent terug, ik dacht ik hou me stil voor ik je topic kaap. Het gaat tenslotte hier om jou! Die man die jij verdient vinden we wel
Waar kom je nou vandaan wijffie? Ik ga niet de aanhouder wint spelen, ik wil gewoon snel even kijken of je voldoet aan mijn maatstaven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, nou ik heb hier nog niet spannends gezien.
En dat kapen dat mag je doen hoor, heb ik totaal geen problemen mee. Ik heb hier al een hoop vrienden gemaakt, haha.
Jij valt af, want je hebt een relatie. Ik zoek "de ware". Bruine ogen daar val ik dan wel weer op, maar voor de rest word ik van dat profiel van jou niets wijzer of wil ik er niet wijzer van worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Hoe oud ben je watvoornaammoetikkiezen? En waar woon je? Ik hou wel van een vrouw die van zich af bijt.
Nee, nee het is en blijft jouw topicquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:39 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Haha, nou ik heb hier nog niet spannends gezien.
En dat kapen dat mag je doen hoor, heb ik totaal geen problemen mee. Ik heb hier al een hoop vrienden gemaakt, haha.
Ik zal het maar even omkeren wat die maatstaven betreft. Ik heb hier namelijk de spreekwoordelijke broek aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Waar kom je nou vandaan wijffie? Ik ga niet de aanhouder wint spelen, ik wil gewoon snel even kijken of je voldoet aan mijn maatstaven.
Waar blijft je foto nou?quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Weer zo n fout in dat Nederlands van je of nee, in je denkvermogen. Ik heb jou hier nog niet "horen" lachen. En het is:
Wanneer ga foto s plaatsen.
Mijn nieuwe profieltje? Kom hier pas sinds gisteren. Anders zal ik maar even navraag doen bij een beheerder. Die kan dan tegen jou zeggen dat ze dit IP-adres nog nooit geregistreerd op FOK hebben gezien.
You tell him girlquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zal het maar even omkeren wat die maatstaven betreft. Ik heb hier namelijk de spreekwoordelijke broek aan
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
Dat is jammer, ik zal me melden als ik echt weer single ben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij valt af, want je hebt een relatie. Ik zoek "de ware". Bruine ogen daar val ik dan wel weer op, maar voor de rest word ik van dat profiel van jou niets wijzer of wil ik er niet wijzer van worden.
Dit is het internet. Niemand heeft hier echt de broek aan omdat iedereen achter zijn computertjes verstopt zitquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik zal het maar even omkeren wat die maatstaven betreft. Ik heb hier namelijk de spreekwoordelijke broek aan
Ik geef het weinig hoop hier. Ik heb nog nooit zoveel domme lui meegemaakt die humor/onzin niet kunnen onderscheiden van de werkelijkheid, dat meen ik echt. Tuurlijk, als je momenteel geen relatie hebt en beetje aan hebt zitten klooien, dan hoop je daar op een gegeven moment wel op. Denk dat dat menselijk is. Heb ook een tijd gehad dat ik helemaal niemand wilde, maar nu wel, maar ben wel moeilijk, hoor. Ik ben gewoon (bijna) nooit verliefd. Best wel een probleem. Ik ben dus niet iemand die een langere tijd met iemand kom kan gaan, die iemand maar zo zo vindt. Was even iets serieus tussendoor. -x-quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:42 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee, nee het is en blijft jouw topicGewoon blijven posten jij
, de ware zou zomaar eens binnen kunnen wandelen.
Niet weggaan, weet je wel hoeveel mannelijke users hier zijn ? En hoeveel ''nieuw''quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:48 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik geef het weinig hoop hier. Ik heb nog nooit zoveel domme lui meegemaakt die humor/onzin niet kunnen onderscheiden van de werkelijkheid, dat meen ik echt. Tuurlijk, als je momenteel geen relatie hebt en beetje aan hebt zitten klooien, dan hoop je daar op een gegeven moment wel op. Denk dat dat menselijk is. Heb ook een tijd gehad dat ik helemaal niemand wilde, maar nu wel, maar ben wel moeilijk, hoor. Ik ben gewoon (bijna) nooit verliefd. Best wel een probleem. Ik ben dus niet iemand die een langere tijd met iemand kom kan gaan, die iemand maar zo zo vindt. Was even iets serieus tussendoor. -x-
Niet lopen pijpzeiken. Die komt hier niet meer, want er zitten een aantal debiele luitjes hier en als je dan een foto plaatst?!?! Ach, veel mensen kunnen bepaalde dingen niet onderscheiden, wat nu echt is, niet echt en er zitten er hier toch wel een aantal tussen die zelf alleen maar commentaar willen/kunnen leveren. Nog nooit op internet een woord met die lui gewisseld en iemand hoeft geen reactie te geven? Die reacties die ik zie staan, ja, dat is een echte discussie voeren.quote:
Pijpzeiken? Ik wil je beter leren kennenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Niet lopen pijpzeiken. Die komt hier niet meer, want er zitten een aantal debiele luitjes hier en als je dan een foto plaatst?!?! Ach, veel mensen kunnen bepaalde dingen niet onderscheiden, wat nu echt is, niet echt en er zitten er hier toch wel een aantal tussen die zelf alleen maar commentaar willen/kunnen leveren. Nog nooit op internet een woord met die lui gewisseld en iemand hoeft geen reactie te geven? Die reacties die ik zie staan, ja, dat is een echte discussie voeren.
Ik wist niet dat mensen op bepaalde dingen zo serieus in kunnen gaan. Gelukkig is dat in mijn dagelijks leven een tikkeltje anders.
Multitasking.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De dame plast terwijl ze pijpt
Heb je zeker nog nooit van gehoord? Nee, dat soort woorden gebruiken ze niet in een zwaar gereformeerde kerk. Zal ik er anders een net woordje van maken.quote:
En dit baseer je allemaal op mijn reactie die uit één woord bestaat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:20 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Heb je zeker nog nooit van gehoord? Nee, dat soort woorden gebruiken ze niet in een zwaar gereformeerde kerk. Zal ik er anders een net woordje van maken.
Maar ik dacht ik zal een even kijken wie er onder dat profieltje schuilt. Ja, je denkt toch niet dat ik dat van tevoren allemaal ga bekijken? Blijk je een jongen te zijn, die nadat je hier bent geweest, kontakt heb met QueenR. Ga met haar een gezellig gesprek aan zou ik zeggen, die is namelijk bijzonder intelligent. Waar jij bent zo n ventje die nog in de luiers zit, figuurlijk bedoeld, hoor
Dat baseer ik op de smiley die erachter is geplaatst.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En dit baseer je allemaal op mijn reactie die uit één woord bestaat?
Haha, die is wel gevat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
De dame plast terwijl ze pijpt
Ja, ja, vanwaar dat? Hoe leren kennen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Pijpzeiken? Ik wil je beter leren kennen
Nee, ik had er inderdaad nooit van gehoord. Maar om mij dan meteen over mij te oordelen met de kerk en zo vind ik wel lame.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat baseer ik op de smiley die erachter is geplaatst.
Maar heb je nog nooit van pijpzeiken gehoord? Is door mij vandaag je
vocabulaire uitgebreid. Het is een synoniem voor zeuren. Misschien kan ik je er nog wel een paar leren?
Denk het welWeet het wel zeker
Volgens mij kun je hem ook wat dingetjes in bed lerenquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:30 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat baseer ik op de smiley die erachter is geplaatst.
Maar heb je nog nooit van pijpzeiken gehoord? Is door mij vandaag je
vocabulaire uitgebreid. Het is een synoniem voor zeuren. Misschien kan ik je er nog wel een paar leren?
Denk het welWeet het wel zeker
Daar sta ik ook zeker open voor. Het zou een interessante uitwisseling kunnen zijn wellicht.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:34 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Volgens mij kun je hem ook wat dingetjes in bed leren
Op hoeveel manieren kunnen mensen elkaar leren kennen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:31 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, ja, vanwaar dat? Hoe leren kennen?
Heb ik gezegd op hoeveel manieren je elkaar kan leren kennen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Op hoeveel manieren kunnen mensen elkaar leren kennen dan?
Heb ik iets gemist?quote:
Ik weet niet of ze óók om van te houden is, ze is wel fucking Leip!! Vooral hoe ze die huisvrouw diste, die een niet-originele (zogenaamd superieure) neus in de lucht stak en deed of het haar allemaal niets deedquote:
Kip, snijbonen en krieltjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:15 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nee hoor, wat heb je gegeten?
Ik ontwijk hollandsche pot waar het kanquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kip, snijbonen en krieltjes![]()
Waar was jij om van mijn culinaire hoogtepunt te genieten?
Ik kan ook Italiaans en Mexicaansquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ontwijk hollandsche pot waar het kan
Snijbonen en aardappelen komen uit Zuid-Amerika en kip uit Zuid-Oost Azië.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:19 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik ontwijk hollandsche pot waar het kan
Gelukkig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan ook Italiaans en Mexicaans![]()
Burrito's
Kan je morgen?quote:
Wie heeft het ook over internet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Heb ik gezegd op hoeveel manieren je elkaar kan leren kennen?
Er zijn vele wegen die naar Rome leiden, maar dat is internet voor mij niet echt,
Rot op met dat politiek correcte gelul van je, het gaat me omdat smakeloze vreten altijd. En nee, ik kan het niet beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Snijbonen en aardappelen komen uit Zuid-Amerika en kip uit Zuid-Oost Azië.
Wat wil je? Ik ben van alle markten thuisquote:
Wat is je signature dish?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik ben van alle markten thuis
Ik maak volgens velen de beste broodje ei ooitquote:
Nou ja als ontbijt zou dat niet slecht zijn toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak volgens velen de beste broodje ei ooit
Trek het je niet aan. Iedereen hier begrijpt dat jij in het dagelijks leven zelden een serieus gesprek zult voeren. Dat maakt je nou juist zo aantrekkellijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik wist niet dat mensen op bepaalde dingen zo serieus in kunnen gaan. Gelukkig is dat in mijn dagelijks leven een tikkeltje anders.
Dat er nog een derde deeltje is gekomen is omdat ik mensen kostelijk kan vermakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hello allemaal, dat er nog een derde deeltje is gekomen zeg...
Er zijn een paar dingetjes die ik me afvraag.
- waarom steeds zeggen dat internet niet belangrijk voor je is?
- waarom zeg je steeds, maar daar ga ik verder niet over vertellen hier.
- hoeveel whiskey zuip je op 1 dag?
[quote]quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou ja als ontbijt zou dat niet slecht zijn toch?
[/quote
Ik ga s avonds echt geen broodje ei zitten eten, hoor. [quote]Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Iedereen hier begrijpt dat jij in het dagelijks leven zelden een serieus gesprek zult voeren. Dat maakt je nou juist zo aantrekkellijk.![]()
Wanneer doen we die date nou?
Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef k_man het volgende:
Dat hoeft niet, hoor Kaiyo, maar dat op die foto dat ben je niet. Ook de omschrijving in dat profiel niet. Dan kan je toch beter niets invullen?quote:
Dat weet ik dus nog niet he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben om te janken, haha
Wel nee schat, dat ben jij helemaal niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben om te janken, haha
ja, dat ben ik wel. Mag ik je in ruil voor vriendschap bewijs leveren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, hoor Kaiyo, maar dat op die foto dat ben je niet. Ook de omschrijving in dat profiel niet. Dan kan je toch beter niets invullen?
En hoe gaan we dat nou oplossen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik met jou ook nog niet, haha.
Mala lieverd, we moeten het ze wel even laten gelovenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wel nee schat, dat ben jij helemaal niet!
Is goed hoor snoepjequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Mala lieverd, we moeten het ze wel even laten geloven![]()
Ik denk niet. Ik heb het IQ van een goudvis in zo n te kleine vissenkom. Die kunnen echt maar 3 seconden hun vissenhersentjes erbij houden en daardoor hebben ze ook niet door dat ze in een klein potje opgesloten zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat nou oplossen...
Nou kom, sell your soul to me? Gaat gezellig worden! Onze ervaringen over marokkanen delen. Kom!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik denk niet. Ik heb het IQ van een goudvis in zo n te kleine vissenkom. Die kunnen echt maar 3 seconden hun vissenhersentjes erbij houden en daardoor hebben ze ook niet door dat ze in een klein potje opgesloten zitten
Wat jammer nou...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik denk niet. Ik heb het IQ van een goudvis in zo n te kleine vissenkom. Die kunnen echt maar 3 seconden hun vissenhersentjes erbij houden en daardoor hebben ze ook niet door dat ze in een klein potje opgesloten zitten
Jij hebt je laten uitwonen door Hassan en al zijn geitenhoedende broeders?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Nou kom, sell your soul to me? Gaat gezellig worden! Onze ervaringen over marokkanen delen. Kom!![]()
![]()
![]()
![]()
Tokk toe de hend kos de face don't wonna hier itquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:58 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij hebt je laten uitwonen door Hassan en al zijn geitenhoedende broeders?
Afhankelijk van hoe jullie eruit zien, mogen jullie mij ook delen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:57 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Nou kom, sell your soul to me? Gaat gezellig worden! Onze ervaringen over marokkanen delen. Kom!![]()
![]()
![]()
![]()
Luister, ik geef mijn kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Het was gewoon belangstelling hoor!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Tokk toe de hend kos de face don't wonna hier it
Hoe kaiyo eruit ziet, dat kan je zien op haar foto en bijkomend voordeel voor je ze is ook Marokkaansquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:59 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Afhankelijk van hoe jullie eruit zien, mogen jullie mij ook delen.
ieuw... maybe you to much for me anyway. (to much info hoor)quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Luister, ik geef mijn kutmisschien tijdelijk in bruikleen (wanneer het mij uitkomt), maar niet mijn ziel. Die geef ik alleen aan de "ware"
weet je wel wat bruikleen is? Dus voor een bepaalde tijd mag een ander alles doen met je kut? Maar gelukkig heb je je zieltje nog. Die 'ware' moet wel blind zijn wil die je daarna nog hebben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Luister, ik geef mijn kutmisschien tijdelijk in bruikleen (wanneer het mij uitkomt), maar niet mijn ziel. Die geef ik alleen aan de "ware"
Dit is wel klare taal om tegen een one night stand te zeggen hoor. ''Je krijgt mijn kut, maar niet mijn ziel!''quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oei oei, Kaiyo is een Marokkaanse, hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Het was gewoon belangstelling hoor!
Hoezo is dat een voordeel?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Hoe kaiyo eruit ziet, dat kan je zien op haar foto en bijkomend voordeel voor je ze is ook Marokkaans
Jij bent niet voor niets mijn heldingquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:04 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Oei oei, Kaiyo is een Marokkaanse, hoor.
Straks krijg je ruzie, staat half Marokko voor de deur
en zal ik je wel moeten komen redden
Nee, gelukkig weet ik niet wat bruikleen is. Kan jij het me binnen nu en 5 seconden uitleggen, zonder te googlen. Denk het niet, gezien je antwoordt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:03 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
weet je wel wat bruikleen is? Dus voor een bepaalde tijd mag een ander alles doen met je kut? Maar gelukkig heb je je zieltje nog. Die 'ware' moet wel blind zijn wil die je daarna nog hebben.
gewelddadig volk. Ik geef haar over nog voor je me met een vinger wilt aanraken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij bent niet voor niets mijn helding
Dat ik 'cool' ben staat ook verder niet ter discussie.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:05 schreef Kaiyo het volgende:
[..]
Ehm, just in case; je bent vast cool enzo, maar ik heb geen interesse.
Nou ja, je weet iig wat er van belang is bij een one night stand, en dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Nee, gelukkig weet ik niet wat bruikleen is. Kan jij het me binnen nu en 5 seconden uitleggen, zonder te googlen. Denk het niet, gezien je antwoordt.
Lief dat ik je heldinnetje ben. Kusje op je wang. Later gaan we verderquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Jij bent niet voor niets mijn helding
Oeh! Spanned hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:09 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Lief dat ik je heldinnetje ben. Kusje op je wang. Later gaan we verder
Kaiyo is geinteresseerd in iemand die ze van de telefoon en internet kent. Smoorverliefd, maar helaas is het niet wederzijds. Ja, je kan het zo lezen. Maar dat jij al zo snel overswitcht, ben ik ook klaar met je. Ik ben de gebruiker, dus dat van dat bruikleen dat was natuurlijk een grapje. Mijn grapje dus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dat ik 'cool' ben staat ook verder niet ter discussie.
Maar goed dat je even komt melden dat je geen interesse hebt...
Overswitched? Wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Kaiyo is geinteresseerd in iemand die ze van de telefoon en internet kent. Smoorverliefd, maar helaas is het niet wederzijds. Ja, je kan het zo lezen. Maar dat jij al zo snel overswitcht, ben ik ook klaar met je. Ik ben de gebruiker, dus dat van dat bruikleen dat was natuurlijk een grapje. Mijn grapje dus.
Ik snapte ook niet precies wat het een (ik) te maken had met het ander (jij die ineens ook geinteresseerd leek in mij, zogenaamd) Dat mag alleen zij doen, zichzelf in bruikleen uitgeven. Dat was haar ding, niet dat van jou.quote:
Ik heb medelijden met jou. Heb je trouwens foto s? Het antwoord en die naieviteit die jij bezit zo als veel mensen hier, dat maak ik in mijn dagelijks leven niet mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:14 schreef drunk_on_shadows het volgende:
OMG TS ik heb echt medelijden met je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |