abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93207615
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef Northside het volgende:

[..]

Het ratje zat beter in de kooi dan erbuiten toch?
Op dat moment wel, ja. Maar, je hebt mijn vraag niet beantwoord. Is het ratje dood of niet?
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:04:51 #92
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_93207721
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:58 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nou schat, als je het tegen mij hebt, ik had op het VWO wel een negen voor Nederlands. En jij?
E.d. schrijf je zo, hoor.

Wat is ONZ? Kijk, ik ben hier nog niet ingeburgerd. Ik zal eens kijken hoelang jij hier al zit. Zal je even onder de loep nemen, maar volgens mij ben je een NO KNOW
Hehehe leuk :') Veel plezier zou ik zeggen.
Bij die 9 zet ik toch aardig wat vraagtekens. Heb overigens nog niet gekeken hoe oud je bent, scholen zijn niet meer wat ze geweest zijn dus dat zou wat kunnen verklaren. >:O

Verder niet zo opgefokt (al is dat wel een leuke woordspeling hier) Als je nieuw bent kan het gebeuren dat je in het verkeerde genre gaat posten. ONZ is onzin. ^O^
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:07:59 #93
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_93207890
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je hebt er een foto tussengedaan van toen je nog 18 was. Toen zag je er nog goed uit, maar zal wel een gefotoshopte foto zijn. Die anderen zijn allemaal middelmatig.
Als jij daar blij van wordt, prima. Nu uiteraard helemaal uitgezakt en met rollator :7 maarre volgens mij gaat het hier niet over mij.
Klein complexje?
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_93207908
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Op dat moment wel, ja. Maar, je hebt mijn vraag niet beantwoord. Is het ratje dood of niet?
Je hebt mijn vraag ook nog niet beantwoord, en ik stelde hem eerst.
Ja, ik generaliseer.
pi_93208034
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Je hebt er een foto tussengedaan van toen je nog 18 was. Toen zag je er nog goed uit, maar zal wel een gefotoshopte foto zijn. Die anderen zijn allemaal middelmatig.
Middelmatig? Fijne mama hoor!
Ja, ik generaliseer.
pi_93208148
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik heb ook nette studenten gehad. Eentje die een eigen bedrijf had en nu goede baan heeft als manager, het zegt allemaal niks.

En wat ze dan tegen mij zeggen, dat ik hun als Marokkaan zijnde commandeer. Marokkanen vatten vaak iets verkeerd op. Ik weet echt wel waarover ik het heb, want ik ben er met 4 omgegaan.

Waar woon je dan? Utrecht? Ja, je had het toch over het midden van het land
Je weet niet waar je het over hebt. En stel niet zoveel vragen.
pi_93208186
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef QueenR het volgende:

[..]

Hehehe leuk :') Veel plezier zou ik zeggen.
Bij die 9 zet ik toch aardig wat vraagtekens. Heb overigens nog niet gekeken hoe oud je bent, scholen zijn niet meer wat ze geweest zijn dus dat zou wat kunnen verklaren. >:O

Verder niet zo opgefokt (al is dat wel een leuke woordspeling hier) Als je nieuw bent kan het gebeuren dat je in het verkeerde genre gaat posten. ONZ is onzin. ^O^
Ja, zet jij overal maar vraagtekens bij. Ik zie je man nergens op foto s staan en dat je je foto s moet updaten volgens mensen die je kennen.

Volgens mij zou je met jou ontzettend kunnen lachen. NOT.

Weet je, ik denk dat jij je leven meer met een korreltje zout moet nemen. Die vriend of vent van je waarvan die kinderen zijn, die heeft je allang verlaten. Vind je het gek?

Nee joh, van zo n vrouw als jou raak ik niet OPGEFOKT. Ja, je bent zeer gevat, ik moet het toegeven. Alleen moest je het zelf even zeggen, anders had ik dat niet begrepen.

Ik zie in jou iig niks kunstzinnig, veel te doorsnee ben je. Burgerlijk. Als je nog een flink Helmonds accent hebt, dan is het balletje rond.

Ik ga ook even iets burgerlijks doen, Diva Queen? Boodschappen.
pi_93208203
Is de troll nog steeds bezig met zijn/haar onzin :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93208241
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:11 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Je weet niet waar je het over hebt. En stel niet zoveel vragen.
Reageer dan niet!
pi_93208271
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
Is de troll nog steeds bezig met zijn/haar onzin :')
Zoek je weer aandacht? Doe dat even bij die Queen. Superspannende vrouw, haha
pi_93208308
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef FireFox1 het volgende:
Is de troll nog steeds bezig met zijn/haar onzin :')
Het houdt maar niet op inderdaad.
pi_93208311
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Northside het volgende:

[..]

Middelmatig? Fijne mama hoor!
Is het je moeder dan?
pi_93208355
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh TS, ik bedoelde te vragen of je werkelijk verwacht hier een dociele ja-knikker te vinden. Maar dan wel succesvol, knap, sportief en een goed lichaam. Daarbij vrijwel niks over jezelf laten weten.
Nou, daar zou je je nog wel eens in kunnen vergissen. Ik ben zelf toevalig een vrij succesvolle, sportieve man en zonder valse bescheidenheid kan ik wel stellen dat ik knap ben en over een goed lichaam beschik. Het lijkt mij juist heerlijk om me te laten commanderen door een niet al te slimme, coke snuivende, litertjes whiskey zuipende vrouw van tussen de 20 en 45, die nog geregeld met haar ex-vriendjes neukt en niet in staat is een coherente tekst van meer dan drie woorden te formuleren. Ik bedoel, wat wil een man nou nog meer? :?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2011 17:17:05 ]
pi_93208366
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Het houdt maar niet op inderdaad.
Ja, beetje ziekjes en dan ga je je vervelen, he.
Maar, ik ken jou niet en vanwaar dan zo n bericht.
Iemand hoeft toch niet te reageren.
pi_93208482
Haha
quote:
6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:15 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou, daar zou je je nog wel eens in kunnen vergissen. Ik ben zelf toevalig een vrij succesvolle, sportieve man en zonder valse bescheidenheid kan ik wel stellen dat ik knap ben en over een goed lichaam beschik. Het lijkt mij juist heerlijk om me te laten commanderen door een niet al te slimme, coke snuivende, litertjes whiskey zuipende vrouw tussen de 20 en 45, die nog geregeld met haar ex-vriendjes neukt en niet in staat is een coherente tekst van meer dan drie woorden te formuleren. Ik bedoel, wat wil een man nou nog meer? :?
Haha,

Heb je alles nagelezen? Ik snap echt niet wat sommige mensen bezielt.
Maar ik houd alleen van succesvolle jongens, waarvan ik ook hun broek als ze
naar de WC gaan niet hoef vast te houden.
pi_93208486
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 16:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee hoor, Mala. Hij gaat hooguit mee als we hem aan de trekhaak hangen en dan binden we met een veiligheidsvest die tasjes van ons om hem heen.

Ik denk dat ik met het zien van het ding al gegeten en gedronken heb.
Grande madamme heeft gesproken, wel zonde van die 1,93 sportieve lichaam :@
pi_93208548
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Grande madamme heeft gesproken, wel zonde van die 1,93 sportieve lichaam :@
Haha, dat was toch Devion, of zo?
Ik wil het eerst nog weleens zien. En dan de rest natuurlijk nog.
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:19:53 #108
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_93208554
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:12 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, zet jij overal maar vraagtekens bij. Ik zie je man nergens op foto s staan en dat je je foto s moet updaten volgens mensen die je kennen.

Volgens mij zou je met jou ontzettend kunnen lachen. NOT.

Weet je, ik denk dat jij je leven meer met een korreltje zout moet nemen. Die vriend of vent van je waarvan die kinderen zijn, die heeft je allang verlaten. Vind je het gek?

Nee joh, van zo n vrouw als jou raak ik niet OPGEFOKT. Ja, je bent zeer gevat, ik moet het toegeven. Alleen moest je het zelf even zeggen, anders had ik dat niet begrepen.

Ik zie in jou iig niks kunstzinnig, veel te doorsnee ben je. Burgerlijk. Als je nog een flink Helmonds accent hebt, dan is het balletje rond.

Ik ga ook even iets burgerlijks doen, Diva Queen? Boodschappen.
Schattig dat jaloerse. Foto's zijn geupdate trouwens, alleen die van de kinderen niet. Lezen is ook je sterkste kant niet.

Dat trollen is wel grappig, nu nog met wat orgineels komen! w/
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_93208606
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ja, beetje ziekjes en dan ga je je vervelen, he.
Maar, ik ken jou niet en vanwaar dan zo n bericht.
Iemand hoeft toch niet te reageren.
Ik ken jou ook niet, waarom zou ik niet mogen reageren?
pi_93208629
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef QueenR het volgende:

[..]

Als jij daar blij van wordt, prima. Nu uiteraard helemaal uitgezakt en met rollator :7 maarre volgens mij gaat het hier niet over mij.
Klein complexje?
Klein complexje, dat is pleonasme, lieverd. Het is een klein complex of een complexje. Maar jouw Nederlands is verdomd goed.Ik hoop alleen niet dat je dat in elke zin doet. Tja, jij begon erover.
pi_93208640
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zoek je weer aandacht? Doe dat even bij die Queen. Superspannende vrouw, haha
Ken haar voor de rest niet, maar ik kan zo al zien dat ze meer stijl en klasse heeft, dan jij ooit zal bereiken.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93208685
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Haha, dat was toch Devion, of zo?
Ik wil het eerst nog weleens zien. En dan de rest natuurlijk nog.
Als jij nou boodschappen gaat doen, ga ik ff douchen heb net gesport namelijk ;)
pi_93208697
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ik ken jou ook niet, waarom zou ik niet mogen reageren?
Je reageert met hier "is het nog steeds bezig". Kijk, ik ben niet die aandachtzoeker, in deze dus. Ik vind het een beetje vreemd als je iemand helemaal niet kent dat je zo n bericht post.
pi_93208702
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Haha

[..]

Haha,

Heb je alles nagelezen? Ik snap echt niet wat sommige mensen bezielt.
Maar ik houd alleen van succesvolle jongens, waarvan ik ook hun broek als ze
naar de WC gaan niet hoef vast te houden.
Natuurlijk heb ik alles gelezen. Van mijn droomvrouw krijg ik nooit genoeg dus ik wil alles over haar weten. O+ Maar goed, wanneer ben je beschikbaar voor een date? Dat geklets hier schiet natuurlijk niet echt op.
pi_93208704
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Als jij nou boodschappen gaat doen, ga ik ff douchen heb net gesport namelijk ;)
Sportieve vrouwen O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93208748
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 17:13 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Reageer dan niet!
Ok.
pi_93208767
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef QueenR het volgende:

[..]

Schattig dat jaloerse. Foto's zijn geupdate trouwens, alleen die van de kinderen niet. Lezen is ook je sterkste kant niet.

Dat trollen is wel grappig, nu nog met wat orgineels komen! w/
Dat jaloerse. Nu ben ik het even helemaal met je kwijt. Verklaar je nader. Je mag er lang over nadenken. Ga even boodschappen doen, maar dat kan ik snel, hoor.
pi_93208855
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Klein complexje, dat is pleonasme, lieverd. Het is een klein complex of een complexje. Maar jouw Nederlands is verdomd goed.Ik hoop alleen niet dat je dat in elke zin doet. Tja, jij begon erover.
Ga jij nou serieus mensen verbeteren na twee gedrochten van topics die totaal niet leesbaar zijn door met name je zinsopbouw...
"Not everything that counts can be counted, and not everything that can be counted counts."
pi_93208886
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:22 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Je reageert met hier "is het nog steeds bezig". Kijk, ik ben niet die aandachtzoeker, in deze dus. Ik vind het een beetje vreemd als je iemand helemaal niet kent dat je zo n bericht post.
Afgezien van dat ik iets anders postte, vind ik jou eerder hetgeen wat een beetje vreemd is.
pi_93208900
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')