Linkje naar deel 1: Zoek een leuke, mooie, liefdevolle jongen of manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:16 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ach, dit vraag ik niet omdat ik zo teleurgesteld ben in de liefde, want ik ben zelf nooit verliefd. Nou ja, wel een paar keer geweest, heeft allemaal enkele jaartjes geduurd, maar dan was het weer snel over en meestal van mijn kant.
Daarna ging ik en nog steeds zit ik in het "losse flodder" circuit. Vaak krijg ik van jongens en mannen te horen, dat ik ze gebruik, terwijl ik dan nog niet op het punt gekomen ben om te vertellen hoe of wat.
Ja, dat is het tegenovergestelde van wat ik vaak lees. Ja, een iemand heeft wel mijn aandacht getrokken, die ik nog nooit in het echt heb gezien. Zo n internetboy, nee niet alleen, we hebbe ook gewoon kontakt.
Ik zou graag willen weten of meiden en vrouwen dit ook hebben en ook van jongens en mannen hoe ze dat nu vinden.
Mannen en jongens vinden dat ze door mij als een soort SLAAF worden gebruikt. Ik ben misschien een tikkeltje dominanter, alleen tegenover 1 persoon niet, maar dat heeft geen toekomst.
Misschien een beetje een warrig verhaal.
Ik zoek ook iemand waar ik al weet dat ik die klik zal hebben. Het blijkt dat ik dat veel beter nog kan op internet om mezelf aan iemand te binden, nou ja binden .., dan in het echte leven.
Weet dat het raar is, maar ik zou zeggen borduur er op voort
En ze weet ook al te beweren dat de mode pm's lezen..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand die net nieuw is weet je al snel hoe je een nieuw topic moet openen en moet quoten.
Jij luie aap!quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Voor iemand die net nieuw is weet je al snel hoe je een nieuw topic moet openen en moet quoten.
Vind je en dat ook nog omdat ik voor een oogziekte thuiszit. Eigenlijk mag ik niet zo lang achter die laptop en moet ik rusthouden, maar verveel me anders te pletter. Niet om door te komen. Ga zo weer ff een litertje whiskey halen/quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Scorpie kan jij misschien niet ffies boodschappies voor me doen en dan ook nog natuurlijk hier de troep opruimen. Where are men are for, hea?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:32 schreef Scorpie het volgende:
Ja hoor, dat kan ik allemaal. Ik zal even aan mijn manager vragen of hij een factuurtje voor je wil opstellen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Scorpie kan jij misschien niet ffies boodschappies voor me doen en dan ook nog natuurlijk hier de troep opruimen. Where are men are for, hea?
Ja, op zo n forum ben ik vrij naief ingesteld tegenover bepaalde mensen en dat geeft toch niks?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh TS, ik bedoelde te vragen of je werkelijk verwacht hier een dociele ja-knikker te vinden. Maar dan wel succesvol, knap, sportief en een goed lichaam. Daarbij vrijwel niks over jezelf laten weten.
Voor wanneer je wil dat het goed gebeurt zijn er mannen inderdaad.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Where are men are for, hea?
Het corrigeren van je pogingen tot Engels, wellicht?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Where are men are for, hea?
Hear, hearquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Voor wanneer je wil dat het goed gebeurt zijn er mannen inderdaad.
Puur wat je vraagt is al onmogelijk. Succesvolle, knappe, sportieve, etc. etc. mannen zullen nooit jouw ja-en-amen bitch worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ja, op zo n forum ben ik vrij naief ingesteld tegenover bepaalde mensen en dat geeft toch niks?
Dat moet je als vrouw toch ook niet willen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Succesvolle, knappe, sportieve, etc. etc. mannen zullen nooit jouw ja-en-amen bitch worden.
Gatverdamme, ben je er zo een. Nou, dat zal een leuk avondje stappen met jou worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja hoor, dat kan ik allemaal. Ik zal even aan mijn manager vragen of hij een factuurtje voor je wil opstellen.
Je lijdt aan lichte zelfoverschatting dame.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben je er zo een. Nou, dat zal een leuk avondje stappen met jou worden.
Mala en ik helemaal vol gevreten en gezopen en jij wacht dan het punt af dat wij onder de tafel liggen en als wij dan niet kunnen betalen laat je ons voor dood liggen? Nou, dacht je dat die seks met ons gratis was?
Ik zou voor die paar uur, uurtje of 3 bijelkaar, dus 1,5 x2 vrouwuren wel ff 750 euro uit de flappentapper halen.
Middelmatige dame, die niks over zichzelf vertelt met een niet interessante persoonlijkheid. Jij komt er welquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik hoef je sofinummer niet meer, voetbal
Idd, je hebt als vrouw alleen een ja-knikker nodig die alles voor je doet en alles doet wat je zegt. Beetje lekker ding is niet weg. Weet je, ik val wel op bouwvakkers, haha. Als ze naar beneden hangen dat je die bilspleet ziet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet je als vrouw toch ook niet willen?
Das mooi, dan sta je nog 750 euro in het rood voor de uurtjes van vandaag die ik besteed heb aan jouw zooi opruimen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben je er zo een. Nou, dat zal een leuk avondje stappen met jou worden.
Mala en ik helemaal vol gevreten en gezopen en jij wacht dan het punt af dat wij onder de tafel liggen en als wij dan niet kunnen betalen laat je ons voor dood liggen? Nou, dacht je dat die seks met ons gratis was?
Ik zou voor die paar uur, uurtje of 3 bijelkaar, dus 1,5 x2 vrouwuren wel ff 750 euro uit de flappentapper halen.
Eentje voor de ruige sexquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat moet je als vrouw toch ook niet willen?
Yeah. Right.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel mannen zijn die dit gewoon voor jou gaan doen omdat je ze lief bent, en doen ze dat wel, dan houden ze het niet lang vol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Idd, je hebt als vrouw alleen een ja-knikker nodig die alles voor je doet en alles doet wat je zegt. Beetje lekker ding is niet weg. Weet je, ik val wel op bouwvakkers, haha. Als ze naar beneden hangen dat je die bilspleet ziet.
Ruige sex = op je wenken bedienen en daar is elke vrouw tot gerechtigd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Eentje voor de ruige sexen de ander om je op je wenken te bedienen
Ben je een hoer en zoek je clientele hier of zo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:41 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
In ruil voor seks mag ze pils halen voor me, en dan voel ik me nog gebruikt ook..quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:43 schreef Devion het volgende:
[..]
Je lijdt aan lichte zelfoverschatting dame.
Niemand gaat jouw 750 euro(Of de helft betalen) voor seks. Heb er nog een eens de reiskosten voor over.
[..]
Middelmatige dame, die niks over zichzelf vertelt met een niet interessante persoonlijkheid. Jij komt er wel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |