Rot op met dat politiek correcte gelul van je, het gaat me omdat smakeloze vreten altijd. En nee, ik kan het niet beterquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Snijbonen en aardappelen komen uit Zuid-Amerika en kip uit Zuid-Oost Azië.
Wat wil je? Ik ben van alle markten thuisquote:
Wat is je signature dish?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat wil je? Ik ben van alle markten thuis
Ik maak volgens velen de beste broodje ei ooitquote:
Nou ja als ontbijt zou dat niet slecht zijn toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik maak volgens velen de beste broodje ei ooit
Trek het je niet aan. Iedereen hier begrijpt dat jij in het dagelijks leven zelden een serieus gesprek zult voeren. Dat maakt je nou juist zo aantrekkellijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik wist niet dat mensen op bepaalde dingen zo serieus in kunnen gaan. Gelukkig is dat in mijn dagelijks leven een tikkeltje anders.
Dat er nog een derde deeltje is gekomen is omdat ik mensen kostelijk kan vermakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hello allemaal, dat er nog een derde deeltje is gekomen zeg...
Er zijn een paar dingetjes die ik me afvraag.
- waarom steeds zeggen dat internet niet belangrijk voor je is?
- waarom zeg je steeds, maar daar ga ik verder niet over vertellen hier.
- hoeveel whiskey zuip je op 1 dag?
[quote]quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Nou ja als ontbijt zou dat niet slecht zijn toch?
[/quote
Ik ga s avonds echt geen broodje ei zitten eten, hoor. [quote]Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef k_man het volgende:
[..]
Trek het je niet aan. Iedereen hier begrijpt dat jij in het dagelijks leven zelden een serieus gesprek zult voeren. Dat maakt je nou juist zo aantrekkellijk.![]()
Wanneer doen we die date nou?
Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef k_man het volgende:
Dat hoeft niet, hoor Kaiyo, maar dat op die foto dat ben je niet. Ook de omschrijving in dat profiel niet. Dan kan je toch beter niets invullen?quote:
Dat weet ik dus nog niet he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben om te janken, haha
Wel nee schat, dat ben jij helemaal niet!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik weet het, ik ben om te janken, haha
ja, dat ben ik wel. Mag ik je in ruil voor vriendschap bewijs leveren?quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, hoor Kaiyo, maar dat op die foto dat ben je niet. Ook de omschrijving in dat profiel niet. Dan kan je toch beter niets invullen?
En hoe gaan we dat nou oplossen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik met jou ook nog niet, haha.
Mala lieverd, we moeten het ze wel even laten gelovenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Wel nee schat, dat ben jij helemaal niet!
Is goed hoor snoepjequote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Mala lieverd, we moeten het ze wel even laten geloven![]()
Ik denk niet. Ik heb het IQ van een goudvis in zo n te kleine vissenkom. Die kunnen echt maar 3 seconden hun vissenhersentjes erbij houden en daardoor hebben ze ook niet door dat ze in een klein potje opgesloten zittenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En hoe gaan we dat nou oplossen...
Nou kom, sell your soul to me? Gaat gezellig worden! Onze ervaringen over marokkanen delen. Kom!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ik denk niet. Ik heb het IQ van een goudvis in zo n te kleine vissenkom. Die kunnen echt maar 3 seconden hun vissenhersentjes erbij houden en daardoor hebben ze ook niet door dat ze in een klein potje opgesloten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |