abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93218217
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 20:22 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Snijbonen en aardappelen komen uit Zuid-Amerika en kip uit Zuid-Oost Azië. :)
Rot op met dat politiek correcte gelul van je, het gaat me omdat smakeloze vreten altijd. En nee, ik kan het niet beter :{w
pi_93218268
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 20:23 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kan je morgen? O+
Wat staat er op het menu?
pi_93218422
quote:
5s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:25 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat staat er op het menu?
Wat wil je? Ik ben van alle markten thuis :P
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93218525
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 20:28 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Wat wil je? Ik ben van alle markten thuis :P
Wat is je signature dish?
pi_93219631
quote:
5s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:29 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wat is je signature dish?
Ik maak volgens velen de beste broodje ei ooit :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_93219742
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 20:45 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Ik maak volgens velen de beste broodje ei ooit :')
Nou ja als ontbijt zou dat niet slecht zijn toch?
pi_93220402
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
Ik wist niet dat mensen op bepaalde dingen zo serieus in kunnen gaan. Gelukkig is dat in mijn dagelijks leven een tikkeltje anders.
Trek het je niet aan. Iedereen hier begrijpt dat jij in het dagelijks leven zelden een serieus gesprek zult voeren. Dat maakt je nou juist zo aantrekkellijk. O+

Wanneer doen we die date nou? ^)
pi_93221234
saai zonder ts
pi_93221315
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 21:07 schreef drunk_on_shadows het volgende:
saai zonder ts
Nou he.
pi_93221338
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:06 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Hello allemaal, dat er nog een derde deeltje is gekomen zeg...

Er zijn een paar dingetjes die ik me afvraag.
- waarom steeds zeggen dat internet niet belangrijk voor je is?
- waarom zeg je steeds, maar daar ga ik verder niet over vertellen hier.
- hoeveel whiskey zuip je op 1 dag?
Dat er nog een derde deeltje is gekomen is omdat ik mensen kostelijk kan vermaken ;) Ik begrijp dat veel mensen geen scheidingslijn weten te trekken tussen bepaalde zaken. Maar wat ik me van jou afvraag "waarom negeer je me niet gewoon?" Ik ben jou ook geen verantwoording schuldig, maar omdat je het zo graag wilt weten hier dan toch de antwoorden. Zeg ik steeds dat internet niet belangrijk voor me is? Ik zit hier nu omdat ik een paar dagjes ziek ben, ach, en wie weet blijf ik wel als het me gegund is. Internet is niet het doel in mijn leven. Heb mij hier voorheen, voor gisteren of was het eergisteren weleens meegemaakt? Internet is in die mate belangrijk voor me om zo nu en dan eens iets op te zoeken.
Over dat vertellen dat gaat hier niet, als het te diep gaat, gaat dat niet. Ik ben gehackt op alles en ik weet ook door wie. Ik ben geen 16, dus ik heb een heleboel binnen laten komen op een hotmailadres, hartstikke stom natuurlijk, want daar zat ook hele belangrijke "post" tussen. Wil hier verder niet op ingaan. Het komt door dat hacken en dat die persoon mijn hele leven probeert te verzieken. Ik heb een beetje te hard geroepen dat mij niks zou gebeuren d.m.v. internet. Hoeveel ik zuip vraag je dat of ik iets waarheidsgetrouw vertel? Dat doe ik altijd. Je hoeft ook geen analyse op me los te laten, want dat kan ik over velen die ik op internet zie zelf doen
Hoeveel whiskey zuip je op een dag? Geen druppel.

Vragen naar waarheid beantwoord.
pi_93221660
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Heb ik iets gemist? :D
Whaha, volgens mij mis jij een heleboel.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:23:47 #262
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93222500
*O*

Kom zo nu en dan even checken 8-)
pi_93223014
Hsahs
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:47 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Nou ja als ontbijt zou dat niet slecht zijn toch?
[/quote

Ik ga s avonds echt geen broodje ei zitten eten, hoor. [quote]6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Trek het je niet aan. Iedereen hier begrijpt dat jij in het dagelijks leven zelden een serieus gesprek zult voeren. Dat maakt je nou juist zo aantrekkellijk. O+

Wanneer doen we die date nou? ^)
[quote]6s.gif Op woensdag 23 februari 2011 20:56 schreef k_man het volgende:

[..]

Dat hoeft ook niet, want ik ben zwak begaafd, weet je nog. Dat was jij toch die dat zei? Ik ga die lulkoek van je natuurlijk niet teruglezen. Maar wat ik mij dan afvraag "waarom ga je dat superinteressante en elitaire bericht van je bij mij posten?" Volgens mij ben jij het niet eens waard om een woord mee te wisselen en jij lijkt mij zo n figuur die in 1 kantoorbaantje is verzand, daar niet weg kan, omdat je zo duf bent, s avonds aan zijn pikkie rukt, beetje wil provoceren en bepaalde mensen wilt verleiden (wat je natuurlijk nooit zal lukken, omdat je niet leuk bent, in geen enkel opzicht), s avonds bankhangen, beetje tv kijken, totdat het weer bedtijd wordt. s morgens "roept" het wekkertje dan weer en dan mag je weer opdraven voor je "baas". Oh nee, je gaat me straks vertellen dat je eigen baas bent. Zijn wel veel ondernemers hier, terwijl er de laatste jaren zoveel failliet zijn gegaan, maar volgens mij ben jij directeur bij de Shell, haha. Ik zit goed, he. Dat laatste van directeur zijn was overigens een geintje, schettebolletje. Bolletje?!? Volgens mij ben je een jaar of 57
pi_93223149
:')
pi_93223196
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:23 schreef Kaiyo het volgende:
*O*

Kom zo nu en dan even checken 8-)
Dat hoeft niet, hoor Kaiyo, maar dat op die foto dat ben je niet. Ook de omschrijving in dat profiel niet. Dan kan je toch beter niets invullen?
pi_93223557
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef Boudibou het volgende:
:')
Ik weet het, ik ben om te janken, haha
pi_93223766
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat weet ik dus nog niet he! :P
pi_93224006
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 21:37 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Wel nee schat, dat ben jij helemaal niet!
pi_93224209
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:40 schreef Boudibou het volgende:

[..]

Dat weet ik dus nog niet he! :P
Nee, dat weet ik met jou ook nog niet, haha.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:48:29 #270
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93224328
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:32 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Dat hoeft niet, hoor Kaiyo, maar dat op die foto dat ben je niet. Ook de omschrijving in dat profiel niet. Dan kan je toch beter niets invullen?
ja, dat ben ik wel. Mag ik je in ruil voor vriendschap bewijs leveren? *O* *O* You in??
pi_93224344
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 21:46 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Nee, dat weet ik met jou ook nog niet, haha.
En hoe gaan we dat nou oplossen...
pi_93224439
quote:
17s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:43 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Wel nee schat, dat ben jij helemaal niet!
Mala lieverd, we moeten het ze wel even laten geloven :Y
Ik tik nooit met die emoticons, dus hoop dat ik de goede gebruik. Heb momenteel mijn bril niet op, want dat laseren is niet goed afgelopen. Ik die bril en die lenzen al weggegooid, dus zit nu puur in de shit
pi_93224658
quote:
Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Mala lieverd, we moeten het ze wel even laten geloven :Y

Is goed hoor snoepje :*
pi_93224778
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Boudibou het volgende:

[..]

En hoe gaan we dat nou oplossen...
Ik denk niet. Ik heb het IQ van een goudvis in zo n te kleine vissenkom. Die kunnen echt maar 3 seconden hun vissenhersentjes erbij houden en daardoor hebben ze ook niet door dat ze in een klein potje opgesloten zitten
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:57:17 #275
336060 Kaiyo
blijf dichtbij, be you
pi_93224969
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik denk niet. Ik heb het IQ van een goudvis in zo n te kleine vissenkom. Die kunnen echt maar 3 seconden hun vissenhersentjes erbij houden en daardoor hebben ze ook niet door dat ze in een klein potje opgesloten zitten
Nou kom, sell your soul to me? Gaat gezellig worden! Onze ervaringen over marokkanen delen. Kom! :D O-) O~) w/ c_/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')