Uh, nee. Popje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:55 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Misbruikmaken is 1 woord, lieverd. Maar dat terzijde, is dus niet terzake doende.
Hier schijnt de zon (nog).quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef MalaCocinera het volgende:
Het sneeuwt goedverdomme in rotjeknor!
Dat is iedereen op fokquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:57 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Ben je ineens superman geworden?
Omg, ik heb hier met een zeer armlastige student te maken. Nee jongen, probeer jij nu een studentensletje te pakken en die kennen 1 standje en dat is op zijn hondjes. Wel lekker op zijn tijd, maar tja, als je elke dag kaas eet wordt je dat toch ook zat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:44 schreef Telecaster het volgende:
[..]
Yeah. Right.
Heb je terug van een tientje?
HEY! Er is NIKS mis met elke dag 2 bruine boterhammen met jonge kaas ja. BEGREPEN!?quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Omg, ik heb hier met een zeer armlastige student te maken. Nee jongen, probeer jij nu een studentensletje te pakken en die kennen 1 standje en dat is op zijn hondjes. Wel lekker op zijn tijd, maar tja, als je elke dag kaas eet wordt je dat toch ook zat.
Ja, het sneeuwt hier ook. Godver, dat gaat toch weer geen maand duren, he. Jezus. Ziek, weer die kutsneeuw. Het zit me allemaal niet mee. Nou jullie ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:58 schreef MalaCocinera het volgende:
Het sneeuwt goedverdomme in rotjeknor!
Probeer jij nou maar te pakken wat je pakken kan.....quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Omg, ik heb hier met een zeer armlastige student te maken. Nee jongen, probeer jij nu een studentensletje te pakken en die kennen 1 standje en dat is op zijn hondjes. Wel lekker op zijn tijd, maar tja, als je elke dag kaas eet wordt je dat toch ook zat.
Lekker burgerlijk in je trommeltje van de blokker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:01 schreef Scorpie het volgende:
[..]
HEY! Er is NIKS mis met elke dag 2 bruine boterhammen met jonge kaas ja. BEGREPEN!?
Heul niet. Boterhamzakjes FTW!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk in je trommeltje van de blokker.
Tjah, jammer. Wanneer krijg ik je foto nou?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:54 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Jij valt dus ook af. JIj rent voor mij en als ik een keer van die bank afkom om voor jou wat te halen, dat is nihil
Die krijg je niet meer. Ik zie toch ook geen foto van jou of wel soms? Zal eens effe kijken, maar je mist niks aan mij hoor. Je moet ook maar zo denken "overal zit een gat in"quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Tjah, jammer. Wanneer krijg ik je foto nou?
Maar niet iedereen heeft een blue waffle.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer. Ik zie toch ook geen foto van jou of wel soms? Zal eens effe kijken, maar je mist niks aan mij hoor. Je moet ook maar zo denken "overal zit een gat in"
Die van jou vond ik om te lachen. Kan je die reacties weghalen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:03 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Lekker burgerlijk in je trommeltje van de blokker.
Dat is een specialiteit dat net zo exclusief is als kaviaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:09 schreef Devion het volgende:
[..]
Maar niet iedereen heeft een blue waffle.
Leugens, Fokkers komen niet buiten...quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:10 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Die van jou vond ik om te lachen. Kan je die reacties weghalen.
Tjeem, ik moet zo echt die boodschappen gaan doen, want anders kom
ik die 10 cm hier niet meer door. Balen die sneeuw
Die date komt er niet, want mevrouw heeft teveel eisen voor 99% van de fokkers.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
Ergens wil ik deze reeks volgen tot en met de epische faaldate, maar aan de andere kant
En net zoals kaviaar smerigquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:11 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Dat is een specialiteit dat net zo exclusief is als kaviaar.
Daarnaast is 99% van de Fokkers niet op zoek naar een troll met een piemol.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Die date komt er niet, want mevrouw heeft teveel eisen voor 99% van de fokkers.
Dan krijg je er ook een van mij.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:08 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[..]
Die krijg je niet meer. Ik zie toch ook geen foto van jou of wel soms? Zal eens effe kijken, maar je mist niks aan mij hoor. Je moet ook maar zo denken "overal zit een gat in"
Voor een prive chauffeur zijn de eisen wat lager, dus Scorpie in LaTeX volstaatquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:12 schreef Devion het volgende:
[..]
Die date komt er niet, want mevrouw heeft teveel eisen voor 99% van de fokkers.
Moet stiekem toegeven dat ik dat wel wil zienquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:13 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Voor een prive chauffeur zijn de eisen wat lager, dus Scorpie in LaTeX volstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |