Als je als 25+ nog met minderjarige bent aan het klooien, zou je eens bij jezelf ten rade moeten gaan of het niet tijd word om volwassen te wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn vriendin was ook 17 toen ik een jaar of 25 was. Moet prima gaan. Zolang je er maar volwassen mee omgaat en hopelijk dat er niet echt een generatiekloof is.
dat denk ik dus ook een beetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als je als 25+ nog met minderjarige bent aan het klooien, zou je eens bij jezelf ten rade moeten gaan of het niet tijd word om volwassen te worden
...en in je profiel een man. Heb je je inmiddels om laten bouwenquote:Ik ben een meisje van 17 jaar
hier halve zoolquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
...en in je profiel een man. Heb je je inmiddels om laten bouwen
Pfff, laat haar maar volwassen worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als je als 25+ nog met minderjarige bent aan het klooien, zou je eens bij jezelf ten rade moeten gaan of het niet tijd word om volwassen te worden
Mijn gevoel zegt dat je niet moet gaan kloten met minderjarigen. Onder welke omstandigheden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn vriendin was ook 17 toen ik een jaar of 24/25 was. Moet prima gaan. Zolang je er maar volwassen mee omgaat en hopelijk dat er niet echt een generatiekloof is.
Vanaf 16 mag het hier in Nederland, dus wat lul je met minderjarig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je niet moet gaan kloten met minderjarigen. Onder welke omstandigheden.
Aan de andere kant zie ik wel dat als ik (ben zelf 17) dat ik als een 25 jarige zou kunnen krijgen ik dat ook zou doen.
Mensen raken een beetje opgefokt als ze zien dat een jong meisje een oudere vriend heeft. Maar als het jou gelukkig maakt en hij je niet gaat pushen dingen te doen waar je nog niet klaar voor bent is het niet zo'n probleem denk ik. Al moet je je realiseren dat jullie in veel dingen een stuk anders zullen staan. Voor hem is sex al doodnormaal terwijl voor jou is het nog een pril iets wat je net aan het ontdekken bent.
Met 17 ben je nog steeds minderjarig, hij heeft niks gezegd over strafbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het hier in Nederland, dus wat lul je met minderjarig.
Onder de de 18 is minderjarig dat is een algemeen feit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het hier in Nederland, dus wat lul je met minderjarig.
Ik ken meisjes van 17 die hebben meer pikken gezien dan een 26 jarige pussy heeft gebangd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Met 17 ben je nog steeds minderjarig, hij heeft niks gezegd over strafbaar.
nee hoor, je zet het prima neer. Maar maak je niet druk want zolang hij je goed behandeld ( en dat kan je zelf het beste beoordelen) is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef younailedit het volgende:
Ik ben een meisje van 17 jaar en ben al lang single. Ik wil best een vriendje, maar single zijn vind ik ook helemaal niet erg. Ik denk dat ik te kieskeurig ben.
Nou was ik 2 weken geleden op stap en kwam ik een vriendin tegen. Ze was samen met haar vriendinnen en een jongen. Toen ik die jongen zag dacht ik meteen “wauw”. Hij zag er heel leuk uit en lachte ook leuk naar me. Dus ik zei tegen mijn vriendin; “wie is dat? Hij is schattig.”
Na een tijdje kwam hij naar me toe en we hebben staan praten en uiteindelijk gezoend. Ik wist een aantal dingen over hem, maar later bedacht ik me dat ik zijn leeftijd niet wist. Hij heeft me daarna nog gesmst of ik het leuk vond enzo, maar verder heeft hij de hele week niks meer laten weten.
De week erna gingen we weer stappen en ik smste hem of hij ook op stap was. Dit was zo, en toen we elkaar zagen was het meteen weer gezellig en hebben we weer gezoend. Toen bedacht ik me dus weer; Hoe oud ben je eigenlijk? Toen ik dit vroeg wilde hij eerst weten hoe oud ik was. Dus ik zei; “17. En jij?” waarop hij zei; “Raad maar.” Hij gaat om met mensen rond de 19/20 en zo gedraagt hij zich ook dus ik zei “19?” waarop hij lachte en zei “26.” Dit had ik dus nooit verwacht! Ik weet niet wat hij hier van vindt en of dit iets aan de situatie verandert. We hebben verder niet meer zo veel gepraat en vooral gezoend en daarna ging hij. Mijn vriendin zei later wel dat hij heel blij deed nadat hij mij had gezien, een goed teken dus. en mijn vriendin kent hem redelijk goed dus zo'n pedo zou het niet zijn denk ik. en hij doet trouwens nog het laatste jaar hbo
Dus om het samen te vatten. Hij is leuk, maar ik ben 17 en hij is 26. NEGEN jaar verschil! Mijn ouders gaan dit nooit goed vinden. En nu heeft hij me al bijna een week niks meer laten weten en ik weet niet wat hij er van vind en of hij me leuk vind. Mn vriendinnen zeggen; ga gewoon een keer daten! Maar ik heb echt geen idee hoe hij daar over denkt en of hij me alleen leuk vind om mee te zoenen op stap en verder niks.
Zoals jullie zien ben ik niet zo goed in het “kort en krachtig” houden haha.
Ja ik ook, leuk. Maar het hier totaal niet om of het strafbaar is, maar of het niet raar is dat iemand die 9 jaar ouder is interesse heeft in meisjes van 17quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van 17 die hebben meer pikken gezien dan een 26 jarige pussy heeft gebangd.Dus ik vind al deze shit een beetje overtrokken.
Als zij als een 20 jarige over komt op die jongen en dus redelijk volwassen kan die gast daar toch ook niks aan doen. Hij wist haar leeftijd ook niet totdat ze het hem vertelde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja ik ook, leuk. Maar het hier totaal niet om of het strafbaar is, maar of het niet raar is dat iemand die 9 jaar ouder is interesse heeft in meisjes van 17
Nou de rest is, denk je dat het mogelijk om een leuke relatie met deze jongen te hebben. Of in ieder geval een leuke tijd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef younailedit het volgende:
ach mensen over 2 maanden ben ik 18dan is het in ieder geval legaal, nu de rest nog.
dat is wat andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Als zij als een 20 jarige over komt op die jongen en dus redelijk volwassen kan die gast daar toch ook niks aan doen. Hij wist haar leeftijd ook niet totdat ze het hem vertelde.
Jullie denken veels te veel na. Gewoon een leuke tijd beleven met die gast, misschien word het wat, misschien ook niet. Dat zie je dan wel weer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou de rest is, denk je dat het mogelijk om een leuke relatie met deze jongen te hebben. Of in ieder geval een leuke tijd?
Want als ik buiten het feit het kijk dat ik vind dat een jongen van 26 niet moet zitten aan een meisje van 17. Zie ik nog een aantal andere grote problemen die er voor zouden zorgen dat deze relatie niet gaat werken.
Dat kan je die jongen ook niet kwalijk nemen, het enige wat ik hem kwalijk neem is dat hij er daarna niet mee is gestopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Als zij als een 20 jarige over komt op die jongen en dus redelijk volwassen kan die gast daar toch ook niks aan doen. Hij wist haar leeftijd ook niet totdat ze het hem vertelde.
Rot toch opquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je die jongen ook niet kwalijk nemen, het enige wat ik hem kwalijk neem is dat hij er daarna niet mee is gestopt.
QFT tevens waneer word je 18 TSquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef Equites het volgende:
Meisjes van 17 kunnen erg volwassen zijn, jongens van 26 wat kinderlijker. Dus ja dit kan makkelijk. Als je allebei gelukkig bent wat is het fucking probleem? De omgeving keurt het niet goed? Fuck je omgeving, dit is jou leven. Veel plezier.
Daar heb ik het toch niet over maar je kunt niet altijd denken met je hart. Ik ben van mening dat je dan de "relatie" moet afkappen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot toch opOmdat ze 17 is is ze opeens niet meer leuk of wat. Jullie zijn gewoon bang, omdat het maatschappelijk niet aanvaard is...
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef younailedit het volgende:
ach mensen over 2 maanden ben ik 18dan is het in ieder geval legaal, nu de rest nog.
Ik vind hem alles behalve een pedofiel hij vond haar al leuk voordat hij haar leeftijd wist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Gnoesje het volgende:
Een aantal mensen zijn, mijn inziens, iets teveel met leeftijdsverschil bezig. Uiteindelijk gaat het er om of jullie er beide plezier in hebben, jullie je er goed bij voelen. Als het klikt, dan klikt het, en dan hoeft het leeftijdsverschil geen belemmering te zijn. De vraag hier is echter wat zijn beweegredenen zijn. Vindt hij jou echt heel leuk en wil hij je (oprecht) beter leren kennen, of ben je simpelweg een "makkelijke prooi" voor hem? Ik ken wel jongens van bijna 30 die meisjes van 17 tot 21 scoren, puur omdat ze makkelijk te scoren zijn.. tja, heb het niet zo op die jongens.
Als een jongen van 26 op een meisje valt van 17, dan maakt dat van hem niet automatisch een pedofiel. Houd er rekening mee dat jongens van nature al vaak wat achter liggen op meisjes, of je kan het omdraaien, meisjes van 17 kunnen veel volwassener overkomen dan jongens van diezelfde leeftijd. Daarom zie je ook heel vaak dat meisjes op jongens vallen van een paar jaar ouder. Daar is niks mis mee.. maar waarom zou het dan opeens verkeerd zijn als het leeftijdsverschil wat groter uitpakt dan "gemiddeld". Mensen hebben al snel de neiging om alles wat niet gemiddeld is, als raar te bestempelen. Het probleem is dat ze zich er niet in kunnen verplaatsen, door gebrek aan een gezonde dosis inlevingsvermogen.
Ik ben nu 4 jaar samen met mijn vriendin die ik leerde kennen toen ze 17 was, ik was 26, hetzelfde scenario als de topic starter dus, 9 jaar leeftijdsverschil. Het kan dus wel degelijk. We wonen ondertussen al bijna 3 jaar samen en zijn erg gelukkig met elkaar.
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind hem geen pedofiel maar eigenlijk een viezerik.Hij zou degene met gezond verstand moeten zijn en geen toenadering moeten zoeken met haar. Deze relatie heeft toch geen lang leven, komt alleen maar gedoe van (ouders e.d.) en het is eigenlijk 'not done' omdat zij nog een meisje is en hij zou volwassen moeten zijn. Als zij nou 26 was geweest en hij 35 dan had de zaak heel anders gelegen.
nu ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef cool15 het volgende:
als je een jaartje wacht heb je geen problemen meer
want dan mag het
Heb je zelf meegemaakt hoe het is om verliefd te worden op iemand die veel jonger is dan jij? Een vriend van me had ook z'n praatje klaar toen ik 'm vier jaar geleden vertelde dat ik een vriendin had van 9 jaar jonger. "Dat moet je niet doen, dat gaat mis, blablablabla". Hij had alleen nog maar kinderachtige meisjes meegemaakt en ging er automatisch vanuit dat mijn vriendin zo'n kinderachterig 17 jarig meisje zou zijn. Maar toen mijn vriendin mee ging naar een feestje, en hij de kans kreeg om met haar te praten en haar beter te leren kennen, toen kwam hij netjes zijn excuses aanbieden, want hij vond mijn vriendin een fantastische meid, helemaal niet jong in gedrag, zelfs niet in uiterlijk, ze leek eerder begin 20.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind hem alles behalve een pedofiel hij vond haar al leuk voordat hij haar leeftijd wist.
Daar kan je die jongen niks in kwalijk nemen. Mij zit het hem in het gene wat hij daarna doet. Ik zou in zo'n situatie er meteen een punt achter zetten. Maar dat betekent zeker niet dat TS en haar vriend dat moeten doen. Zo denk ik er alleen over.
Hoe kan je hem nou een viezerik vinden? Sorry, maar ik voel me hierin erg aangesproken. Het is alleen jouw bekrompen kijk op de wereld vermoed ik waarom je zo reageert, want je hebt er duidelijk geen ervaring mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind hem geen pedofiel maar eigenlijk een viezerik.Hij zou degene met gezond verstand moeten zijn en geen toenadering moeten zoeken met haar. Deze relatie heeft toch geen lang leven, komt alleen maar gedoe van (ouders e.d.) en het is eigenlijk 'not done' omdat zij nog een meisje is en hij zou volwassen moeten zijn. Als zij nou 26 was geweest en hij 35 dan had de zaak heel anders gelegen.
Ik ben eigenlijk niet meer verliefd geweest sinds de kleuterschool dus nee ik kan er niet over meepraten. En ik zeg ook niet dat TS en haar vriend meteen moeten stoppen in tegendeel zelfs als ze elkaar leuk vinden moeten ze het zeker proberen. Alleen je loopt hoogstwaarschijnlijk tegen meer problemen op dan met iemand van je eigen leeftijd. Maar wat jij al zegt met iemand van je eigen leeftijd zal je ook geen garantie geven dat het goed gaat.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Gnoesje het volgende:
[..]
Heb je zelf meegemaakt hoe het is om verliefd te worden op iemand die veel jonger is dan jij? Een vriend van me had ook z'n praatje klaar toen ik 'm vier jaar geleden vertelde dat ik een vriendin had van 9 jaar jonger. "Dat moet je niet doen, dat gaat mis, blablablabla". Hij had alleen nog maar kinderachtige meisjes meegemaakt en ging er automatisch vanuit dat mijn vriendin zo'n kinderachterig 17 jarig meisje zou zijn. Maar toen mijn vriendin mee ging naar een feestje, en hij de kans kreeg om met haar te praten en haar beter te leren kennen, toen kwam hij netjes zijn excuses aanbieden, want hij vond mijn vriendin een fantastische meid, helemaal niet jong in gedrag, zelfs niet in uiterlijk, ze leek eerder begin 20.
Je kan niet puur kijken naar leeftijd, je moet kijken naar de situatie. Want er zijn jongens/meisjes met vrijwel geen leeftijdsverschil, maar die toch echt niet op één lijn zitten, die niet bij elkaar passen. Een klein leeftijdsverschil is geen garantie voor een goede relatie, net zo min als een grote leeftijdsverschil een garantie is voor problemen. Het gaat erom hoe je er samen mee om gaat. Uiteindelijk gaat het echt om de klik. Je merkt vanzelf of je wel of niet bij elkaar past. Mijn vriendin en ik zijn er, na 3 jaar samenwonen, van overtuigd dat we goed bij elkaar passen. En gelukkig staan onze vrienden en familie volledig achter onze relatie.
Nogmaals: je moet niet alles laten afhangen van leeftijd, uiteindelijk is dat maar een getalletje.
En ja, ook ik snap dat een jongen van 20 met zijn handen van een meisje van 11 moet afblijven..
Je moet anderen mensen hun mening ook accepteren. Sommigen mensen denken er zo over.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef Gnoesje het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nou een viezerik vinden? Sorry, maar ik voel me hierin erg aangesproken. Het is alleen jouw bekrompen kijk op de wereld vermoed ik waarom je zo reageert, want je hebt er duidelijk geen ervaring mee.
Zowel mijn familie als de familie van mijn vriendin hebben altijd achter onze relatie gestaan. Waarom? Omdat ze inzien dat het oprecht is. Dat er veel respect is van mij naar mijn vriendin en andersom. Hoe kan jij op afstand oordelen dat het niet goed is.. hoe kan jij op afstand beoordelen dat onze relatie niet had mogen plaatsvinden, puur en alleen om het feit dat ik 9 jaar ouder ben?
Maar eigenlijk.. waar maak ik me druk om. Ik ken jou niet, jij kent mij niet... laten we dat vooral zo houden.
Misschien kap je dan wel iets af wat iets heel moois had kunnen worden. En dat puur alleen om leeftijd? Voor de rest moet ik je wel respecteren in je keuze natuurlijk. Let's agree to disagree!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet meer verliefd geweest sinds de kleuterschool dus nee ik kan er niet over meepraten. En ik zeg ook niet dat TS en haar vriend meteen moeten stoppen in tegendeel zelfs als ze elkaar leuk vinden moeten ze het zeker proberen. Alleen je loopt hoogstwaarschijnlijk tegen meer problemen op dan met iemand van je eigen leeftijd. Maar wat jij al zegt met iemand van je eigen leeftijd zal je ook geen garantie geven dat het goed gaat.
Het enige wat ik zeg (en dat is puur mijn emotionele mening) is dat als ik een meisje leuk als 26 jarigen vind en ik kom er naderhand achter dat ze 17 is. Ik er meteen onder welke ongestadigheid dan ook het zou afkappen. Omdat ik naar mijn mening de verstandigste moet zijn in de situatie en niet puur met mijn hart moet denken.
heb je gelijk inquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Je moet anderen mensen hun mening ook accepteren. Sommigen mensen denken er zo over.
Ja dan zou ik iets moois kunnen afkappen dat risico neem ik dan gewoon want ik blijf trouw aan mijn principes. Ik zou op deze leeftijd al geen relatie meer nemen met een 13 jarige.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef Gnoesje het volgende:
[..]
Misschien kap je dan wel iets af wat iets heel moois had kunnen worden. En dat puur alleen om leeftijd? Voor de rest moet ik je wel respecteren in je keuze natuurlijk. Let's agree to disagree!![]()
Kijk, even volledig eerlijk en transparant: Ja, er zijn een aantal "complicaties" die om de hoek (kunnen) komen kijken als je leeftijdsverschil zo groot is. Ik ben bijvoorbeeld al wat jaren full time aan het werk terwijl mijn vriendin nog bezig is met haar studie rechten. Dat heeft als gevolg dat ik kan opdraaien voor de meeste kosten, want haar studiebeurs en dat beetje geld wat ze verdient met haar bijbaantje, dat is nog niet genoeg voor de helft van de huur, laat staan voor gas/water/electra/internet/tv/etc...
Maar dat neem ik voor lief. Dan nog maar even wat langer wachten voor we twee salarissen per maand kunnen bijschrijven in plaats van 1 salaris en wat zakgeld.
Maar geloof me.. dat is voor mij geen reden om het uit te maken, ik zou wel gek zijn. We hebben het heel erg goed samen, en houden van elkaar. Er zijn genoeg andere zaken om je druk om te maken denk ik dan.
Gelukkig houden jouw principes je warm en gelukkig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan zou ik iets moois kunnen afkappen dat risico neem ik dan gewoon want ik blijf trouw aan mijn principes. Ik zou op deze leeftijd al geen relatie meer nemen met een 13 jarige.
Ik snap deze reactie niet echt, ik heb al eerder aangegeven dat ik mensen in een relatie met een groot leeftijdsverschil helemaal geen viezeriken en ze dat vooral moeten doen. En ik zie dan ook geen probleem in de relatie die jij hebt met dat 19 jarige meisje. Accepteer mijn mening dan ook in dit standpunt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Gelukkig houden jouw principes je warm en gelukkig.
Je weet helemaal niet hoe die jongen in elkaar zit. Misschien is ie ook al single vanaf ze geboorte, weet jij veel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dan zou ik iets moois kunnen afkappen dat risico neem ik dan gewoon want ik blijf trouw aan mijn principes. Ik zou op deze leeftijd al geen relatie meer nemen met een 13 jarige.
Ja dat zou kunnen. Maar hij en TS moeten het vooral doen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe die jongen in elkaar zit. Misschien is ie ook al single vanaf ze geboorte, weet jij veel.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Je weet helemaal niet hoe die jongen in elkaar zit. Misschien is ie ook al single vanaf ze geboorte, weet jij veel.
True, verschil maakt de mens. Het kan inderdaad zijn dat die jongen een relatie groentje is en hiermee dan toch op een gelijk niveau ligt als de dame. Daar is in dit geval helemaal niks mis mee.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat hun relatie makkelijker zou maken dan als ie wel ervaring had met relaties.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
[..]
True, verschil maakt de mens. Het kan inderdaad zijn dat die jongen een relatie groentje is en hiermee dan toch op een gelijk niveau ligt als de dame. Daar is in dit geval helemaal niks mis mee.
Als ik vader was zou ik er ook er ook niet aan moeten denken. Al zou ik na verloop van tijd het wel kunnen accepteren.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Schieganger het volgende:
Een 26 jarige die met 19/20 jarigen omgaat is best wel heel erg eng eigenlijk
Dat weten wij niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk niet dat ie dat hun relatie makkelijker zou maken dan als ie wel ervaring had met relaties.
Daarom staat er ook "ik denk" en niet "ik weet".quote:
Wederom een inhoudelijke kwaliteitspost.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Panzermaus het volgende:
Gezien je foto en je blog zou ik je in je strakke gleuf doen, je lijkt me een interessant meisje. Voor de rest topic niet gelezen.
ik ben blijkbaar zo interessant dat je dit topic niet eens leest.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Panzermaus het volgende:
Gezien je foto en je blog zou ik je in je strakke gleuf doen, je lijkt me een interessant meisje. Voor de rest topic niet gelezen.
Ik vind een volwassen man van een jaar of 26 die advances maakt bij een jong meisje van 16/17 jaar een viezerik idd. Sowieso moet die man zijn verstand gebruiken en het laten voor wat het is. De kans dat zo'n relatie een lange tijd meegaat zie ik niet gebeuren. Ik kan me zeer goed voorstellen dat ouders dit niet zien zitten. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar de kans is groot nadat zo'n meisje goed is uitgewoond door zo'n vent de relatie niet werkt en ze aan de kant wordt geschoven.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef Gnoesje het volgende:
[..]
Hoe kan je hem nou een viezerik vinden? Sorry, maar ik voel me hierin erg aangesproken. Het is alleen jouw bekrompen kijk op de wereld vermoed ik waarom je zo reageert, want je hebt er duidelijk geen ervaring mee.
Zowel mijn familie als de familie van mijn vriendin hebben altijd achter onze relatie gestaan. Waarom? Omdat ze inzien dat het oprecht is. Dat er veel respect is van mij naar mijn vriendin en andersom. Hoe kan jij op afstand oordelen dat het niet goed is.. hoe kan jij op afstand beoordelen dat onze relatie niet had mogen plaatsvinden, puur en alleen om het feit dat ik 9 jaar ouder ben?
Maar eigenlijk.. waar maak ik me druk om. Ik ken jou niet, jij kent mij niet... laten we dat vooral zo houden.
Jij inderdaad, je topic niet. Het feit dat een 26-jarige man zich aangetrokken voelt tot een 17-jarig gleufdier is begrijpelijk en alleen maar gezond. Een relatie proberen op te bouwen is dat niet, al is het alleen maar door wat je omgeving, inclusief je ouders, normaal vindt. Het is in onze samenleving gewoon niet gangbaar dat er zulke relaties worden opgebouwd. Ik zeg niet dat je puur moet doen wat deze kleresamenleving je voorschrijft, maar als je er goed nuchter over na gaat denken moet je wel kunnen begrijpen waarom dit niet gaat werken en ik ben ook blij dat je dat inziet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef younailedit het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar zo interessant dat je dit topic niet eens leest.
Goede reactie wel.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij inderdaad, je topic niet. Het feit dat een 26-jarige man zich aangetrokken voelt tot een 17-jarig gleufdier is begrijpelijk en alleen maar gezond. Een relatie proberen op te bouwen is dat niet, al is het alleen maar door wat je omgeving, inclusief je ouders, normaal vindt. Het is in onze samenleving gewoon niet gangbaar dat er zulke relaties worden opgebouwd. Ik zeg niet dat je puur moet doen wat deze kleresamenleving je voorschrijft, maar als je er goed nuchter over na gaat denken moet je wel kunnen begrijpen waarom dit niet gaat werken en ik ben ook blij dat je dat inziet.
Leeftijdsverschil moet kunnen en wordt van steeds ondergeschikter belang naarmate jullie ouder worden, maar een 17-jarige chick en een 26-jarige man... hoe gaat hij dat uberhaupt zelf uitleggen aan zijn omgeving? Lijkt me vrijwel onmogelijk om hier een goed verhaal van te maken.
Nu is het zaak om hem dit ook duidelijk te maken.
Jij gaat al moeilijk doen om een leeftijdsverschil van - maar - 6 jaar? Wow...quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Schieganger het volgende:
Een 26 jarige die met 19/20 jarigen omgaat is best wel heel erg eng eigenlijk
Je zegt: "maar als je er goed nuchter over na gaat denken moet je wel kunnen begrijpen waarom dit niet gaat werken en ik ben ook blij dat je dat inziet"quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jij inderdaad, je topic niet. Het feit dat een 26-jarige man zich aangetrokken voelt tot een 17-jarig gleufdier is begrijpelijk en alleen maar gezond. Een relatie proberen op te bouwen is dat niet, al is het alleen maar door wat je omgeving, inclusief je ouders, normaal vindt. Het is in onze samenleving gewoon niet gangbaar dat er zulke relaties worden opgebouwd. Ik zeg niet dat je puur moet doen wat deze kleresamenleving je voorschrijft, maar als je er goed nuchter over na gaat denken moet je wel kunnen begrijpen waarom dit niet gaat werken en ik ben ook blij dat je dat inziet.
Leeftijdsverschil moet kunnen en wordt van steeds ondergeschikter belang naarmate jullie ouder worden, maar een 17-jarige chick en een 26-jarige man... hoe gaat hij dat uberhaupt zelf uitleggen aan zijn omgeving? Lijkt me vrijwel onmogelijk om hier een goed verhaal van te maken.
Nu is het zaak om hem dit ook duidelijk te maken.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef Adames het volgende:
Voor de seks is er natuurlijk niks mis met 17 jarigen als je zo oud bent, voor de oppervlakkigheid tijdens het uitgaan ook niet. Vandaar dat je die 26 jarige weinig kwalijk kan nemen. Alleen een relatie is wel erg moeilijk, dan moet je als oudere jongen zo'n beetje sociaal achtergesteld zijn wil dit lukken. Anders zou je al na 2 dagen gek worden van je jongere vriendin. 9 jaar op zo'n leefitjd scheelt veel.
Het kan dus wel, alleen je ziet het niet vaak. Als je als oudere jongen echter nog wat kinds bent, dan is die leeftijd gewoon een getal en zijn 17 jarigen misschien gewoon beter voor je.
Ligt eraan wat voor mensen het lijkt me niet fijn als je ouders het er niet mee eens zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:06 schreef incognitoomuch het volgende:
Daarom het kan ook gewoon... we leven niet meer in de jaren 50. Het gaat om het gevoel wat je voor elkaar voelt. Praat daar ook gewoon met elkaar over.
Als andere mensen dat niet (kunnen) accepteren dan is dat hun probleem.
Dit. 17-jarigen zijn gewoon strakker en neuken daarom voor menig man lekkerder. Toch is het niet verstandig om als lang-en-breed volwassene hier een relatie mee op te bouwen. Het is dan beter een vrouw te zoeken die meer van je leeftijd is, en buiten deze relatie om nog steeds 17-jarigen neuken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef Adames het volgende:
Voor de seks is er natuurlijk niks mis met 17 jarigen als je zo oud bent, voor de oppervlakkigheid tijdens het uitgaan ook niet. Vandaar dat je die 26 jarige weinig kwalijk kan nemen. Alleen een relatie is wel erg moeilijk, dan moet je als oudere jongen zo'n beetje sociaal achtergesteld zijn wil dit lukken. Anders zou je al na 2 dagen gek worden van je jongere vriendin. 9 jaar op zo'n leefitjd scheelt veel.
Het kan dus wel, alleen je ziet het niet vaak. Als je als oudere jongen echter nog wat kinds bent, dan is die leeftijd gewoon een getal en zijn 17 jarigen misschien gewoon beter voor je.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. 17-jarigen zijn gewoon strakker en neuken daarom voor menig man lekkerder. Toch is het niet verstandig om als lang-en-breed volwassene hier een relatie mee op te bouwen. Het is dan beter een vrouw te zoeken die meer van je leeftijd is, en buiten deze relatie om nog steeds 17-jarigen neuken.
Zes jaar in je vriendegroep ja. De een hoort al te werken en de anderen zijn nog niet eens begonnen met hun vervolgopleidingquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:43 schreef Gnoesje het volgende:
[..]
Jij gaat al moeilijk doen om een leeftijdsverschil van - maar - 6 jaar? Wow...
Dit. En dan ook nog eens laatste jaar Hbo. Ik ben 17 en zit in het eerste jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Eng mannetje zeg, een vent van 26 die zich gedraagt als een 19 jarige?
Jij blijft de grootste baas op Fok!.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit. 17-jarigen zijn gewoon strakker en neuken daarom voor menig man lekkerder. Toch is het niet verstandig om als lang-en-breed volwassene hier een relatie mee op te bouwen. Het is dan beter een vrouw te zoeken die meer van je leeftijd is, en buiten deze relatie om nog steeds 17-jarigen neuken.
hahahaquote:Op woensdag 23 februari 2011 19:12 schreef Raqualad het volgende:
[..]
Dit. En dan ook nog eens laatste jaar Hbo. Ik ben 17 en zit in het eerste jaar.Plus: zoek iemand van je eigen leeftijd. Voor gegevens moet je een pm sturen.
Ik maak geen grap.quote:
Zo'n post van een Moderatorquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Niets mee beginnen. Het is een kinderprikker.
Je weet. Daarnaast ben ik geestelijk ook 17. Kijk: als het werkt met die gozer van 26, dan moet je het doen. Daarentegen is de kans heel klein dat het gaat werken. Just sayin'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:12 schreef younailedit het volgende:
laat ik die gast dumpen en iets beginnen met Raqualad.
(onee jongens lopen achter en dan ben ik te oud da's ook illegaal)
Vind ik nog het enige positieve over hem, betekent niet dat hij als een geile aap gelijk voor zijn prooi gaat, maar misschien ook nog even twijfelt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:40 schreef CindieY het volgende:
Goed, hele topic gelezen, het valt me op dat er niemand valt over het feit dat hij tot twee keer aan toe een week lang niets van zich laat horen. TS, die jongen zoekt gewoon wat vertier tijdens het stappen, doet nog even netjes door te vragen of je het leuk had, maar daar houdt het mee op. Als je daar mee kan leven, go for it![]()
Hoe weet je nou of je het zou afkappen als je sinds de kleuter school niet meer verlieft bent geweest? Weet je wel hoe liefde voelt? hoe fijn het is om die klik met iemand te hebben?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet meer verliefd geweest sinds de kleuterschool dus nee ik kan er niet over meepraten. En ik zeg ook niet dat TS en haar vriend meteen moeten stoppen in tegendeel zelfs als ze elkaar leuk vinden moeten ze het zeker proberen. Alleen je loopt hoogstwaarschijnlijk tegen meer problemen op dan met iemand van je eigen leeftijd. Maar wat jij al zegt met iemand van je eigen leeftijd zal je ook geen garantie geven dat het goed gaat.
Het enige wat ik zeg (en dat is puur mijn emotionele mening) is dat als ik een meisje leuk als 26 jarigen vind en ik kom er naderhand achter dat ze 17 is. Ik er meteen onder welke ongestadigheid dan ook het zou afkappen. Omdat ik naar mijn mening de verstandigste moet zijn in de situatie en niet puur met mijn hart moet denken.
Wat een vergelijking zeg. 'Ik ben 44 en mijn vriendin 41. Zie je, het verschil is niks.' Die gozer is 26 en TS 17. Daar zit toch een grotere kloof tussen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:13 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Ik ben 22 en m'n vriendin is 19 dus ik zeg: Doen!
Disgusterend. Toch zou je het eerst met je ouders kunnen bepraten voordat je ook maar een stap verder gaat dan dit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef younailedit het volgende:
"mam, morgen komt er een jongen, eh man, hij is 26. oke?"
leek me beter het hier te vragen wat mensen er van vinden
Relaties horen niet kapot te gaan door ouders, dus wrm zou ze het moeten bespreken? Mijn neef van 24 vond een negerin leuk, terweil zijn ouders erg racisties zijn. Hij heeft ze het verteld, en hij mocht niet meer thuis komen voor hij het had uitgemaakt. Nu zijn ze getrouwd. Dus wat ze ook zeggen, gwn mee dooraan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:27 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Disgusterend. Toch zou je het eerst met je ouders kunnen bepraten voordat je ook maar een stap verder gaat dan dit.
Efebosquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:44 schreef ikveranderhemniet het volgende:
Hihi, verzameltopic voor pedo's
Ga er gewoon voor. Ik zou er wel van uitgaan dat de relatie over maximaal een jaar of 3 voorbij is; maar dat is vrij normaal bij relaties op jonge leeftijd. Ook als hij 17 was geweest is de kans dat eea standhoudt tot jullie dood immers nogal kleinquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef younailedit het volgende:
"mam, morgen komt er een jongen, eh man, hij is 26. oke?"
leek me beter het hier te vragen wat mensen er van vinden
Nauwelijks, iemand van 17 is lichamelijk volwassen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
EfebosLeer je pedobearwoordjes
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:43 schreef Adjeye-3 het volgende:
[..]
Relaties horen niet kapot te gaan door ouders, dus wrm zou ze het moeten bespreken? Mijn neef van 24 vond een negerin leuk, terweil zijn ouders erg racisties zijn. Hij heeft ze het verteld, en hij mocht niet meer thuis komen voor hij het had uitgemaakt. Nu zijn ze getrouwd. Dus wat ze ook zeggen, gwn mee dooraan.
Dat laatste ben ik met je eens. Maar voor een relatie moet je geestelijk gezien ook wel een beetje op hetzelfde niveau zitten en dat is de enige reden dat ik persoonlijk mijn twijfels heb bij die jongen en deze relatie van TS.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:52 schreef eleusis het volgende:
Wat een geouwehoer over die kerel zeg. Alsof je het verschil ziet tussen TS en een twintiger. En alsof het in het uitgaansleven überhaupt om de inhoud en volwassenheid gaat.
Een 26jarige kerel die NIET fysiek aangetrokken is tot de gemiddelde 17jarige chick, die is ziek en moet behandeld worden.
Efebos rekenen we meestal van 12-20quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nauwelijks, iemand van 17 is lichamelijk volwassen.
Waaromquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik met je eens. Maar voor een relatie moet je geestelijk gezien ook wel een beetje op hetzelfde niveau zitten
Ik heb principes waar ik achter sta en die volg ik en houd ik mij aan natuurlijk die veranderen door de jaren heen. Maar op dit moment is mijn mening erover dat ik het zou afkap[pen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:48 schreef Adjeye-3 het volgende:
[..]
Hoe weet je nou of je het zou afkappen als je sinds de kleuter school niet meer verlieft bent geweest? Weet je wel hoe liefde voelt? hoe fijn het is om die klik met iemand te hebben?
Praat dan maar verder.....
Vaak wil je bepaalde principes nog wel eens laten varen als je stapel verliefd bent. Inderdaad niet vergelijkbaar met liefde voor familie. Dat is houden van, geen verliefheid.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb principes waar ik achter sta en die volg ik en houd ik mij aan natuurlijk die veranderen door de jaren heen. Maar op dit moment is mijn mening erover dat ik het zou afkap[pen.
En het een beetje onzinning om te vragen of ik weet wat liefde is, ik heb het niet met een vriendin meegemaakt maar wel met familie enz. Dat is natuurlijk anders dan in een relatie dat weet ik heus wel.
En nogmaal dat is mijn mening daar hoeft niemand waarde aan te hechten. En dit blijft een forum en daar is het meestal normaal om te discussiëren dus dat blijf ik ook doen.
Mag wel, maar ik ben zelf meer van de gelijkwaardige relaties.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:28 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Efebos rekenen we meestal van 12-20
[..]
Waarom? Mag een succesvol broadway producent niets krijgen met de nanny van zijn kinderen omdat hij daarvoor "te hoog" is
?
Ik ben wel eens verliefd geweest maar dat was niet wederzijds.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vaak wil je bepaalde principes nog wel eens laten varen als je stapel verliefd bent. Inderdaad niet vergelijkbaar met liefde voor familie. Dat is houden van, geen verliefheid.
Dan moet je daar natuurlijk vol voor gaan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag wel, maar ik ben zelf meer van de gelijkwaardige relaties.
Die zijn wel gehersenspoeld he.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:35 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Dan moet je daar natuurlijk vol voor gaan.
Maar andere mensen willen dat juist niet. Vraag maar aan een SGP vrouw
hahaha in belgie ookquote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug een volkomen normaal huwelijk in Iran
vertel mij dan waar je je antwoord op baseert?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb principes waar ik achter sta en die volg ik en houd ik mij aan natuurlijk die veranderen door de jaren heen. Maar op dit moment is mijn mening erover dat ik het zou afkap[pen.
En het een beetje onzinning om te vragen of ik weet wat liefde is, ik heb het niet met een vriendin meegemaakt maar wel met familie enz. Dat is natuurlijk anders dan in een relatie dat weet ik heus wel.
En nogmaal dat is mijn mening daar hoeft niemand waarde aan te hechten. En dit blijft een forum en daar is het meestal normaal om te discussiëren dus dat blijf ik ook doen.
Het is een mening die baseer ik gewoon op gevoel.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef Adjeye-3 het volgende:
[..]
vertel mij dan waar je je antwoord op baseert?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef BaasD het volgende:
Laat je even volblaffen weet je meteen of het wat word
Als ze gewoon niet denken met elkaar te gaan trouwen maar gewoon een tijdje lol hebben, dan zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef o.us het volgende:
Niet doen noch haalbaar. Jullie zitten overduidelijk allebei in een totaal andere levensbeleving, -fase, dat gaat dus nooit werken.
Maar dan is je antwoord dus niet veel waard... Als ik een gevoel krijg dat (noem voorbeeld niet meteen flippen) alle negers oneerlijk zijn, ben ik toch niet goed bezig?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een mening die baseer ik gewoon op gevoel.
Walgelijke opmerking richting een kleurling.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef Adjeye-3 het volgende:
[..]
Maar dan is je antwoord dus niet veel waard... Als ik een gevoel krijg dat (noem voorbeeld niet meteen flippen) alle negers oneerlijk zijn, ben ik toch niet goed bezig?
Ik heb al ik weet niet hoe vaak gezegd dat het mijn mening is om in zo'n geval niet verder te gaan met een meid van 17. Maar dat komt blijkbaar niet over ofzo. Mijn advies aan ts is gewoon proberen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef Adjeye-3 het volgende:
[..]
Maar dan is je antwoord dus niet veel waard... Als ik een gevoel krijg dat (noem voorbeeld niet meteen flippen) alle negers oneerlijk zijn, ben ik toch niet goed bezig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |