abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93200546
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind hem geen pedofiel maar eigenlijk een viezerik.Hij zou degene met gezond verstand moeten zijn en geen toenadering moeten zoeken met haar. Deze relatie heeft toch geen lang leven, komt alleen maar gedoe van (ouders e.d.) en het is eigenlijk 'not done' omdat zij nog een meisje is en hij zou volwassen moeten zijn. Als zij nou 26 was geweest en hij 35 dan had de zaak heel anders gelegen.
Hoe kan je hem nou een viezerik vinden? Sorry, maar ik voel me hierin erg aangesproken. Het is alleen jouw bekrompen kijk op de wereld vermoed ik waarom je zo reageert, want je hebt er duidelijk geen ervaring mee.

Zowel mijn familie als de familie van mijn vriendin hebben altijd achter onze relatie gestaan. Waarom? Omdat ze inzien dat het oprecht is. Dat er veel respect is van mij naar mijn vriendin en andersom. Hoe kan jij op afstand oordelen dat het niet goed is.. hoe kan jij op afstand beoordelen dat onze relatie niet had mogen plaatsvinden, puur en alleen om het feit dat ik 9 jaar ouder ben?

Maar eigenlijk.. waar maak ik me druk om. Ik ken jou niet, jij kent mij niet... laten we dat vooral zo houden.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:48:31 #52
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93200581
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Gnoesje het volgende:

[..]

Heb je zelf meegemaakt hoe het is om verliefd te worden op iemand die veel jonger is dan jij? Een vriend van me had ook z'n praatje klaar toen ik 'm vier jaar geleden vertelde dat ik een vriendin had van 9 jaar jonger. "Dat moet je niet doen, dat gaat mis, blablablabla". Hij had alleen nog maar kinderachtige meisjes meegemaakt en ging er automatisch vanuit dat mijn vriendin zo'n kinderachterig 17 jarig meisje zou zijn. Maar toen mijn vriendin mee ging naar een feestje, en hij de kans kreeg om met haar te praten en haar beter te leren kennen, toen kwam hij netjes zijn excuses aanbieden, want hij vond mijn vriendin een fantastische meid, helemaal niet jong in gedrag, zelfs niet in uiterlijk, ze leek eerder begin 20.

Je kan niet puur kijken naar leeftijd, je moet kijken naar de situatie. Want er zijn jongens/meisjes met vrijwel geen leeftijdsverschil, maar die toch echt niet op één lijn zitten, die niet bij elkaar passen. Een klein leeftijdsverschil is geen garantie voor een goede relatie, net zo min als een grote leeftijdsverschil een garantie is voor problemen. Het gaat erom hoe je er samen mee om gaat. Uiteindelijk gaat het echt om de klik. Je merkt vanzelf of je wel of niet bij elkaar past. Mijn vriendin en ik zijn er, na 3 jaar samenwonen, van overtuigd dat we goed bij elkaar passen. En gelukkig staan onze vrienden en familie volledig achter onze relatie.

Nogmaals: je moet niet alles laten afhangen van leeftijd, uiteindelijk is dat maar een getalletje.

En ja, ook ik snap dat een jongen van 20 met zijn handen van een meisje van 11 moet afblijven.. ;)
Ik ben eigenlijk niet meer verliefd geweest sinds de kleuterschool dus nee ik kan er niet over meepraten. En ik zeg ook niet dat TS en haar vriend meteen moeten stoppen in tegendeel zelfs als ze elkaar leuk vinden moeten ze het zeker proberen. Alleen je loopt hoogstwaarschijnlijk tegen meer problemen op dan met iemand van je eigen leeftijd. Maar wat jij al zegt met iemand van je eigen leeftijd zal je ook geen garantie geven dat het goed gaat.

Het enige wat ik zeg (en dat is puur mijn emotionele mening) is dat als ik een meisje leuk als 26 jarigen vind en ik kom er naderhand achter dat ze 17 is. Ik er meteen onder welke ongestadigheid dan ook het zou afkappen. Omdat ik naar mijn mening de verstandigste moet zijn in de situatie en niet puur met mijn hart moet denken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:49:55 #53
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93200654
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef Gnoesje het volgende:

[..]

Hoe kan je hem nou een viezerik vinden? Sorry, maar ik voel me hierin erg aangesproken. Het is alleen jouw bekrompen kijk op de wereld vermoed ik waarom je zo reageert, want je hebt er duidelijk geen ervaring mee.

Zowel mijn familie als de familie van mijn vriendin hebben altijd achter onze relatie gestaan. Waarom? Omdat ze inzien dat het oprecht is. Dat er veel respect is van mij naar mijn vriendin en andersom. Hoe kan jij op afstand oordelen dat het niet goed is.. hoe kan jij op afstand beoordelen dat onze relatie niet had mogen plaatsvinden, puur en alleen om het feit dat ik 9 jaar ouder ben?

Maar eigenlijk.. waar maak ik me druk om. Ik ken jou niet, jij kent mij niet... laten we dat vooral zo houden.
Je moet anderen mensen hun mening ook accepteren. Sommigen mensen denken er zo over.
C'est la vie
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:52:52 #54
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_93200806
Wat een geouwehoer over die kerel zeg. Alsof je het verschil ziet tussen TS en een twintiger. En alsof het in het uitgaansleven überhaupt om de inhoud en volwassenheid gaat.

Een 26jarige kerel die NIET fysiek aangetrokken is tot de gemiddelde 17jarige chick, die is ziek en moet behandeld worden.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_93200908
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:48 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk niet meer verliefd geweest sinds de kleuterschool dus nee ik kan er niet over meepraten. En ik zeg ook niet dat TS en haar vriend meteen moeten stoppen in tegendeel zelfs als ze elkaar leuk vinden moeten ze het zeker proberen. Alleen je loopt hoogstwaarschijnlijk tegen meer problemen op dan met iemand van je eigen leeftijd. Maar wat jij al zegt met iemand van je eigen leeftijd zal je ook geen garantie geven dat het goed gaat.

Het enige wat ik zeg (en dat is puur mijn emotionele mening) is dat als ik een meisje leuk als 26 jarigen vind en ik kom er naderhand achter dat ze 17 is. Ik er meteen onder welke ongestadigheid dan ook het zou afkappen. Omdat ik naar mijn mening de verstandigste moet zijn in de situatie en niet puur met mijn hart moet denken.
Misschien kap je dan wel iets af wat iets heel moois had kunnen worden. En dat puur alleen om leeftijd? Voor de rest moet ik je wel respecteren in je keuze natuurlijk. Let's agree to disagree! :)

Kijk, even volledig eerlijk en transparant: Ja, er zijn een aantal "complicaties" die om de hoek (kunnen) komen kijken als je leeftijdsverschil zo groot is. Ik ben bijvoorbeeld al wat jaren full time aan het werk terwijl mijn vriendin nog bezig is met haar studie rechten. Dat heeft als gevolg dat ik kan opdraaien voor de meeste kosten, want haar studiebeurs en dat beetje geld wat ze verdient met haar bijbaantje, dat is nog niet genoeg voor de helft van de huur, laat staan voor gas/water/electra/internet/tv/etc...

Maar dat neem ik voor lief. Dan nog maar even wat langer wachten voor we twee salarissen per maand kunnen bijschrijven in plaats van 1 salaris en wat zakgeld.

Maar geloof me.. dat is voor mij geen reden om het uit te maken, ik zou wel gek zijn. We hebben het heel erg goed samen, en houden van elkaar. Er zijn genoeg andere zaken om je druk om te maken denk ik dan.
pi_93200946
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:49 schreef heloef het volgende:

[..]

Je moet anderen mensen hun mening ook accepteren. Sommigen mensen denken er zo over.
heb je gelijk in
pi_93201129
Ik heb sinds kort ook een prille relatie met mijn 19 jarige vriendin. Ben zelf ook 26. Ik moet zeggen... het vergt wel heel erg veel geduld. Maar dat neem ik maar voor lief. :) Het is een schat van een meid!
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
Casual MMA fan :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:04:07 #58
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93201379
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:54 schreef Gnoesje het volgende:

[..]

Misschien kap je dan wel iets af wat iets heel moois had kunnen worden. En dat puur alleen om leeftijd? Voor de rest moet ik je wel respecteren in je keuze natuurlijk. Let's agree to disagree! :)

Kijk, even volledig eerlijk en transparant: Ja, er zijn een aantal "complicaties" die om de hoek (kunnen) komen kijken als je leeftijdsverschil zo groot is. Ik ben bijvoorbeeld al wat jaren full time aan het werk terwijl mijn vriendin nog bezig is met haar studie rechten. Dat heeft als gevolg dat ik kan opdraaien voor de meeste kosten, want haar studiebeurs en dat beetje geld wat ze verdient met haar bijbaantje, dat is nog niet genoeg voor de helft van de huur, laat staan voor gas/water/electra/internet/tv/etc...

Maar dat neem ik voor lief. Dan nog maar even wat langer wachten voor we twee salarissen per maand kunnen bijschrijven in plaats van 1 salaris en wat zakgeld.

Maar geloof me.. dat is voor mij geen reden om het uit te maken, ik zou wel gek zijn. We hebben het heel erg goed samen, en houden van elkaar. Er zijn genoeg andere zaken om je druk om te maken denk ik dan.
Ja dan zou ik iets moois kunnen afkappen dat risico neem ik dan gewoon want ik blijf trouw aan mijn principes. Ik zou op deze leeftijd al geen relatie meer nemen met een 13 jarige.
C'est la vie
pi_93201566
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja dan zou ik iets moois kunnen afkappen dat risico neem ik dan gewoon want ik blijf trouw aan mijn principes. Ik zou op deze leeftijd al geen relatie meer nemen met een 13 jarige.
Gelukkig houden jouw principes je warm en gelukkig.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:13:56 #60
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93201972
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Gelukkig houden jouw principes je warm en gelukkig.
Ik snap deze reactie niet echt, ik heb al eerder aangegeven dat ik mensen in een relatie met een groot leeftijdsverschil helemaal geen viezeriken en ze dat vooral moeten doen. En ik zie dan ook geen probleem in de relatie die jij hebt met dat 19 jarige meisje. Accepteer mijn mening dan ook in dit standpunt.

Er werd mij hier eerder verweten een beperkt inlevingsvermogen te hebben ik denk dat jij daar eerder last van hebt.

En ik heb ook geen relatie nodig om gelukkig te zijn.
C'est la vie
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:14:14 #61
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_93201992
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:04 schreef heloef het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet hoe die jongen in elkaar zit. Misschien is ie ook al single vanaf ze geboorte, weet jij veel.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:16:12 #62
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93202123
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:14 schreef Equites het volgende:

[..]

Je weet helemaal niet hoe die jongen in elkaar zit. Misschien is ie ook al single vanaf ze geboorte, weet jij veel.
Ja dat zou kunnen. Maar hij en TS moeten het vooral doen.

Maar het schijnt blijkbaar niet door te dringen dat ik er geen problemen mee heb dat TS en die jongen iets met elkaar hebben. Het enig wat ik heb gezegd is dat ik het zelf nooit zou doen.
C'est la vie
pi_93202138
quote:

[..]

quote:

[..]

True, verschil maakt de mens. Het kan inderdaad zijn dat die jongen een relatie groentje is en hiermee dan toch op een gelijk niveau ligt als de dame. Daar is in dit geval helemaal niks mis mee.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
pi_93202439
Een 26 jarige die met 19/20 jarigen omgaat is best wel heel erg eng eigenlijk :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:21:43 #65
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93202441
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:16 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

[..]

True, verschil maakt de mens. Het kan inderdaad zijn dat die jongen een relatie groentje is en hiermee dan toch op een gelijk niveau ligt als de dame. Daar is in dit geval helemaal niks mis mee.
Denk niet dat ie dat hun relatie makkelijker zou maken dan als ie wel ervaring had met relaties.
C'est la vie
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:24:11 #66
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93202556
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef Schieganger het volgende:
Een 26 jarige die met 19/20 jarigen omgaat is best wel heel erg eng eigenlijk :')
Als ik vader was zou ik er ook er ook niet aan moeten denken. Al zou ik na verloop van tijd het wel kunnen accepteren.
C'est la vie
pi_93202625
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Denk niet dat ie dat hun relatie makkelijker zou maken dan als ie wel ervaring had met relaties.
Dat weten wij niet.
[ tribute to Fedor ]
[ tribute to Jon Jones ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:26:22 #68
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93202666
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:25 schreef incognitoomuch het volgende:

[..]

Dat weten wij niet.
Daarom staat er ook "ik denk" en niet "ik weet".
C'est la vie
pi_93202967
Gezien je foto en je blog zou ik je in je strakke gleuf doen, je lijkt me een interessant meisje. Voor de rest topic niet gelezen.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:33:35 #70
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93203054
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Panzermaus het volgende:
Gezien je foto en je blog zou ik je in je strakke gleuf doen, je lijkt me een interessant meisje. Voor de rest topic niet gelezen.
Wederom een inhoudelijke kwaliteitspost.
C'est la vie
pi_93203193
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:31 schreef Panzermaus het volgende:
ik ben blijkbaar zo interessant dat je dit topic niet eens leest.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:38:18 #72
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_93203322
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:47 schreef Gnoesje het volgende:

[..]

Ik vind een volwassen man van een jaar of 26 die advances maakt bij een jong meisje van 16/17 jaar een viezerik idd. Sowieso moet die man zijn verstand gebruiken en het laten voor wat het is. De kans dat zo'n relatie een lange tijd meegaat zie ik niet gebeuren. Ik kan me zeer goed voorstellen dat ouders dit niet zien zitten. Er zijn natuurlijk uitzonderingen maar de kans is groot nadat zo'n meisje goed is uitgewoond door zo'n vent de relatie niet werkt en ze aan de kant wordt geschoven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_93203570
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:36 schreef younailedit het volgende:

[..]

ik ben blijkbaar zo interessant dat je dit topic niet eens leest.
Jij inderdaad, je topic niet. Het feit dat een 26-jarige man zich aangetrokken voelt tot een 17-jarig gleufdier is begrijpelijk en alleen maar gezond. Een relatie proberen op te bouwen is dat niet, al is het alleen maar door wat je omgeving, inclusief je ouders, normaal vindt. Het is in onze samenleving gewoon niet gangbaar dat er zulke relaties worden opgebouwd. Ik zeg niet dat je puur moet doen wat deze kleresamenleving je voorschrijft, maar als je er goed nuchter over na gaat denken moet je wel kunnen begrijpen waarom dit niet gaat werken en ik ben ook blij dat je dat inziet.

Leeftijdsverschil moet kunnen en wordt van steeds ondergeschikter belang naarmate jullie ouder worden, maar een 17-jarige chick en een 26-jarige man... hoe gaat hij dat uberhaupt zelf uitleggen aan zijn omgeving? Lijkt me vrijwel onmogelijk om hier een goed verhaal van te maken.

Nu is het zaak om hem dit ook duidelijk te maken.
pi_93203824
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Jij inderdaad, je topic niet. Het feit dat een 26-jarige man zich aangetrokken voelt tot een 17-jarig gleufdier is begrijpelijk en alleen maar gezond. Een relatie proberen op te bouwen is dat niet, al is het alleen maar door wat je omgeving, inclusief je ouders, normaal vindt. Het is in onze samenleving gewoon niet gangbaar dat er zulke relaties worden opgebouwd. Ik zeg niet dat je puur moet doen wat deze kleresamenleving je voorschrijft, maar als je er goed nuchter over na gaat denken moet je wel kunnen begrijpen waarom dit niet gaat werken en ik ben ook blij dat je dat inziet.

Leeftijdsverschil moet kunnen en wordt van steeds ondergeschikter belang naarmate jullie ouder worden, maar een 17-jarige chick en een 26-jarige man... hoe gaat hij dat uberhaupt zelf uitleggen aan zijn omgeving? Lijkt me vrijwel onmogelijk om hier een goed verhaal van te maken.

Nu is het zaak om hem dit ook duidelijk te maken.
Goede reactie wel.
вιт¢нєѕ ωσя∂єи ℓєιρ αℓѕ zє мє zιєи
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:59:13 #75
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_93204447
een vriendin van mij, die 16 is, gaat met een jongen van 23 en ze hebben een prima relatie.
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')