Met 17 ben je nog steeds minderjarig, hij heeft niks gezegd over strafbaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het hier in Nederland, dus wat lul je met minderjarig.
Onder de de 18 is minderjarig dat is een algemeen feit.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Equites het volgende:
[..]
Vanaf 16 mag het hier in Nederland, dus wat lul je met minderjarig.
Ik ken meisjes van 17 die hebben meer pikken gezien dan een 26 jarige pussy heeft gebangd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:55 schreef Adames het volgende:
[..]
Met 17 ben je nog steeds minderjarig, hij heeft niks gezegd over strafbaar.
nee hoor, je zet het prima neer. Maar maak je niet druk want zolang hij je goed behandeld ( en dat kan je zelf het beste beoordelen) is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:14 schreef younailedit het volgende:
Ik ben een meisje van 17 jaar en ben al lang single. Ik wil best een vriendje, maar single zijn vind ik ook helemaal niet erg. Ik denk dat ik te kieskeurig ben.
Nou was ik 2 weken geleden op stap en kwam ik een vriendin tegen. Ze was samen met haar vriendinnen en een jongen. Toen ik die jongen zag dacht ik meteen “wauw”. Hij zag er heel leuk uit en lachte ook leuk naar me. Dus ik zei tegen mijn vriendin; “wie is dat? Hij is schattig.”
Na een tijdje kwam hij naar me toe en we hebben staan praten en uiteindelijk gezoend. Ik wist een aantal dingen over hem, maar later bedacht ik me dat ik zijn leeftijd niet wist. Hij heeft me daarna nog gesmst of ik het leuk vond enzo, maar verder heeft hij de hele week niks meer laten weten.
De week erna gingen we weer stappen en ik smste hem of hij ook op stap was. Dit was zo, en toen we elkaar zagen was het meteen weer gezellig en hebben we weer gezoend. Toen bedacht ik me dus weer; Hoe oud ben je eigenlijk? Toen ik dit vroeg wilde hij eerst weten hoe oud ik was. Dus ik zei; “17. En jij?” waarop hij zei; “Raad maar.” Hij gaat om met mensen rond de 19/20 en zo gedraagt hij zich ook dus ik zei “19?” waarop hij lachte en zei “26.” Dit had ik dus nooit verwacht! Ik weet niet wat hij hier van vindt en of dit iets aan de situatie verandert. We hebben verder niet meer zo veel gepraat en vooral gezoend en daarna ging hij. Mijn vriendin zei later wel dat hij heel blij deed nadat hij mij had gezien, een goed teken dus. en mijn vriendin kent hem redelijk goed dus zo'n pedo zou het niet zijn denk ik. en hij doet trouwens nog het laatste jaar hbo
Dus om het samen te vatten. Hij is leuk, maar ik ben 17 en hij is 26. NEGEN jaar verschil! Mijn ouders gaan dit nooit goed vinden. En nu heeft hij me al bijna een week niks meer laten weten en ik weet niet wat hij er van vind en of hij me leuk vind. Mn vriendinnen zeggen; ga gewoon een keer daten! Maar ik heb echt geen idee hoe hij daar over denkt en of hij me alleen leuk vind om mee te zoenen op stap en verder niks.
Zoals jullie zien ben ik niet zo goed in het “kort en krachtig” houden haha.
Ja ik ook, leuk. Maar het hier totaal niet om of het strafbaar is, maar of het niet raar is dat iemand die 9 jaar ouder is interesse heeft in meisjes van 17quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:57 schreef Equites het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van 17 die hebben meer pikken gezien dan een 26 jarige pussy heeft gebangd.Dus ik vind al deze shit een beetje overtrokken.
Als zij als een 20 jarige over komt op die jongen en dus redelijk volwassen kan die gast daar toch ook niks aan doen. Hij wist haar leeftijd ook niet totdat ze het hem vertelde.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef Adames het volgende:
[..]
Ja ik ook, leuk. Maar het hier totaal niet om of het strafbaar is, maar of het niet raar is dat iemand die 9 jaar ouder is interesse heeft in meisjes van 17
Nou de rest is, denk je dat het mogelijk om een leuke relatie met deze jongen te hebben. Of in ieder geval een leuke tijd?quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef younailedit het volgende:
ach mensen over 2 maanden ben ik 18dan is het in ieder geval legaal, nu de rest nog.
dat is wat andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Als zij als een 20 jarige over komt op die jongen en dus redelijk volwassen kan die gast daar toch ook niks aan doen. Hij wist haar leeftijd ook niet totdat ze het hem vertelde.
Jullie denken veels te veel na. Gewoon een leuke tijd beleven met die gast, misschien word het wat, misschien ook niet. Dat zie je dan wel weer.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou de rest is, denk je dat het mogelijk om een leuke relatie met deze jongen te hebben. Of in ieder geval een leuke tijd?
Want als ik buiten het feit het kijk dat ik vind dat een jongen van 26 niet moet zitten aan een meisje van 17. Zie ik nog een aantal andere grote problemen die er voor zouden zorgen dat deze relatie niet gaat werken.
Dat kan je die jongen ook niet kwalijk nemen, het enige wat ik hem kwalijk neem is dat hij er daarna niet mee is gestopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:00 schreef Equites het volgende:
[..]
Als zij als een 20 jarige over komt op die jongen en dus redelijk volwassen kan die gast daar toch ook niks aan doen. Hij wist haar leeftijd ook niet totdat ze het hem vertelde.
Rot toch opquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat kan je die jongen ook niet kwalijk nemen, het enige wat ik hem kwalijk neem is dat hij er daarna niet mee is gestopt.
QFT tevens waneer word je 18 TSquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:49 schreef Equites het volgende:
Meisjes van 17 kunnen erg volwassen zijn, jongens van 26 wat kinderlijker. Dus ja dit kan makkelijk. Als je allebei gelukkig bent wat is het fucking probleem? De omgeving keurt het niet goed? Fuck je omgeving, dit is jou leven. Veel plezier.
Daar heb ik het toch niet over maar je kunt niet altijd denken met je hart. Ik ben van mening dat je dan de "relatie" moet afkappen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:09 schreef Equites het volgende:
[..]
Rot toch opOmdat ze 17 is is ze opeens niet meer leuk of wat. Jullie zijn gewoon bang, omdat het maatschappelijk niet aanvaard is...
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:56 schreef younailedit het volgende:
ach mensen over 2 maanden ben ik 18dan is het in ieder geval legaal, nu de rest nog.
Ik vind hem alles behalve een pedofiel hij vond haar al leuk voordat hij haar leeftijd wist.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef Gnoesje het volgende:
Een aantal mensen zijn, mijn inziens, iets teveel met leeftijdsverschil bezig. Uiteindelijk gaat het er om of jullie er beide plezier in hebben, jullie je er goed bij voelen. Als het klikt, dan klikt het, en dan hoeft het leeftijdsverschil geen belemmering te zijn. De vraag hier is echter wat zijn beweegredenen zijn. Vindt hij jou echt heel leuk en wil hij je (oprecht) beter leren kennen, of ben je simpelweg een "makkelijke prooi" voor hem? Ik ken wel jongens van bijna 30 die meisjes van 17 tot 21 scoren, puur omdat ze makkelijk te scoren zijn.. tja, heb het niet zo op die jongens.
Als een jongen van 26 op een meisje valt van 17, dan maakt dat van hem niet automatisch een pedofiel. Houd er rekening mee dat jongens van nature al vaak wat achter liggen op meisjes, of je kan het omdraaien, meisjes van 17 kunnen veel volwassener overkomen dan jongens van diezelfde leeftijd. Daarom zie je ook heel vaak dat meisjes op jongens vallen van een paar jaar ouder. Daar is niks mis mee.. maar waarom zou het dan opeens verkeerd zijn als het leeftijdsverschil wat groter uitpakt dan "gemiddeld". Mensen hebben al snel de neiging om alles wat niet gemiddeld is, als raar te bestempelen. Het probleem is dat ze zich er niet in kunnen verplaatsen, door gebrek aan een gezonde dosis inlevingsvermogen.
Ik ben nu 4 jaar samen met mijn vriendin die ik leerde kennen toen ze 17 was, ik was 26, hetzelfde scenario als de topic starter dus, 9 jaar leeftijdsverschil. Het kan dus wel degelijk. We wonen ondertussen al bijna 3 jaar samen en zijn erg gelukkig met elkaar.
+1quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind hem geen pedofiel maar eigenlijk een viezerik.Hij zou degene met gezond verstand moeten zijn en geen toenadering moeten zoeken met haar. Deze relatie heeft toch geen lang leven, komt alleen maar gedoe van (ouders e.d.) en het is eigenlijk 'not done' omdat zij nog een meisje is en hij zou volwassen moeten zijn. Als zij nou 26 was geweest en hij 35 dan had de zaak heel anders gelegen.
nu ookquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:21 schreef cool15 het volgende:
als je een jaartje wacht heb je geen problemen meer
want dan mag het
Heb je zelf meegemaakt hoe het is om verliefd te worden op iemand die veel jonger is dan jij? Een vriend van me had ook z'n praatje klaar toen ik 'm vier jaar geleden vertelde dat ik een vriendin had van 9 jaar jonger. "Dat moet je niet doen, dat gaat mis, blablablabla". Hij had alleen nog maar kinderachtige meisjes meegemaakt en ging er automatisch vanuit dat mijn vriendin zo'n kinderachterig 17 jarig meisje zou zijn. Maar toen mijn vriendin mee ging naar een feestje, en hij de kans kreeg om met haar te praten en haar beter te leren kennen, toen kwam hij netjes zijn excuses aanbieden, want hij vond mijn vriendin een fantastische meid, helemaal niet jong in gedrag, zelfs niet in uiterlijk, ze leek eerder begin 20.quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind hem alles behalve een pedofiel hij vond haar al leuk voordat hij haar leeftijd wist.
Daar kan je die jongen niks in kwalijk nemen. Mij zit het hem in het gene wat hij daarna doet. Ik zou in zo'n situatie er meteen een punt achter zetten. Maar dat betekent zeker niet dat TS en haar vriend dat moeten doen. Zo denk ik er alleen over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |