abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93196222
Ik ben een meisje van 17 jaar en ben al lang single. Ik wil best een vriendje, maar single zijn vind ik ook helemaal niet erg. Ik denk dat ik te kieskeurig ben.

Nou was ik 2 weken geleden op stap en kwam ik een vriendin tegen. Ze was samen met haar vriendinnen en een jongen. Toen ik die jongen zag dacht ik meteen “wauw”. Hij zag er heel leuk uit en lachte ook leuk naar me. Dus ik zei tegen mijn vriendin; “wie is dat? Hij is schattig.”
Na een tijdje kwam hij naar me toe en we hebben staan praten en uiteindelijk gezoend. Ik wist een aantal dingen over hem, maar later bedacht ik me dat ik zijn leeftijd niet wist. Hij heeft me daarna nog gesmst of ik het leuk vond enzo, maar verder heeft hij de hele week niks meer laten weten.

De week erna gingen we weer stappen en ik smste hem of hij ook op stap was. Dit was zo, en toen we elkaar zagen was het meteen weer gezellig en hebben we weer gezoend. Toen bedacht ik me dus weer; Hoe oud ben je eigenlijk? Toen ik dit vroeg wilde hij eerst weten hoe oud ik was. Dus ik zei; “17. En jij?” waarop hij zei; “Raad maar.” Hij gaat om met mensen rond de 19/20 en zo gedraagt hij zich ook dus ik zei “19?” waarop hij lachte en zei “26.” Dit had ik dus nooit verwacht! Ik weet niet wat hij hier van vindt en of dit iets aan de situatie verandert. We hebben verder niet meer zo veel gepraat en vooral gezoend en daarna ging hij. Mijn vriendin zei later wel dat hij heel blij deed nadat hij mij had gezien, een goed teken dus. en mijn vriendin kent hem redelijk goed dus zo'n pedo zou het niet zijn denk ik. en hij doet trouwens nog het laatste jaar hbo

Dus om het samen te vatten. Hij is leuk, maar ik ben 17 en hij is 26. NEGEN jaar verschil! Mijn ouders gaan dit nooit goed vinden. En nu heeft hij me al bijna een week niks meer laten weten en ik weet niet wat hij er van vind en of hij me leuk vind. Mn vriendinnen zeggen; ga gewoon een keer daten! Maar ik heb echt geen idee hoe hij daar over denkt en of hij me alleen leuk vind om mee te zoenen op stap en verder niks.

Zoals jullie zien ben ik niet zo goed in het “kort en krachtig” houden haha.

[ Bericht 1% gewijzigd door younailedit op 23-02-2011 13:43:09 ]
  PR/Manusje van alles woensdag 23 februari 2011 @ 13:18:14 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_93196340
Niets mee beginnen. Het is een kinderprikker.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_93196368
Ik zou doen wat goed voelt.
HÆLP.
pi_93196478
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:19 schreef ehqo. het volgende:
Ik zou doen wat goed voelt.
:D
pi_93196513
Mijn vriendin was ook 17 toen ik een jaar of 24/25 was. Moet prima gaan. Zolang je er maar volwassen mee omgaat en hopelijk dat er niet echt een generatiekloof is.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:22:26 #6
36342 rishi120
Flavor Aid is Lekker!
pi_93196521
Pasje en berencertificaat aanvragen.
Signature
pi_93196576
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn vriendin was ook 17 toen ik een jaar of 25 was. Moet prima gaan. Zolang je er maar volwassen mee omgaat en hopelijk dat er niet echt een generatiekloof is.
Als je als 25+ nog met minderjarige bent aan het klooien, zou je eens bij jezelf ten rade moeten gaan of het niet tijd word om volwassen te worden :')
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_93196603
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Als je als 25+ nog met minderjarige bent aan het klooien, zou je eens bij jezelf ten rade moeten gaan of het niet tijd word om volwassen te worden :')
dat denk ik dus ook een beetje :')
pi_93196834
quote:
Ik ben een meisje van 17 jaar
...en in je profiel een man. Heb je je inmiddels om laten bouwen :?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_93196896
Ik hoop dat mij dat ook lukt als ik 27 ben
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_93196930
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

...en in je profiel een man. Heb je je inmiddels om laten bouwen :?
hier halve zool

[ Bericht 0% gewijzigd door fespo op 23-02-2011 13:37:18 ]
pi_93197051
haal die foto maar weer weg:')
waarom zou ik me - als ik een vraag heb - voordoen als iemand anders
edit: oh haha nu zie ik t ook dat ik als "man" sta in mn profiel. even veranderd
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:36:25 #13
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_93197123
Eng mannetje zeg, een vent van 26 die zich gedraagt als een 19 jarige?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_93197230
......... een oude man van 26???? Dat moet wel een pedo zijn.... hahahahaha .... ik lach me stuk.
'... derom binne hja wol begien mei in sieke mar net mei in deade.' (Utopia)
pi_93197342
vriendschap kan best als hij zich daar voor openstelt, maar meer zou ik op dit moment nog niet doen. jullie zitten ook in totaal verschillende werelden (je verandert echt als je een paar jaar aan het werk bent).
je kan beter iemand tegen komen die wat dichter op je eigen leeftijd zit.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:44:43 #16
287810 Bakpao
Warm vleesch! Kut!
pi_93197516
Gewoon neuken en laten uitwonen. Als het pijn doet, dat duurt maar effe
Bots! Bam!
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:45:05 #17
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93197533
Hij is te jong voor je.

Zoenen? O-)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93197666
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:32 schreef fespo het volgende:

[..]

hier halve zool

[ afbeelding ]
Ben jij die vriend?
wie een kuil graaft voor een ander....is nooit werkloos. Inmiddels 69+
pi_93197693
Okee, er zijn een aantal opties.
Hij gedraagt zich nog als een 19-jarige omdat hij nog met zijn opleiding bezig is, wat opzich al raar is dat je op je 26ste in het laatste jaar van je HBO zit. Kans dus dat hij nogal lui is.
Als hij dan over een paar maanden klaar is en een baan krijgt kan er ineens een enorme kloof tussen jullie ontstaan omdat hij snel volwassen wordt. Andere optie is dat hij nooit volwassen wordt.
Als je gewoon zin hebt in een leuke tijd zou ik het gewoon doen, als je langere termijn plannen hebt zou ik deze even overslaan.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:49:11 #20
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_93197719
Meisjes van 17 kunnen erg volwassen zijn, jongens van 26 wat kinderlijker. Dus ja dit kan makkelijk. Als je allebei gelukkig bent wat is het fucking probleem? De omgeving keurt het niet goed? Fuck je omgeving, dit is jou leven. Veel plezier.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:49:27 #21
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_93197729
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

Pfff, laat haar maar volwassen worden. :{w
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_93197735
Maar goed, het kan wel. Zo te horen is hij gewoon nog wat kinderlijker, maakt verder weinig uit. Vaak genoeg zijn het wel een beetje rare jongens/mannen die dit doen. De meesten van die leeftijd vallen al lang niet meer op 17 jarigen.
Is alleen de vraag of hij het serieus wilt of gewoon een keertje over je heen wilt.
pi_93197744
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef Gravedigger het volgende:

[..]

Ben jij die vriend?
Twitterlink
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:52:52 #24
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_93197857
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn vriendin was ook 17 toen ik een jaar of 24/25 was. Moet prima gaan. Zolang je er maar volwassen mee omgaat en hopelijk dat er niet echt een generatiekloof is.
Mijn gevoel zegt dat je niet moet gaan kloten met minderjarigen. Onder welke omstandigheden.

Aan de andere kant zie ik wel dat als ik (ben zelf 17) dat ik als een 25 jarige zou kunnen krijgen ik dat ook zou doen.

Mensen raken een beetje opgefokt als ze zien dat een jong meisje een oudere vriend heeft. Maar als het jou gelukkig maakt en hij je niet gaat pushen dingen te doen waar je nog niet klaar voor bent is het niet zo'n probleem denk ik. Al moet je je realiseren dat jullie in veel dingen een stuk anders zullen staan. Voor hem is sex al doodnormaal terwijl voor jou is het nog een pril iets wat je net aan het ontdekken bent.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:55:00 #25
198371 Equites
Im going fucking oldschool!
pi_93197945
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef heloef het volgende:

[..]

Mijn gevoel zegt dat je niet moet gaan kloten met minderjarigen. Onder welke omstandigheden.

Aan de andere kant zie ik wel dat als ik (ben zelf 17) dat ik als een 25 jarige zou kunnen krijgen ik dat ook zou doen.

Mensen raken een beetje opgefokt als ze zien dat een jong meisje een oudere vriend heeft. Maar als het jou gelukkig maakt en hij je niet gaat pushen dingen te doen waar je nog niet klaar voor bent is het niet zo'n probleem denk ik. Al moet je je realiseren dat jullie in veel dingen een stuk anders zullen staan. Voor hem is sex al doodnormaal terwijl voor jou is het nog een pril iets wat je net aan het ontdekken bent.
Vanaf 16 mag het hier in Nederland, dus wat lul je met minderjarig.
------- House was our believe, House was our sanctuary, And the beating of the drum, The bottom of the bass, The pump and the snare, Made you throw your hands in the air, House was a way of life-------
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')