Als je als 25+ nog met minderjarige bent aan het klooien, zou je eens bij jezelf ten rade moeten gaan of het niet tijd word om volwassen te wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn vriendin was ook 17 toen ik een jaar of 25 was. Moet prima gaan. Zolang je er maar volwassen mee omgaat en hopelijk dat er niet echt een generatiekloof is.
dat denk ik dus ook een beetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als je als 25+ nog met minderjarige bent aan het klooien, zou je eens bij jezelf ten rade moeten gaan of het niet tijd word om volwassen te worden
...en in je profiel een man. Heb je je inmiddels om laten bouwenquote:Ik ben een meisje van 17 jaar
hier halve zoolquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:30 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
...en in je profiel een man. Heb je je inmiddels om laten bouwen
Pfff, laat haar maar volwassen worden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Als je als 25+ nog met minderjarige bent aan het klooien, zou je eens bij jezelf ten rade moeten gaan of het niet tijd word om volwassen te worden
Mijn gevoel zegt dat je niet moet gaan kloten met minderjarigen. Onder welke omstandigheden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Junglebeast het volgende:
Mijn vriendin was ook 17 toen ik een jaar of 24/25 was. Moet prima gaan. Zolang je er maar volwassen mee omgaat en hopelijk dat er niet echt een generatiekloof is.
Vanaf 16 mag het hier in Nederland, dus wat lul je met minderjarig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:52 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn gevoel zegt dat je niet moet gaan kloten met minderjarigen. Onder welke omstandigheden.
Aan de andere kant zie ik wel dat als ik (ben zelf 17) dat ik als een 25 jarige zou kunnen krijgen ik dat ook zou doen.
Mensen raken een beetje opgefokt als ze zien dat een jong meisje een oudere vriend heeft. Maar als het jou gelukkig maakt en hij je niet gaat pushen dingen te doen waar je nog niet klaar voor bent is het niet zo'n probleem denk ik. Al moet je je realiseren dat jullie in veel dingen een stuk anders zullen staan. Voor hem is sex al doodnormaal terwijl voor jou is het nog een pril iets wat je net aan het ontdekken bent.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |