hahaha in belgie ookquote:Op zondag 27 februari 2011 18:30 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Tot een paar jaar terug een volkomen normaal huwelijk in Iran
vertel mij dan waar je je antwoord op baseert?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb principes waar ik achter sta en die volg ik en houd ik mij aan natuurlijk die veranderen door de jaren heen. Maar op dit moment is mijn mening erover dat ik het zou afkap[pen.
En het een beetje onzinning om te vragen of ik weet wat liefde is, ik heb het niet met een vriendin meegemaakt maar wel met familie enz. Dat is natuurlijk anders dan in een relatie dat weet ik heus wel.
En nogmaal dat is mijn mening daar hoeft niemand waarde aan te hechten. En dit blijft een forum en daar is het meestal normaal om te discussiėren dus dat blijf ik ook doen.
Het is een mening die baseer ik gewoon op gevoel.quote:Op maandag 28 februari 2011 08:06 schreef Adjeye-3 het volgende:
[..]
vertel mij dan waar je je antwoord op baseert?
quote:Op maandag 28 februari 2011 16:04 schreef BaasD het volgende:
Laat je even volblaffen weet je meteen of het wat word
Als ze gewoon niet denken met elkaar te gaan trouwen maar gewoon een tijdje lol hebben, dan zie ik het probleem niet.quote:Op maandag 28 februari 2011 11:18 schreef o.us het volgende:
Niet doen noch haalbaar. Jullie zitten overduidelijk allebei in een totaal andere levensbeleving, -fase, dat gaat dus nooit werken.
Maar dan is je antwoord dus niet veel waard... Als ik een gevoel krijg dat (noem voorbeeld niet meteen flippen) alle negers oneerlijk zijn, ben ik toch niet goed bezig?quote:Op maandag 28 februari 2011 09:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een mening die baseer ik gewoon op gevoel.
Walgelijke opmerking richting een kleurling.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef Adjeye-3 het volgende:
[..]
Maar dan is je antwoord dus niet veel waard... Als ik een gevoel krijg dat (noem voorbeeld niet meteen flippen) alle negers oneerlijk zijn, ben ik toch niet goed bezig?
Ik heb al ik weet niet hoe vaak gezegd dat het mijn mening is om in zo'n geval niet verder te gaan met een meid van 17. Maar dat komt blijkbaar niet over ofzo. Mijn advies aan ts is gewoon proberen.quote:Op maandag 28 februari 2011 17:59 schreef Adjeye-3 het volgende:
[..]
Maar dan is je antwoord dus niet veel waard... Als ik een gevoel krijg dat (noem voorbeeld niet meteen flippen) alle negers oneerlijk zijn, ben ik toch niet goed bezig?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |