Nope... ik word er zelfs vrolijk vanquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sprak het huurkneusjeWordt jij nooit moe van jezelf Xeno?
Het zij je gegund. Een schaterlach in deze donkere huurdagen voor de jaarlijkse huurverhogingen binnenkomenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:08 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Nope... ik word er zelfs vrolijk van
Dat heb ik dus nooit gesnapt. Wanneer mag je ze dan weer eten geven, want dat leggen ze nooit uitquote:
Welnee.... want dat is stelen van je eigen portemonnee.... waar hebben we dat eerder gehoord?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef Censuur-152 het volgende:
Zijn er hier ook nog "kopers" die 0% aflossingsvrij hebben? Echte kopers bedoel ik dus...
Bedoel je nu kopers die vrijwillig 100% aflossen of kopers die ook 100% aflossen maar dat laatste, alhoewel het ook vrijwillig kan, dat toch maar in een contract hebben laten vastleggen, zodat ze daar later (als het wellicht even tegenzit) mee gewurgd kunnen worden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef Censuur-152 het volgende:
Zijn er hier ook nog "kopers" die 0% aflossingsvrij hebben? Echte kopers bedoel ik dus...
Was 20 jaar geleden nog normaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef Censuur-152 het volgende:
Een maat van mij in Almere, twee jaar geleden, de huizenprijzen konden immers alleen maar stijgen dus na 5 jaar met flinke winst verkopen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef Censuur-152 het volgende:
Goed gedaan die vriend van je. Hij heeft nog wel nog wel maximaal kunnen aftrekken toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 04:01 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Een maat van mij in Almere, twee jaar geleden, de huizenprijzen konden immers alleen maar stijgen dus na 5 jaar met flinke winst verkopen.
Natuurlijk ook 20k erbij in de leen want de vakantie, PS3 etc etc moesten ze toch ergens van betalen![]()
Daar zit je dan in je 1-kamerflat in Almere, die halve wijk staat bij wijze van spreken inmiddels in de verkoop dus hij zit er over tien jaar nog maar dan met twee kids![]()
Op een heldere dag kun je Amsterdam zien vanuit het raam
Gewoon geen eten geven. Altijd het zekere voor het onzekere nemenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:34 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Dat heb ik dus nooit gesnapt. Wanneer mag je ze dan weer eten geven, want dat leggen ze nooit uit
quote:do 24 feb 2011, 08:02 | 0 reacties
Tien jaar wintersporten bij koophuis
URETERP - Huiseigenaren die van hun huis af willen, doen steeds gekkere dingen om een koper te vinden. Een Fries echtpaar uit Ureterp gaat wel heel ver: wie hun huis koopt kan tien jaar lang gratis op wintersport.
De Beerda's proberen hun huis al twee jaar te verkopen, maar vooralsnog zonder resulaat.
Het stel is inmiddels 70.000 euro gezakt met de vraagprijs.
Hun vakantiehuis in de Oostenrijkse Alpen moet potentiėle kopers ditmaal over de streep trekken.
"Wij willen in mei verhuizen. We hopen echt dat we ons huis dan hebben verkocht", zegt Harm Beerda in het AD.
lol. Ik denk dat het beter is om een verandering van plaatsnaam aan te vragen dan te zakken in prijs. Ureterp... wtf.quote:Een Fries echtpaar uit Ureterp
Je zit wel goed een keer in de twintig jaar met de elfstedenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol. Ik denk dat het beter is om een verandering van plaatsnaam aan te vragen dan te zakken in prijs. Ureterp... wtf.
En wonderbaarlijk genoeg moet er hier weer als voorbeeld weer een huis uit een krimpregio gevonden worden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
lol. Ik denk dat het beter is om een verandering van plaatsnaam aan te vragen dan te zakken in prijs. Ureterp... wtf.
Ik niet. Tering eind rijden naar mijn werk, geen zak te doen en ze spreken er friesquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:40 schreef meth77 het volgende:
Maar ik zou er wel willen wonen
[ afbeelding ]
Uiteraard. Dat komt omdat hetzelfde soort voorbeeld in Amsterdam nogal lastig te vinden isquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:50 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En wonderbaarlijk genoeg moet er hier weer als voorbeeld weer een huis uit een krimpregio gevonden worden.
En de bank/verzekeringsmaatschappij voor jou laten sparen/beleggen met alle extra kosten van dien. Door figuren zoals jij zijn mensen massaal in de woekerpolissen gestapt omdat ze dan het idee kregen dat ze aan het aflossen waren. Beter is aflossingsvrij nemen en zelf sparen/beleggen, het is ondertussen wel bewezen dat die constructie het hoogste rendement geeft ondanks de vermogensrendementsheffing.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef Censuur-152 het volgende:
Ikzelf heb een hypotheek van 265k, waarbij 165k 'spaar' (levensverzekering) was en 100k aflossingsvrij. Nu, drie jaar later is die verhouding 165k spaar, 60k aflossingsvrij. Verder hebben we een maximale eenmalige extra premie inleg gedaan afgelopen jaar. De intentie is om het aflossingsvrije gedeelte zoveel mogelijk te minimaliseren, hopelijk naar 0 binnen nu en 10 jaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:25 schreef Censuur-152 het volgende:
Echt? Heb je daar ook bewijs van of roep je nu maar wat? Want dat zou wel een hele hoop verklaren jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:37 schreef Scorpie het volgende:
Ik ben er trouwens achter waar de haat jegens financiele instellingen vandaan komt bij Xeno. Hij is ook slachtoffer geworden van een woekerpolis, en is nog steeds bezig geld los te peuteren als schadevergoeding....
Ik zal hem ff opzoeken, moment.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Echt? Heb je daar ook bewijs van of roep je nu maar wat? Want dat zou wel een hele hoop verklaren ja
Uit Woekerpolis-compensatie een farce: consument krijgt niks.quote:Op zondag 21 februari 2010 14:50 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ik ben een paar jaar geleden al gestopt met betalen, uiteraard volgt er een heel aantal brieven waarin je voorgehouden word dat het beter is te blijven betalen. Het zal veel mensen wel enige moeite kosten hun verlies te nemen, maar als we het massaal doen willen deze bedrijven misschien nog wel eens met een echte compensatie over de brug gaan komen. Nu hebben ze een constante bron van inkomsten om hun Ponzifraude in stand te houden en lekker vet te vreten van andermans geld.
Aha. Dat verklaart alles eigenlijk. Heb net ff dat topic gelezen. En maar de schuld bij anderen leggen, vooral niet bij zichzelf. In dat topic wordt ook al gezegd dat je er zelf ook nog altijd bij bent, maar ja 'je mag niet verwachten dat iedereen een expert is'. Nou, als je je handtekening moet zetten onder iets dan zorg je dat je 't weet, of je laat t iemand lezen die weet waar 'ie t over heeft, maar je zet NIET je handtekening onder iets waarvan je eigenlijk geen idee hebt wat het inhoudt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:44 schreef Scorpie het volgende:
Gevonden:
[..]
Uit Woekerpolis-compensatie een farce: consument krijgt niks.
Waarom zou je stoppen met een polis te betalen tenzij het een woekerpolis betreft......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |