abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93200543
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:36 schreef Hanoying het volgende:

De VS is sneller dan wij. In alles... De crashes zijn harder en dieper, de herstellen sneller en heviger.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Whuzz het volgende:

Ok, ook al goed. Als DIT dus die ineensotrting was waar Xeno zo bang voor was en bibberend voor onder tafel kroop, dan lachen we ons toch helemaal rot? :D
Shake... shake... :D

Whuzz.... je vergeet de essentie van Hanoying zijn boodschap. Als een daling langzaam gaat als gevolg van stroperigheid dan zit een snel herstel er ook niet in.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:50:25 #27
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_93200679
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ok, ook al goed. Als DIT dus die ineensotrting was is waar Xeno zo bang voor was en bibberend voor onder tafel kroop, dan lachen we ons toch helemaal rot? :D
We zijn er nog niet uit hoor.

Anyway, xeno is een alu hoedje van het soort die nooit een huis zal kopen. Hij zit niet alleen te wachten op de instorting van de huizenmarkt maar ook op het failliet van de euro en de dollar en bewijs van het gebruik van explosieven bij 9/11.

Relatief onschuldig maar niet serieus te nemen.

Feit blijft wel dat de markt in Nederland volledig op zijn gat ligt. Ik ben benieuwd hoe dit de komende jaren doorzet.
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
pi_93200754
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef Hanoying het volgende:

[..]

Anyway, xeno is een alu hoedje van het soort die nooit een huis zal kopen. Hij zit niet alleen te wachten op de instorting van de huizenmarkt maar ook op het failliet van de euro en de dollar en bewijs van het gebruik van explosieven bij 9/11.

Feit blijft wel dat de markt in Nederland volledig op zijn gat ligt. Ik ben benieuwd hoe dit de komende jaren doorzet.
Lol nu je dit zo zegt zie ik Xeno zo voor me:

_O-
pi_93200838
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:50 schreef Hanoying het volgende:
Uiteraard. Maar nogmaals, mijn intentie was om aan te geven dat die hele angthazerij nogal overdreven is, gezien de situatie in NL.

quote:

Amen.

quote:
Ik ook, daarom kwam ik in dit topic ooit. :P
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_93200875
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Scorpie het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

_O-
Oh mijn god. In combinatie met zijn lekkende huurdak kan dat wel eens tricky worden! :o
En aub geen eten geven na 12 uur :Y)
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:01:08 #31
194833 Hanoying
pi_93201213
Hoop dat ik Xeno niet verdrietig heb gemaakt :{
pi_93201824
quote:
11s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:01 schreef Hanoying het volgende:
Hoop dat ik Xeno niet verdrietig heb gemaakt :{
Mij maak je niet verdrietig hoor :D
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:13:55 #33
194833 Hanoying
pi_93201971
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Mij maak je niet verdrietig hoor :D
Gelukkig maar :7
pi_93204285
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:44 schreef janatwork het volgende:

[..]

Zoals je zelf al zegt ben je gelukkig met een eensgezinswoning, een paar vrienden van mij zijn wat minder gelukkig met hun 60m2 startersappartement zonder ruimte voor een vriendin, laat staan voor kinderen.
Wanneer die kennissen nu eens wel eens wat in de afgelopen jaren dat ze er wonen afgelost hadden was er ook totaal geen probleem geweest. Nee die kennissen hebben zichzelf gefopt door maar ervan uit te gaan dat ze de overdrachtsbelasing uit de overwaarde konden gaan financieren.

Onze overheid is een slechte leider hierin geweest door maar al die belachelijke hypotheek constructies toe te staan om HRA voor de afsluiters van die hypotheke maximaal te houden.
pi_93204380
quote:

De VS is sneller dan wij. In alles... De crashes zijn harder en dieper, de herstellen sneller en heviger.
Dat moet ik nog zien of de VS nog wel naar een normaal westers niveau terug gaat komen. Aangezien ze slecht tegen hoge energiekosten kunnen in die economie en ik die kosten nog wel flink zie stijgen verwacht ik dat namelijk niet meer.
pi_93205286
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
_O-
Bijna goed..... :)
pi_93205521
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:56 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Wanneer die kennissen nu eens wel eens wat in de afgelopen jaren dat ze er wonen afgelost hadden was er ook totaal geen probleem geweest. Nee die kennissen hebben zichzelf gefopt door maar ervan uit te gaan dat ze de overdrachtsbelasing uit de overwaarde konden gaan financieren.

Onze overheid is een slechte leider hierin geweest door maar al die belachelijke hypotheek constructies toe te staan om HRA voor de afsluiters van die hypotheke maximaal te houden.
Eens, alleen konden ze die appartementen natuurlijk nooit betalen zonder een aflossingsvrije tophypotheek...
eten!!!
pi_93205866
quote:
9s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:20 schreef janatwork het volgende:
Eens, alleen konden ze die appartementen natuurlijk nooit betalen zonder een aflossingsvrije tophypotheek...
Dan hadden ze natuurlijk nooit moeten kopen. :P Maar ja de heersende opinie was de afgelopen 10 jaar dat je een sukkel was als je niet kocht. En aangezien de mensen een groepsdier is zijn er maar weinigen die de druk van de grote groep kunnen weerstaan.

Onze overheid had veel meer vooruit moeten kijken en in de jaren dat de aflossingsvrije hypotheken opkwamen meteen op de rem daarvoor moeten trappen, alleen nog maar HRA voor hypotheken die anniutair afgelost worden. En dan mag zelfs de overdrachtsbelasting nog blijven bestaan wat mij betreft misschien wel wat verlaagd worden.
pi_93207785
quote:

[..]

De markt is ingestort, de prijsontwikkeling gestagneerd.

Vrij voorspelbare ontwikkeling, onze markt is namelijk niet zo flexibel als de amerikaanse.

Ten eerste is de arbeidsmarkt in de VS zo flexibel als wat (lees: ontslagrecht soepel) en bovendien kan je van je hypotheek afkomen door je huissleutels in een envelopje naar de bank sturen. Zoek maar eens op "jingle mail". Als dit een optie was in NL dan was onze markt ook ingestort.

Welke "herstellen"? Dat dachten ze in de jaren '30 ook, dat er vanzelf wel weer een heftig herstel zou komen. Dat kwam er ook, 15 jaar te laat en er waren miljoenen doden voor nodig.

Doe toch niet alsof je alles weet man. Want heus, dat doe je niet. :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:18:46 #40
194833 Hanoying
pi_93208499
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:06 schreef Asfyxia het volgende:
_O_ Hanoying _O_
pi_93208513
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:15 schreef HansvD het volgende:

[..]

Bijna goed..... :)
I'll sing you a lullaby.
pi_93208646
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Hanoying het volgende:

[..]

_O_ Hanoying _O_
Maar verder gaat het wel goed met je?
  woensdag 23 februari 2011 @ 17:36:12 #43
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_93209364
Prijzen dalen nog iets, maar er worden er wel meer verkocht in de USA, bestaande en nieuwbouw
quote:
wo 23 feb 2011, 16:20
Kleine stijging huizenverkopen VS
WASHINGTON (AFN) - De verkopen van bestaande woningen in de Verenigde Staten zijn in januari ten opzichte van december met 2,7 procent gestegen. Dit maakte de Amerikaanse makelaarsvereniging woensdag bekend.

Op jaarbasis werden in januari 5,36 miljoen bestaande huizen verkocht. Dit was iets meer dan verwacht. Economen gepolst door Reuters rekenden gemiddeld op 5,24 miljoen verkochte huizen.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_93209878
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:36 schreef michaelmoore het volgende:
Prijzen dalen nog iets, maar er worden er wel meer verkocht in de USA, bestaande en nieuwbouw

[..]

Dalende prijzen zijn goed voor de verkoop vooral in de VS. Je stuurt de sleutels van je oude dure kot op naar de bank en gaat elders een goedkopere woning betrekken. Zodoende kan je en je huis upgraden en je besteedbaar inkomen vergroten, briljant toch :D
I'll sing you a lullaby.
pi_93209909
Nederland is in dat opzicht wel anders :')
I'll sing you a lullaby.
pi_93213163
quote:
15s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:06 schreef Asfyxia het volgende:

sprak de financiële nitwit _O-
pi_93213814
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:47 schreef xenobinol het volgende:
Nederland is in dat opzicht wel anders :')
Oh, toch wel?
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_93225564
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Oh, toch wel?
Ja.... America the land of the free.... Nederland het land van 7 miljoen slaven w/
I'll sing you a lullaby.
pi_93225592
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:58 schreef Whuzz het volgende:

[..]

sprak de financiële nitwit _O-
Sprak het bankslaafje _O-
I'll sing you a lullaby.
pi_93225684
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:06 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Sprak het bankslaafje _O-
Sprak het huurkneusje _O-

:') Wordt jij nooit moe van jezelf Xeno?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')