Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gewoon "even" uitpluizenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Die staat al in verschillende van de oude topics
Nou, dat opzoeken dan. EN de hele dag op de locatie rondhangen in mooie kleding en met cadeau.. MOET goed komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:59 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Die staat al in verschillende van de oude topics
Friemquote:
Slaap zachtquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Barretje80 het volgende:
ok.. liedje is afgelopen..
Slapen!
Truste Bar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Barretje80 het volgende:
Slapen!
Truste Barretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Barretje80 het volgende:
Slapen!
Whiskyquote:
Nope, hou ik niet zo vanquote:
Nieuw Meet ideequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe lachen, een van de valk binnenwandelen waar ene bruiloft ad gang is en gewoon meevieren en keihard zuipen
DAT betekent iets van goedenacht of zo denk ikquote:
weddingcrashersquote:
Ik gok erop dat ze aan het oefenen was voor het treinreisjequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
DAT betekent iets van goednacht of zo denk ik![]()
Wat zei Barretje? Hetzelfde??
het is Laku Nochequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik gok erop dat ze aan het oefenen was voor het treinreisje
gezondheidquote:
oh reallyquote:
mja lieve schat ik denk dat je me in de war haalt met iemand die het wat boeitquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Laku Noche is Kroatisch voor welterusten
Ja vloeiendquote:
Ja , laat horen, hij is zooooo mooiquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja vloeiend
Wel een heel liedje... Daar heb ik de tekst phonetisch van en die kan ik dromen
mij boeit het ook niet, maar ik heb zin om ff te klierenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja lieve schat ik denk dat je me in de war haalt met iemand die het wat boeit
ja ik ook, komt dat even goed uitquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mij boeit het ook niet, maar ik heb zin om ff te klieren
Nou, ok Kroatisch dan (want dat was het kennelijk)?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja vloeiend
Wel een heel liedje... Daar heb ik de tekst phonetisch van en die kan ik dromen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Alle chips is toch in de oven gebakken?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
als ik daar op vakantie ga kan ik me heel goed redden met de taal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ok Kroatisch dan (want dat was het kennelijk)?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik daar op vakantie ga kan ik me heel goed redden met de taal.
Ooit geleerd voor een vakantie en nooit meer vergeten
Nee, natuurlijk niet (worden gefrituurd)quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Knapquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik daar op vakantie ga kan ik me heel goed redden met de taal.
Ooit geleerd voor een vakantie en nooit meer vergeten
slaap ze barretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 01:02 schreef Barretje80 het volgende:
Slapen!
symquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:16 schreef Symphonic het volgende:
dit is wel een hele slechte versie, maar deze ken ik helemaal uit mijn hoofd
I heb een hele mooie versie hiervan maar die heb ik thuis...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:20 schreef friemelaar het volgende:
Hoezo was dat een slechte versie Peter? ik hoorde niets vreemds hoor, wel stond het geluid hier heel zacht
O bedoel je dat, kon ik niet horen omdat hier alles zo wie zo heel zacht staat nuquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I heb een hele mooie versie hiervan maar die heb ik thuis...
Bij deze is het geluid van de stemmen een beetje te hard
Ja ik vind het echt eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O bedoel je dat, kon ik niet horen omdat hier alles zo wie zo heel zacht staat nu![]()
Maar blijft eenlied
ja dat is kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef PeZu het volgende:
kut youtube sterf af
met je :
Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.
Deze video bevat inhoud van VEVO en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.
ja die ongekende prutskoppen daar, laat die resultaten dan ook niet zienquote:
Een proxy in de USA gebruiken helpt niet ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef PeZu het volgende:
kut youtube sterf af
met je :
Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.
Deze video bevat inhoud van VEVO en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
en sowieso vergeten die eikels dat youtube nog de enige manier is om een artiest in de markt te zetten
vats wel maar daar heb ik geen zin in als ik toevallig door klikquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een proxy in de USA gebruiken helpt niet ?
quote:
ik heb dat programma nooit begrepenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:31 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga nog ff how stuf 's made kijken en dan slapen
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:31 schreef friemelaar het volgende:
het wordt notabene uitgelegd wat ze doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dat programma nooit begrepen
slaap zacht
trusten friemelquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:31 schreef friemelaar het volgende:
GMTAquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het wordt notabene uitgelegd wat ze doen![]()
![]()
![]()
Relatief rustig dagje in de KSCquote:
Toch nog erin, maar wel weer eens onder de 100 posts geblevenquote:
klinkt bijna als griepquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:22 schreef Panda72 het volgende:
Doodmoe, hoofdpijn en spierpijn wat een goed begin van de dag.
MDquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:34 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Lekker bakkie voor mn neus, goed geslapen, niet echt super druk, geen klachten, inderdaad een goed begin van de dag
Ik hoop het niet, ik slaap gewoon te weining 4 tot 5 uur per nacht en dat al zo lang.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt bijna als griep![]()
panda
[..]
dat helpt niet echt mee neequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik slaap gewoon te weining 4 tot 5 uur per nacht en dat al zo lang.
Rammsteinquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het dan zelf kookt, ben jij erg lekker.
Goedemorgen.
Als je dat dan weet waarom moet ik nu weer zelf kokenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:10 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
De liefde van de man gaat door de maag toch?
Jaquote:
He Toekjequote:
Omdat het kanquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als je dat dan weet waarom moet ik nu weer zelf koken
Feuerengel komt naar Zwollequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Even lekker in de auto zingen
hai
Ja ik lig wakker of ik nou om 21:00, 22:00 of later of vroeger ga slapen ik lig altijd wakker vaak tot een uur of 01:00 uur of tot nog later helaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat helpt niet echt mee nee![]()
vroeger naar bed gaan dus, of lig je wakker?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MDklinkt goed
![]()
nog vergaderingen gepland?
ik voel me keigoed zou Hans Teeuwen zeggen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
He ToekjeVoel je je al weer iets beter?
[..]
Omdat het kan
Goedemoren Martquote:
En kebang achtig iets... Er zit een spaak losquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:17 schreef Panda72 het volgende:
Wat was dat onheilspellende geluid dan lieve Marijke
Iets kebangachtig iets hihi grappige omschrijving. Tot straks lieve Marijke.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En kebang achtig iets... Er zit een spaak losDus maar even wegbrengen, voor het niet goed komt
Hoe is het met jou dan lieverd?Ik lees het strakjes, nu eerst de deur uit
Alsjeblieft, kun je kopieerplakkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:44 schreef wel.o.k het volgende:
ook handig, regulair expressions maken en geen accolades op je toetsenbord hebben
Ik doe met je meequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:48 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar verder slapen op werk.
dank jequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsjeblieft, kun je kopieerplakken.
{
}
hoezo heb je zeniet op je tioetsenbord??quote:
Barreltjequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoezo heb je zeniet op je tioetsenbord??heb je een spaans toetsenbord ofzo
gooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeede morgen KSC!
Barretjequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hoezo heb je zeniet op je tioetsenbord??heb je een spaans toetsenbord ofzo
gooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeede morgen KSC!
Bij de 8 en de 9quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Barretje![]()
nee een nederlands toetsenbord![]()
[ afbeelding ]
zoek de accolades![]()
fn + 8 / fn +9quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Barretje![]()
[ afbeelding ]
zoek de accolades![]()
quote:
{}quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
fn + 8 / fn +9
Ben je mooi klaar mee trouwens
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen knuffelhacker Wok![]()
![]()
Goedemorgen FriemelBar
Sol
en MSX
Gezelligquote:
Marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Goedemorgen FriemelBar
Sol
en MSX
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
{}ja inderdaad
scheelt weer iets
AltGr ipv Fn
Goeie Morgen Marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Goedemorgen FriemelBar
Sol
en MSX
Vooral een antiek toetsenbord, zo te zien.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Barretje![]()
[ afbeelding ]
zoek de accolades![]()
Inderdaad of je krijgt zo'n doos aan de lijn die je probeert af te schepen. Als je de huisarts belt is het niet omdat je de huisarts zo leuk vind, maar omdat je/of jouw kind ziek bent/is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:04 schreef friemelaar het volgende:
Wat is dat met die huisartsen tegenwoordig
![]()
Wil ik een afspraak maken voor m'n zoontje om dat hij waarschijnlijk keelontsteking heeft en dus antibiotica nodig heeft, eerst mogelijkheid : morgen om half 10![]()
Én ze hebben het "inloopspreekuur" afgeschaft![]()
Én als je belt krijg je eerst zo'n keuze menu![]()
voorruitgang
Ik heb even gemist waarom jij naar het ziekenhuis moet popje.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi
Ik wil niet naar het zIekenhuis![]()
Hoiquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad of je krijgt zo'n doos aan de lijn die je probeert af te schepen. Als je de huisarts belt is het niet omdat je de huisarts zo leuk vind, maar omdat je/of jouw kind ziek bent/is.
Een keer vroeg zo'n kut van een assistente is het dringend. NEE TRUT IK BEL OMDAT HET NOG EEN MAAND KAN WACHTEN.(was in dit geval een doodziek familielid van mij).Wij mochten de volgende dag pas komen. Toen ben ik met mijn familielid naar de huisartsenpraktijk gegaan zonder afspraak. En ben daar zo boos geworden dat wij tussendoor bij de arts op bezoek mochten. De kutassistente was not amused en was van mening dat het echt wel tot morgen kon wachten. Toen heb ik aan die trut gevraagd of zij misschien ook voor arts had gestudeerd omdat zij een diagnose stelde. Mevrouw moest daar ontkennend op antwoorden.
Morge ootootjequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
Hoi
Ik moet naar de dermatoloog popjequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik heb even gemist waarom jij naar het ziekenhuis moet popje.
Oh ja die HAP in het ziekenhuis zijn helemaal erg. Voordeel van het hele voorval is dat als ik nu de HAP bel als ik langs wil komen ik altijd langs kan komen hihi. En die ene assistente kijkt nog altijd niet blij als ik langs haar heen loop.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Gelukkig heb ik een hele fijne huisartsenpraktijk
maar met de HAP in het ziekenhuis heb ik wel slechte ervaringen
Het kloterige is dat het altijd goed geweest is hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:23 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad of je krijgt zo'n doos aan de lijn die je probeert af te schepen. Als je de huisarts belt is het niet omdat je de huisarts zo leuk vind, maar omdat je/of jouw kind ziek bent/is.
Een keer vroeg zo'n kut van een assistente is het dringend. NEE TRUT IK BEL OMDAT HET NOG EEN MAAND KAN WACHTEN.(was in dit geval een doodziek familielid van mij).Wij mochten de volgende dag pas komen. Toen ben ik met mijn familielid naar de huisartsenpraktijk gegaan zonder afspraak. En ben daar zo boos geworden dat wij tussendoor bij de arts op bezoek mochten. De kutassistente was not amused en was van mening dat het echt wel tot morgen kon wachten. Toen heb ik aan die trut gevraagd of zij misschien ook voor arts had gestudeerd omdat zij een diagnose stelde. Mevrouw moest daar ontkennend op antwoorden.
Voorval was ongeveer 3 jaar geleden. Na dit incident zei de HA dat als je zelf vind dat het nodig is dat je altijd langs kan komen zonder afspraak ook al ben je door de assistente afgescheept. Je kan dan altijd even tussendoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:34 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het kloterige is dat het altijd goed geweest is hier![]()
Iemand heeft blijkbaar "geadviseerd" hoe het "beter" kon![]()
Dit is trouwens de eerste keer dat we pas een dag later kunnen komen
Misschien is de dokter zelf ook wel ziek![]()
Het gaat goed komen popjequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik moet naar de dermatoloog popje
Hoi Trevquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui![]()
Iemand die nu vrij heeft wil die ruilen?
Oké lief mopjequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Het gaat goed komen popjeen daarna ben je blij dat je toch geweest bent.
Hey Friemelquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Hoi Trev![]()
Wat heb je in de aanbieding
Kom jij dan mijn administratie doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Werk in de prei, heb zelf helemaal er geen zin in en heb ook nog eens bar slecht geslapen
Dat klinkt beter als dat wat ik nu moet doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Kom jij dan mijn administratie doen
Ja, hierquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
iemand met waanzinnige massage skills??
dan meld ik mij meteenquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef Barretje80 het volgende:
Ik las Hey Piemelquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Friemel
Werk in de prei, heb zelf helemaal er geen zin in en heb ook nog eens bar slecht geslapen
Huuuuuuuuuquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gooit zichzelf in de handen van Trev en Wok
Op het moment niet neequote:
Geen gemaar, gewoon gaanquote:
quote:
Dan geef ik jou een lekkere massagequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen gemaar, gewoon gaan
En ik wil ook wel een massage![]()
ik bedoel dat ik hey ook nodig hebquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
quote:
Hey Marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geen gemaar, gewoon gaan
En ik wil ook wel een massage![]()
Uhuhquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Beertje![]()
![]()
dat ligt deze keer aan jou
Ja ik vond het al niet zo aardigquote:
ik heb 30 bestandsnamen die binnenkomen en hernoemd moeten worden voor ik ze door stuur.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:54 schreef friemelaar het volgende:
[..]
niet echt om over naar huis te schrijven, maar niet geschoten is altijd mis.
Dus shoot
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:48 schreef Barretje80 het volgende:
dan geef ik barretje wel een massagequote:Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik bedoel dat ik hey ook nodig heb
Graagquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dan geef ik jou een lekkere massage
En barretje lekker niet
Hoiquote:
Maar die heb je toch ookquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 30 bestandsnamen die binnenkomen en hernoemd moeten worden voor ik ze door stuur.
dus ik wil een soort van dit hebben:
${stenv.target.replace('file1' 'nieuwenaam') | 'file2' 'nieuwenaam2')
maar ik krijg het niet aan de gang
Mag ik dan de 12e?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dan geef ik barretje wel een massage
Aait Marijke voorzichtig over haar bol en geeft haar een voorzichtige knuffelquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GraagIk heb zo'n hoofdpijn
Alweer
Dus zo maar koffie drinken in de trein
[..]
Hoi
Liefquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:01 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Aait Marijke voorzichtig over haar bol en geeft haar een voorzichtige knuffel
dat kan welquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik dan de 12e?Kan wel even op de hotelkamer
quote:
Jaquote:
Stop daarmee!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik ben al iets verder, ik gebruik nu ${stenv.target.matches(file1) ? concat(concat(nieuwenaam))
Mmmm dat word wel vaker gezegd en dan hoor je vervolgens niks meer helaas.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:05 schreef Toekito het volgende:
win 7 heeft geen haast!
Trouwens ben afgewezen voor interne vacature en volgens de vrouw die belde ligt mijn CV wel apart.
Wat kut!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:05 schreef Toekito het volgende:
win 7 heeft geen haast!
Trouwens ben afgewezen voor interne vacature en volgens de vrouw die belde ligt mijn CV wel apart.
Zie het voor mequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stop daarmee!![]()
Straks bespring ik de eerste de beste nerd in de trein
Rustig aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GraagIk heb zo'n hoofdpijn
Alweer
Dus zo maar koffie drinken in de trein
[..]
Hoi
[..]
Maar die heb je toch ook![]()
[..]
![]()
daar moet ik helaas afhaken denk ik, ik gebruik het wel maar alleen in php omgevingquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 30 bestandsnamen die binnenkomen en hernoemd moeten worden voor ik ze door stuur.
quote:
ze hadden veel kandidaten zei ze. Ze had maar 1 persoon nodig en ze hoopt over maand of 3 meer mensen te mogen aantrekken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat kut!Heeft ze ook gezegd waarom? En je CV ligt apart omdat ze iets anders leuks in gedachten hebben?
Zuigen kreng, het is geen praatpaal?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
daar moet ik helaas afhaken denk ik, ik gebruik het wel maar alleen in php omgeving
[..]
Maar daar moet je niet tegen praten
![]()
Daar doe je andere dingen mee
Zou tof zijn danquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze hadden veel kandidaten zei ze. Ze had maar 1 persoon nodig en ze hoopt over maand of 3 meer mensen te mogen aantrekken.
Money talks you know!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zuigen kreng, het is geen praatpaal?![]()
alleen maar duimen? ik wil een knuffelquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou tof zijn dan![]()
Ik ga voor je duimen
*hug*quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen maar duimen? ik wil een knuffel
Sorryquote:
Die krijg je strakjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen maar duimen? ik wil een knuffel
is prima lieverdquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die krijg je strakjesIk moest nog even wat dingetjes hier doen, dus ben om half 2 op het CS bij jullie
Is Muck al terug?
Houwzaux sorry, hij was LEUKquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryDat zeiden we vroeger altijd als grap
![]()
[..]
Die krijg je strakjesIk moest nog even wat dingetjes hier doen, dus ben om half 2 op het CS bij jullie
Is Muck al terug?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
is prima lieverdja die stuiterde net door de brievenbus
![]()
Hey Ajaxquote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef Panda72 het volgende:
Saucijzenblootjes halen bij jarige collegazo weer terug
Keequote:
Gaat goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey AjaxGeniet je nog een beetje van je vakantie?
[..]
Geniet ervan
[..]
Kee![]()
Zeg.. wanneer neem je eens een omweg langs Rijswijk ??quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is Muck al terug?
Ben je vandaag aan het werk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zeg.. wanneer neem je eens een omweg langs Rijswijk ??
iedere dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je vandaag aan het werk?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedere dag
Was ik al bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar we spreken de 12e in elk geval af, sushi date
En schijnouders?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedere dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
onofficiele schoonoudersquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ik al bang voor![]()
Maar we spreken de 12e in elk geval af, sushi date
En schijnouders?
Ik vind dat het ook zonder getrouwd te zijn schoonouders zijn, stiekemquote:
ik ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat het ook zonder getrouwd te zijn schoonouders zijn, stiekem![]()
ach.. bij "ons" worden er dan mensen een beetje zenuwachtig.. want die willen niet trouwen, dus alles wat ook maar linkt aan trouwen ( zoals dus de schoonouders) dat moet genegeerd wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat het ook zonder getrouwd te zijn schoonouders zijn, stiekem![]()
Ik heb zeker genotenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. bij "ons" worden er dan mensen een beetje zenuwachtig.. want die willen niet trouwen, dus alles wat ook maar linkt aan trouwen ( zoals dus de schoonouders) dat moet genegeerd worden
ik kan em niet lezenquote:
Denialquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan em niet lezenwat is de tekst??
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denial
If I try not to think about it maybe that tsunami won't come afterall
Ik vind zelf "Denial, it's not only a river in Egypt" zelf erg leuk om te gebruiken, maar als je em typt ipv zegt dan klopt ie toch niet helemaal
Hoe lang?quote:
juist.. die werkt dus niet als je em opschrijftquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang?![]()
Mijn hersens werken maar half vandaag
![]()
Nee, dat merk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juist.. die werkt dus niet als je em opschrijft
Sterktequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari naar het ziekenhuis gaat.
Gewoon doen. Je leeft maar 1 keerquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Panda72 het volgende:
Ik sta voor een dillema vandaag. PistoSletjes homemade eiersalade in de kantine straks en die is uberheerlijk. Maahaar ik heb al een saucijzenbroodje gehad. Dus eigenlijk mag ik geen eiersalade meer. Maar ik wil zo graag en erger nog straks voelt het pistoSletje zich gediscrimineerd(oke grote smoes) dat ik het niet opeet.
Heel goed advies dit ga ik opvolgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je leeft maar 1 keer
Denk ik
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heel goed advies dit ga ik opvolgen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG hoe heet Venlo tijdens Carnaval? En zijn er daar ook van die bordjes te scoren? Dan kom ik vanmiddag even daarheen.
quote:Venlo wordt tijdens de carnaval ookwel het Jocus Riék genoemd
Jocus Riek. En ja, in de stationhal hangen bordjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG hoe heet Venlo tijdens Carnaval? En zijn er daar ook van die bordjes te scoren? Dan kom ik vanmiddag even daarheen.
enigszins weggezakt, hoezo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG![]()
hoe is jouw regulair expression kennis![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
mijn regex werkt
niet zoals de bedoeling maar hey /care
Laters Marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar de treinTot later mensen
Kweenie, het is wel erg stil inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stuiterballetje![]()
(is fok! stuk of zow ? )
Ik had daarstraks wel even dat alles "bevroor" maar weet niet of dat meer gebeurd, ben met andere dingen ook bezigquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kweenie, het is wel erg stil inderdaad
Mariekequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gratis wifi in de treinHallo allemaal
quote:
ik heb nu ${stenv.target.match('file1') ? concat('nieuwe', 'naam') : stenv.target.match('file2') ? concat('nieuwe', 'naam2') : enzquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Krullebolquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marieke![]()
En waar gaat de trein heen?
Liebchenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zei ik nou!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu ${stenv.target.match('file1') ? concat('nieuwe', 'naam') : stenv.target.match('file2') ? concat('nieuwe', 'naam2') : enz
maakt de reis leukerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Liebchenquote:
Koellquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krullebol![]()
Naar Rotterdam
Heb je een beetje een leuke vakantie?
Jaquote:
Morgen op de terugweg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
reis anders even langs amsterdam, station bijlmer
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Morgen op de terugweg?![]()
Je mag wel bij mij komen poetsenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koell
Zeker, alleen zou het wel fijn zijn als ik iets meer te doen had
Maar toch, ik mag niet klagen
Ik sms je morgen ja?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geef maar een belletje als je er bent
Mja, grieperig, maar wel redelijk te doen. Vannacht flink liggen zweten onder de dekensquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenJa wel goed denk ik
Met jou dan?
Met alle plezier, maar ik denk niet dat m'n ouders er zo blij mee zouden zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen poetsen![]()
Hai mopquote:
Rustig aan dan maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, grieperig, maar wel redelijk te doen. Vannacht flink liggen zweten onder de dekens...
Ouders schmoudersquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met alle plezier, maar ik denk niet dat m'n ouders er zo blij mee zouden zijn
quote:
Hoiquote:
Meisjemeisjemeisjequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
[..]
Ouders schmoudersIk verwacht je morgen tegen een uur of 4
Die is leukquote:
SCHRIKquote:
Rotterdamquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krullebol![]()
Naar Rotterdam
Heb je een beetje een leuke vakantie?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Meisjemeisjemeisje![]()
![]()
[..]
Die is leuk
Lovelyquote:
Net ff een voordeeluren kaart geregeld voor die zeeschuimer van onsquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga er ook alleen maar heen omdat daar lieve mensen wonenquote:
Liefquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meisje meisje meisje!!!
![]()
Ik ben ZO trots op jou!
Ga je weer naar toek en muck ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga er ook alleen maar heen omdat daar lieve mensen wonenAls ik een keertje naar Den Haag ga dan laat ik het je weten ja? Kom ik een bakkie doen
Doe ik ook... Tot 10 uur in bed gelegen, en vandaag maar een rustig dagje...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
[..]
Nicequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lovely![]()
[..]
Net ff een voordeeluren kaart geregeld voor die zeeschuimer van ons![]()
TELEFONISCHgaat razend snel, nix rondzoeken op die k*tsite van de NS
quote:
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je weer naar toek en muck ?
Goed zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik ook... Tot 10 uur in bed gelegen, en vandaag maar een rustig dagje...
Ja, sorry, dan ehh... staat de brug open dus kom ik ietsjes laterquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tuurlijk, jij altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice![]()
He, Friem, jij hebt wel verstand van websites maken enzo he? Mag ik in ruil voor die Linuxcursus evt wat info bij jou inwinnen over het maken van een site?
![]()
Weet wel wat dingetjes, maar lang niet alles... En een vriendin en ik hebben een ideetje voor een site, eens kijken of we dat van de grond kunnen krijgen
Is goed! Zorg ik dat ik tegen die tijd geen fairtraderommel meer schenkquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga er ook alleen maar heen omdat daar lieve mensen wonenAls ik een keertje naar Den Haag ga dan laat ik het je weten ja? Kom ik een bakkie doen
ohh das handig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker joh
Ik ga even een broodje maken voor de jongens.. tot zo
Tof dankjequote:
Je emotie-aankoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is goed! Zorg ik dat ik tegen die tijd geen fairtraderommel meer schenk
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh das handig!
kan je 's middags bakkie doen met MissMSX, en dan 'savonds sushie eten bij ons
Gelukkig hou ik niet van sushi, anders had ik me gepasseerd gevoeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh das handig!
kan je 's middags bakkie doen met MissMSX, en dan 'savonds sushie eten bij ons
we plannen de 12e wel een datumquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik niet van sushi, anders had ik me gepasseerd gevoeld
Nee, ik ga echt goeie koffie inkopen. Iemand nog tips?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot zo
[..]
Tof dankje
Wokje, mag ik evt ook gebruik maken van jouw expertise?![]()
[..]
Je emotie-aankoopMij maakt het niet uit hoor, anders drink ik wel thee
![]()
Huh? Je hebt de 12e een afspraak staan om een afspraak te maken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we plannen de 12e wel een datumMiss.. geef jij door welke dag je overdags kan??
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Je hebt de 12e een afspraak staan om een afspraak te maken?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik niet van sushi, anders had ik me gepasseerd gevoeld
Ja, lijkt me tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we plannen de 12e wel een datumMiss.. geef jij door welke dag je overdags kan??
bewaar je nog wat cake voor het toetje ??quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bak wel cake voor bij de wel goede koffie
Zie de OPquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Je hebt de 12e een afspraak staan om een afspraak te maken?
Nee, want ik maak iets anders voor het toetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bewaar je nog wat cake voor het toetje ??
Verwarrendquote:
Oew, wat voor cake?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bak wel cake voor bij de wel goede koffie
[..]
Ja, lijkt me tof!![]()
Nou, daar ben ik nog wat te newbie voor hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de OPDaar staat onder een spoiler info over een meet de 12e
Als je wilt kun je nog mee eten die dag
Nee hoor! Dat ben je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verwarrend
[..]
Oew, wat voor cake?
[..]
Nou, daar ben ik nog wat te newbie voor hoor
'In de buurt' is relatief als je afhankelijk bent van het OVquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor! Dat ben je nietEr komen echt alleen maar leuke mensen, des te meer des te gezelliger
Eten is 30 euro meen ik, dus als je wilt dan kun je je opgeven bij KapiteinGasthof
Ik zou het gewoon doen, het is bij je in de buurt en het wordt echt gezellig
We kunnen je zo ophalen hoor ergensquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'In de buurt' is relatief als je afhankelijk bent van het OV
En ik ben niet zo'n meeterMaybe next time
Dankquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen je zo ophalen hoor ergensEn ok
Het lijkt me alleen maar gezellig en je bent van harte welkom
Dat je dat maar weet
Niks leuker dan hyper zijnquote:
ja ik ook altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moet ik aan een liedje van Scooter denken.
Scooterquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moet ik aan een liedje van Scooter denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |