I heb een hele mooie versie hiervan maar die heb ik thuis...quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:20 schreef friemelaar het volgende:
Hoezo was dat een slechte versie Peter? ik hoorde niets vreemds hoor, wel stond het geluid hier heel zacht
O bedoel je dat, kon ik niet horen omdat hier alles zo wie zo heel zacht staat nuquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I heb een hele mooie versie hiervan maar die heb ik thuis...
Bij deze is het geluid van de stemmen een beetje te hard
Ja ik vind het echt eenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
O bedoel je dat, kon ik niet horen omdat hier alles zo wie zo heel zacht staat nu![]()
Maar blijft eenlied
ja dat is kutquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef PeZu het volgende:
kut youtube sterf af
met je :
Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.
Deze video bevat inhoud van VEVO en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.
ja die ongekende prutskoppen daar, laat die resultaten dan ook niet zienquote:
Een proxy in de USA gebruiken helpt niet ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 01:24 schreef PeZu het volgende:
kut youtube sterf af
met je :
Deze video bevat inhoud van UMG en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.
Deze video bevat inhoud van VEVO en is niet beschikbaar in je land.
Het spijt ons.
jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:27 schreef Symphonic het volgende:
en sowieso vergeten die eikels dat youtube nog de enige manier is om een artiest in de markt te zetten
vats wel maar daar heb ik geen zin in als ik toevallig door klikquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een proxy in de USA gebruiken helpt niet ?
quote:
ik heb dat programma nooit begrepenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:31 schreef friemelaar het volgende:
Ik ga nog ff how stuf 's made kijken en dan slapen
slaap lekkerquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:31 schreef friemelaar het volgende:
het wordt notabene uitgelegd wat ze doenquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb dat programma nooit begrepen
slaap zacht
trusten friemelquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:31 schreef friemelaar het volgende:
GMTAquote:Op woensdag 23 februari 2011 01:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
het wordt notabene uitgelegd wat ze doen![]()
![]()
![]()
Relatief rustig dagje in de KSCquote:
Toch nog erin, maar wel weer eens onder de 100 posts geblevenquote:
klinkt bijna als griepquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:22 schreef Panda72 het volgende:
Doodmoe, hoofdpijn en spierpijn wat een goed begin van de dag.
MDquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:34 schreef MaleDuck het volgende:
Mogguh!
Lekker bakkie voor mn neus, goed geslapen, niet echt super druk, geen klachten, inderdaad een goed begin van de dag
Ik hoop het niet, ik slaap gewoon te weining 4 tot 5 uur per nacht en dat al zo lang.quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
klinkt bijna als griep![]()
panda
[..]
dat helpt niet echt mee neequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik slaap gewoon te weining 4 tot 5 uur per nacht en dat al zo lang.
Rammsteinquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je het dan zelf kookt, ben jij erg lekker.
Goedemorgen.
Als je dat dan weet waarom moet ik nu weer zelf kokenquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:10 schreef Muck het volgende:
[..]![]()
De liefde van de man gaat door de maag toch?
Jaquote:
He Toekjequote:
Omdat het kanquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:11 schreef Toekito het volgende:
[..]
Als je dat dan weet waarom moet ik nu weer zelf koken
Feuerengel komt naar Zwollequote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Ja
Even lekker in de auto zingen
hai
Ja ik lig wakker of ik nou om 21:00, 22:00 of later of vroeger ga slapen ik lig altijd wakker vaak tot een uur of 01:00 uur of tot nog later helaasquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dat helpt niet echt mee nee![]()
vroeger naar bed gaan dus, of lig je wakker?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 07:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MDklinkt goed
![]()
nog vergaderingen gepland?
ik voel me keigoed zou Hans Teeuwen zeggen!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
He ToekjeVoel je je al weer iets beter?
[..]
Omdat het kan
Goedemoren Martquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |