Ben je vandaag aan het werk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Zeg.. wanneer neem je eens een omweg langs Rijswijk ??
iedere dagquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je vandaag aan het werk?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedere dag
Was ik al bang voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar we spreken de 12e in elk geval af, sushi date
En schijnouders?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
iedere dag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
onofficiele schoonoudersquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Was ik al bang voor![]()
Maar we spreken de 12e in elk geval af, sushi date
En schijnouders?
Ik vind dat het ook zonder getrouwd te zijn schoonouders zijn, stiekemquote:
ik ook!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat het ook zonder getrouwd te zijn schoonouders zijn, stiekem![]()
ach.. bij "ons" worden er dan mensen een beetje zenuwachtig.. want die willen niet trouwen, dus alles wat ook maar linkt aan trouwen ( zoals dus de schoonouders) dat moet genegeerd wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind dat het ook zonder getrouwd te zijn schoonouders zijn, stiekem![]()
Ik heb zeker genotenquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. bij "ons" worden er dan mensen een beetje zenuwachtig.. want die willen niet trouwen, dus alles wat ook maar linkt aan trouwen ( zoals dus de schoonouders) dat moet genegeerd worden
ik kan em niet lezenquote:
Denialquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:36 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik kan em niet lezenwat is de tekst??
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Denial
If I try not to think about it maybe that tsunami won't come afterall
Ik vind zelf "Denial, it's not only a river in Egypt" zelf erg leuk om te gebruiken, maar als je em typt ipv zegt dan klopt ie toch niet helemaal
Hoe lang?quote:
juist.. die werkt dus niet als je em opschrijftquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang?![]()
Mijn hersens werken maar half vandaag
![]()
Nee, dat merk ikquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
juist.. die werkt dus niet als je em opschrijft
Sterktequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:45 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari naar het ziekenhuis gaat.
Gewoon doen. Je leeft maar 1 keerquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:54 schreef Panda72 het volgende:
Ik sta voor een dillema vandaag. PistoSletjes homemade eiersalade in de kantine straks en die is uberheerlijk. Maahaar ik heb al een saucijzenbroodje gehad. Dus eigenlijk mag ik geen eiersalade meer. Maar ik wil zo graag en erger nog straks voelt het pistoSletje zich gediscrimineerd(oke grote smoes) dat ik het niet opeet.
Heel goed advies dit ga ik opvolgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je leeft maar 1 keer
Denk ik
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heel goed advies dit ga ik opvolgen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG hoe heet Venlo tijdens Carnaval? En zijn er daar ook van die bordjes te scoren? Dan kom ik vanmiddag even daarheen.
quote:Venlo wordt tijdens de carnaval ookwel het Jocus Riék genoemd
Jocus Riek. En ja, in de stationhal hangen bordjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG hoe heet Venlo tijdens Carnaval? En zijn er daar ook van die bordjes te scoren? Dan kom ik vanmiddag even daarheen.
enigszins weggezakt, hoezo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG![]()
hoe is jouw regulair expression kennis![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
mijn regex werkt
niet zoals de bedoeling maar hey /care
Laters Marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar de treinTot later mensen
Kweenie, het is wel erg stil inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stuiterballetje![]()
(is fok! stuk of zow ? )
Ik had daarstraks wel even dat alles "bevroor" maar weet niet of dat meer gebeurd, ben met andere dingen ook bezigquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kweenie, het is wel erg stil inderdaad
Mariekequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gratis wifi in de treinHallo allemaal
quote:
ik heb nu ${stenv.target.match('file1') ? concat('nieuwe', 'naam') : stenv.target.match('file2') ? concat('nieuwe', 'naam2') : enzquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 30 bestandsnamen die binnenkomen en hernoemd moeten worden voor ik ze door stuur.
dus ik wil een soort van dit hebben:
${stenv.target.replace('file1' 'nieuwenaam') | 'file2' 'nieuwenaam2')
maar ik krijg het niet aan de gang
Krullebolquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marieke![]()
En waar gaat de trein heen?
Liebchenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zei ik nou!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu ${stenv.target.match('file1') ? concat('nieuwe', 'naam') : stenv.target.match('file2') ? concat('nieuwe', 'naam2') : enz
maakt de reis leukerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |