Heel goed advies dit ga ik opvolgenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gewoon doen. Je leeft maar 1 keer
Denk ik
Eet smakelijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heel goed advies dit ga ik opvolgen
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG hoe heet Venlo tijdens Carnaval? En zijn er daar ook van die bordjes te scoren? Dan kom ik vanmiddag even daarheen.
quote:Venlo wordt tijdens de carnaval ookwel het Jocus Riék genoemd
Jocus Riek. En ja, in de stationhal hangen bordjes.quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Dr_Flash het volgende:
MPG hoe heet Venlo tijdens Carnaval? En zijn er daar ook van die bordjes te scoren? Dan kom ik vanmiddag even daarheen.
enigszins weggezakt, hoezo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
MPG![]()
hoe is jouw regulair expression kennis![]()
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:51 schreef wel.o.k het volgende:
mijn regex werkt
niet zoals de bedoeling maar hey /care
Laters Marijkequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
Spulletjes pakken en naar de treinTot later mensen
Kweenie, het is wel erg stil inderdaadquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Stuiterballetje![]()
(is fok! stuk of zow ? )
Ik had daarstraks wel even dat alles "bevroor" maar weet niet of dat meer gebeurd, ben met andere dingen ook bezigquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Kweenie, het is wel erg stil inderdaad
Mariekequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gratis wifi in de treinHallo allemaal
quote:
ik heb nu ${stenv.target.match('file1') ? concat('nieuwe', 'naam') : stenv.target.match('file2') ? concat('nieuwe', 'naam2') : enzquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 30 bestandsnamen die binnenkomen en hernoemd moeten worden voor ik ze door stuur.
dus ik wil een soort van dit hebben:
${stenv.target.replace('file1' 'nieuwenaam') | 'file2' 'nieuwenaam2')
maar ik krijg het niet aan de gang
Krullebolquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Marieke![]()
En waar gaat de trein heen?
Liebchenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat zei ik nou!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb nu ${stenv.target.match('file1') ? concat('nieuwe', 'naam') : stenv.target.match('file2') ? concat('nieuwe', 'naam2') : enz
maakt de reis leukerquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |