quote:
Jaquote:
Stop daarmee!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
ik ben al iets verder, ik gebruik nu ${stenv.target.matches(file1) ? concat(concat(nieuwenaam))
Mmmm dat word wel vaker gezegd en dan hoor je vervolgens niks meer helaas.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:05 schreef Toekito het volgende:
win 7 heeft geen haast!
Trouwens ben afgewezen voor interne vacature en volgens de vrouw die belde ligt mijn CV wel apart.
Wat kut!quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:05 schreef Toekito het volgende:
win 7 heeft geen haast!
Trouwens ben afgewezen voor interne vacature en volgens de vrouw die belde ligt mijn CV wel apart.
Zie het voor mequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stop daarmee!![]()
Straks bespring ik de eerste de beste nerd in de trein
Rustig aanquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
GraagIk heb zo'n hoofdpijn
Alweer
Dus zo maar koffie drinken in de trein
[..]
Hoi
[..]
Maar die heb je toch ook![]()
[..]
![]()
daar moet ik helaas afhaken denk ik, ik gebruik het wel maar alleen in php omgevingquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik heb 30 bestandsnamen die binnenkomen en hernoemd moeten worden voor ik ze door stuur.
dus ik wil een soort van dit hebben:
${stenv.target.replace('file1' 'nieuwenaam') | 'file2' 'nieuwenaam2')
maar ik krijg het niet aan de gang
quote:
ze hadden veel kandidaten zei ze. Ze had maar 1 persoon nodig en ze hoopt over maand of 3 meer mensen te mogen aantrekken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat kut!Heeft ze ook gezegd waarom? En je CV ligt apart omdat ze iets anders leuks in gedachten hebben?
Zuigen kreng, het is geen praatpaal?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:09 schreef friemelaar het volgende:
[..]
daar moet ik helaas afhaken denk ik, ik gebruik het wel maar alleen in php omgeving
[..]
Maar daar moet je niet tegen praten
![]()
Daar doe je andere dingen mee
Zou tof zijn danquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
ze hadden veel kandidaten zei ze. Ze had maar 1 persoon nodig en ze hoopt over maand of 3 meer mensen te mogen aantrekken.
Money talks you know!
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zuigen kreng, het is geen praatpaal?![]()
alleen maar duimen? ik wil een knuffelquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zou tof zijn dan![]()
Ik ga voor je duimen
*hug*quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen maar duimen? ik wil een knuffel
Sorryquote:
Die krijg je strakjesquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:13 schreef Toekito het volgende:
[..]
alleen maar duimen? ik wil een knuffel
is prima lieverdquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Die krijg je strakjesIk moest nog even wat dingetjes hier doen, dus ben om half 2 op het CS bij jullie
Is Muck al terug?
Houwzaux sorry, hij was LEUKquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SorryDat zeiden we vroeger altijd als grap
![]()
[..]
Die krijg je strakjesIk moest nog even wat dingetjes hier doen, dus ben om half 2 op het CS bij jullie
Is Muck al terug?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
is prima lieverdja die stuiterde net door de brievenbus
![]()
Hey Ajaxquote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:18 schreef Panda72 het volgende:
Saucijzenblootjes halen bij jarige collegazo weer terug
Keequote:
Gaat goedquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hey AjaxGeniet je nog een beetje van je vakantie?
[..]
Geniet ervan
[..]
Kee![]()
Zeg.. wanneer neem je eens een omweg langs Rijswijk ??quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Is Muck al terug?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |