Koellquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krullebol![]()
Naar Rotterdam
Heb je een beetje een leuke vakantie?
Jaquote:
Morgen op de terugweg?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
reis anders even langs amsterdam, station bijlmer
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Morgen op de terugweg?![]()
Je mag wel bij mij komen poetsenquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Koell
Zeker, alleen zou het wel fijn zijn als ik iets meer te doen had
Maar toch, ik mag niet klagen
Ik sms je morgen ja?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geef maar een belletje als je er bent
Mja, grieperig, maar wel redelijk te doen. Vannacht flink liggen zweten onder de dekensquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LiebchenJa wel goed denk ik
Met jou dan?
Met alle plezier, maar ik denk niet dat m'n ouders er zo blij mee zouden zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij komen poetsen![]()
Hai mopquote:
Rustig aan dan maarquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, grieperig, maar wel redelijk te doen. Vannacht flink liggen zweten onder de dekens...
Ouders schmoudersquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Met alle plezier, maar ik denk niet dat m'n ouders er zo blij mee zouden zijn
quote:
Hoiquote:
Meisjemeisjemeisjequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
[..]
Ouders schmoudersIk verwacht je morgen tegen een uur of 4
Die is leukquote:
SCHRIKquote:
Rotterdamquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Krullebol![]()
Naar Rotterdam
Heb je een beetje een leuke vakantie?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hoi![]()
[..]
Meisjemeisjemeisje![]()
![]()
[..]
Die is leuk
Lovelyquote:
Net ff een voordeeluren kaart geregeld voor die zeeschuimer van onsquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Gratis wifi in de treinHallo allemaal
Ik ga er ook alleen maar heen omdat daar lieve mensen wonenquote:
Liefquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Meisje meisje meisje!!!
![]()
Ik ben ZO trots op jou!
Ga je weer naar toek en muck ?quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga er ook alleen maar heen omdat daar lieve mensen wonenAls ik een keertje naar Den Haag ga dan laat ik het je weten ja? Kom ik een bakkie doen
Doe ik ook... Tot 10 uur in bed gelegen, en vandaag maar een rustig dagje...quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar
[..]
Nicequote:Op woensdag 23 februari 2011 11:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Lovely![]()
[..]
Net ff een voordeeluren kaart geregeld voor die zeeschuimer van ons![]()
TELEFONISCHgaat razend snel, nix rondzoeken op die k*tsite van de NS
quote:
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga je weer naar toek en muck ?
Goed zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe ik ook... Tot 10 uur in bed gelegen, en vandaag maar een rustig dagje...
Ja, sorry, dan ehh... staat de brug open dus kom ik ietsjes laterquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tuurlijk, jij altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nice![]()
He, Friem, jij hebt wel verstand van websites maken enzo he? Mag ik in ruil voor die Linuxcursus evt wat info bij jou inwinnen over het maken van een site?
![]()
Weet wel wat dingetjes, maar lang niet alles... En een vriendin en ik hebben een ideetje voor een site, eens kijken of we dat van de grond kunnen krijgen
Is goed! Zorg ik dat ik tegen die tijd geen fairtraderommel meer schenkquote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga er ook alleen maar heen omdat daar lieve mensen wonenAls ik een keertje naar Den Haag ga dan laat ik het je weten ja? Kom ik een bakkie doen
ohh das handig!quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot zoquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker joh
Ik ga even een broodje maken voor de jongens.. tot zo
Tof dankjequote:
Je emotie-aankoopquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is goed! Zorg ik dat ik tegen die tijd geen fairtraderommel meer schenk
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh das handig!
kan je 's middags bakkie doen met MissMSX, en dan 'savonds sushie eten bij ons
Gelukkig hou ik niet van sushi, anders had ik me gepasseerd gevoeldquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh das handig!
kan je 's middags bakkie doen met MissMSX, en dan 'savonds sushie eten bij ons
we plannen de 12e wel een datumquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik niet van sushi, anders had ik me gepasseerd gevoeld
Nee, ik ga echt goeie koffie inkopen. Iemand nog tips?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Tot zo
[..]
Tof dankje
Wokje, mag ik evt ook gebruik maken van jouw expertise?![]()
[..]
Je emotie-aankoopMij maakt het niet uit hoor, anders drink ik wel thee
![]()
Huh? Je hebt de 12e een afspraak staan om een afspraak te maken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we plannen de 12e wel een datumMiss.. geef jij door welke dag je overdags kan??
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Je hebt de 12e een afspraak staan om een afspraak te maken?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig hou ik niet van sushi, anders had ik me gepasseerd gevoeld
Ja, lijkt me tof!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
we plannen de 12e wel een datumMiss.. geef jij door welke dag je overdags kan??
bewaar je nog wat cake voor het toetje ??quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bak wel cake voor bij de wel goede koffie
Zie de OPquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Huh? Je hebt de 12e een afspraak staan om een afspraak te maken?
Nee, want ik maak iets anders voor het toetjequote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
bewaar je nog wat cake voor het toetje ??
Verwarrendquote:
Oew, wat voor cake?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik bak wel cake voor bij de wel goede koffie
[..]
Ja, lijkt me tof!![]()
Nou, daar ben ik nog wat te newbie voor hoorquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zie de OPDaar staat onder een spoiler info over een meet de 12e
Als je wilt kun je nog mee eten die dag
Nee hoor! Dat ben je nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Verwarrend
[..]
Oew, wat voor cake?
[..]
Nou, daar ben ik nog wat te newbie voor hoor
'In de buurt' is relatief als je afhankelijk bent van het OVquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee hoor! Dat ben je nietEr komen echt alleen maar leuke mensen, des te meer des te gezelliger
Eten is 30 euro meen ik, dus als je wilt dan kun je je opgeven bij KapiteinGasthof
Ik zou het gewoon doen, het is bij je in de buurt en het wordt echt gezellig
We kunnen je zo ophalen hoor ergensquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
'In de buurt' is relatief als je afhankelijk bent van het OV
En ik ben niet zo'n meeterMaybe next time
Dankquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
We kunnen je zo ophalen hoor ergensEn ok
Het lijkt me alleen maar gezellig en je bent van harte welkom
Dat je dat maar weet
Niks leuker dan hyper zijnquote:
ja ik ook altijdquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu moet ik aan een liedje van Scooter denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |