Wat mij betreft de betere keuzequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Moody het volgende:
Heb toch maar een 335i '07 gekocht (ipv 630i), kan 'm volgende week ophalen.
De 6 was na lang wikken en wegen toch een tikkie te ordi. De 335i is meer een wolf in schaapskleren. Wat een motor zeg
Zal eens wat mooie plaatjes posten als ik 'm heb
Nicequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Moody het volgende:
Heb toch maar een 335i '07 gekocht (ipv 630i), kan 'm volgende week ophalen.
De 6 was na lang wikken en wegen toch een tikkie te ordi. De 335i is meer een wolf in schaapskleren. Wat een motor zeg
Zal eens wat mooie plaatjes posten als ik 'm heb
Ook een bijzonder goede keuze hoor! Zo'n 335 hoef je je absoluut niet mee te schamen, zeg maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Moody het volgende:
Heb toch maar een 335i '07 gekocht (ipv 630i), kan 'm volgende week ophalen.
De 6 was na lang wikken en wegen toch een tikkie te ordi. De 335i is meer een wolf in schaapskleren. Wat een motor zeg
Zal eens wat mooie plaatjes posten als ik 'm heb
Een koepje inderdaad. Hij gaat veel te hard, maar het is altijd fijn om te weten dat je wat over hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nicewel een coupe neem ik aan? Best dikke bak hoor en gaat hard he
Pics als je hem hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Een koepje inderdaad. Hij gaat veel te hard, maar het is altijd fijn om te weten dat je wat over hebt
Daarbij is de restwaarde van de 335i ook best prettig.
Wel de 335i tag eraf halen hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Een koepje inderdaad. Hij gaat veel te hard, maar het is altijd fijn om te weten dat je wat over hebt
Daarbij is de restwaarde van de 335i ook best prettig.
Als je van goed kwaliteits geluid houd wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Moody het volgende:
Zeker
Kom er trouwens net pas achter via de optielijst dat er een Logic7 geluidssysteem (13 speakers) in zit.
Is dat de moeite waard?
Ziet er goed en leuk uit, beetje jammer van die speakerroosters in de deuren.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:55 schreef Charged het volgende:
Hmm..ben een leuke E21 323 tegengekomen en ga er komende week naar kijken...
Die rode? Ziet er goed uit, maar omschrijving lijkt niet echt te kloppen. Heeft geen 195 pk. Helaas ook dat het een 4-bak is. Ik had er geen 8k voor gegeven, ook al is die verder in hele goede staat.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:55 schreef Charged het volgende:
Hmm..ben een leuke E21 323 tegengekomen en ga er komende week naar kijken als vervanging van 1 van de type1 crx-en..
http://www.vanderaa-autos.nl/index.php?category=tot2500
Als de raamrubbers al gaan slijten dan zal de rest ook niet meer in topstaat verkeren, ding is tenslotte ook al +12 jaar oud. Mooi excuus om voor een nieuwe(re) Bimmer te gaan kijken zou ik zeggen!quote:Op zondag 13 maart 2011 19:50 schreef Gokhan03 het volgende:
Al mijn raamrubbers van mijn E36 compact zijn in slechte conditie. Waar kan ik ze eigenlijk halen?
Ik keek op realoem maar ik kan de juiste onderdeelnummers ook niet vinden.
Weten jullie het?:)
Ik heb hem pas eind december gekocht. En dat de raamrubbers versleten zijn betekent niet dat de auto op is.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:37 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Als de raamrubbers al gaan slijten dan zal de rest ook niet meer in topstaat verkeren, ding is tenslotte ook al +12 jaar oud. Mooi excuus om voor een nieuwe(re) Bimmer te gaan kijken zou ik zeggen!
Helaas niet, maar waarom ben je van een E39 overgestapt op een E36?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Weet je waar ik die rubbertjes kan halen?
Ik stel voor dat je Micro niet al te serieus neemt. Die kerel trolled overal waar hij postquote:Op zondag 13 maart 2011 21:49 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Ik heb hem pas eind december gekocht. En dat de raamrubbers versleten zijn betekent niet dat de auto op is.
Een beetje liefhebber onderhoud zijn auto toch![]()
Ik heb al zo n 3000 kms gereden en mijn oliepijl is nog steeds op max. Dat verbaasd me echt. Met mijn oude E39 die slecht was onderhouden door de vorige eigenaar die zoop 5 literolie in 3 maanden tijd. Dan lag hij ook echt droog.
Voor de rest heb ik wat beginnende roest aan mijn wielkasten en doffe lak. Interieur ziet er verder goed uit.
Maargoed een nieuwe bimmer zoeken is geen optie want als studentzijnde mag ik al blij zijn met dit
Weet je waar ik die rubbertjes kan halen?
Wat bedoel je met trollen? Ik heb me namelijk voorgenomen om me serieus te gedragen in PTA, volgens mij ben jij nu degene die hier 'trollt'quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je Micro niet al te serieus neemt. Die kerel trolled overal waar hij post
Iemand vertellen dat hij z'n auto moet inruilen omdat de raamrubbers versleten zijn valt bij mij onder trollen.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:56 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Wat bedoel je met trollen? Ik heb me namelijk voorgenomen om me serieus te gedragen in PTA, volgens mij ben jij nu degene die hier 'trollt'
Nou ik ben een student en ik rij 9 van de 10 keer alleen of samen met mn vriendin.quote:Op zondag 13 maart 2011 21:53 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Helaas niet, maar waarom ben je van een E39 overgestapt op een E36?
Als die aankoop afhankelijk is van de benzineprijs dan vraag ik me af of het wel verstandig is om er één aan te schaffen. Want met de brandstof alleen ben je er niet, wat denk je dat zo'n M5 apparaat kost aan onderhoud?quote:Op zondag 13 maart 2011 22:01 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
edit:
Als de benzineprijzen dalen of ongeveer gelijk blijven wil ik later wel een E39 M5 hebben
Heb je geen geld meer over voor een tele- of zoomlens?quote:Op zondag 13 maart 2011 21:57 schreef Maharbal het volgende:
Random pics van zojuist bij de zee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
...
Hij zegt ook LATER, dus ongetwijfeld kan ie het nog niet betalen. Maar goed, benzine zal toch nooit meer gaan dalen, tenminste daar ga ik niet vanuit. Een M zal ook altijd duur blijven, dus ook verzekering wegenbelasting en natuurlijk onderhoud. Een E39 540i gaat ook al erg hard hoor en is wat beter betaalbaarquote:Op zondag 13 maart 2011 23:28 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Als die aankoop afhankelijk is van de benzineprijs dan vraag ik me af of het wel verstandig is om er één aan te schaffen. Want met de brandstof alleen ben je er niet, wat denk je dat zo'n M5 apparaat kost aan onderhoud?
Aan de kwaliteit te zien met een gsm gemaakt.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:36 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Heb je geen geld meer over voor een tele- of zoomlens?
hahahahahahahah waarom hoor ik dat zo vaak :pquote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt idd wel alle turkenbakken gehad nu
Dit dus.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:45 schreef Microtubuli het volgende:
[..]
Aan de kwaliteit te zien met een gsm gemaakt.
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Je hebt idd wel alle turkenbakken gehad nu
als de auto beter presteerd en je blijft zelf hetzelfde rijden dan verbruik je uiteraard een stuk minderquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef YoshiBignose het volgende:
betere prestatie = meer verbruik zo simpel is het. Want als je auto harder gaat ga je ook harder rijden vooral in een BMW
Als ik iets heb geleerd van vermogen in auto's....is dat je er snel aan went en dat het nooit genoeg isquote:Op maandag 14 maart 2011 10:10 schreef YoshiBignose het volgende:
Kom op man, je hebt een 335i dat ding gaat al godsgruwelijk hard waarom wil je nou nog gaan tunen. Garantie van BMW vervalt altijd bij tunen. Bovendien is beter verbruik altijd relatief... betere prestatie = meer verbruik zo simpel is het. Want als je auto harder gaat ga je ook harder rijden vooral in een BMW
Maar goed, dat is de twin turbo N54 motor toch? 300 paarden en je wilt er nog meer
Misschien dat dit overzicht interessant voor je is:
http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=374508
Je ziet dat er tot wel 80 pk extra mogelijk is
Uiteraard, maar wie gaat er nou met 300 pk rijden als je er 380 hebtquote:Op maandag 14 maart 2011 10:16 schreef rival het volgende:
[..]
als de auto beter presteerd en je blijft zelf hetzelfde rijden dan verbruik je uiteraard een stuk minder
Ombouw M50 is (met wat vertraging) is klaar... heb je al iets gevonden?
170 t.o.v. 192pk, waarbij de M50 ook nog meer koppel heeft (en vaak eerder).quote:Op maandag 14 maart 2011 10:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Ze nemen de garantie vaak over dan, maar ik heb zat verhalen gehoord waarbij er dan iets kapot gaat en er gezegd wordt "ja maar dat was normaal ook gebeurd, komt niet door chippen". En dat weet je natuurlijk achteraf nooit.
[..]
Uiteraard, maar wie gaat er nou met 300 pk rijden als je er 380 hebt
Rijdt die E30 goed nu met M50, want zo'n groot verschil in vermogen is het toch niet?
Ik had wel een paar M20B25 gevonden, eentje zat nog in een touring maar had al 240.000 gelopen, ander was gereviseerd ofzo, maar zat geen bak etc. bij. Ik heb zelf ook niet zoveel verstand van wat goed is of niet goed eigenlijk
was een 320, dus verschil is wel erg grootquote:Op maandag 14 maart 2011 10:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Rijdt die E30 goed nu met M50, want zo'n groot verschil in vermogen is het toch niet?
Ik had wel een paar M20B25 gevonden, eentje zat nog in een touring maar had al 240.000 gelopen, ander was gereviseerd ofzo, maar zat geen bak etc. bij. Ik heb zelf ook niet zoveel verstand van wat goed is of niet goed eigenlijk
helemaal in dit geval, vanosmotor!quote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
170 t.o.v. 192pk, waarbij de M50 ook nog meer koppel heeft (en vaak eerder).
Ja, geen schokkende verschillen lijkt me dan toch? Maar idd ten opzichte van een 320i natuurlijk wel.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:48 schreef Maharbal het volgende:
[..]
170 t.o.v. 192pk, waarbij de M50 ook nog meer koppel heeft (en vaak eerder).
De snelheidsbeleving is een redelijk stuk groter door de toename in koppel (en vanos daarbij). + Je vergeet dat het 22pk is met een auto van ~1100kg, dat merk je echt wel duidelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja, geen schokkende verschillen lijkt me dan toch? Maar idd ten opzichte van een 320i natuurlijk wel.
Ja rival ik kan er wel 1 zoeken die nog in een auto zit maar dan moet je het dus ook nog eruit halen en ik neem aan dat jij dat dan doet en ook wil horen?
Juh, gelijkmatiger koppel. Merk 't ook in m'n E46 overigens.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
helemaal in dit geval, vanosmotor!
maar was een 320 dus.. dus ik gok zo een 130 pk?
Wat het vaak is: als je het vermogen regelmatig aanspreekt, is het logisch dat onderdelen het soms zwaarder te verduren krijgen (want er komen meer krachten vrij). Ze zullen daardoor sneller slijten en sneller vervangen moeten worden. Dat is dan een 'gevolg' van de chiptuning. Het betekent echter niet dat chiptuning iets kapot heeft gemaakt; alleen dat de slijtage wat hoger is geworden (zoals bijvoorbeeld je koppeling door de hogere Nm's). Daarom is het ook zaak om uit te zoeken wat je auto aan kan en hoeveel risico je wil lopen. Een goede chipper zal echter niet tot het uiterste gaatje van een blok gaan, tenzij op jouw uitdrukkelijke verzoek.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Ze nemen de garantie vaak over dan, maar ik heb zat verhalen gehoord waarbij er dan iets kapot gaat en er gezegd wordt "ja maar dat was normaal ook gebeurd, komt niet door chippen". En dat weet je natuurlijk achteraf nooit.
Loop met een grote boog om Zip heen. Dat zijn over het algemeen een stel amateurs die een beetje hobbyen. Lees de reviews maar eens. Die pleuren er zomaar een andere chip in of knutselen wat. Zoek een OBD-tuner, die met behulp van je eigen software en gegevens aan de slag gaat. Daar worden dan de parameters van veranderd en naar jouw wensen aangepast. OBD-tuning in St. Jansklooster heb ik goede verhalen over gehoord, net als over Van Beek Racing in Den Haag (die prepareren ook voor de 130i Cup geloof ik). Of zoek Hartog Tuning (maar daar betaal je wel echt de hoofdprijs).quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Moody het volgende:
Welke tuning raden jullie aan voor een 335i?
Ik ben niet uit op "het onderste uit de kan", maar vindt extra prestaties en (een tikkie) beter verbruik wel interessant. Als de fabrieksgarantie behouden kan blijven is dat natuurlijk een plus
Is Ziptuning een aanrader?
Hmm maar de snelheidsbeleving wordt toch juist lager door vanos doordat het koppel gelijkmatiger is ipv de klap in je rug die de M20B25 meer heeft?quote:Op maandag 14 maart 2011 11:28 schreef Maharbal het volgende:
[..]
De snelheidsbeleving is een redelijk stuk groter door de toename in koppel (en vanos daarbij). + Je vergeet dat het 22pk is met een auto van ~1100kg, dat merk je echt wel duidelijk.
[..]
Juh, gelijkmatiger koppel. Merk 't ook in m'n E46 overigens.
En ja, die 320i had iets van 129pk geloof ik.
Ik doelde op de snelheidsbeleving door de toename in koppel an sich. Koppel is wat gelijkmatiger ja, maar in een E30 merk je dat nog steeds goed.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:37 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hmm maar de snelheidsbeleving wordt toch juist lager door vanos doordat het koppel gelijkmatiger is ipv de klap in je rug die de M20B25 meer heeft?
Tja een stijging van 170 naar 192 is zo'n 12%, natuurlijk zal je het merken maar ik zou daar de moeite voor een motorswap niet voor doen (tenzij oude blok verrot is). Maar goed het ging over een M20B20 dus ja dan merk je het zeker wel
Maar de M20B20 in mijn E21 is gewoon niet goed. Dit weekend nog aan gas lopen te stellen maar is ook zinloos. Op LPG loopt ie helemaal voor geen meter meer, ook vaak backfires. De M20B20 in de E30 is volgens mij niet veel anders. M'n neef heeft er nu eentje (wel injectie ipv carb) en die rijdt echt zoveel sneller / beter / soepeler dan die van mij. Bovendien zuipt mijne ook nog door de 4-bak en de rare verhoudingen. M20B25 erin zou leuk zijn, maar dan moet ik ook wel rekening houden met zo'n 1500,- voor dat blok en erin te krijgen. De E21 zelf is ook niet perfect meer, lak begint nu los te laten op de motorkap en zitten wat kleine roestplekjes. Op zich ook wel wat aan te doen, de vraag is of ik dit geld erin wil investeren, of dat ik hem gewoon doorrijdt tot ie het begeeft / wegrot
Ontdekte trouwens dat er een heel gat in mn luchtfilter was gebrand is dat normaal?
Dat gasdingetje zat ook nogal los erop, ik vraag me af of dat wel goed is... maar heb daar verder weinig verstand van
[ afbeelding ]
-> chipquote:Op maandag 14 maart 2011 12:12 schreef Oksel het volgende:
Gisteren stoplichtsprintje tegen een nieuwe Golf TSI.. kwam hem niet voorbij, maar hij mij ook niet (118d). Weet ook niet wat voor TSI het was.
Goed, tijd voor een snellere auto.. jammer dat er geen snelle diesels zijn in de 1-serie. Alhoewel.. de 123d is toch best leuk.
Is daar al meer over bekend?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:16 schreef Mikkie het volgende:
Gewoon nog even wachten, er komt een nieuwe 1-serie aan. Of je gaat voor een 3...die vind ik mooier dan een 1.
Gelijkenis is normaal, kopies niet.quote:Op maandag 14 maart 2011 12:51 schreef Oksel het volgende:
Het is heel normaal dat auto's van 1 merk maar van verschillende series op elkaar lijken.
E39 en E38?quote:Op maandag 14 maart 2011 12:52 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Gelijkenis is normaal, kopies niet.
Kijk anders maar eens voor de gein naar de nieuwe A3 concept (wel bloedmooie auto overigens).
Ik weet nog niet helemaal wat ik er van moet vinden. Vooral de afgebeelde kleuren zijn op z'n minst dubieus...quote:
E32 en E34 zal je eerder bedoelen, die zijn echt vrijwel gelijk.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
E39 en E38?
E30 en E32?
is toch altijd zo geweest die kopies!
Liever dat dan dat bmw, vag en mercedes op elkaar gaan lijken.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:48 schreef Maharbal het volgende:
Mwah, kijk eens naar de E90/E60, de E46 en E39, de E30 en E28.
Ga me dan nog eens vertellen dat dat kopies zijn
BMW heeft zelf ook wel wat dingetjes.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:55 schreef Moody het volgende:
Welke tuning raden jullie aan voor een 335i?
...
Dat zijn shops, ik denk dat je beter hiervan uit kunt gaan:quote:
Dus je raad me aan om toch op marktplaats en bij dergelijke particulieren te gaan zoeken?quote:
Oei, da's zuur. Een rotte uitlaatsteun is na twaalf jaar ook niet heel gek trouwens.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef TommyGun het volgende:
Morgen maar weer contact opnemen met de verkoper wat betreft m'n E46. Er lekt (flink) motorolie vanuit de voorste nokkenas, de schokdemper linksachter is volledig nat en rot, een steun van de uitlaat is weggerot en de auto smoort plots heel erg...
Het probleem met de airbag van de passagierskant (lampje bleef branden) had 'ie naar eigen zeggen opgelost (door gesoldeerd) maar is ook weer gaan branden. Wellicht dat 't de gordelspanner is dan maar dat moeten ze maar bekijken.
Daarnaast:
De antenneversterker is vermoedelijk kapot (slecht radiosignaal en de achterruit werkt niet) en de remschijven achter gaan nog hooguit 5k/km mee maar dat zijn dingen die ik eventueel zelf wel wil maken, maar van de rest mag je toch verwachten dat het in orde is lijkt me...
Weer eens wat anders dan dat saaie grijs of zwart!quote:Op woensdag 16 maart 2011 09:39 schreef YoshiBignose het volgende:
Dikke bak maar wat is dat voor lelijke hemel
Heerlijk man. Zo'n dikke Sports Ute met 400pk op de achterwielen, maar amper gewicht eropquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:32 schreef Oksel het volgende:
BMW M3 Ute..Auto voor Australians!
[ afbeelding ]
Heb zelf 2 jaar in Australie gewoond.. daar rijdt de halve wereld rond in een Ute. Vaak met dikke V8's.
[ afbeelding ]
No offence maar waarom koop je hem dan?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:10 schreef TommyGun het volgende:
Nee, een sedan uit '99 met pas (inmiddels) 143k/km. Daarom vind ik het ook vreemd, dergelijke mankementen... Slijtage hou je natuurlijk altijd!
Gebrek aan onderhoud hopen we dan maar...
Wat kan een monteur met twee handen meer dan een ander met twee handen?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:22 schreef daNpy het volgende:
[..]
No offence maar waarom koop je hem dan?
Mensen die zelf dingen "oplossen" aan het airbag systeem vind ik sowieso een beetje onbetrouwbaar.
Het airbagsysteem verkaaien omdat ie niet weet waar ie mee bezig is?quote:Op woensdag 16 maart 2011 12:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat kan een monteur met twee handen meer dan een ander met twee handen?
Vind het er zeer netjes uitzien!quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Rizkant het volgende:
To each there own...
Ik zat me te ergeren aan dat saaie grijs en de vieze vlekken van de vorige eigenaar?/monteurs?
Zwarte hemel is inmiddels ook te vaak gedaan...
Toen zat ik op een US forum... Er ging een wereld voor me open...
Goede research is het halve werk. Uiteindelijk halen de monteurs van BMW hun kennis ook uit de boeken. Wat zij kunnen, kun je zelf ook.quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:34 schreef daNpy het volgende:
[..]
Het airbagsysteem verkaaien omdat ie niet weet waar ie mee bezig is?
En hoevaak sleutel jij aan auto's?quote:Op woensdag 16 maart 2011 14:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Goede research is het halve werk. Uiteindelijk halen de monteurs van BMW hun kennis ook uit de boeken. Wat zij kunnen, kun je zelf ook.
Thnx...quote:Op woensdag 16 maart 2011 13:41 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Vind het er zeer netjes uitzien!
Zeker als je de grepen en clipjes nog zwart maakt![]()
Zowieso een van de nettere BMW's hier![]()
Al die mensen hier die niks anders durven
Thnx...quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:48 schreef Mikkie het volgende:
Ik vind dat motiefje wel vet eigenlijk, al denk ik wel dat het snel gaat vervelen
. Maar die afdekkapjes e.d. moeten dan wel zwart worden inderdaad, want dit is niks zo met dat grijs.
en hoevaak kom jij bij dealers?quote:
Doet dat ter zake? Het enige wat je zelf thuis niet kan, is kluswerk op elektronicagebied, waarbij je uitleesapparatuur nodig hebt. Maar alles wat mechanisch is, kun je zelf net zo goed als de garage. Het is alleen een kwestie van voldoende achtergrondinformatie zoeken en je verdiepen in de materie.quote:
weinig met durven te maken, ik vind het gewoon erg lelijkquote:Op woensdag 16 maart 2011 13:41 schreef FalleNk810i het volgende:
Al die mensen hier die niks anders durven
klopt helemaal. en voor sommige dingen heb je wat speciaal gereedschap nodig... maar zelfs dat kan je vaak op een andere manier oplossenquote:Op woensdag 16 maart 2011 16:49 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doet dat ter zake? Het enige wat je zelf thuis niet kan, is kluswerk op elektronicagebied, waarbij je uitleesapparatuur nodig hebt. Maar alles wat mechanisch is, kun je zelf net zo goed als de garage. Het is alleen een kwestie van voldoende achtergrondinformatie zoeken en je verdiepen in de materie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |