Bij mij in de buurt staat ook een matzwarte M5, maar ik kan 'm toch niet mooi vinden.quote:
Weer wat wijzer geworden, dank U!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Mikkie het volgende:
Dat klopt. De mate daarvan is volgens mij in het servicemenu van je unit zelfs aan te passen als je wilt, maar het klopt inderdaad.
Ja precies wat jij zegt, M3 sportief beest maar een M5 een chique beest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef Mikkie het volgende:
De M3 is meer sportief vind ik. De M5 is meer een powersedan. Ik zou liever voor de M5 gaan, wat meer ruimte en gebruiksgemak (zo'n coupé is wel mooi, maar praktisch vind ik 'm niet).
Al is een E61 550i ook een prima kar hoor. Een V8 ipv een V10 en 367pk ipv 507, maar je hoeft je alsnog niet te schamen. Dikke powerbak voor 50k minder dan een M5.
Wel jammer van die velgen, die passen er niet bij in dit gevalquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Hyperdude het volgende:
Geef mij maar een 520D Automatique
Rij je iedere M5 bij de eerstvolgende pomp voorbij.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel jammer van die velgen, die passen er niet bij in dit geval
sorry!quote:
Wat mij betreft de betere keuzequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Moody het volgende:
Heb toch maar een 335i '07 gekocht (ipv 630i), kan 'm volgende week ophalen.
De 6 was na lang wikken en wegen toch een tikkie te ordi. De 335i is meer een wolf in schaapskleren. Wat een motor zeg
Zal eens wat mooie plaatjes posten als ik 'm heb
Nicequote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Moody het volgende:
De 6 was na lang wikken en wegen toch een tikkie te ordi. De 335i is meer een wolf in schaapskleren. Wat een motor zeg
Ook een bijzonder goede keuze hoor! Zo'n 335 hoef je je absoluut niet mee te schamen, zeg maarquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:49 schreef Moody het volgende:
Een koepje inderdaad. Hij gaat veel te hard, maar het is altijd fijn om te weten dat je wat over hebtquote:Op vrijdag 11 maart 2011 18:58 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Nicewel een coupe neem ik aan? Best dikke bak hoor en gaat hard he
Pics als je hem hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Een koepje inderdaad. Hij gaat veel te hard, maar het is altijd fijn om te weten dat je wat over hebt
Daarbij is de restwaarde van de 335i ook best prettig.
Wel de 335i tag eraf halen hequote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:07 schreef Moody het volgende:
[..]
Een koepje inderdaad. Hij gaat veel te hard, maar het is altijd fijn om te weten dat je wat over hebt
Daarbij is de restwaarde van de 335i ook best prettig.
Als je van goed kwaliteits geluid houd wel.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:11 schreef Moody het volgende:
Zeker
Kom er trouwens net pas achter via de optielijst dat er een Logic7 geluidssysteem (13 speakers) in zit.
Is dat de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |