quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:24 schreef YoshiBignose het volgende:
Suzuki Alto 0.8 dat is gaar. Een BMW is nooit gaar mafkees!
Goed, de auto gisteren opgehaald maar volgens de monteur aldaar heb ik geen visco koppeling maar een elektrische ventilator? Mijn 'eigen' monteur is de gehele week op vakantie dus aan hem kan ik het niet vragen. Even langs de dealer gaan wellicht?quote:
No shitquote:Op zondag 6 maart 2011 11:23 schreef TommyGun het volgende:
Iemand anders zegt ook elektrische fan. Daar ga ik maar vanuit dan!
Ja is ook zo en ik ben er blij mee. Dit is toch eigenlijk DE E21 velg. 15" is ook precies groot genoeg, de rest wordt aso en zelfs lelijk. Banden zijn wat breder 195 tov 175 wat ik had. Je merkt het wel met sturen (is nog wat zwaarder) maar je kan voor je gevoel harder door de bocht. Blijft echt goed stabiel. Heerlijk knallenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:13 schreef Bargehassus het volgende:
Ik had onder mijn vorige 3 (E46) ook replica's. Die echte zijn inderdaad schrikbarend duur. En het gaat toch om de looks. Natuurlijk, echte zijn helemaal ubervet, maar ik was (en zou zijn) tevreden met de replica's.
Als de kwaliteit goed is misschien wel.quote:Op zondag 6 maart 2011 20:05 schreef Mikkie het volgende:
Mja, je kunt ook net zo goed replica's hebben. ...
OZ dacht ik, die zijn toch nog wel oke?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als de kwaliteit goed is misschien wel.
Zit veel bagger tussen de neppertjes.
Nog een paar weken en dan gaan de originele Alpina BBS-jes er hier weer onder.![]()
Nee nog nooooooooooooitquote:
Geen verschil gemerkt?quote:
Daar heb je zeker gelijk in. Als je troep koopt merk je dat ook meteen. Maar da's met alle onderdelen. BMW maakt zelf ook niet alles 100% (getuige de kwaaltjes van de E46), dus soms kunnen replicaonderdelen een prima alternatief zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 21:55 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Als de kwaliteit goed is misschien wel.
Zit veel bagger tussen de neppertjes.
Nog een paar weken en dan gaan de originele Alpina BBS-jes er hier weer onder.![]()
Bij mij in de buurt staat ook een matzwarte M5, maar ik kan 'm toch niet mooi vinden.quote:
Weer wat wijzer geworden, dank U!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Mikkie het volgende:
Dat klopt. De mate daarvan is volgens mij in het servicemenu van je unit zelfs aan te passen als je wilt, maar het klopt inderdaad.
Ja precies wat jij zegt, M3 sportief beest maar een M5 een chique beest.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef Mikkie het volgende:
De M3 is meer sportief vind ik. De M5 is meer een powersedan. Ik zou liever voor de M5 gaan, wat meer ruimte en gebruiksgemak (zo'n coupé is wel mooi, maar praktisch vind ik 'm niet).
Al is een E61 550i ook een prima kar hoor. Een V8 ipv een V10 en 367pk ipv 507, maar je hoeft je alsnog niet te schamen. Dikke powerbak voor 50k minder dan een M5.
Wel jammer van die velgen, die passen er niet bij in dit gevalquote:
quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Hyperdude het volgende:
Geef mij maar een 520D Automatique
Rij je iedere M5 bij de eerstvolgende pomp voorbij.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 11:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel jammer van die velgen, die passen er niet bij in dit geval
sorry!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |