Oh, dan complimenten voor het niet maken van spelfouten.quote:
Wat een figuur is datquote:
Een student met vloerverwarmingquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Zeeland het volgende:
Onze vloerverwarming staat vééél te hoog.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:52 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Oh, dan complimenten voor het niet maken van spelfouten.
Vloerverwarming ligt, en is meestal weggewerkt in de vloer.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:54 schreef Zeeland het volgende:
Onze vloerverwarming staat vééél te hoog.
Blijkbaar niet diep genoeg in de vloer, want het is te warm.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef betyar het volgende:
[..]
Vloerverwarming ligt, en is meestal weggewerkt in de vloer.
Een student die nog bij zijn ouders woont.quote:
Als het goed is zit er bij de verdeler een thermostaat knop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Blijkbaar niet diep genoeg in de vloer, want het is te warm.
[..]
Een student die nog bij zijn ouders woont.
Ja, dat is inderdaad een behoorlijk vreemde snuiter. Over Ellian gesproken, waar is Sacher gebleven?quote:
Goede vraag?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad een behoorlijk vreemde snuiter. Over Ellian gesproken, waar is Sacher gebleven?
Voor een vreselijke randdebiel die liever vandaag dan morgen mag doodvallen heeft hij wel stijl. Which reminds me, ging hij toen ook niet in New York door de straten met open dak zwaaiend naar de Amerikanen?quote:
Die wilde ook nog wel eens een topic openen nav een stuk van Ellian.quote:
Stijl?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een vreselijke randdebiel die liever vandaag dan morgen mag doodvallen heeft hij wel stijl. Which reminds me, ging hij toen ook niet in New York door de straten met open dak zwaaiend naar de Amerikanen?
Baard, brilquote:
Vind het nogal een flatsig baardje.quote:
Zou me niets verbazen. Hij wilde ook gaan kamperen daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Voor een vreselijke randdebiel die liever vandaag dan morgen mag doodvallen heeft hij wel stijl. Which reminds me, ging hij toen ook niet in New York door de straten met open dak zwaaiend naar de Amerikanen?
Ja, als in klasse.quote:
Naar aanleiding daarvan wel een aardige opmerking van Papier in het duurzaamheid-topic:quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, want wegens Libië is de olieprijs hoog genoeg ondertussen. Waar zijn al die windmolens nou?
Aan de pomp dus ook. Speculanten hé.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen. Hij wilde ook gaan kamperen daar.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Naar aanleiding daarvan wel een aardige opmerking van Papier in het duurzaamheid-topic:
[..]
Het is nogal een markante verschijning. Ik mis alleen de kamelen.quote:
Je kan zeggen wat je wil, maar die gast heeft wel ballen, of een goed gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Het is nogal een markante verschijning. Ik mis alleen de kamelen.
Weet niet hoor, maar je eigen bevolking uitmoorden getuigt niet van een bijzonder goed gevoel voor humor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die gast heeft wel ballen, of een goed gevoel voor humor.
Laat dat maar niet aan whiskers horenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, maar die gast heeft wel ballen, of een goed gevoel voor humor.
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar je eigen bevolking uitmoorden getuigt niet van een bijzonder goed gevoel voor humor.
quote:
Inblikken en aan erik verkopen.quote:
Nee, oppotten en eerlijk verdelen.quote:
De Hittebankquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, oppotten en eerlijk verdelen.
Ja ja, dat is ook zo, en ja hij mag voor het peloton, maar om als Arabische dictator zo de Amerikanen te vernederen in hun eigen tuin, toch wel humor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet niet hoor, maar je eigen bevolking uitmoorden getuigt niet van een bijzonder goed gevoel voor humor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |