Ik heb The Seeker, daar zie je NIEMAND mee lopenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:14 schreef Sjiznit het volgende:
Haha, net met een pug Ulduar 25 door gestoomd. van 8725 achieve points naar 9070 gegaanDan nog niet eens gelet op hardmodes alleen maar zo snel mogelijk die zooi doodmaken.
Edit: ook mijn titel maar veranderd. Van Starcaller weer naar of Ironforge. Is tegenwoordig moeilijker te halen dan enige WotLK raid titel.
True, daar zit ik dan ook écht achteraanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heb The Seeker, daar zie je NIEMAND mee lopen
Mja, die vind ik niet leukquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Heb het over Earthquakequote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mijn dps is prima in elemental!? En da's mijn offspec
Die heb ik ook, zomaar ineens onverwachte kwam die tevoorschijn. Maar ik heb ook alle Of titles (Of Ironforge, etc.).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Bij mij op de server zijn die quest mobs bugged ik kan er maar 2 completen en de rest wil niet phasen.-.-. Had alles al gehaald als ally maar op horde werd alles geresetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heb ik ook, zomaar ineens onverwachte kwam die tevoorschijn. Maar ik heb ook alle Of titles (Of Ironforge, etc.).
Op mijn server zijn 2 mensen die ik ken met de spectral tiger. Van de één weet ik dat hij hem heeft gekrast en de ander heeft het ding op ebay gekocht voor 900 euro. Geen grapjequote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik zou ook wel een spectral tiger willen, is het wel veel geld waard maarja moet je eerst een gek vinden die het er voor over heeft.
Tis de spectral tiger PET die ik heb.. niet mountquote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:02 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah ik zou ook wel een spectral tiger willen, is het wel veel geld waard maarja moet je eerst een gek vinden die het er voor over heeft.
nee das die wipkip..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:08 schreef Sapstengel het volgende:
Oh die sandbox tiger? Ik las niet goed. Ik weet niet of die heel veel waard is, broertje had hem ook in een booster zitten.
Die magic rooster is wel meer waard in ieder geval.
Oh, die is nog gewoon te krijgen en niet echt veel waard.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef Blizzie het volgende:
Tis de spectral tiger PET die ik heb.. niet mount
Alleen oude pvp titels tussen rank 10 en 13 (14 weer wel) zie ik nietzo vaak, voor de rest zie ik alles wat ik kan bedenken wel met enige regelmaat voorbij komen, ken zo al 4 scarab lords bij alliance.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:35 schreef Sapstengel het volgende:
Ik loop ook vaak met "of the Shattered Sun". Stomme title voor 1000g maar niemand heeft hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn titels zijn toch vooral Astral Walker of Starcaller. Die vind ik wel passen! Moet weer is opzoek naar een leuke nieuwe titel! Nog in elke raid er 1 doden (de laatste bosses) en ik heb Defender of a Shattered World. Die lijkt me wel wat!![]()
Nice trackquote:
Iedereen die een beetje WoW heeft gespeeld en heeft gequest heeft die titel welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Vond ik wel zo eerlijk! Hard gewerkt om die titel te krijgen! Werd ie gewoon verwijderd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef ufopiloot het volgende:
The Exalted hebben ze ook weer terug gezet naar 40..wat een draaikonten.
Terecht, met Cataclysm is die titel weer te makkelijk geworden. Of ze moeten een nieuwe titel bedenken voor 50 Exalted. Net zoals met mounts, tabards, pets.. dat wordt allemaal veel te makkelijk met een nieuwe expansion dus moet de nieuwste versie ook wel een goede beloning gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:41 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Vond ik wel zo eerlijk! Hard gewerkt om die titel te krijgen! Werd ie gewoon verwijderd!
Nee hoor, lang niet iedereen wil 3k quests gaan doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:12 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Iedereen die een beetje WoW heeft gespeeld en heeft gequest heeft die titel welHet stikt van die titel in ieder geval op de realm. Al die raid-titels zijn ook niets meer waard. Light of Dawn ren je nu naartoe, Ulduar ook etc. Behalve titels als Argent Defender / Herald of the Titans, die niet meer gehaald kunnen worden
Toch nog íets overgehouden aan raiden in WotLK
The Exalted hebben ze ook weer terug gezet naar 40..wat een draaikonten.
Als je op de normale tijdstippen het spel hebt gespeeld, dus tijdens vanilla 1-60, tijdens tbc-release 60-70, tijdens wotlk-release 70-80 en in cataclysm 80-85, op de normale manier, zonder heirlooms, xp bonussen, RAF, rested, guild perks, dungeon tools etc. zit je echt wel snel tegen of over de 3000.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:56 schreef Skillstorm het volgende:
Nee hoor, lang niet iedereen wil 3k quests gaan doen.
lol ik was net vanmiddag benieuwd met hoeveel mensen je Onyxia nu kon doen en jij komt al direct met het antwoordquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog een nieuwe farm op de agenda! Onyxia zojuist met 3 man gedowned! Een ranged, een healer, en ik in me dps gear als tank!Easypeasy!
Je kon hem in WOTLK al solo'enquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Nog een nieuwe farm op de agenda! Onyxia zojuist met 3 man gedowned! Een ranged, een healer, en ik in me dps gear als tank!Easypeasy!
Blijf de beads sparen van die furbolgs op het einde van je grind kost het misschien nog een 30 min om ook exalted met de furbolgs te halen.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 09:08 schreef Karina het volgende:
Ik ben maar eens begonnen met de Wintersaber Trainers reputation voor de mount. Lekker hersenloos grinden.
Alleen als er nog iemand mee bezig is, is het lastig, de Giants zijn nogal dun gezaaid net als de Shaman.
Idd, wat een opmerkingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 02:23 schreef Sapstengel het volgende:
Ja totdat Onyxia een lvl80 raid werd.
Whoa, dat klinkt super!quote:Op zaterdag 26 februari 2011 14:07 schreef ufopiloot het volgende:
Ach je moet er geduld voor hebben, hier in de guild 2-mannen ze lvl85 Heroics. Stonecore, SFK, Lost City, BRC hebben ze al gehad
Ja ben ik ook aan het doen en er waren nog 2 low level quests die heb ik er ook meteen bijgedaan (was bijelkaar ook iets van 2500 rep voor de furbolgs).quote:Op zaterdag 26 februari 2011 12:33 schreef Moro het volgende:
[..]
Blijf de beads sparen van die furbolgs op het einde van je grind kost het misschien nog een 30 min om ook exalted met de furbolgs te halen.
Dat niet alleen maar je kan nu ook vliegen, dat op en neer rijden van die trainer naar de giants nam ook wel wat tijd in beslag.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef Junglebeast het volgende:
Die wintersaber grind wilde ik ook nog voor Cata doen. Maar zal een stuk makkelijker zijn nu met de extra rep via de guild.
Zelfs met de extra rep is het nog een aardige grind. Ik zit nu op revered, nog ongeveer 24x alle 3 de quests doen tot exalted. Inmiddels wel al exalted met de Furbolgs.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 15:42 schreef Junglebeast het volgende:
Die wintersaber grind wilde ik ook nog voor Cata doen. Maar zal een stuk makkelijker zijn nu met de extra rep via de guild.
Volgens mij is het nog steeds praktischer om furbolg en de giants te doen en het vlees te laten voor wat het is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfs met de extra rep is het nog een aardige grind. Ik zit nu op revered, nog ongeveer 24x alle 3 de quests doen tot exalted. Inmiddels wel al exalted met de Furbolgs.
En sinds kort doe ik WG weer, erg leuk, 5 tegen 5 zoiets meestal![]()
Vlees gaat best snel, bij de giants lopen een zooi beren in de rondte die kun je meteen meepikken en op de terugweg naar de questgiver doe ik de Chimera's. En ik skin ze ook, het leather gaat voor ongeveer 50 gold per stack op mijn server.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Moro het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds praktischer om furbolg en de giants te doen en het vlees te laten voor wat het is.
10355quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Van 10015 naar 10155 achievementpoints!
En we gaan nog effies door!
Doe dat maar eens als je met 5 man die achievement wil halen dat is echt niet normaalquote:Op maandag 28 februari 2011 04:19 schreef Skillstorm het volgende:
Voor het eerst een aantal HC dungeons gedaan.
Een heel stuk moeilijker zeg![]()
Maar natuurlijk ben ik gewoon zo awesome en heb ik het voor elkaar gekregen om 0 deaths te halen bij Siamat in Tolvir op HC (eerste keer, disc priest healer)
Denk dat dat de Firelands 10 en 25 meta-achievement rewards zijn. Net zoals die Frostwyrms in ICC waren.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef Bienelientjee het volgende:
En waar dropt die Fire Hawk!![]()
![]()
Me wanna know!
(Zal wel pittig en extreem rare zijn)
TCGquote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Typisch! Alle leuke dingen weer van TCG.....!
![]()
Savage Raptor will be a WoW TCG reward but doesn't have any model for the moment.
Amani Dragonhawk is also included in this patch and is also supposed to be a WoW TCG Reward but doesn't look like it has any final model either.
Nightsaber Cub will be a WoW TCG rewards but other versions of the panther cubs will be available through questing/rare drops apparently.
En wat ziet die Swift Zulian Panter er lelijk uit! Konden ze daar niet een beetje meer fantasie insteken. Het is net een vergrootte versie van die in STV rondwaggelen, maar dan met een zadeltje!![]()
Gelukkig zal de Razzashi Raptor wel normaal in de game blijven, mag ik hopen dan!Die ziet er veel beter uit dan mijn groene versie ervan!
En waar dropt die Fire Hawk!![]()
![]()
Me wanna know!
(Zal wel pittig en extreem rare zijn)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |