Vlees gaat best snel, bij de giants lopen een zooi beren in de rondte die kun je meteen meepikken en op de terugweg naar de questgiver doe ik de Chimera's. En ik skin ze ook, het leather gaat voor ongeveer 50 gold per stack op mijn server.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 23:14 schreef Moro het volgende:
[..]
Volgens mij is het nog steeds praktischer om furbolg en de giants te doen en het vlees te laten voor wat het is.
10355quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Van 10015 naar 10155 achievementpoints!
En we gaan nog effies door!
Doe dat maar eens als je met 5 man die achievement wil halen dat is echt niet normaalquote:Op maandag 28 februari 2011 04:19 schreef Skillstorm het volgende:
Voor het eerst een aantal HC dungeons gedaan.
Een heel stuk moeilijker zeg![]()
Maar natuurlijk ben ik gewoon zo awesome en heb ik het voor elkaar gekregen om 0 deaths te halen bij Siamat in Tolvir op HC (eerste keer, disc priest healer)
Denk dat dat de Firelands 10 en 25 meta-achievement rewards zijn. Net zoals die Frostwyrms in ICC waren.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef Bienelientjee het volgende:
En waar dropt die Fire Hawk!![]()
![]()
Me wanna know!
(Zal wel pittig en extreem rare zijn)
TCGquote:Op maandag 28 februari 2011 10:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Typisch! Alle leuke dingen weer van TCG.....!
![]()
Savage Raptor will be a WoW TCG reward but doesn't have any model for the moment.
Amani Dragonhawk is also included in this patch and is also supposed to be a WoW TCG Reward but doesn't look like it has any final model either.
Nightsaber Cub will be a WoW TCG rewards but other versions of the panther cubs will be available through questing/rare drops apparently.
En wat ziet die Swift Zulian Panter er lelijk uit! Konden ze daar niet een beetje meer fantasie insteken. Het is net een vergrootte versie van die in STV rondwaggelen, maar dan met een zadeltje!![]()
Gelukkig zal de Razzashi Raptor wel normaal in de game blijven, mag ik hopen dan!Die ziet er veel beter uit dan mijn groene versie ervan!
En waar dropt die Fire Hawk!![]()
![]()
Me wanna know!
(Zal wel pittig en extreem rare zijn)
Nicequote:Patch 4.1 - Old Ironforge
This patch finally unlocks the Old Ironforge area of the dwarven capital, you will finally have a chance to walk around the area without having to exploit your way through the door! You will also find Magni in a petrified state following the events of the Cataclysm.
Slimquote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Supersoep het volgende:
Account recovery is ook dikke shit geworden zie ik. Alsof ik weet welke naam ik heb ingevoerd op m'n account, niet m'n echte in ieder geval.
Gewoon een mail sturen naar m'n adres die opgegeven staat kan tegenwoordig niet meer dan? Ik word afgestraft omdat simpele pubers hun hotmail account niet veilig kunnen houden zeker.quote:
laat ik het zo zeggen, het moment dat je hyjal infietst, of vashj'r. dan is je huidige gear extreme poep. Alles word vervangen door greenies en blue'squote:Op maandag 28 februari 2011 20:24 schreef Supersoep het volgende:
Is het nog leuk om terug te keren? Ben gestopt 2 jaar geleden net na Naxx enzo op m'n lvl 80 Deathknight. Ik ben er wat huiverig voor om weer te levellen naar 85 waar al m'n uber equip van vroeger nutteloos is, want ik was eigenlijk best wel pimped out.![]()
Account recovery is ook dikke shit geworden zie ik. Alsof ik weet welke naam ik heb ingevoerd op m'n account, niet m'n echte in ieder geval.
Daar ben ik gisteravond mee begonnen, duurt dat heel erg lang?quote:Op dinsdag 1 maart 2011 07:57 schreef Karina het volgende:
De Wintersaber mount is binnen, kijken wat ik nu ga doen.
Valt reuze mee, ik ben zaterdag begonnen maar niet de hele dag door gequest, tussendoor nog wat PvP gedaan, als je erg je best doet kun je het volgens mij in 1 dag redden. Maar dan ben je wel gaarquote:Op dinsdag 1 maart 2011 09:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Daar ben ik gisteravond mee begonnen, duurt dat heel erg lang?
Oh dat valt dan inderdaad mee. Is mooi iets wat je aan t einde van de avond kan doen als je nergens anders meer zin in hebtquote:Op dinsdag 1 maart 2011 10:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt reuze mee, ik ben zaterdag begonnen maar niet de hele dag door gequest, tussendoor nog wat PvP gedaan, als je erg je best doet kun je het volgens mij in 1 dag redden. Maar dan ben je wel gaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |