Zou je je claxon eens in willen drukken?quote:
Nee, is m'n alaaaaaruuuuhmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zou je je claxon eens in willen drukken?
Waarom niet? Die hebben geen speciale statusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef henkde_j het volgende:
Mag de politie trouwens zo'n waardestransport staande houden?
Ik denk niet dat ze stoppen voor een politiewagen. Gaat vast via een centrale danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Waarom niet? Die hebben geen speciale status
Ze worden vermoed ik alleen meegenomen naar een politiebureau, op straat zullen ze deur niet open doen
Zijn vast afspraken overquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze stoppen voor een politiewagen. Gaat vast via een centrale dan
Onboard van de spoedrit is het enige boeiende iddquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef Palomar het volgende:
Ik wil autowegen zien en onboard beelden. Geen orgaantransplantaties!
Of in overleg met OvJ, kan ook nogquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef fespo het volgende:
tot een bepaalde snelheid dacht ik. of NL kenteken?
Buitenlanders een poot uitdraaien is makkelijk verdiend toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef Palomar het volgende:
[..]
En die OvJ zuigt even aan zn duim en roept: 523 euro!
Keer wat anders dan SBS-agentenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Piles het volgende:
Een agent die zich verstaanbaar maakt in het Engels, dat dat kan
dat krijg je hequote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:49 schreef Palomar het volgende:
Dikke Chrysler en dan in zo'n flatje wonen
eensquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:54 schreef -0- het volgende:
En terecht, vluchtstrook moet vrij zijn voor hulpdiensten.
Over de vluchtstrook rijden doe je ook niet per ongeluk dus 280 is wel goedquote:
Voor diefstal krijg je een boete van het zelfde bedrag, en nou de vluchtstrook meepakken hetzelfde vinden als diefstalquote:
Een ambulance zal maar net 5 min. vertraging op lopen doordat er een paar idioten op de vluchtstrook rijden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voor diefstal krijg je een boete van het zelfde bedrag, en nou de vluchtstrook meepakken hetzelfde vinden als diefstal
Wat kan mij de boete voor diefstal nou schelen...quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Voor diefstal krijg je een boete van het zelfde bedrag, en nou de vluchtstrook meepakken hetzelfde vinden als diefstal
Wanneer het daadwerkelijk een hulpdienst hindert mag het wat mij betreft wel voorkomen, maar wanneer het niet hindert vindt ik 280 euro buiten proportie hoorquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:58 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Een ambulance zal maar net 5 min. vertraging op lopen doordat er een paar idioten op de vluchtstrook rijden.
Puur vergelijkingsmateriaal, blijkbaar is diefstal een net zo zwaar misdrijf als over de vluchtstrook rijdenquote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:58 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wat kan mij de boete voor diefstal nou schelen...Ik vind 280 euro gewoon een prima boete voor iemand die zo'n gevaar veroorzaakt om er uiteindelijk met een beetje mazzel 100 meter mee op te schieten - om dan alsnog 10 minuten naast een politiewagen stil te staan.
Wanneer er wel hinder wordt veroorzaakt, hebben ze wel wat beters te doen dan een boete uitschrijven. Dus kiezen ze ervoor de boete uit te schrijven op de momenten dat er geen hinder veroorzaakt wordt - dan bedenkt zo'n aap zich de volgende keer wel en wordt daarmee voorkomen dat er überhaupt ooit hinder veroorzaakt wordt.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer het daadwerkelijk een hulpdienst hindert mag het wat mij betreft wel voorkomen, maar wanneer het niet hindert vindt ik 280 euro buiten proportie hoor
Dat kan toch elk moment gebeuren. Dus gewoon de vluchtstrook vrijhouden.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Wanneer het daadwerkelijk een hulpdienst hindert mag het wat mij betreft wel voorkomen, maar wanneer het niet hindert vindt ik 280 euro buiten proportie hoor
Jij kijkt nooit in de spiegels?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat kan toch elk moment gebeuren. Dus gewoon de vluchtstrook vrijhouden.
Kenteken onthouden en voor laten komen, wanneer het geen hinder oplevert een boete van +/- 180 euro, nog steeds hoog genoeg om het te ontmoedigen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:00 schreef Omniej het volgende:
[..]
Wanneer er wel hinder wordt veroorzaakt, hebben ze wel wat beters te doen dan een boete uitschrijven. Dus kiezen ze ervoor de boete uit te schrijven op de momenten dat er geen hinder veroorzaakt wordt - dan bedenkt zo'n aap zich de volgende keer wel en wordt daarmee voorkomen dat er überhaupt ooit hinder veroorzaakt wordt.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 20:59 schreef TheKC het volgende:
[..]
Puur vergelijkingsmateriaal, blijkbaar is diefstal een net zo zwaar misdrijf als over de vluchtstrook rijden. Dat is toch van der zotte.
Artikel 5.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:03 schreef TheKC het volgende:
Een bekeuring voor te zacht rijden, dat mag wat mij betreft wel 280 euro zijn. Pure hinder.
280 spekt de staatskas wat beter.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Kenteken onthouden en voor laten komen, wanneer het geen hinder oplevert een boete van +/- 180 euro, nog steeds hoog genoeg om het te ontmoedigen.
Waarom is die boete dan geen 380 euro? Dat is dan toch ook prima? Of 480? Of gewoon een maandsalaris?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:04 schreef Omniej het volgende:
[..]
280 spekt de staatskas wat beter.
Je kiest er toch zelf voor om op de vluchtstrook te rijden? Blijkbaar heb jij er wel 180 euro voor over, maar vind je 280 euro te gek... Dat bewijst voor mij dat 280 euro een prima boete is.
Geen idee, ik bepaal de hoogtes van de boetes niet.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Waarom is die boete dan geen 380 euro? Dat is dan toch ook prima? Of 480? Of gewoon een maandsalaris?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |