Nee, sarma dan weer wel.quote:
lol, t bestaat ook nogquote:
Grapjas.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
It takes two to tango. Niet alleen de mannen de schuld geven dus.
Ja duh.quote:
http://lmgtfy.com/?q=sarmaquote:
Bij jou? Niet zo duhquote:
Is dat slecht dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:41 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb nu karma police van radiohead in mijn hoofd
Gehaktmengsel gerold in wijn- of koolbladeren.quote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gehaktmengsel gerold in wijn- of koolbladeren.
Humor werkt beter dan de oorzaken van al je problemen buiten jezelf te zoeken.quote:
Papa had het ook op de kaart staanquote:
Huh?quote:
In dit geval ligt het grotendeels buiten mezelf. Kan mezelf het alleen kwalijk nemen dat ik gevoelens heb, en ik niet eerder 2 mensen een klap heb verkocht die ze serieus verdienenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Humor werkt beter dan de oorzaken van al je problemen buiten jezelf te zoeken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Gehaktmengsel gerold in wijn- of koolbladeren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Papa had het ook op de kaart staan
Der ingredienten lust ik wel, maar hoe het eruit ziet doet me toch vermoeden dat 't niet smaaktquote:
Gelukkigquote:
Meer voor onsquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Der ingredienten lust ik wel, maar hoe het eruit ziet doet me toch vermoeden dat 't niet smaakt
Die ijzeren staaf he?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef Evie het volgende:
[..]
In dit geval ligt het grotendeels buiten mezelf. Kan mezelf het alleen kwalijk nemen dat ik gevoelens heb, en ik niet eerder 2 mensen een klap heb verkocht die ze serieus verdienen
Gaat er ook niet om hoe het er uit ziet hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Der ingredienten lust ik wel, maar hoe het eruit ziet doet me toch vermoeden dat 't niet smaakt
Ik hou je niet tegen als je t gaat maken, moet je me wel tegenhouden, anders schuif ik aanquote:
Vriend jij ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef xFriendx het volgende:
Wederom een goedenavond lieve mensen
Okee, nu even geen behoefte aanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Op rtl8 is een film over autistische kinderen bezig.
een D.S. ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ijzeren staaf he?en D.S. op dr af sturen, vind ik nog steeds een goed plan
Nee, ik ben het niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hou je niet tegen als je t gaat maken, moet je me wel tegenhouden, anders schuif ik aan
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Spannend hequote:
quote:
Een gozer waar je niks aan mist als je em niet kentquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kan er vast niet van slapen vannacht
Nee, ik was het nietquote:
Doe ik mr sneupersoon DS niet aan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ijzeren staaf he?en D.S. op dr af sturen, vind ik nog steeds een goed plan
Niet doen danquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
pfff heb daar weer even genoeg van atm
wat wel weer hilarische gesprekken en situaties teweegbrengt
Ah ok, en die treed dus op als hitman.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een gozer waar je niks aan mist als je em niet kent
Geloof me, dat is voor DS een overwinning, veel beter heeft die t niet gehad t afgelopen jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik mr sneupersoon DS niet aan..Was ie echt boos dat ik m niet zie staan?
ROFL wat had ie dan verwacht?
ROFL
welkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Magnificient 7quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welke? Ben nu op mn stage nl, kan niet kijken
Ja die is wel leuk.quote:
Broertjes die moeilijk doen.. openbaar in een winkel verkondigen dat vrouwen eigenlijk beter niks kunnen dragen.. als ik m vraag of bepaalde jurkjes leuk zijn. En nee dan bedoelt ie niet mij (want dat is ziek want ik ben zn zus en heb lelijke poepkleurogen) of de mevrouw die m dr boos op aansprak. Nee want die moest dr kleren maar aanlaten lelijk mens.. hij had het over zn vriendinnetje..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet doen dan![]()
Ik ben vooral benieuwd of ik dingen herken bij mijzelf![]()
[..]
Vorige week gehoord dat ik in de omgeving de meest begeerde vrouw ben, dus snap niet waarom meneer denkt ooit kans te kunnen makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, dat is voor DS een overwinning, veel beter heeft die t niet gehad t afgelopen jaar
Nou, Fleur maakt anders ook een verdomd goede kansquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat ik in de omgeving de meest begeerde vrouw ben, dus snap niet waarom meneer denkt ooit kans te kunnen makenROFL OMG.
Dat is een uitspraak die je fijn kan uitprinten en onder je kussen leggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat ik in de omgeving de meest begeerde vrouw ben
I know.. mooie vrouw heh?! Maar die heeft al een schat van een kerel.. en dat is nou wel een fijn koppelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, Fleur maakt anders ook een verdomd goede kans
Voor mij zijn sommige dingen wel herkenbaar en dat is niet altijd even leuk.quote:
Zo ben ik dus nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Broertjes die moeilijk doen.. openbaar in een winkel verkondigen dat vrouwen eigenlijk beter niks kunnen dragen.. als ik m vraag of bepaalde jurkjes leuk zijn. En nee dan bedoelt ie niet mij (want dat is ziek want ik ben zn zus en heb lelijke poepkleurogen) of de mevrouw die m dr boos op aansprak. Nee want die moest dr kleren maar aanlaten lelijk mens.. hij had het over zn vriendinnetje..
Tot genante verhalen toe over seks... overal waar het ongepast is.. (en dan lig ik weer dubbel).
O en ik zou hem ontmoeten op het station.. maar moest nodig naar het toillet.. en toen zag hij me staan in het vrouwentoillet.. komt zo het vrouwentoillet ingerend.. zonder dat meneer doorheeft dat dat dan weer niet kan en waarom de toilletjuffrouw fliptEtc etc ... ROFL
Hahahaha daar hadden een aantal mannen het over.. mjaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak die je fijn kan uitprinten en onder je kussen leggen![]()
Hoe dan ook, je zal er niet slechter van worden met zulke opmerkingen van anderen over jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha daar hadden een aantal mannen het over.. mjamajor shock...
maar wel fijn om mn ego te boosten atm
Haha ongepaste dingen vertellen.. Maar het is eigenlijk zoals mn broertje zegt: Ik ben blij dat ik autistisch ben. Kijk eerlijker tegen dingen aan, en ben er eerlijker over. Dat maakt me eigenlijk een beter mens.. als de hele wereld autistisch zou zijn zouden er geen problemen meer zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij zijn sommige dingen wel herkenbaar en dat is niet altijd even leuk.![]()
[..]
Zo ben ik dus nietgelukkig. Alhoewel ongepaste dingen vertellen
![]()
Wat?quote:
Dat doet me eraan herinnen: even bier koud zetten voor over een halfuurtje.quote:
Andersom als heel de wereld NT zou zijn ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha ongepaste dingen vertellen.. Maar het is eigenlijk zoals mn broertje zegt: Ik ben blij dat ik autistisch ben. Kijk eerlijker tegen dingen aan, en ben er eerlijker over. Dat maakt me eigenlijk een beter mens.. als de hele wereld autistisch zou zijn zouden er geen problemen meer zijn![]()
Het is wel geniaal vaak dat hij anders over dingen nadenkt, maar soms ook zo verdomde lastig![]()
Maar meestal hilarisch gelukkig
Lyon-Real Madrid is al begonnen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me eraan herinnen: even bier koud zetten voor over een halfuurtje.
Niks mis mee!quote:
Ik kijk ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lyon-Real Madrid is al begonnen hoor
Daar is al helemaal niks mis mee.quote:
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom als heel de wereld NT zou zijn ook![]()
Ach ben vrij normaal vind ik zelfde rest van de wereld is gewoon gek
Graag, ik kan wel wat opwarming gebruiken.quote:
Will doquote:
Mooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag, ik kan wel wat opwarming gebruiken.
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manals ik over 5 jaar misschien ooit weer behoefte krijg.. Die zijn tenminste eerlijk
5 jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manals ik over 5 jaar misschien ooit weer behoefte krijg.. Die zijn tenminste eerlijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?
Een nadeel is dat ze zo weinig inleveningsvermogen hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij was 6min te vroeg, en bleef overal staan.Terwijl ik naast iemand zit die ik liever had ontlopenquote:
OMG toch niet DS?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was 6min te vroeg, en bleef overal staan.Terwijl ik naast iemand zit die ik liever had ontlopen
Ik wacht gewoon wel 5 jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?
quote:
Ligt niet aan ons!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij kan echt niet omgaan met het OV hè.
Niet altijd geheel waar.. maar denk dat ik daar gek van zou worden iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een nadeel is dat ze zo weinig inleveningsvermogen hebben
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga wel rondsletten tussendoor af en toe gok ik hoor
Dan ben je vier jaar en negen maanden te laat.quote:
Nee, but I feel his painquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zat jij naast 'm in de bus?
Nee, ex-collega, heb je wel eens over dr verteldquote:
Wat ben jij een zuurpruim zeg, Jezusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vier jaar en negen maanden te laat.Alhoewel de kans groot is dat ze tussentijds nog wel iets opstart wat ook weer stukloopt.
Idd, OV=KUTquote:
Vandaar dat ik dus waarschijnlijk nooit een relatie zal krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet altijd geheel waar.. maar denk dat ik daar gek van zou worden iddhmz....
Of nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vier jaar en negen maanden te laat.Alhoewel de kans groot is dat ze tussentijds nog wel iets opstart wat ook weer stukloopt.
Was niet van plan met jou te gaan hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet in Den Haagquote:
Maar je hebt toch in Utrecht van die mooie geleden bussen zodat je genoeg ruimte hebt om een plekje naast/tegenover een warm kippetje te veroveren?quote:
Wel lang trouwens 5 jaarquote:
Die met dat gat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ex-collega, heb je wel eens over dr verteld
Snap ik, ik ben namelijk geen zwakke man.quote:
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus waarschijnlijk nooit een relatie zal krijgen![]()
[..]
Of niet
Iedere man is zwak naast mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben namelijk geen zwakke man.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets specifieker graag, dit zijn er nog een hele hoop
Die jaquote:
Nah, de wil van de man is zwak zodra een dame laat blijken dat de bestemming van de dag wel eens het bed kan wordenquote:
Jouw grote tekortkoming is dat je daar echt in gelooft.quote:
Ook jij zal ooit de ware vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischEn een groot deel heeft een vrouw of vriendin
Dus zal het wel goedkomen!
Meldtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischEn een groot deel heeft een vrouw of vriendin
Dus zal het wel goedkomen!
En dan blijkt 'ie al een relatie te hebben.quote:
Niet als je mijn bed hebt gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:18 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nah, de wil van de man is zwak zodra een dame laat blijken dat de bestemming van de dag wel eens het bed kan worden
Of een ruggengraatloos figuur die zich laat manipuleren door zn nogal lelijke exquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan blijkt 'ie al een relatie te hebben.
Die raakt ze kwijtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:19 schreef Evie het volgende:
[..]
Rofl ik zou dr een flespompoen cadeau doen![]()
Ben gewoon sterk... is niet onmogelijk.. kan er ook niks aan doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meldt
@zwakheid dr mannen; dat omdat jij onmogelijk bent schat
De zwakheid van de man ziet dat niet eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet als je mijn bed hebt gezienDaar wordt niemand vrolijk van
Blijkbaar heeft ze toch meer te bieden dat aansluit bij zijn wensen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Evie het volgende:
Of een ruggengraatloos figuur die zich laat manipuleren door zn nogal lelijke ex
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De zwakheid van de man ziet dat niet eens
Heet dat zo tegenwoordig?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef Evie het volgende:
[..]
Ben gewoon sterk... is niet onmogelijk.. kan er ook niks aan doen
Nee hoor ik ben nog singlequote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dan blijkt 'ie al een relatie te hebben.
Teveel *rilt*quote:
Go get her!quote:
Ask peu.. die kent dr ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze toch meer te bieden dat aansluit bij zijn wensen.
Ik ken je bed niet en een bed is een bed, of je moet er dode koala-beertjes in houden ofzow, dan is het wat minder ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:20 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet als je mijn bed hebt gezienDaar wordt niemand vrolijk van
Wat win jij dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get her!Het liefst binnen drie maanden, dan win ik een weddenschap!
Je moet wel voor iets wedden met iemand he?! Zou toch veel mooier zijn als je er een kratje bier minstens aan overhoudt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Go get her!Het liefst binnen drie maanden, dan win ik een weddenschap!
Peu lijkt het altijd met jou eens te zijn. Ik twijfel nog of dat komt omdat jij altijd gelijk hebt, of dat het de zoveelste zwakke man is die jij aantrekt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef Evie het volgende:
Ask peu.. die kent dr ooken nee denk dat t meer een soort van stockholmsyndroom is
Geloof me, je wordt ongelukkig van dat bedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken je bed niet en een bed is een bed, of je moet er dode koala-beertjes in houden ofzow, dan is het wat minder ja.
dan maak je maar zinquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Schoon en fris
En nu moet ik m'n haar fohnen en ik heb geen zin. Om er maar even een twittertje in te gooien
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ken je bed niet en een bed is een bed, of je moet er dode koala-beertjes in houden ofzow, dan is het wat minder ja.
Onmmogelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ze toch meer te bieden dat aansluit bij zijn wensen.
Dat ik weer eens gelijk heb.quote:
Vanaf de toen wordt 't wat wazig...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
Onmmogelijkze was zo sneu om op Evie's verjaardag mij proberen te versieren, toen Evie en ik net besloten hadden t we beter goede vrienden waren
ben je wel sick
Ja en mn humeur te verneuken door nadat iedereen weg ging en ik wou slapen even een uur langer te blijven zitten zieken met een excuusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Onmmogelijkze was zo sneu om op Evie's verjaardag mij proberen te versieren, toen Evie en ik net besloten hadden t we beter goede vrienden waren
ben je wel sick
En dan?quote:
Dan ben ik weer blij!quote:
Gewoon je toko uitwerken was geen optie?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:28 schreef Evie het volgende:
[..]
Ja en mn humeur te verneuken door nadat iedereen weg ging en ik wou slapen even een uur langer te blijven zitten zieken met een excuus
Eerst nieuw aquariumquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je zou kussens kunnen gaan sparen, dat icm je bed is wat minder vreemd
Jij vraagt mij iets onmogelijks te doen binnen 3 maandenquote:
O zeker wel gedaan!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gewoon je toko uitwerken was geen optie?
Mweh ik wacht tot mn visjes aan ouderdom sterven.. en dat duurt nog max een jaar.. en dan gaat die bak de deur uit, totdat ik op een gegeven moment genoeg doekoe heb voor een mooi zeeaquarium!quote:
Waar!? Zoveel heb ik dr nooit gezienquote:
Heb je die inmiddels ook al eens schoon gemaakt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]
O zeker wel gedaan!
[..]
Mweh ik wacht tot mn visjes aan ouderdom sterven.. en dat duurt nog max een jaar.. en dan gaat die bak de deur uit, totdat ik op een gegeven moment genoeg doekoe heb voor een mooi zeeaquarium!
Gangkast... en op bed achter naast bed liggen er een stuk of 9 in totaal gok ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar!? Zoveel heb ik dr nooit gezien
Jup!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb je die inmiddels ook al eens schoon gemaakt?
Die van je broertje is niet goed?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef Evie het volgende:
[..]
O zeker wel gedaan!
[..]
Mweh ik wacht tot mn visjes aan ouderdom sterven.. en dat duurt nog max een jaar.. en dan gaat die bak de deur uit, totdat ik op een gegeven moment genoeg doekoe heb voor een mooi zeeaquarium!
Niks is onmogelijk, maar je moet er wel zelf in geloven natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij vraagt mij iets onmogelijks te doen binnen 3 maandenIk heb nog nooit een vrouw versierd laat staan eentje zoals Evie. Geert Wilders zal zich nog eerder bekeren tot de Islam
Mweh.. wil eerst verhuizen.. gaat makkelijker zonder vissen en een bak van 200-250 liter...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die van je broertje is niet goed?
Ben op mn bestemming
Dit wel voor mij danquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, maar je moet er wel zelf in geloven natuurlijk.
Is niks arm aan visjes die achter een vieze ruit zwemmen. Sterker nog.. vissen willen rustquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Goedzo, arme visjes![]()
Nouja, nu weer blije visjes
Wat? Willen visjes niet geaaid en geknuffeld worden? En ook niet bij je op bed slapen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:36 schreef Evie het volgende:
[..]
Is niks arm aan visjes die achter een vieze ruit zwemmen. Sterker nog.. vissen willen rustmn water is en was gewoon helder en goed. Denk serieus dat die beesten gelukkiger zijn wanneer ze niet aan alle kanten drukte kunnen zien en ervaren
Dan zijn ze wel lekker stil!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
@ autismefilm, net even n paar fragmentjes gezien, niet heel realistisch en onwijs aangedikt helaaszo krijgen mensen nooit n normaal beeld, iemand vroeg mij laatst nog of de kids op mn stage allemaal kleine rainmannetjes waren
Nope.. meestal is het goed om in ieder geval een wand af te sluiten. En aangezien ze bij mij aan alle kanten open zijn, denk ik dat ze serieus gelukkiger waren toen niet al mn ruitjes doorzichtig warenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat? Willen visjes niet geaaid en geknuffeld worden? En ook niet bij je op bed slapen?
Aww.. Stomme visjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. meestal is het goed om in ieder geval een wand af te sluiten. En aangezien ze bij mij aan alle kanten open zijn, denk ik dat ze serieus gelukkiger waren toen niet al mn ruitjes doorzichtig waren
Het is iig een beter beeld dan rainman deze film.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
@ autismefilm, net even n paar fragmentjes gezien, niet heel realistisch en onwijs aangedikt helaaszo krijgen mensen nooit n normaal beeld, iemand vroeg mij laatst nog of de kids op mn stage allemaal kleine rainmannetjes waren
das maar saaiquote:
Whehe, ik ken het, ik deed een paar jaar geleden schoolmeubelen rondrijden, en kwam ik ook op van die speciale scholen enzo.. Hoe paniekerig de docenten waren als er niet vantevoren gebeld was, had ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das maar saaide mijne flippen af en toe eens goed de pan uit
houd het n beetje spannend
Het zijn net autisten die vissenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. meestal is het goed om in ieder geval een wand af te sluiten. En aangezien ze bij mij aan alle kanten open zijn, denk ik dat ze serieus gelukkiger waren toen niet al mn ruitjes doorzichtig waren
Pas op niet voeder bordjes erbij en je hebt een attractiequote:
Nee zo zijn veel autisten inderdaad niet..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
ik vind het zo zonde dat veel mensen soort van bang voor ze zijn ( voor mijn stagekids bijvoorbeeld) staat er een ventje van 7 gefascineerd en fladderend naar een tv scherm te kijken, dan roepen ze al ' mevrouw kunt u hem weghalen?' dan zeg ik dat ze ook gewoon ff aan hem kunnen vragen of ie aan de kant wil gaan. ze zijn niet allemaal te dom om te poepen ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is iig een beter beeld dan rainman deze film.Bij Jong, Je zal het maar hebben, en soort gelijke programma's komen af en toe autisten voorbij dat verbeterd het beeld iets.
Leuk als zo kind een keertje fliptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, ik ken het, ik deed een paar jaar geleden schoolmeubelen rondrijden, en kwam ik ook op van die speciale scholen enzo.. Hoe paniekerig de docenten waren als er niet vantevoren gebeld was, had ik nog nooit gezien![]()
Maar meestal kwam het toch wel goed..
Is dat angst? Of gewoon niet wetende wat ze met de situatie aan moeten? Ik denk eerder het laatste eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het zo zonde dat veel mensen soort van bang voor ze zijn ( voor mijn stagekids bijvoorbeeld) staat er een ventje van 7 gefascineerd en fladderend naar een tv scherm te kijken, dan roepen ze al ' mevrouw kunt u hem weghalen?' dan zeg ik dat ze ook gewoon ff aan hem kunnen vragen of ie aan de kant wil gaan. ze zijn niet allemaal te dom om te poepen ofzohij begrijpt prima wat ze zegt.. Zielig...
wij hadden vandaag nieuwe gordijnen gekregen, ook op de slaapkamers van wat kinderen. Een kind had die mededeling niet gehoord en was in haar kamer uit haar dak gegaan en de gordijnen aan het verknippen.... Die hoorden daar niet. Die angst is dus voor sommige kinderen wel redelijk gegrondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, ik ken het, ik deed een paar jaar geleden schoolmeubelen rondrijden, en kwam ik ook op van die speciale scholen enzo.. Hoe paniekerig de docenten waren als er niet vantevoren gebeld was, had ik nog nooit gezien![]()
Maar meestal kwam het toch wel goed..
Is me weleens overkomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk als zo kind een keertje flipt
Ach 50 jaar geleden dachten wij nog dat homo's ziek waren en dat negers een soort apen waren. Gelukkig is dat veranderd. En dat hoop ik dat dit ook met mensen met handicap gaat gebeuren dat mensen zien dat ze anders maar wel gewoon mens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het zo zonde dat veel mensen soort van bang voor ze zijn ( voor mijn stagekids bijvoorbeeld) staat er een ventje van 7 gefascineerd en fladderend naar een tv scherm te kijken, dan roepen ze al ' mevrouw kunt u hem weghalen?' dan zeg ik dat ze ook gewoon ff aan hem kunnen vragen of ie aan de kant wil gaan. ze zijn niet allemaal te dom om te poepen ofzohij begrijpt prima wat ze zegt.. Zielig...
Oeh dat is wel pittig ja. Mag blij zijn dat ik niet zo zwaar autistisch ben en vrij goed tegen veranderingen kanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hadden vandaag nieuwe gordijnen gekregen, ook op de slaapkamers van wat kinderen. Een kind had die mededeling niet gehoord en was in haar kamer uit haar dak gegaan en de gordijnen aan het verknippen.... Die hoorden daar niet. Die angst is dus voor sommige kinderen wel redelijk gegrond
Mjah, zoals hierboven, ik heb weleens zo'n flippend kind gezien, ik mocht z'n tafel niet weghalen om er een nieuwe neer te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hadden vandaag nieuwe gordijnen gekregen, ook op de slaapkamers van wat kinderen. Een kind had die mededeling niet gehoord en was in haar kamer uit haar dak gegaan en de gordijnen aan het verknippen.... Die hoorden daar niet. Die angst is dus voor sommige kinderen wel redelijk gegrond
Bij mij is dat het laatste. Ik kan al niet fatsoenlijk met 'gewone' kinderen omgaan, laat staan autisten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat angst? Of gewoon niet wetende wat ze met de situatie aan moeten? Ik denk eerder het laatste eigenlijk.
Ik kan er redelijk mee omgaan gelukkig, zelfde voor andere geestelijk en fysiek gehandicapten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is dat het laatste. Ik kan al niet fatsoenlijk met 'gewone' kinderen omgaan, laat staan autisten.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is dat het laatste. Ik kan al niet fatsoenlijk met 'gewone' kinderen omgaan, laat staan autisten.
Geestelijk niet. Fysiek wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan er redelijk mee omgaan gelukkig, zelfde voor andere geestelijk en fysiek gehandicapten..
kan ook, maar ik vind het zo zonde dat ze gewoon vertikken ze als normale kinderen te behandelen. Heb al zo vaak met n jankend guppie gezeten dat dondersgoed door had dat iedereen hem met de nek aankeek..Puur omdat ie toevallig autisme had en soms wat anders deed dan andere kinderen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat angst? Of gewoon niet wetende wat ze met de situatie aan moeten? Ik denk eerder het laatste eigenlijk.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ik heb gisteren tapenade gemaakt van verse spinazie, knoflook, walnoten en feta. Verdomd, wat is dat lekker!
Heb nog wat over, dus heb maar een stokbroodje in de oven gegooid.
Ik heb geen ervaring met autisten. Maar ik heb wel een kind en ik kan je vertellen dat de manier waarop sommige mensen kinderen behandelen blijkbaar los staat van het al dan niet aanwezig zijn van autisme. Ook normale kinderen worden soms behandeld alsof ze 'gek' zijn. Niet leuk, wel de realiteit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ook, maar ik vind het zo zonde dat ze gewoon vertikken ze als normale kinderen te behandelen. Heb al zo vaak met n jankend guppie gezeten dat dondersgoed door had dat iedereen hem met de nek aankeek..Puur omdat ie toevallig autisme had en soms wat anders deed dan andere kinderen.
Ik heb echt n zwaar zwak voor mijn kids en voor de manier waarop ze de wereld ervaren. Gefascineerd door kleine dingen, genietend van geluiden etc.. Zo boeiend
Ja precies, het kan even een drempel zijn, maar enorm moeilijk is het niet normaal tegen ze te doen vind ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kan ook, maar ik vind het zo zonde dat ze gewoon vertikken ze als normale kinderen te behandelen. Heb al zo vaak met n jankend guppie gezeten dat dondersgoed door had dat iedereen hem met de nek aankeek..Puur omdat ie toevallig autisme had en soms wat anders deed dan andere kinderen.
Ik heb echt n zwaar zwak voor mijn kids en voor de manier waarop ze de wereld ervaren. Gefascineerd door kleine dingen, genietend van geluiden etc.. Zo boeiend
Ik leer er vanzelf mee omgaan, vooral als het weer tijd voor uitjes met de bus isquote:
Wat bedoel je met dat laatste?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met autisten. Maar ik heb wel een kind en ik kan je vertellen dat de manier waarop sommige mensen kinderen behandelen blijkbaar los staat van het al dan niet aanwezig zijn van autisme. Ook normale kinderen worden soms behandeld alsof ze 'gek' zijn. Niet leuk, wel de realiteit.
Staat verder los van het feit dat ik vind dat iedereen zich in een ander mag verdiepen.
Ik vermijd kinderen zo veel mogelijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik leer er vanzelf mee omgaan, vooral als het weer tijd voor uitjes met de bus is
Zoals ik 'm lees hoort dat niet bij kinderen.. Al hoewel, die kunnen er wel van komenquote:
Ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vermijd kinderen zo veel mogelijk.
Onbekend maakt onbemind. Het kan geen kwaad om je, als mens zijnde, in een ander mens te verdiepen. Begrijpen waarom mensen doen zoals ze doen kan wat 'angst' weg nemen en begrip kweken. Daar wordt niemand slechter van.quote:
Ook een optie, al vraag ik me af of het een goeie keuze is..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind. Het kan geen kwaad om je, als mens zijnde, in een ander mens te verdiepen. Begrijpen waarom mensen doen zoals ze doen kan wat 'angst' weg nemen en begrip kweken. Daar wordt niemand slechter van.
Het zijn net mensen hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou het geen goede keuze zijn? Ik ben gelukkig en die kledder heeft er geen flauw benul van dat ik 'm ontloop.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ook een optie, al vraag ik me af of het een goeie keuze is..
Autistquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoals ik 'm lees hoort dat niet bij kinderen.. Al hoewel, die kunnen er wel van komen
Goh. Ik vind ze gewoon niet leuk en zoals ik al zei, kan ik er ook niet zo goed mee omgaanquote:
Als je een kledder wil, is letterlijk nemen wel slimquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Autistje moet het niet letterlijk nemen.
Mjah, ik ben meer van het confronteren van je angsten enzo.. Vandaar dat ik 't zeg..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou het geen goede keuze zijn? Ik ben gelukkig en die kledder heeft er geen flauw benul van dat ik 'm ontloop.
Er zijn er genoeg die letterlijk genomen kunnen wordenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben er niet bang voorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, ik ben meer van het confronteren van je angsten enzo.. Vandaar dat ik 't zeg..
Dat mag natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goh. Ik vind ze gewoon niet leuk en zoals ik al zei, kan ik er ook niet zo goed mee omgaan
Je bent in eerste instantie een mens, en een individu..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ken een redelijk wat mensen met een of meerdere psychische stoornissen/aandoeningen en mijn ervaring is dat je met wat geduld en verder normaal gedrag zoals naar ieder ander, je echt al heel ver komt. Zoveel anders hoef je helemaal niet te doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Onbekend maakt onbemind. Het kan geen kwaad om je, als mens zijnde, in een ander mens te verdiepen. Begrijpen waarom mensen doen zoals ze doen kan wat 'angst' weg nemen en begrip kweken. Daar wordt niemand slechter van.
preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Dan wel jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een kledder wil, is letterlijk nemen wel slim
Dan nog kan je voor kiezen om niet actief met die kinderen om te gaanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb ook gewoon moeite met kinderen, maar ik vermijd ze niet. Heb eigenlijk geen keuze gezien mijn broer een gezin heeft
Trusten Samzz, doe je wel het geluid zachter?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Samzz het volgende:
Ah, House is erop. Ik ga afsluiten, morgen vroeg dag.
Fijne avond nog allen![]()
True. Maar dat moet je ook maar weten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken een redelijk wat mensen met een of meerdere psychische stoornissen/aandoeningen en mijn ervaring is dat je met wat geduld en verder normaal gedrag zoals naar ieder ander, je echt al heel ver komt. Zoveel anders hoef je helemaal niet te doen
Ik moet morgen om vijf uur op, dus ik ga nog lekker even ontspannenquote:
Surequote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trusten Samzz, doe je wel het geluid zachter?
Hou op, ik doe aan ontkenning.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, eerder de wekker morgenochtend
Ja dat klopt. maar ik kan die kleine natuurlijk niet negerenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan wel ja![]()
[..]
Dan nog kan je voor kiezen om niet actief met die kinderen om te gaan
+1quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die letterlijk genomen kunnen worden
Dat vind ik ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Je bent in eerste instantie een mens, en een individu..
Denk dat mensen niet te snel zonder veel kennis mensen die een autistiforme spectrumstoornis hebben over een kam moeten gaan scheren
Inderdaadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. maar ik kan die kleine natuurlijk niet negeren
God, wat haat ik dat geluid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die wekker blijft je eeuwig achtervolgen!
Natuurlijk wel. Gewoon niet aankijken en niet tegen praten. Goed voor de familiebanden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja dat klopt. maar ik kan die kleine natuurlijk niet negeren
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Gewoon niet aankijken en niet tegen praten. Goed voor de familiebanden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:19 schreef Gasol het volgende:
Oh dit topic was/is een beetje dood. Dan nog maar ff de ps3 aanslingeren.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Jij was toch niet zo van het dramatische?
* littledrummergirl haakt in en zingt mee![]()
quote:
Anything you dat can and will be user against you in the court of lawquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
gebruik jij eens even niet alles wat ik tegen je zeg tegen me
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:35 schreef Gasol het volgende:
[..]
Anything you dat can and will be user against you in the court of law
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:39 schreef Gasol het volgende:
[..]
im from jamaica man! Dis bomba ras clot spelling we use here
trusten joe!quote:
Je gaat dood!quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:24 schreef stbabylon het volgende:
Blergh, al dagen niet meer gerukt, ook geen zin... strange...
Gelukkig maar! Ik was al bang.quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel ja... ooit...
Kater of echte koppijn?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgen!En laat het goed maar weg, kut koppijn
Moet je niet zoveel zuipen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgen!En laat het goed maar weg, kut koppijn
Bus 0?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:23 schreef PeuRac het volgende:
Wel grappig om in een buslijn te zitten die niemand gebruikt
Nee, zit in een spitslijn van een werkomgeving naar mn huis, maar iedereen neemt die nu de andere kant opquote:
Als je het zelfs nu nog een keer leest hè, vind je het dan nog zooo grappig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:26 schreef PeuRac het volgende:
Nee, zit in een spitslijn van een werkomgeving naar mn huis, maar iedereen neemt die nu de andere kant op
Ik lach me een ongeluk anders.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het zelfs nu nog een keer leest hè, vind je het dan nog zooo grappig?
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het zelfs nu nog een keer leest hè, vind je het dan nog zooo grappig?
Ok kusje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:30 schreef PeuRac het volgende:
kut, accu leeg![]()
Bijna thuis, ff douchen en dan snel weer weg
Slapen, goed idee!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar verder slapen op werk.
Niet voor niks dat een groot deel van de ICTers achter Android of gewoon een open source Unix systeem aan loopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
Ik las vanochtend nog een interessant stukje over Apple in de Pers. Over hun gesloten systeem en hoe meer mensen zich daartegen afkeren.
Was wel leuk om te lezen hoeveel Apple opstrijkt aan verkopen van Apps enz. in de stores.
Hoe open is Android nu eigenlijk echt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef PeuRac het volgende:
Niet voor niks dat een groot deel van de ICTers achter Android of gewoon een open source Unix systeem aan loopt.
Als jij het zegtquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet voor niks dat een groot deel van de ICTers achter Android of gewoon een open source Unix systeem aan loopt.
Sorryquote:
Zout graagquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Hoezo sorry? Ik wilde de popcorn alvast pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |