Moet je niet zoveel zuipen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:20 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgen!En laat het goed maar weg, kut koppijn
Bus 0?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:23 schreef PeuRac het volgende:
Wel grappig om in een buslijn te zitten die niemand gebruikt
Nee, zit in een spitslijn van een werkomgeving naar mn huis, maar iedereen neemt die nu de andere kant opquote:
Als je het zelfs nu nog een keer leest hè, vind je het dan nog zooo grappig?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:26 schreef PeuRac het volgende:
Nee, zit in een spitslijn van een werkomgeving naar mn huis, maar iedereen neemt die nu de andere kant op
Ik lach me een ongeluk anders.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het zelfs nu nog een keer leest hè, vind je het dan nog zooo grappig?
Jaquote:Op woensdag 23 februari 2011 08:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het zelfs nu nog een keer leest hè, vind je het dan nog zooo grappig?
Ok kusje!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:30 schreef PeuRac het volgende:
kut, accu leeg![]()
Bijna thuis, ff douchen en dan snel weer weg
Slapen, goed idee!quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef Solique het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar verder slapen op werk.
Niet voor niks dat een groot deel van de ICTers achter Android of gewoon een open source Unix systeem aan loopt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:45 schreef Samzz het volgende:
Ik las vanochtend nog een interessant stukje over Apple in de Pers. Over hun gesloten systeem en hoe meer mensen zich daartegen afkeren.
Was wel leuk om te lezen hoeveel Apple opstrijkt aan verkopen van Apps enz. in de stores.
Hoe open is Android nu eigenlijk echt?quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef PeuRac het volgende:
Niet voor niks dat een groot deel van de ICTers achter Android of gewoon een open source Unix systeem aan loopt.
Als jij het zegtquote:Op woensdag 23 februari 2011 09:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet voor niks dat een groot deel van de ICTers achter Android of gewoon een open source Unix systeem aan loopt.
Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |