Doe ik mr sneupersoon DS niet aan..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die ijzeren staaf he?en D.S. op dr af sturen, vind ik nog steeds een goed plan
Niet doen danquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:48 schreef Evie het volgende:
[..]
pfff heb daar weer even genoeg van atm
wat wel weer hilarische gesprekken en situaties teweegbrengt
Ah ok, en die treed dus op als hitman.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een gozer waar je niks aan mist als je em niet kent
Geloof me, dat is voor DS een overwinning, veel beter heeft die t niet gehad t afgelopen jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Doe ik mr sneupersoon DS niet aan..Was ie echt boos dat ik m niet zie staan?
ROFL wat had ie dan verwacht?
ROFL
welkequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Op rtl8 is een film over autistische kinderen bezig.
Magnificient 7quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
welke? Ben nu op mn stage nl, kan niet kijken
Ja die is wel leuk.quote:
Broertjes die moeilijk doen.. openbaar in een winkel verkondigen dat vrouwen eigenlijk beter niks kunnen dragen.. als ik m vraag of bepaalde jurkjes leuk zijn. En nee dan bedoelt ie niet mij (want dat is ziek want ik ben zn zus en heb lelijke poepkleurogen) of de mevrouw die m dr boos op aansprak. Nee want die moest dr kleren maar aanlaten lelijk mens.. hij had het over zn vriendinnetje..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niet doen dan![]()
Ik ben vooral benieuwd of ik dingen herken bij mijzelf![]()
[..]
Vorige week gehoord dat ik in de omgeving de meest begeerde vrouw ben, dus snap niet waarom meneer denkt ooit kans te kunnen makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geloof me, dat is voor DS een overwinning, veel beter heeft die t niet gehad t afgelopen jaar
Nou, Fleur maakt anders ook een verdomd goede kansquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat ik in de omgeving de meest begeerde vrouw ben, dus snap niet waarom meneer denkt ooit kans te kunnen makenROFL OMG.
Dat is een uitspraak die je fijn kan uitprinten en onder je kussen leggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:55 schreef Evie het volgende:
[..]
Vorige week gehoord dat ik in de omgeving de meest begeerde vrouw ben
I know.. mooie vrouw heh?! Maar die heeft al een schat van een kerel.. en dat is nou wel een fijn koppelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nou, Fleur maakt anders ook een verdomd goede kans
Voor mij zijn sommige dingen wel herkenbaar en dat is niet altijd even leuk.quote:
Zo ben ik dus nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Broertjes die moeilijk doen.. openbaar in een winkel verkondigen dat vrouwen eigenlijk beter niks kunnen dragen.. als ik m vraag of bepaalde jurkjes leuk zijn. En nee dan bedoelt ie niet mij (want dat is ziek want ik ben zn zus en heb lelijke poepkleurogen) of de mevrouw die m dr boos op aansprak. Nee want die moest dr kleren maar aanlaten lelijk mens.. hij had het over zn vriendinnetje..
Tot genante verhalen toe over seks... overal waar het ongepast is.. (en dan lig ik weer dubbel).
O en ik zou hem ontmoeten op het station.. maar moest nodig naar het toillet.. en toen zag hij me staan in het vrouwentoillet.. komt zo het vrouwentoillet ingerend.. zonder dat meneer doorheeft dat dat dan weer niet kan en waarom de toilletjuffrouw fliptEtc etc ... ROFL
Hahahaha daar hadden een aantal mannen het over.. mjaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat is een uitspraak die je fijn kan uitprinten en onder je kussen leggen![]()
Hoe dan ook, je zal er niet slechter van worden met zulke opmerkingen van anderen over jouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Hahahaha daar hadden een aantal mannen het over.. mjamajor shock...
maar wel fijn om mn ego te boosten atm
Haha ongepaste dingen vertellen.. Maar het is eigenlijk zoals mn broertje zegt: Ik ben blij dat ik autistisch ben. Kijk eerlijker tegen dingen aan, en ben er eerlijker over. Dat maakt me eigenlijk een beter mens.. als de hele wereld autistisch zou zijn zouden er geen problemen meer zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Voor mij zijn sommige dingen wel herkenbaar en dat is niet altijd even leuk.![]()
[..]
Zo ben ik dus nietgelukkig. Alhoewel ongepaste dingen vertellen
![]()
Wat?quote:
Dat doet me eraan herinnen: even bier koud zetten voor over een halfuurtje.quote:
Andersom als heel de wereld NT zou zijn ookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:59 schreef Evie het volgende:
[..]
Haha ongepaste dingen vertellen.. Maar het is eigenlijk zoals mn broertje zegt: Ik ben blij dat ik autistisch ben. Kijk eerlijker tegen dingen aan, en ben er eerlijker over. Dat maakt me eigenlijk een beter mens.. als de hele wereld autistisch zou zijn zouden er geen problemen meer zijn![]()
Het is wel geniaal vaak dat hij anders over dingen nadenkt, maar soms ook zo verdomde lastig![]()
Maar meestal hilarisch gelukkig
Lyon-Real Madrid is al begonnen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat doet me eraan herinnen: even bier koud zetten voor over een halfuurtje.
Niks mis mee!quote:
Ik kijk ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lyon-Real Madrid is al begonnen hoor
Daar is al helemaal niks mis mee.quote:
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom als heel de wereld NT zou zijn ook![]()
Ach ben vrij normaal vind ik zelfde rest van de wereld is gewoon gek
Graag, ik kan wel wat opwarming gebruiken.quote:
Will doquote:
Mooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag, ik kan wel wat opwarming gebruiken.
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manals ik over 5 jaar misschien ooit weer behoefte krijg.. Die zijn tenminste eerlijk
5 jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manals ik over 5 jaar misschien ooit weer behoefte krijg.. Die zijn tenminste eerlijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?
Een nadeel is dat ze zo weinig inleveningsvermogen hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij was 6min te vroeg, en bleef overal staan.Terwijl ik naast iemand zit die ik liever had ontlopenquote:
OMG toch niet DS?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was 6min te vroeg, en bleef overal staan.Terwijl ik naast iemand zit die ik liever had ontlopen
Ik wacht gewoon wel 5 jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?
quote:
Ligt niet aan ons!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij kan echt niet omgaan met het OV hè.
Niet altijd geheel waar.. maar denk dat ik daar gek van zou worden iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een nadeel is dat ze zo weinig inleveningsvermogen hebben
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga wel rondsletten tussendoor af en toe gok ik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |