Ik kijk ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Lyon-Real Madrid is al begonnen hoor
Daar is al helemaal niks mis mee.quote:
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Andersom als heel de wereld NT zou zijn ook![]()
Ach ben vrij normaal vind ik zelfde rest van de wereld is gewoon gek
Graag, ik kan wel wat opwarming gebruiken.quote:
Will doquote:
Mooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag, ik kan wel wat opwarming gebruiken.
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manals ik over 5 jaar misschien ooit weer behoefte krijg.. Die zijn tenminste eerlijk
5 jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
haha ik ga maar op zoek naar een autistische manals ik over 5 jaar misschien ooit weer behoefte krijg.. Die zijn tenminste eerlijk
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?
Een nadeel is dat ze zo weinig inleveningsvermogen hebbenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:07 schreef Evie het volgende:
[..]
Hij was 6min te vroeg, en bleef overal staan.Terwijl ik naast iemand zit die ik liever had ontlopenquote:
OMG toch niet DS?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij was 6min te vroeg, en bleef overal staan.Terwijl ik naast iemand zit die ik liever had ontlopen
Ik wacht gewoon wel 5 jaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wed dat ze over drie maanden weer aan de kerel is. Wie biedt minder?
quote:
Ligt niet aan ons!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij kan echt niet omgaan met het OV hè.
Niet altijd geheel waar.. maar denk dat ik daar gek van zou worden iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een nadeel is dat ze zo weinig inleveningsvermogen hebben
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:10 schreef Evie het volgende:
[..]
Ga wel rondsletten tussendoor af en toe gok ik hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |