Nee, but I feel his painquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zat jij naast 'm in de bus?
Nee, ex-collega, heb je wel eens over dr verteldquote:
Wat ben jij een zuurpruim zeg, Jezusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vier jaar en negen maanden te laat.Alhoewel de kans groot is dat ze tussentijds nog wel iets opstart wat ook weer stukloopt.
Idd, OV=KUTquote:
Vandaar dat ik dus waarschijnlijk nooit een relatie zal krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Niet altijd geheel waar.. maar denk dat ik daar gek van zou worden iddhmz....
Of nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je vier jaar en negen maanden te laat.Alhoewel de kans groot is dat ze tussentijds nog wel iets opstart wat ook weer stukloopt.
Was niet van plan met jou te gaan hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet in Den Haagquote:
Maar je hebt toch in Utrecht van die mooie geleden bussen zodat je genoeg ruimte hebt om een plekje naast/tegenover een warm kippetje te veroveren?quote:
Wel lang trouwens 5 jaarquote:
Die met dat gat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ex-collega, heb je wel eens over dr verteld
Snap ik, ik ben namelijk geen zwakke man.quote:
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vandaar dat ik dus waarschijnlijk nooit een relatie zal krijgen![]()
[..]
Of niet
Iedere man is zwak naast mijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Snap ik, ik ben namelijk geen zwakke man.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:16 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Iets specifieker graag, dit zijn er nog een hele hoop
Die jaquote:
Nah, de wil van de man is zwak zodra een dame laat blijken dat de bestemming van de dag wel eens het bed kan wordenquote:
Jouw grote tekortkoming is dat je daar echt in gelooft.quote:
Ook jij zal ooit de ware vindenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischEn een groot deel heeft een vrouw of vriendin
Dus zal het wel goedkomen!
Meldtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:17 schreef Evie het volgende:
[..]
Ach als je het mij vraagt dan is ruim 50 a 70 % van de mannen in Nederland licht autistischEn een groot deel heeft een vrouw of vriendin
Dus zal het wel goedkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |