abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93172539
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Wat? Willen visjes niet geaaid en geknuffeld worden? En ook niet bij je op bed slapen? :o
Nope.. meestal is het goed om in ieder geval een wand af te sluiten. En aangezien ze bij mij aan alle kanten open zijn, denk ik dat ze serieus gelukkiger waren toen niet al mn ruitjes doorzichtig waren ;)
dus
pi_93172586
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:

[..]

Nope.. meestal is het goed om in ieder geval een wand af te sluiten. En aangezien ze bij mij aan alle kanten open zijn, denk ik dat ze serieus gelukkiger waren toen niet al mn ruitjes doorzichtig waren ;)
Aww.. Stomme visjes :6
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_93172588
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
@ autismefilm, net even n paar fragmentjes gezien, niet heel realistisch en onwijs aangedikt helaas -O- zo krijgen mensen nooit n normaal beeld, iemand vroeg mij laatst nog of de kids op mn stage allemaal kleine rainmannetjes waren :X
Het is iig een beter beeld dan rainman deze film. :) Bij Jong, Je zal het maar hebben, en soort gelijke programma's komen af en toe autisten voorbij dat verbeterd het beeld iets.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_93172613
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dan zijn ze wel lekker stil!
das maar saai -O- de mijne flippen af en toe eens goed de pan uit :P houd het n beetje spannend
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:41:59 #180
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93172683
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Aww.. Stomme visjes :6
Nietes :6
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_93172748
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

das maar saai -O- de mijne flippen af en toe eens goed de pan uit :P houd het n beetje spannend
Whehe, ik ken het, ik deed een paar jaar geleden schoolmeubelen rondrijden, en kwam ik ook op van die speciale scholen enzo.. Hoe paniekerig de docenten waren als er niet vantevoren gebeld was, had ik nog nooit gezien :D

Maar meestal kwam het toch wel goed..
pi_93172749
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:

[..]

Het zijn net autisten die vissen :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Dan zijn ze wel lekker stil!
Pas op niet voeder bordjes erbij en je hebt een attractie :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_93172796
Ik kots helemaal niet op karma. :(
pi_93172834
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
@ autismefilm, net even n paar fragmentjes gezien, niet heel realistisch en onwijs aangedikt helaas -O- zo krijgen mensen nooit n normaal beeld, iemand vroeg mij laatst nog of de kids op mn stage allemaal kleine rainmannetjes waren :X
Nee zo zijn veel autisten inderdaad niet..
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_93172851
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het is iig een beter beeld dan rainman deze film. :) Bij Jong, Je zal het maar hebben, en soort gelijke programma's komen af en toe autisten voorbij dat verbeterd het beeld iets.
ik vind het zo zonde dat veel mensen soort van bang voor ze zijn ( voor mijn stagekids bijvoorbeeld) staat er een ventje van 7 gefascineerd en fladderend naar een tv scherm te kijken, dan roepen ze al ' mevrouw kunt u hem weghalen?' dan zeg ik dat ze ook gewoon ff aan hem kunnen vragen of ie aan de kant wil gaan. ze zijn niet allemaal te dom om te poepen ofzo :') hij begrijpt prima wat ze zegt.. Zielig... ;(
pi_93172924
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Whehe, ik ken het, ik deed een paar jaar geleden schoolmeubelen rondrijden, en kwam ik ook op van die speciale scholen enzo.. Hoe paniekerig de docenten waren als er niet vantevoren gebeld was, had ik nog nooit gezien :D

Leuk als zo kind een keertje flipt :P
14 SHADES OF GREY
pi_93172975
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

ik vind het zo zonde dat veel mensen soort van bang voor ze zijn ( voor mijn stagekids bijvoorbeeld) staat er een ventje van 7 gefascineerd en fladderend naar een tv scherm te kijken, dan roepen ze al ' mevrouw kunt u hem weghalen?' dan zeg ik dat ze ook gewoon ff aan hem kunnen vragen of ie aan de kant wil gaan. ze zijn niet allemaal te dom om te poepen ofzo :') hij begrijpt prima wat ze zegt.. Zielig... ;(
Is dat angst? Of gewoon niet wetende wat ze met de situatie aan moeten? Ik denk eerder het laatste eigenlijk.
pi_93172976
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

wij hadden vandaag nieuwe gordijnen gekregen, ook op de slaapkamers van wat kinderen. Een kind had die mededeling niet gehoord en was in haar kamer uit haar dak gegaan en de gordijnen aan het verknippen.... Die hoorden daar niet. Die angst is dus voor sommige kinderen wel redelijk gegrond :Y
pi_93173004
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Leuk als zo kind een keertje flipt :P
Is me weleens overkomen :Y
pi_93173081
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ach 50 jaar geleden dachten wij nog dat homo's ziek waren en dat negers een soort apen waren. Gelukkig is dat veranderd. En dat hoop ik dat dit ook met mensen met handicap gaat gebeuren dat mensen zien dat ze anders maar wel gewoon mens.
14 SHADES OF GREY
pi_93173085
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

wij hadden vandaag nieuwe gordijnen gekregen, ook op de slaapkamers van wat kinderen. Een kind had die mededeling niet gehoord en was in haar kamer uit haar dak gegaan en de gordijnen aan het verknippen.... Die hoorden daar niet. Die angst is dus voor sommige kinderen wel redelijk gegrond :Y
Oeh dat is wel pittig ja. Mag blij zijn dat ik niet zo zwaar autistisch ben en vrij goed tegen veranderingen kan
pi_93173101
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Mjah, zoals hierboven, ik heb weleens zo'n flippend kind gezien, ik mocht z'n tafel niet weghalen om er een nieuwe neer te zetten
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:50:26 #193
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93173232
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:

[..]

Is dat angst? Of gewoon niet wetende wat ze met de situatie aan moeten? Ik denk eerder het laatste eigenlijk.
Bij mij is dat het laatste. Ik kan al niet fatsoenlijk met 'gewone' kinderen omgaan, laat staan autisten.
pi_93173326
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Bij mij is dat het laatste. Ik kan al niet fatsoenlijk met 'gewone' kinderen omgaan, laat staan autisten.
Ik kan er redelijk mee omgaan gelukkig, zelfde voor andere geestelijk en fysiek gehandicapten..
pi_93173384
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, eigenlijk.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:52:46 #196
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_93173392
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:

[..]

Ik kan er redelijk mee omgaan gelukkig, zelfde voor andere geestelijk en fysiek gehandicapten..
Geestelijk niet. Fysiek wel. :)
pi_93173431
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:

[..]

kan ook, maar ik vind het zo zonde dat ze gewoon vertikken ze als normale kinderen te behandelen. Heb al zo vaak met n jankend guppie gezeten dat dondersgoed door had dat iedereen hem met de nek aankeek..Puur omdat ie toevallig autisme had en soms wat anders deed dan andere kinderen.

Ik heb echt n zwaar zwak voor mijn kids en voor de manier waarop ze de wereld ervaren. Gefascineerd door kleine dingen, genietend van geluiden etc.. Zo boeiend O+
pi_93173446
Ik heb gisteren tapenade gemaakt van verse spinazie, knoflook, walnoten en feta. Verdomd, wat is dat lekker! O+

Heb nog wat over, dus heb maar een stokbroodje in de oven gegooid. O+
pi_93173463
Zo bieren :9
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_93173494
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ik heb gisteren tapenade gemaakt van verse spinazie, knoflook, walnoten en feta. Verdomd, wat is dat lekker! O+

Heb nog wat over, dus heb maar een stokbroodje in de oven gegooid. O+
Klinkt goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')