Nope.. meestal is het goed om in ieder geval een wand af te sluiten. En aangezien ze bij mij aan alle kanten open zijn, denk ik dat ze serieus gelukkiger waren toen niet al mn ruitjes doorzichtig warenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat? Willen visjes niet geaaid en geknuffeld worden? En ook niet bij je op bed slapen?
Aww.. Stomme visjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. meestal is het goed om in ieder geval een wand af te sluiten. En aangezien ze bij mij aan alle kanten open zijn, denk ik dat ze serieus gelukkiger waren toen niet al mn ruitjes doorzichtig waren
Het is iig een beter beeld dan rainman deze film.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
@ autismefilm, net even n paar fragmentjes gezien, niet heel realistisch en onwijs aangedikt helaaszo krijgen mensen nooit n normaal beeld, iemand vroeg mij laatst nog of de kids op mn stage allemaal kleine rainmannetjes waren
das maar saaiquote:
Whehe, ik ken het, ik deed een paar jaar geleden schoolmeubelen rondrijden, en kwam ik ook op van die speciale scholen enzo.. Hoe paniekerig de docenten waren als er niet vantevoren gebeld was, had ik nog nooit gezienquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das maar saaide mijne flippen af en toe eens goed de pan uit
houd het n beetje spannend
Het zijn net autisten die vissenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:39 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope.. meestal is het goed om in ieder geval een wand af te sluiten. En aangezien ze bij mij aan alle kanten open zijn, denk ik dat ze serieus gelukkiger waren toen niet al mn ruitjes doorzichtig waren
Pas op niet voeder bordjes erbij en je hebt een attractiequote:
Nee zo zijn veel autisten inderdaad niet..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:37 schreef littledrummergirl het volgende:
@ autismefilm, net even n paar fragmentjes gezien, niet heel realistisch en onwijs aangedikt helaaszo krijgen mensen nooit n normaal beeld, iemand vroeg mij laatst nog of de kids op mn stage allemaal kleine rainmannetjes waren
ik vind het zo zonde dat veel mensen soort van bang voor ze zijn ( voor mijn stagekids bijvoorbeeld) staat er een ventje van 7 gefascineerd en fladderend naar een tv scherm te kijken, dan roepen ze al ' mevrouw kunt u hem weghalen?' dan zeg ik dat ze ook gewoon ff aan hem kunnen vragen of ie aan de kant wil gaan. ze zijn niet allemaal te dom om te poepen ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is iig een beter beeld dan rainman deze film.Bij Jong, Je zal het maar hebben, en soort gelijke programma's komen af en toe autisten voorbij dat verbeterd het beeld iets.
Leuk als zo kind een keertje fliptquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, ik ken het, ik deed een paar jaar geleden schoolmeubelen rondrijden, en kwam ik ook op van die speciale scholen enzo.. Hoe paniekerig de docenten waren als er niet vantevoren gebeld was, had ik nog nooit gezien![]()
Maar meestal kwam het toch wel goed..
Is dat angst? Of gewoon niet wetende wat ze met de situatie aan moeten? Ik denk eerder het laatste eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het zo zonde dat veel mensen soort van bang voor ze zijn ( voor mijn stagekids bijvoorbeeld) staat er een ventje van 7 gefascineerd en fladderend naar een tv scherm te kijken, dan roepen ze al ' mevrouw kunt u hem weghalen?' dan zeg ik dat ze ook gewoon ff aan hem kunnen vragen of ie aan de kant wil gaan. ze zijn niet allemaal te dom om te poepen ofzohij begrijpt prima wat ze zegt.. Zielig...
wij hadden vandaag nieuwe gordijnen gekregen, ook op de slaapkamers van wat kinderen. Een kind had die mededeling niet gehoord en was in haar kamer uit haar dak gegaan en de gordijnen aan het verknippen.... Die hoorden daar niet. Die angst is dus voor sommige kinderen wel redelijk gegrondquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whehe, ik ken het, ik deed een paar jaar geleden schoolmeubelen rondrijden, en kwam ik ook op van die speciale scholen enzo.. Hoe paniekerig de docenten waren als er niet vantevoren gebeld was, had ik nog nooit gezien![]()
Maar meestal kwam het toch wel goed..
Is me weleens overkomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuk als zo kind een keertje flipt
Ach 50 jaar geleden dachten wij nog dat homo's ziek waren en dat negers een soort apen waren. Gelukkig is dat veranderd. En dat hoop ik dat dit ook met mensen met handicap gaat gebeuren dat mensen zien dat ze anders maar wel gewoon mens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:44 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind het zo zonde dat veel mensen soort van bang voor ze zijn ( voor mijn stagekids bijvoorbeeld) staat er een ventje van 7 gefascineerd en fladderend naar een tv scherm te kijken, dan roepen ze al ' mevrouw kunt u hem weghalen?' dan zeg ik dat ze ook gewoon ff aan hem kunnen vragen of ie aan de kant wil gaan. ze zijn niet allemaal te dom om te poepen ofzohij begrijpt prima wat ze zegt.. Zielig...
Oeh dat is wel pittig ja. Mag blij zijn dat ik niet zo zwaar autistisch ben en vrij goed tegen veranderingen kanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hadden vandaag nieuwe gordijnen gekregen, ook op de slaapkamers van wat kinderen. Een kind had die mededeling niet gehoord en was in haar kamer uit haar dak gegaan en de gordijnen aan het verknippen.... Die hoorden daar niet. Die angst is dus voor sommige kinderen wel redelijk gegrond
Mjah, zoals hierboven, ik heb weleens zo'n flippend kind gezien, ik mocht z'n tafel niet weghalen om er een nieuwe neer te zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wij hadden vandaag nieuwe gordijnen gekregen, ook op de slaapkamers van wat kinderen. Een kind had die mededeling niet gehoord en was in haar kamer uit haar dak gegaan en de gordijnen aan het verknippen.... Die hoorden daar niet. Die angst is dus voor sommige kinderen wel redelijk gegrond
Bij mij is dat het laatste. Ik kan al niet fatsoenlijk met 'gewone' kinderen omgaan, laat staan autisten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat angst? Of gewoon niet wetende wat ze met de situatie aan moeten? Ik denk eerder het laatste eigenlijk.
Ik kan er redelijk mee omgaan gelukkig, zelfde voor andere geestelijk en fysiek gehandicapten..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is dat het laatste. Ik kan al niet fatsoenlijk met 'gewone' kinderen omgaan, laat staan autisten.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Bij mij is dat het laatste. Ik kan al niet fatsoenlijk met 'gewone' kinderen omgaan, laat staan autisten.
Geestelijk niet. Fysiek wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kan er redelijk mee omgaan gelukkig, zelfde voor andere geestelijk en fysiek gehandicapten..
kan ook, maar ik vind het zo zonde dat ze gewoon vertikken ze als normale kinderen te behandelen. Heb al zo vaak met n jankend guppie gezeten dat dondersgoed door had dat iedereen hem met de nek aankeek..Puur omdat ie toevallig autisme had en soms wat anders deed dan andere kinderen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat angst? Of gewoon niet wetende wat ze met de situatie aan moeten? Ik denk eerder het laatste eigenlijk.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 21:53 schreef L-E het volgende:
Ik heb gisteren tapenade gemaakt van verse spinazie, knoflook, walnoten en feta. Verdomd, wat is dat lekker!
Heb nog wat over, dus heb maar een stokbroodje in de oven gegooid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |