ga eens uit, dan ontmoet je wat nieuwe mensen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:55 schreef wolvendagen het volgende:
"Je ziet er rampzalig uit"
thanks dad
quote:
Leef om te leven.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Enn morgen en overmorgen vrij
LEKKER LEVEN
quote:
Ja, dat zonnetje is heerlijk maar me handen bevroren zowat.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jammer dat 't zo koud is terwijl de zon wel zo mooi schijnt.
ik ben ziek thuis mocht het u ontgaan zijnquote:
Jaa, zo oneerlijk. Als ik mn gordijnen open doe heb ik echt het idee dat het zó lekker weer is maar dat valt tegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:05 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja, dat zonnetje is heerlijk maar me handen bevroren zowat.
Een echte fokker.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, zo oneerlijk. Als ik mn gordijnen open doe heb ik echt het idee dat het zó lekker weer is maar dat valt tegen.
quote:
eh, hoe doe je dat dan met betalen en die labeltjes¿ Of betaal je het, en dan kleed je je om¿quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:17 schreef Otis2.0 het volgende:
Zo, even kleding gekocht en mijn oude daar in het pashokje laten liggen. Wassen is immers voor vrouwen.
Ja. En morgen ga ik weer naar de winkel om iets nieuws uit te kiezen en laat ik dat van vandaag weer daar liggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:18 schreef wise het volgende:
[..]
eh, hoe doe je dat dan met betalen en die labeltjes¿ Of betaal je het, en dan kleed je je om¿
Echt, werkt dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. En morgen ga ik weer naar de winkel om iets nieuws uit te kiezen en laat ik dat van vandaag weer daar liggen.
puik ideequote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:19 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. En morgen ga ik weer naar de winkel om iets nieuws uit te kiezen en laat ik dat van vandaag weer daar liggen.
Mijn Betis game.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Doe jij dat niet dan? Nooit verwacht dat jij een sloeber zou zijn.
Kan iemand antwoord geven op deze prangende vraag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef Chai het volgende:
Als je een granaat voor iemand vangt, maar diegene staat er nog vlak naast, raakt die persoon dan niet alsnog ernstig gewond of sterft misschien wel.
Ik zie geen vraag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Kan iemand antwoord geven op deze prangende vraag.
quote:
Lusitania manquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:22 schreef LudoSanders het volgende:
Turning your underwear inside out saves on washing.
Vraag het hem :quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee maar wel beetje druk enzo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:24 schreef Salatrel het volgende:
ha crack is er. ik dacht al dat je gestopt was met de sc
Oké, maar er zijn ook granaten die niet zo sterk zijn toch. Of alleen met rook. Maarja waarom zou je die vangen.quote:
laatst was iemand op zoek naar een mobiele telefoon omdat dr eige kapot wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik erger me echt kapot in dat fokkers helpen fokkers. Elke keer 2 wijven die alles gratis willen hebben.en het liefst nog dat ze alles komen afgeven ook.
wELKE users¿quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
Ik erger me echt kapot in dat fokkers helpen fokkers. Elke keer 2 wijven die alles gratis willen hebben.en het liefst nog dat ze alles komen afgeven ook.
Ik had daar nog nooit van gehoord. Kijk ik even, zie ik dit. Serieus, WTF.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:29 schreef tliciouz het volgende:
klopt, geen idee waarom je een granaat moet vangenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:30 schreef Chai het volgende:
[..]
Oké, maar er zijn ook granaten die niet zo sterk zijn toch. Of alleen met rook. Maarja waarom zou je die vangen.
Niemand bij mij in de buurt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord. Kijk ik even, zie ik dit. Serieus, WTF.
[Aangeboden] Buddy activiteiten per regio
Ik heb me daar ook voor aangemeld.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik had daar nog nooit van gehoord. Kijk ik even, zie ik dit. Serieus, WTF.
[Aangeboden] Buddy activiteiten per regio
ik zie je niet staan. Wat voor diensten bood je aan¿quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik heb me daar ook voor aangemeld.
Ik had je net geDMt over een daarvan die me gelijk opviel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ireth en DJMO ofzo. 2 van die huismoedertjes.
nvm :pquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie je niet staan. Wat voor diensten bood je aan¿
Pijpen, anaal ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef wise het volgende:
[..]
ik zie je niet staan. Wat voor diensten bood je aan¿
grappemaaksterquote:
Frankrijk heb ik niet geselecteerd als speelbare competitie. Streven is om in Spanje, Engeland, Italië, Duitsland en Nederland kampioen te worden.quote:
Ja valt meteen op he? In elk topic komt ze wel tevoorschijn. Ik irriteer me er mateloos aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:37 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had je net geDMt over een daarvan die me gelijk opviel.Omdat een mod ook opmerkte dat ze al heel veel had gekregen van FHF.
SBS volkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja valt meteen op he? In elk topic komt ze wel tevoorschijn. Ik irriteer me er mateloos aan.laatst was er een hele rel in f&f omdat haar poes heel ziek was en ze dat niet kon betalen en toen vroeg ze of iemand het voor kon schieten enzo. Neem dan geen huisdieren als je het niet kan betalen. Maar vervolgens wel weer zwanger zijn van je 2e kind.
Nee gewoon, als iemand niet meer zo mobiel is of niet veel vrienden heeft wil ik best een dagje met ze wat gaan doen hoor. Klinkt misschien heel stom, maar als ik iemand zo blij kan maken waarom niet.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee gewoon, als iemand niet meer zo mobiel is of niet veel vrienden heeft wil ik best een dagje met ze wat gaan doen hoor. Klinkt misschien heel stom, maar als ik iemand zo blij kan maken waarom niet.
enlighten usquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet over wie jullie het hebben. Althans, denk ik.
Toch niet, bedoelde een ander.
Tli heeft net al 2 namen genoemd. Maar het zullen er vast meer zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef LudoSanders het volgende:
Ik weet over wie jullie het hebben. Althans, denk ik.
Dat kan niet in het openbaar hoor wise. Ludo heeft een voorbeeldfunctie en dat is dan ongepast.quote:
Ik vind het wel lief.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee gewoon, als iemand niet meer zo mobiel is of niet veel vrienden heeft wil ik best een dagje met ze wat gaan doen hoor. Klinkt misschien heel stom, maar als ik iemand zo blij kan maken waarom niet.
Eh wat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja valt meteen op he? In elk topic komt ze wel tevoorschijn. Ik irriteer me er mateloos aan.laatst was er een hele rel in f&f omdat haar poes heel ziek was en ze dat niet kon betalen en toen vroeg ze of iemand het voor kon schieten enzo. Neem dan geen huisdieren als je het niet kan betalen. Maar vervolgens wel weer zwanger zijn van je 2e kind.
ok chaiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:43 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat kan niet in het openbaar hoor wise. Ludo heeft een voorbeeldfunctie en dat is dan ongepast.
Dat gaat dan nog wel even duren als je alleen teams van de categorie Betis kiest.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Frankrijk heb ik niet geselecteerd als speelbare competitie. Streven is om in Spanje, Engeland, Italië, Duitsland en Nederland kampioen te worden.
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef Salatrel het volgende:
fokkers helpen fokkers staat niet in mijn forum lijst
om vervolgens via markplaats of rommelbeurs te verkopenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Chai het volgende:
Nu zijn die twee die tli noemde een beetje van alles bij elkaar aan het schooien.
Zodra ik het goed doe kom ik wel in aanmerking voor de topclubs, dan kan het snel gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat dan nog wel even duren als je alleen teams van de categorie Betis kiest.
Waarom heb je het trouwens over Frankrijk? Lusitania komt uit Portugal en zit in het begin van het spel op het vierde niveau, in de regionale divisie van de Azoren.
Jezus.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
meervoudig gecompliceerde breuk bij Kat
Gizmo in observatie
Steek onder waterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat heb ik meer bij augurkenchips.
Lees nu dat verhaal van die kat, maar dat voorschieten vind ik wel een beetje apart. Meestal zijn ze bij dierenartspraktijken volgens mij juist heel schappelijk en kun je het naderhand afbetalen. Maarja misschien als je in het verleden ook al eens dingen niet betaald hebt..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Gizmo in observatie
wat een kut zegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef Salatrel het volgende:
eerste topic wat ik daar lees staat idd een reactie van die truus bij
[Aangeboden] Nintendo Gamecube
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef Salatrel het volgende:
eerste topic wat ik daar lees staat idd een reactie van die truus bij
[Aangeboden] Nintendo Gamecube
Denk dat dat laatste het geval is ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:50 schreef Chai het volgende:
[..]
Lees nu dat verhaal van die kat, maar dat voorschieten vind ik wel een beetje apart. Meestal zijn ze bij dierenartspraktijken volgens mij juist heel schappelijk en kun je het naderhand afbetalen. Maarja misschien als je in het verleden ook al eens dingen niet betaald hebt..
wat een hoerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:47 schreef tliciouz het volgende:
Gizmo in observatie
quote:
Zoiets.quote:Hoog van de toren gillen dat die kat je maatje en je vriendje is, maar vervolgens overal een excuus voor zoeken. "Ja nee we hebben geen geld" "Ja nee ik kon niet bellen want kind"
Te triest dit. Als je daadwerkelijk zo met het beestje begaan was dan had je toch tijd gemaakt om te bellen? Lekker boeien dat een kind je dan ziet janken.
Ben jij even in de aap gelogeerd!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:02 schreef Maisnon het volgende:
Denk ik een enigzins origineel topic te maken, heeft iemand exact hetzelfde topic 4 dagen eerder geopend
Zou er een hotel zijn wat 'de Aap' heet zodat je dat altijd kan zeggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:07 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ben jij even in de aap gelogeerd!
Ja. http://hoteldeaap.nl/quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou er een hotel zijn wat 'de Aap' heet zodat je dat altijd kan zeggen?
maar dan zou je ik heb in de aap gelogeerd zeggen ipv ik benquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
of een bar die heet "de kast"quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zou die dan staan in een stadje dat 'De Mouw' heet zodat je altijd kunt zeggen dat de Aap uit de Mouw komtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
lol vieze gayquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef wise het volgende:
[..]
of een bar die heet "de kast"
"waar kom je vandaan?"
"oh uit de kast"
Syb van der Ploeg kan dat wel zeggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:11 schreef wise het volgende:
[..]
of een bar die heet "de kast"
"waar kom je vandaan?"
"oh uit de kast"
http://www.weekendhotel.nl/nl/bergennh-in-de-aap/6396quote:
MIA heeft een liedjewat XXXO heet!quote:
MIA moet klappen krijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:13 schreef Maisnon het volgende:
[..]
MIA heeft een liedjewat XXXO heet!
Rechtzaak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |