dat is als je in de donkergrijze rand kliktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
Btw hebben jullie ook weleens dat jullie op 'Er zijn nieuwe updates (..)' willen klikken aan de rechterkant en dat het blokje dan naar links gaat en soms nog een paar keer als je weer klikt.
Hihihi, DM of PM?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Dqod het volgende:
Ik wou een foto posten, maar ik doe het niet omdat de desbetreffende persoon of FOK! zit
pics van bobby in PMquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Dqod het volgende:
Ik wou een foto posten, maar ik doe het niet omdat de desbetreffende persoon of FOK! zit
Oh diequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Dqod het volgende:
neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:23 schreef Chai het volgende:
Btw hebben jullie ook weleens dat jullie op 'Er zijn nieuwe updates (..)' willen klikken aan de rechterkant en dat het blokje dan naar links gaat en soms nog een paar keer als je weer klikt.
Nee. Maar zij is echt fucking mooiquote:
Ik gebruik op deze PC IE, volgens mij gebeurt het daar ook gewoon soms als ik dat niet doe.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is als je in de donkergrijze rand kliktmaarja als vrouw ben je natuurlijk motorisch achtergesteld... dat blokje zal wel door een man gedevvd zijn
Had haar toch wel eens laten zien?quote:
Momentjequote:
Mjoahquote:
Ik weet het zo gauw niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had haar toch wel eens laten zien?
[ afbeelding ]
Post die andere L dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:25 schreef Dqod het volgende:
Ik laat je teveel chicks zien...quote:
Ik denk hetquote:
Ja diequote:
quote:
moet jij wel je post editen hequote:
Jezus ik deed quotequote:
doe ik ook altijdquote:
zaadlozers?quote:
Nee, MSN voor de mac is kutquote:
WLM bedoel jequote:
Dat sowieso.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand hoe zo'n spelletje heet op de onderste computer heet met een klein rood autootje met verschillende levels waarbij je niet in het gras mag komen of tegen dingen mag botsen?Dat was mijn allereerste computerspelletje ooit dat ik speelde.
Was in 1997 of zo.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2011 13:56:56 ]
Okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:56 schreef Chai het volgende:
Dat was mijn allereerste computerspelletje ooit dat ik speelde..
lolquote:Was in 1997 of zo
Fan ta dig wil ik nog wel eens zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:20 schreef wolvendagen het volgende:
Zweedse uitspraken
Arga katter får rivet skinn
gemene katten krijgen een gescheurde huid aka wie zijn kont brand moet op de blaren zitten.
zoals¿quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:29 schreef Dqod het volgende:
Seks wil ik nog wel eens krijgen zeggen
Maar ik ga weer.. Dingetjes die geregeld moeten worden zijn diarree
Zakelijke dingen.. En die zijn altijd stom u_uquote:
zakelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zakelijke dingen.. En die zijn altijd stom u_u
Maar nu echt ECHT ECHTTTTT weg, later![]()
it's a artquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |