voor ik echt compleet onderduik voor het geknal even mijn laatste nieuws over Gizmo. Wat ik al via Marmar had doorgegeven: volgens de orthopeed is een operatie binnen xx uur niet nodig omdat hij al acht maanden is, de leeftijd waarop de groei stopt. Het zal hooguit een of twee milimeter schelen aldus de orthopeed.
Hij blijft nu tot maandag in observatie, om te kunnen controleren of hij zelfstandig gaat plassen en poepen, ik heb daar sowieso morgen nog contact over met de kliniek. Is dit het geval, wordt hij maandag geopereerd, zo niet, zal ik toch na moeten denken over andere stappen. (lees: in laten slapen). Het doet ongelooflijk veel pijn, maar als 't voor het diertje beter is, dan moet het maar. Ik hoop natuurlijk uit de grond van m'n hart dat ik hem bij me kan houden, laten we dat voorop stellen!
Het geld om het voorschot te betalen staat inmiddels op mijn rekening, als hij geopereerd wordt maandag ga ik dat ('s middags) voldoen in de kliniek. (heel fijn, maandag begint ook mijn zoontje op de nieuwe PSZ dus even combineren, wellicht kan ik heen en weer in de tijd dat hij daar is).
voor wat het waard is, iedereen een gelukkig nieuwjaar, ik duik onder voor het geknal.. ik heb barstende hoofdpijn van de angst inmiddels.
vorige topic[ Bericht 5% gewijzigd door DJMO op 31-12-2010 17:12:14 ]