abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 december 2010 @ 17:03:40 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90682833
voor ik echt compleet onderduik voor het geknal even mijn laatste nieuws over Gizmo. Wat ik al via Marmar had doorgegeven: volgens de orthopeed is een operatie binnen xx uur niet nodig omdat hij al acht maanden is, de leeftijd waarop de groei stopt. Het zal hooguit een of twee milimeter schelen aldus de orthopeed.

Hij blijft nu tot maandag in observatie, om te kunnen controleren of hij zelfstandig gaat plassen en poepen, ik heb daar sowieso morgen nog contact over met de kliniek. Is dit het geval, wordt hij maandag geopereerd, zo niet, zal ik toch na moeten denken over andere stappen. (lees: in laten slapen). Het doet ongelooflijk veel pijn, maar als 't voor het diertje beter is, dan moet het maar. Ik hoop natuurlijk uit de grond van m'n hart dat ik hem bij me kan houden, laten we dat voorop stellen!

Het geld om het voorschot te betalen staat inmiddels op mijn rekening, als hij geopereerd wordt maandag ga ik dat ('s middags) voldoen in de kliniek. (heel fijn, maandag begint ook mijn zoontje op de nieuwe PSZ dus even combineren, wellicht kan ik heen en weer in de tijd dat hij daar is).

voor wat het waard is, iedereen een gelukkig nieuwjaar, ik duik onder voor het geknal.. ik heb barstende hoofdpijn van de angst inmiddels.

vorige topic

[ Bericht 5% gewijzigd door DJMO op 31-12-2010 17:12:14 ]
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 31 december 2010 @ 17:07:29 #2
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_90682996
Wie is Gizmo?
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2010 @ 17:09:22 #3
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_90683088
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:07 schreef JamFlava het volgende:
Wie is Gizmo?

Google zegt dat!
Maar het kan ook een kat zijn! :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 december 2010 @ 17:12:27 #4
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90683230
Op aangevuld.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_90683282
Ik heb net alles pas gelezen en hoop dat alles goedkomt met Gizmo en wil jullie ondanks alle troubles van vandaag een goed uiteinde en alvast een gelukkig nieuwjaar wensen :) en ik hoop dat als je meer weet over Gizmo hier updates wilt neerzetten
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 december 2010 @ 17:14:36 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90683337
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:13 schreef indaha het volgende:
Ik heb net alles pas gelezen en hoop dat alles goedkomt met Gizmo en wil jullie ondanks alle troubles van vandaag een goed uiteinde en alvast een gelukkig nieuwjaar wensen :) en ik hoop dat als je meer weet over Gizmo hier updates wilt neerzetten
als ik een pc in de buurt heb (ik ga zometeen naar m'n schoonvader) en ik heb nieuws, laat ik dat weten. Anders sms ik wel iemand die kan updaten voor me :Y

pi_90684048
Sterkte ermee DJMO
pi_90684089
Meis, laat je niet gek maken en jij doet alles binnen je grenzen voor Gizmo. Dat weet ik heel zeker maar pas even vooral op jezelf.
Vond je bepaald niet je-dat vanmiddag, logisch maar Gizmo is verzorgd en nu even in goede kindige handen dus laat het nu even los, voor jezelf en dat kleintje..
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 31 december 2010 @ 17:33:32 #9
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90684134
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Meis, laat je niet gek maken en jij doet alles binnen je grenzen voor Gizmo. Dat weet ik heel zeker maar pas even vooral op jezelf.
Vond je bepaald niet je-dat vanmiddag, logisch maar Gizmo is verzorgd dus laat het nu even los.
komt oa door de hoofdpijn schat.. t gaat vanzelf beter (maar van mij mogen ze oud en nieuw afschaffen :X )

pi_90684142
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vond je bepaald niet je-dat vanmiddag, logisch maar Gizmo is verzorgd en nu even in goede kundige handen dus laat het nu even los, voor jezelf en dat kleintje..
pi_90684221
Probeer toch te genieten vanavond, je kindje in je buik gaat toch voor.
Geef jan een HF van me
pi_90684631
Sterkte met Gizmo. Hopelijk blijkt er verder geen zenuwschade te zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90685483
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef Cat22 het volgende:
Sterkte met Gizmo. Hopelijk blijkt er verder geen zenuwschade te zijn.
Hier sluit ik me bij aan. Hoop dat alles ook goed komt met jonge Gizmo :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  vrijdag 31 december 2010 @ 18:31:45 #14
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_90686541
heb je mijn post over de pinoperatie nog gelezen in het vorige topic?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 31 december 2010 @ 18:41:57 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_90686882
Sterkte met Gizmo en ondanks alles een fijne jaarwisseling :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_90691417
*volgt*
Sterkte Meis, Sterkte Gizmo :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 januari 2011 @ 11:58:05 #17
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90704398
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 18:31 schreef opastokvis het volgende:
heb je mijn post over de pinoperatie nog gelezen in het vorige topic?
ja, ik heb wel iets gelezen, en ga zo even teruglezen. Het probleem nu is dat hij eerst zelfstandig moet plasen/poepen, omdat er anders waarschijnlijk zenuwschade is, en ik weet niet of ik m'n vriendje dan wel door kan laten leven .. voor hemzelf als je begrijpt wat ik bedoel ;(

pi_90705295
*knuf*
* MarMar duimt
pi_90707347
Heel veel sterkte!!
pi_90718797
Nog nieuws?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 januari 2011 @ 20:28:07 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90720117
nee, ik heb al de hele dag een kind wat van slag is door oud en nieuw, (en die nu ook nog wakker is, dus ik heb letterlijk mijn handen vol) maar ik ben niet gebeld door de DA. Ik bel ze morgenochtend even op om te vragen hoe het gaat met Gizmo, of ik ga er even langs, m'n vriendje knuffelen..

pi_90720321
Heb je vandaag niet gebeld dan? :o Hoe druk ik het ook zou hebben, daar zou ik tijd voor maken (of je man laten bellen). Gewoon om te horen hoe het gaat en of er nieuws is over de eventuele zenuwschade.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 1 januari 2011 @ 20:43:40 #23
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90720681
Ik begreep gisteren van de assistente dat ze mij zou bellen als er (slecht) nieuws zou zijn. Ik heb me ook nog goed te houden tegenover een tweejarige. Ik denk de hele dag aan Gizmo, maar Jan gaat op het moment even voor, hoe hard het ook klinkt. Op afstand kan ik voor Gizmo toch niets doen op het moment, behalve gaan zitten snotteren en dat is nou net hetgeen wat m'n kind niet hoeft te zien ;)

en m'n man laten bellen? die had amper besef dat ie leefde vanmorgen volgens mij :X lang leve oud en nieuw :')

pi_90720878
Tja, ik weet niet hoe druk Jan is en hoe lang je man nodig heeft gehad om weer boven water te komen, maar een 2 jarige zal ergens overdag toch slapen? Dan had je kunnen bellen (en evt. snotteren, want het is ook niet niks) en dan hoeft Jan het niet te zien.

Ik zou echt geen dag zonder nieuws kunnen, ook al was het enige wat je zou horen zijn dat er (nog) geen verandering is.
pi_90720992
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 20:43 schreef DJMO het volgende:

en m'n man laten bellen? die had amper besef dat ie leefde vanmorgen volgens mij :X lang leve oud en nieuw :')
Na vanmorgen is er toch ook een middag? :?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')