mijn ouders leven niet meer, en mijn schoonvader heeft het ook niet. Die heeft een beetje teveel betaald aan het huis waar we nu wonen ..quote:Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Flurry het volgende:
Ouders bellen ofzo? Als het gedekt is door de verzekering, dan is het wel heel triest als ie dan alsnog een spuitje krijgt omdat niemand het geld voor kan schieten.
Ja.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Sosha het volgende:
Hoe kunnen ze van je vragen dat je even 800 euro voorschiet..?? What the hell? Is dat normaal?
Die heeft TS ook...quote:Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
Daarom heb ik dus ook een verzekering genomen voor mijn katten.
Kun je niet terecht bij een DA die wel een contract heeft met de HEMA? Of is dat te laat, nu hij de diagnose heeft?quote:Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef DJMO het volgende:
was ik bij protex of dier & zorg verzekerd, hadden ze wel direct contact gezocht met de verzekering. Omdat ik bij de HEMA verzekerd ben (goedkopere premie) doen ze het niet, hebben ze geen contract mee namelijk
Ik vind het wel wat erger dan naar alleen, als je zo over dieren denkt. Neem er dan geen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Wel een nare reactie van je man, als ik eerlijk mag zijn.
Vooral hoe jij het net zelf zegt 'In laten slapen en nieuwe kopen, da's goedkoper'.
Maar goed, daar heb je nu weinig aan. Ik snap alleen wel dat je dat een rotopmerking vind.
Dat resterende bedrag heeft ze dan wellicht op tijd van de verzekering.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef Mercer het volgende:
Dan leen je de helft, en vraag je aan die orthopeet of je het resterende bedrag binnen een bepaalde termijn mag betalen. Dat moet wel lukken.
Ja precies, en dat kan je ook aan die orthopeet zeggen. Ik zou het wel echt daar laten doen. Maar dat ben ik.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat resterende bedrag heeft ze dan wellicht op tijd van de verzekering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |