abonnement Unibet Coolblue
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 december 2010 @ 22:00:38 #1
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90650113
vanavond dierenambulance aan de deur, Gizmo was aangereden. Ik moest maar meteen naar de dierenarts want er zat iets niet goed bij z'n "achterkantje" .. Ik moest wel een ritprijs afrekenen, maar die werd kwijtgescholden toen ik aangaf geen contant geld in huis te hebben. Enfin ik met het beestje naar de dierenarts toe.

M'n kat is nog bij de dierenarts, heeft een meervoudig gecompliceerde breuk in z'n achterpoot. Met z'n rug, bekken en heupen lijkt niks aan de hand. Het kan wel geopeerd worden, maar moet door een orthopedische dierenarts gedaan worden aangezien de breuk verschoven is. Kosten van de operatie zijn zo'n 700 á 800 euro. Beestje is wel verzekerd, dit is ook gedekt, maar ik moet het wel voorschieten .. iets wat ik dus absoluut niet kan :'( sterker nog ik kan niet eens de minimaal 225 euro die het me tot nu toe al kost betalen.

M´n man heeft het maar over in laten slapen, maar het is te genezen, en ik kan m´n vriendje nog niet missen .. Hopelijk kan m´n eigen dierenarts dit opereren en kan ik een betalingsregeling treffen met hem, anders zie ik het heel somber in ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90650229
Hoe kunnen ze van je vragen dat je even 800 euro voorschiet..?? What the hell? Is dat normaal?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 december 2010 @ 22:03:09 #3
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90650288
blijkbaar wel .. -O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90650446
Wie heeft dat zomaar paraat? Ik iig niet :{
  donderdag 30 december 2010 @ 22:08:22 #5
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_90650630
Nu je het vraagt, ik wel.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
  donderdag 30 december 2010 @ 22:09:35 #6
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_90650703
Ouders bellen ofzo? Als het gedekt is door de verzekering, dan is het wel heel triest als ie dan alsnog een spuitje krijgt omdat niemand het geld voor kan schieten.
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 december 2010 @ 22:09:36 #7
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90650705
Volgens de website doet mijn eigen dierenarts ook orthopedische operatie's. Ik hoop dat hij een betalingsregeling wil treffen en gizmo wil helpen, want "in laten slapen en een nieuwe kopen" omdat het goedkoper is (aldus mijn man :X ) zie ik niet zitten :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 december 2010 @ 22:10:26 #8
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90650762
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:09 schreef Flurry het volgende:
Ouders bellen ofzo? Als het gedekt is door de verzekering, dan is het wel heel triest als ie dan alsnog een spuitje krijgt omdat niemand het geld voor kan schieten.
mijn ouders leven niet meer, en mijn schoonvader heeft het ook niet. Die heeft een beetje teveel betaald aan het huis waar we nu wonen ..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_90651432
en daarvoor ben je dan verzekerd...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 30 december 2010 @ 22:22:23 #10
147316 crew  DJMO
#trut
pi_90651575
was ik bij protex of dier & zorg verzekerd, hadden ze wel direct contact gezocht met de verzekering. Omdat ik bij de HEMA verzekerd ben (goedkopere premie) doen ze het niet, hebben ze geen contract mee namelijk :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 30 december 2010 @ 22:49:07 #11
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90653371
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:02 schreef Sosha het volgende:
Hoe kunnen ze van je vragen dat je even 800 euro voorschiet..?? What the hell? Is dat normaal?
Ja.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90653373
Oh wat erg DJMO :{ Ik zou het ook niet over mijn hart kunnen verkrijgen om Gizmo dan maar in te laten slapen omdat het goedkoper is. Het is te genezen en je krijgt het terug, is er echt niemand in je omgeving die het voor kan schieten?
pi_90653516
Kun je het niet eventueel pinnen van een creditcard, zit ik net te denken? Als je het op den duur toch terugkrijgt?
pi_90653574
Hoe lang heb je de tijd om te beslissen? Ik neem aan dat Gizmo veel pijn heeft, al zal hij wel onder de pijnstilling zitten...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 december 2010 @ 22:53:22 #15
163650 Greys
pi_90653667
Als je bij een DA aangeeft dat je dier verzekerd is, dan is er vast wel iets te regelen hoor.
Je hebt vast een bewijs van verzekering, dat kan je dan overleggen.
De meeste dierenartsen doen ook aan betalingsregelingen als je het wel zelf moet betalen, dus dit brengt dan nog minder risico voor ze mee neem ik aan, als je het verzekeringsbewijs kunt laten zien.
Sterkte.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 30 december 2010 @ 22:53:57 #16
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_90653705
Daarom heb ik dus ook een verzekering genomen voor mijn katten.

Edit Nevermind, niet goed gelezen :P

Even overleggen met de dierenarts inderdaad. Welke verzekering heb je? Ik las toevallig vandaag dat proteq (?) tegenwoordig rechtstreeks aan de dierenarts betaald als je je zorgpas kunt laten zien.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_90653880
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:53 schreef senesta het volgende:
Daarom heb ik dus ook een verzekering genomen voor mijn katten.
Die heeft TS ook...
pi_90653922
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:22 schreef DJMO het volgende:
was ik bij protex of dier & zorg verzekerd, hadden ze wel direct contact gezocht met de verzekering. Omdat ik bij de HEMA verzekerd ben (goedkopere premie) doen ze het niet, hebben ze geen contract mee namelijk :')
Kun je niet terecht bij een DA die wel een contract heeft met de HEMA? Of is dat te laat, nu hij de diagnose heeft?

Wat een verschrikkelijke situatie. Ik hoop echt dat je DA mee wil denken over een manier om die operatie te betalen. :*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90653937
Hoe oud is Gizmo? Ik zou zeggen als je het laat doen, laat het dan zeker bij die orthopeet doen. Zeker als je kat nog jong is.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 december 2010 @ 22:59:47 #20
163650 Greys
pi_90654070
Wel een nare reactie van je man, als ik eerlijk mag zijn.
Vooral hoe jij het net zelf zegt 'In laten slapen en nieuwe kopen, da's goedkoper'.
Maar goed, daar heb je nu weinig aan. Ik snap alleen wel dat je dat een rotopmerking vind.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 30 december 2010 @ 23:00:25 #21
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90654103
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
Wel een nare reactie van je man, als ik eerlijk mag zijn.
Vooral hoe jij het net zelf zegt 'In laten slapen en nieuwe kopen, da's goedkoper'.
Maar goed, daar heb je nu weinig aan. Ik snap alleen wel dat je dat een rotopmerking vind.
Ik vind het wel wat erger dan naar alleen, als je zo over dieren denkt. Neem er dan geen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90654186
Dan leen je de helft, en vraag je aan die orthopeet of je het resterende bedrag binnen een bepaalde termijn mag betalen. Dat zullen ze vast wel oke vinden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 30 december 2010 @ 23:02:27 #23
163650 Greys
pi_90654220
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:01 schreef Mercer het volgende:
Dan leen je de helft, en vraag je aan die orthopeet of je het resterende bedrag binnen een bepaalde termijn mag betalen. Dat moet wel lukken.
Dat resterende bedrag heeft ze dan wellicht op tijd van de verzekering.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_90654270
Ik heb het al gevraagd, maar hebben jij en je man geen creditcard? Dat zou nog een oplossing zijn.
pi_90654285
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 23:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat resterende bedrag heeft ze dan wellicht op tijd van de verzekering.
Ja precies, en dat kan je ook aan die orthopeet zeggen. Ik zou het wel echt daar laten doen. Maar dat ben ik.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')