Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het is een zin zonder kommaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik moest even 2 keer lezen...
Voor Symphonic een meisje, wordt maar een kopje thee
wil je hem dan voor mij even uitschrijven want ik zie maar een deelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef wel.o.k het volgende:
ik moest even 2 keer lezen...
Voor Symphonic een meisje, wordt maar een kopje thee
daarom 2 keer lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, het is een zin zonder komma
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik zet het consequent terug als het moetquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry Symph, kon het niet laten![]()
Waag het niet je knopjes te misbruiken
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik zet het consequent terug als het moet.
En anders hebben we nog wel een geheim wapen...
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
there we sat downquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef wel.o.k het volgende:
ik ga even buiten lopenSuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kan heel goed borenquote:Ik heb zelfs een eigen boormachine
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hey Beertjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
there we sat down
Ye-eah we wept, when we remembered Zion
het filmpje was idd voor jou, je ging vh weekend klussen ofzo iets tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Succes
[..]
Dank u
[..]
Ik kan heel goed borenIk heb zelfs een eigen boormachine
![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:39 schreef Panda72 het volgende:
[..]
there we sat down
Ye-eah we wept, when we remembered Zion
quote:
Ehm neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
het filmpje was idd voor jou, je ging vh weekend klussen ofzo iets toch
Veel plezierquote:
Goed hoor. Het is hier rustig(vakantietijd) en hoe gaat het met jou?quote:
He Panda!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor. Het is hier rustig(vakantietijd) en hoe gaat het met jou?
OH DAN HEB IK HET VAST VERKEERD GELEZEN MET MIJN DOMME HOOFD< JA KAN OOK HEH< SOMS HEB JE DAT HAHAquote:
Heb je het gehaktbalverhaal van vanochtend niet meegekregen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Panda!![]()
Fijn om te horen
Nog leuke verhalen over je collega's?
gaat nu weer werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Goed hoor. Het is hier rustig(vakantietijd) en hoe gaat het met jou?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
OH DAN HEB IK HET VAST VERKEERD GELEZEN MET MIJN DOMME HOOFD< JA KAN OOK HEH< SOMS HEB JE DAT HAHA
Nee, vertel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Heb je het gehaktbalverhaal van vanochtend niet meegekregen?
HAHA JA ZEKER< MET JOU DAN< IK HOOP GOED WANT HAHA TOCH? NOU JA IK GA EVEN DE HONDJES DOEN EN NOU DAN HAHA JAquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alles goed?
[..]
Nee, vertel?
Mja, we werden er gek van in CULquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef Symphonic het volgende:
Zo linkje even verwijderd.
Sneu sites die dat doen.....
Haiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat en verwarring weer hier
En hai Muck
Collega ging vanochtend om 08:20 zijn gehaktbal opwarmen. Hij had de magnetron(in de kantine) op 10 minuten gezet op vol vermogen. Gevolg een verkoolde gehaktbal en enorme stank/ Thuis heeft hij geen magnetron en warmt hij altijd zijn gehaktbal 10 minuten op het vuur op, want dan is het lekker warm. Hij wist niet dat het in de magnetron niet zo lang hoefde op te warmenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Alles goed?
[..]
Nee, vertel?
Seks met hondjesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
HAHA JA ZEKER< MET JOU DAN< IK HOOP GOED WANT HAHA TOCH? NOU JA IK GA EVEN DE HONDJES DOEN EN NOU DAN HAHA JA
Wat is er aan de hand met jou?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
HAHA JA ZEKER< MET JOU DAN< IK HOOP GOED WANT HAHA TOCH? NOU JA IK GA EVEN DE HONDJES DOEN EN NOU DAN HAHA JA
iewquote:
Hoiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Mja, we werden er gek van in CUL
[..]
Hai
je zei het zelf ik ga even de hondjes DOEN.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Collega ging vanochtend om 08:20 zijn gehaktbal opwarmen. Hij had de magnetron(in de kantine) op 10 minuten gezet op vol vermogen. Gevolg een verkoolde gehaktbal en enorme stank/ Thuis heeft hij geen magnetron en warmt hij altijd zijn gehaktbal 10 minuten op het vuur op, want dan is het lekker warm. Hij wist niet dat het in de magnetron niet zo lang hoefde op te warmen
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
HoiIk ben er morgen tegen 1 uur als je dat ook goed vindt
![]()
JA NIKS TOCH< SOMS HEB JE DAT JE DENKT IK HAAL WEL APPELS MAAR DAN HEB JE ZE DOOR EN KOOP JE PEREN OF BANANA DESNOODS HAHA JA IK LAAT ME NIET FOPPEN HAHAquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand met jou?
quote:
Hij dusquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En wie heeft er nou geen magnetron in huis?
ja wassen doenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:50 schreef Panda72 het volgende:
[..]
je zei het zelf ik ga even de hondjes DOEN.
Ehm, PeZu, welke pilletjes heb jij gesliktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA NIKS TOCH< SOMS HEB JE DAT JE DENKT IK HAAL WEL APPELS MAAR DAN HEB JE ZE DOOR EN KOOP JE PEREN OF BANANA DESNOODS HAHA JA IK LAAT ME NIET FOPPEN HAHA
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:51 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA NIKS TOCH< SOMS HEB JE DAT JE DENKT IK HAAL WEL APPELS MAAR DAN HEB JE ZE DOOR EN KOOP JE PEREN OF BANANA DESNOODS HAHA JA IK LAAT ME NIET FOPPEN HAHA
Neeee, nooit!quote:
Ja dat geloof ik nu natuurlijk niet meerquote:
JA HET IS TOCH ZO HAHAH ALLE APPELS ZIJN FRUTI MAAR NIET ALLE FRUIST IS APPEL< EN DAT LAAT IK ME NIET DOOR MIJN STROT DUWEN HAHAH ZO GAAN DIE DINGEN HAHA WAT JIJ DOE JIJ OOK AAAN VOLKSDANSEN??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ehm, PeZu, welke pilletjes heb jij geslikt
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA HET IS TOCH ZO HAHAH ALLE APPELS ZIJN FRUTI MAAR NIET ALLE FRUIST IS APPEL< EN DAT LAAT IK ME NIET DOOR MIJN STROT DUWEN HAHAH ZO GAAN DIE DINGEN HAHA WAT JIJ DOE JIJ OOK AAAN VOLKSDANSEN??
nouquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:52 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja dat geloof ik nu natuurlijk niet meer
Ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
kan iemand even voor de zon komen staan?
ben ik groot genoegquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben niet breedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, als jij dan even op PeZu klimt, dan redden jullie het net denk ikquote:
Waaaar is de zoooooooon?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
hee zeg ik ben geen klimrekquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als jij dan even op PeZu klimt, dan redden jullie het net denk ik
Hier!quote:
Okequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, als jij dan even op PeZu klimt, dan redden jullie het net denk ik
ok ik ga nog even een brdje pdk eten ik moet groeienquote:
* suikertaartje schuift bed onder het raamquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee zeg ik ben geen klimrek![]()
ja in bed mag er op me geklommen worden dan wel
dus hij doet je niet beschermen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier!
Boelveel!
In mijn ogen!
En omdat mijn oog stuk is zie ik allemaal sterretjes
neequote:
dat is net zoiets als midden in de nacht terug smsen ook zon bak licht in je gelaat dat je er sterretjes van zietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hier!
Boelveel!
In mijn ogen!
En omdat mijn oog stuk is zie ik allemaal sterretjes
Oh neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Neeee, nooit!
Tegen mijn ' werkcoach'
Ehm, ik zou dan toch een pilletje nemen als ik jou wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA HET IS TOCH ZO HAHAH ALLE APPELS ZIJN FRUTI MAAR NIET ALLE FRUIST IS APPEL< EN DAT LAAT IK ME NIET DOOR MIJN STROT DUWEN HAHAH ZO GAAN DIE DINGEN HAHA WAT JIJ DOE JIJ OOK AAAN VOLKSDANSEN??
ja maar dan komt er weinig van zonsverduistering terecht me dunktquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje schuift bed onder het raam
JA NEE DANK JE DE KOEKKOEK< GEEN DRUGS IN MIJN LIJF HAHA ALLEMAAL DE OVERHEID HAHA DIE WILLEN JE KLEIN HOUDEN NOU IK NIET HAHA IK DOE GEWOONquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeWattan? Is het nou nog niet geregeld?
[..]
Ehm, ik zou dan toch een pilletje nemen als ik jou wasDoe maar een paarse
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, hij belt net de afspraak af voor binnenkort, omdat hij het rapport van de keuringsarts niet op kan vragenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh neeWattan? Is het nou nog niet geregeld?
[..]
ja, maar dan andersquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat is net zoiets als midden in de nacht terug smsen ook zon bak licht in je gelaat dat je er sterretjes van ziet
Dat is heel geen drugs zo'n paarse pil is een teletubbiepil. Het handtasje krijg je er gratis bijquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
JA NEE DANK JE DE KOEKKOEK< GEEN DRUGS IN MIJN LIJF HAHA ALLEMAAL DE OVERHEID HAHA DIE WILLEN JE KLEIN HOUDEN NOU IK NIET HAHA IK DOE GEWOON
quote:
het rolgordijn is naar beneden, ik herhaal, het rolgordijn is naar beneden...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar dan komt er weinig van zonsverduistering terecht me dunkt
oeh privacyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het rolgordijn is naar beneden, ik herhaal, het rolgordijn is naar beneden...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, dat vinden de mensen aan de balie vast een vet goed planquote:
het is een helder licht ofniet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, hij belt net de afspraak af voor binnenkort, omdat hij het rapport van de keuringsarts niet op kan vragen
NEE BOKKELUL, JIJ MOET OOK DIE AFSPRAAK REGELEN VOORDAT ER IETS OP TE VRAGEN IS!!!!!
de framboos is in de ijssel, ik herhaal, de framboos is in de ijsselquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja dan moet je zeggen dat we in the matrix zitten en dat het niet erg isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaa, dat vinden de mensen aan de balie vast een vet goed plan
bezemkast of kopieerhok dan maarquote:
heb je ook van dat pezu-kruid gesnoept?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Nee, hij belt net de afspraak af voor binnenkort, omdat hij het rapport van de keuringsarts niet op kan vragen
NEE BOKKELUL, JIJ MOET OOK DIE AFSPRAAK REGELEN VOORDAT ER IETS OP TE VRAGEN IS!!!!!
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
de framboos is in de ijssel, ik herhaal, de framboos is in de ijssel
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heb je ook van dat peu-kruid gesnoept?
okquote:
haal gelijk ff kibbelingquote:
werk ze suikertjequote:
Kijk ff wat een Canon Ixus 1000 HS daar kostquote:
* Barretje80 deelt Fles in voor de beeldende pers tijdens de Oekraine tourquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk ff wat een Canon Ixus 1000 HS daar kost
quote:
smaakt een beetje naar papierquote:
Jammerquote:
Maar wie aait nou toch die pas gewassen poesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:03 schreef Muck het volgende:
[..]
de framboos is in de ijssel, ik herhaal, de framboos is in de ijssel
* Dr_Flash kan dit soort staatsgrepen natuurlijk niet tolererenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:08 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 deelt Fles in voor de beeldende pers tijdens de Oekraine tour
ok that's it, i'm staying in bedquote:
sorry uberZugbahnfuhrerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash kan dit soort staatsgrepen natuurlijk niet tolereren![]()
friemelquote:
idd een heerlijk zonnetjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlijk zonnetje. Ik ga er maar eens vandoor. Op naar Deventer
wel je jas dicht doen en je sjaal om hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlijk zonnetje. Ik ga er maar eens vandoor. Op naar Deventer
gewoon doenquote:
hee damesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:07 schreef PeZu het volgende:
dames
http://www.rosebudsalve.eu/xcart/home.php?cat=1
original doen of mocha rose ?
nah, ik zit met dit regeltje:quote:
Brambleberry Rose Lip Balmquote:
no worries, je bent immers flexibel genoeg om vanuit bed te werken terwijl je eigenlijk niet in staat bent om te werkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, ik zit met dit regeltje:
"Mocht het nodig zijn, en men niet bereid is om flexibel te zijn dan zal er worden uitgekeken naar vervanging van de subco door iemand die dit wèl is."
tuuk wel, gewoon op de bankrekening kijken en zoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:30 schreef friemelaar het volgende:
Dat Ideal zit ook KUT in elkaar
![]()
Absoluut onmogelijk terug te vinden wie wel en wie niet betaald heeft
ja daar heb ik wat aanquote:
lullig regeltjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, ik zit met dit regeltje:
"Mocht het nodig zijn, en men niet bereid is om flexibel te zijn dan zal er worden uitgekeken naar vervanging van de subco door iemand die dit wèl is."
Staat niet op mijn ubermannelijke lichaam, sorryquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck wat een domoor![]()
Wil iemand mijn hoofd met bijbehorende pijn?
geef maar hoor, ik heb er toch al last vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Muck wat een domoor![]()
Wil iemand mijn hoofd met bijbehorende pijn?
klopt.quote:
Oh, jammerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat niet op mijn ubermannelijke lichaam, sorry
Okidokiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
geef maar hoor, ik heb er toch al last van
Pics van ubermannelijk lichaam ajbquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Staat niet op mijn ubermannelijke lichaam, sorry
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
tuuk wel, gewoon op de bankrekening kijken en zoeken![]()
aparte bank rek voor ideal en de zoek knop bij internetbankren
Je hebt mijn hyves en facebookquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, jammerPics van je uber mannelijke lichaam dan?
![]()
Ja maar ik niet dus picsquote:
Heb ik niet op de pc staanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:44 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Pics van ubermannelijk lichaam ajb
Maar dat zijn niet de kiekjes waar ik op hooptequote:
Okee. Nee serieus ik heb niet echt een mooi lichaam. Komt mede door de neurofibromatose.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat zijn niet de kiekjes waar ik op hoopte![]()
wiezijnwat?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Nee serieus ik heb niet echt een mooi lichaam. Komt mede door de neurofibromatose.
Neurofibromatose, een aandoening die ik heb:quote:
gelukkig staat de wind goedquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef friemelaar het volgende:
Alweer een chemisch bedrijf in de fik
Ja preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:54 schreef PeZu het volgende:
sorry voor de pun maar met de cafe au lait vlekken ben je hier in de ksc wel op zijn plaats
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:53 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gelukkig staat de wind goed![]()
of juist niet.....
maar recklinghausen dus, heb je dara nog meer last van of ben je alleen in de koffiepot gevallen toen je klein was?quote:
Oh sorry, ik maakte een grapjequote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Nee serieus ik heb niet echt een mooi lichaam. Komt mede door de neurofibromatose.
haiquote:
idd zoals friem als zeiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorry, ik maakte een grapjeEn wat is neurofirbomatose?
NVM, en als je dat hebt Bos wil niet zeggen dat je geen mooi lichaam hebt he?
Neequote:
je weet dat j een baan bij ikea zelf in elkaar moet zetten hehquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:04 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee
En ik ben afgewezen op de vacature van Ikea.
Zeg dan ook waarom, wss omdat ik te oud ben oid.
Mooie pluim vanaf hier te zien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:46 schreef friemelaar het volgende:
Alweer een chemisch bedrijf in de fik
ik las net ergens, succes is maakbaar, maar waar was dat nu ook alweerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wordt er ook echt kotsmisselijk van
Niet als je al 3 fucking maanden bezig bent me een bijbaan vinden/solliciterenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik las net ergens, succes is maakbaar, maar waar was dat nu ook alweer
Nee okee, maar heel mijn lichaam zit vol met die bultjes..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh sorry, ik maakte een grapjeEn wat is neurofirbomatose?
NVM, en als je dat hebt Bos wil niet zeggen dat je geen mooi lichaam hebt he?
3 maanden een bijbaan zoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Niet als je al 3 fucking maanden bezig bent me een bijbaan vinden/solliciteren
Bedrijven late of niks horen, of je wordt afgewezen. En TNt faalt helemaal.
Ben het gezeik wel een beetje zat.
Bel binnenkort wel wat bekende van Ikea die me Miss binnen kunnen loodsen.
jij zat aan de zuid as toch?quote:
Ja en?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee okee, maar heel mijn lichaam zit vol met die bultjes..
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en?Dat hebben sommige mensen ook zonder die ziekte en dan nog kun je prachtig zijn
Haal jezelf niet zo naar beneden lieverd
Welkom in de grote mensen wereldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
Schijtzat ben ik het eigenlijk wel
ja kijk sommige mensen houden van witte bolletjes en anderen weer van krentenbolletjesquote:
iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld![]()
Bedenk maar dat jij er niet van hoeft te eten, in tegenstelling tot veel mensen die al jaren op zoek zijn naar een baan en kostwinner zijn
quote:
Natuurlijk heeft hij dat als geluk, maar dan mag ie er toch nog wel van balen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld![]()
Bedenk maar dat jij er niet van hoeft te eten, in tegenstelling tot veel mensen die al jaren op zoek zijn naar een baan en kostwinner zijn
Dat vind ik ook. En bovendien, als student / scholier heb je ook uitgaven die bekostigd moeten worden, en buiten een beperkt bedrag aan studiefinanciering krijg je niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dat als geluk, maar dan mag ie er toch nog wel van balen?
Wanneer ga je pannenkoeken voor ons bakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een koekenpan gewonnen op Twitter
mooi wanneer kom je pannenkoeken voor ons makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
als je nou prijzen gaat winnen als werk ??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je nou prijzen gaat winnen als werk ??
hup, die koekenpan weer op marktplaats!
wat.. is er een " collega" ontsnapt??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef Panda72 het volgende:
oooooooooooooooooooooooh jeetje mina oooooooooooooh oh jee
of je begint een pannekoeken kraam!quote:
Eerst leren bakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of je begint een pannekoeken kraam!
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat.. is er een " collega" ontsnapt??
hoe oud ben je?quote:
kan je een eitje bakken???quote:
Zo moeilijk is een ei bakken niet hoor.quote:
wat ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef Panda72 het volgende:
oooooooooooooooooooooooh jeetje mina oooooooooooooh oh jee
Trev kan heel goed pannenkoeken bakken toch ??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Geen idquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Trev kan heel goed pannenkoeken bakken toch ??
* MPG geeft barretje een potje rode zinquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ROOD???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft barretje een potje rode zin![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ROOD???
dan liever een reepje bruine zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ROOD???
dan liever een reepje bruine zin* MPG geeft er een reep chocolade bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
pick me, pick mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik bak vanavond pannenkoeken![]()
Iemand die wil mee eten?
ooeh sucukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
iedere sukkel kan een ei bakken
[ afbeelding ]
Ja! Ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand die wil mee eten?
Alleen als het hartige pannekoeken zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand die wil mee eten?
pannekoeken met spek en stroopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Alleen als het hartige pannekoeken zijn.
ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand die wil mee eten?
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Alleen als het hartige pannekoeken zijn.
Kom maar langsquote:
ja hoor, laat mij maar rijdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga ik niet reddenof denk je dat ik tegen half 9 weer terug kan zijn in Den haag??
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
die zag het echt niet meer zitten....
http://www.nu.nl/binnenla(...)omtoren-utrecht.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ja lekker he. Ik heb thuis nog sucuk. Ik denk dat ik dat maar ga bakken en vanavond door de boerenkoolstamppot doe.quote:
Moet lukken, hoe laat ben je er?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga ik niet reddenof denk je dat ik tegen half 9 weer terug kan zijn in Den haag??
Ik word altijd een beetje naar van dat soort berichtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
die zag het echt niet meer zitten....
http://www.nu.nl/binnenla(...)omtoren-utrecht.html
heb jij een laag-vlieg-mobiel of een eroverheen-rij-aparaat?quote:
ja ook gruwelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja lekker he. Ik heb thuis nog sucuk. Ik denk dat ik dat maar ga bakken en vanavond door de boerenkoolstamppot doe.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand die wil mee eten?
Spek/kaas, spek/kaasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom maar langsIk bak gewone pannenkoeken en hartige spek of spek/kaas pannenkoeken
half 6?? dan kan ik een uurtje blijven en daarna weer terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet lukken, hoe laat ben je er?
Dat kun jij vast welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil het wel leren in mijn nieuwe koekenpan
Zorg ervoor dat ze klaar staanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
half 6?? dan kan ik een uurtje blijven en daarna weer terug
Het is wel eens gebeurd dat iemand die sprong bovenop iemand anders is beland. Lekker dan, loop je daar te wandelen minding your own business land er iemand bovenop je.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje naar van dat soort berichten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef PeZu het volgende:
rot pannenkoeken, nu moet ik mijn bed uit en nd super want ik wil pannekoeken vanaaf
ja man het is koud en mijn bed is warm warm dus geen zin even wat slinks verzinnenquote:
Ik blijf lkkr in mijn bed stinkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man het is koud en mijn bed is warm warm dus geen zin even wat slinks verzinnen
meer een tussendoorkruip dingiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb jij een laag-vlieg-mobiel of een eroverheen-rij-aparaat?
ohh.. mag ik achterop??quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Natuurlijk heeft hij dat als geluk, maar dan mag ie er toch nog wel van balen?
Ik viel hem ook niet aan hé ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. En bovendien, als student / scholier heb je ook uitgaven die bekostigd moeten worden, en buiten een beperkt bedrag aan studiefinanciering krijg je niks.
Dus zul je vaak wel moeten werken, om studie, verzekringen, etc. te betalen. En handje ophouden bij pappie en mammie is ook niet altijd een optie he....
je mag op de achterbankquote:
ik dacht dat we hier op gingen :quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag op de achterbankmaar ook gewoon naast me zitten hoor
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik dacht dat we hier op gingen :
[ afbeelding ]Das juist knus, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
[ afbeelding ]dat is wel lekker warm zo tegen elkaar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou vast een alu hoedje opzetten hoor, dat is geen zuivere koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
Hmph, ik moet mijn adres dm en voor de koekenpan, maar dat kan pas als ze mij ook followen...
Ik snap er geen zak vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
Hmph, ik moet mijn adres dm en voor de koekenpan, maar dat kan pas als ze mij ook followen...
[..]
[ afbeelding ]ik kan het wel, maar mag het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Om de verwarring nog wat te vergroten :quote:
met roestige steeksleutels open je geen moerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Om de verwarring nog wat te vergroten :
Ik ga een net gewassen poes strelen
Zozo, dat je daar nu tijd voor hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Om de verwarring nog wat te vergroten :
Ik ga een net gewassen poes strelen
WErkzequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
Helaas zo weer aan het werknog 2 uur teveel
Tot straks lui![]()
Voor dergelijke bezigheden MAAK je tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, dat je daar nu tijd voor hebt
laters trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
Helaas zo weer aan het werknog 2 uur teveel
Tot straks lui![]()
laters wokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
inpakken en wegwezen, oftewel, operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Fraariequote:
omnomnomquote:
tfmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Tsjikketsjikkeboemboem, wakka wakka tjiboem tjshhh
weer wakker GF ??quote:
Doe mij maar friet danquote:
Grapsigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn solar autootje binnen
Kleinste solarauto ter wereld
al evenquote: