wat ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef Panda72 het volgende:
oooooooooooooooooooooooh jeetje mina oooooooooooooh oh jee
Trev kan heel goed pannenkoeken bakken toch ??quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Geen idquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Trev kan heel goed pannenkoeken bakken toch ??
* MPG geeft barretje een potje rode zinquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
ROOD???quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:46 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG geeft barretje een potje rode zin![]()
...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ROOD???
dan liever een reepje bruine zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ROOD???
dan liever een reepje bruine zin* MPG geeft er een reep chocolade bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
pick me, pick mequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik bak vanavond pannenkoeken![]()
Iemand die wil mee eten?
ooeh sucukquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
iedere sukkel kan een ei bakken
[ afbeelding ]
Ja! Ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand die wil mee eten?
Alleen als het hartige pannekoeken zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand die wil mee eten?
pannekoeken met spek en stroopquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Alleen als het hartige pannekoeken zijn.
ga ik niet reddenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand die wil mee eten?
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Alleen als het hartige pannekoeken zijn.
Kom maar langsquote:
ja hoor, laat mij maar rijdenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga ik niet reddenof denk je dat ik tegen half 9 weer terug kan zijn in Den haag??
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
die zag het echt niet meer zitten....
http://www.nu.nl/binnenla(...)omtoren-utrecht.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ja lekker he. Ik heb thuis nog sucuk. Ik denk dat ik dat maar ga bakken en vanavond door de boerenkoolstamppot doe.quote:
Moet lukken, hoe laat ben je er?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ga ik niet reddenof denk je dat ik tegen half 9 weer terug kan zijn in Den haag??
Ik word altijd een beetje naar van dat soort berichtenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef wel.o.k het volgende:
die zag het echt niet meer zitten....
http://www.nu.nl/binnenla(...)omtoren-utrecht.html
heb jij een laag-vlieg-mobiel of een eroverheen-rij-aparaat?quote:
ja ook gruwelijkquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja lekker he. Ik heb thuis nog sucuk. Ik denk dat ik dat maar ga bakken en vanavond door de boerenkoolstamppot doe.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Iemand die wil mee eten?
Spek/kaas, spek/kaasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Kom maar langsIk bak gewone pannenkoeken en hartige spek of spek/kaas pannenkoeken
half 6?? dan kan ik een uurtje blijven en daarna weer terugquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet lukken, hoe laat ben je er?
Dat kun jij vast welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wil het wel leren in mijn nieuwe koekenpan
Zorg ervoor dat ze klaar staanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:53 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
half 6?? dan kan ik een uurtje blijven en daarna weer terug
Het is wel eens gebeurd dat iemand die sprong bovenop iemand anders is beland. Lekker dan, loop je daar te wandelen minding your own business land er iemand bovenop je.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje naar van dat soort berichten
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:54 schreef PeZu het volgende:
rot pannenkoeken, nu moet ik mijn bed uit en nd super want ik wil pannekoeken vanaaf
ja man het is koud en mijn bed is warm warm dus geen zin even wat slinks verzinnenquote:
Ik blijf lkkr in mijn bed stinkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:58 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man het is koud en mijn bed is warm warm dus geen zin even wat slinks verzinnen
meer een tussendoorkruip dingiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:51 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb jij een laag-vlieg-mobiel of een eroverheen-rij-aparaat?
ohh.. mag ik achterop??quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Natuurlijk heeft hij dat als geluk, maar dan mag ie er toch nog wel van balen?
Ik viel hem ook niet aan hé ?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. En bovendien, als student / scholier heb je ook uitgaven die bekostigd moeten worden, en buiten een beperkt bedrag aan studiefinanciering krijg je niks.
Dus zul je vaak wel moeten werken, om studie, verzekringen, etc. te betalen. En handje ophouden bij pappie en mammie is ook niet altijd een optie he....
je mag op de achterbankquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |