Ja en?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee okee, maar heel mijn lichaam zit vol met die bultjes..
Okeequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en?Dat hebben sommige mensen ook zonder die ziekte en dan nog kun je prachtig zijn
Haal jezelf niet zo naar beneden lieverd
Welkom in de grote mensen wereldquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef pgrferrari het volgende:
Schijtzat ben ik het eigenlijk wel
ja kijk sommige mensen houden van witte bolletjes en anderen weer van krentenbolletjesquote:
iddquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld![]()
Bedenk maar dat jij er niet van hoeft te eten, in tegenstelling tot veel mensen die al jaren op zoek zijn naar een baan en kostwinner zijn
quote:
Natuurlijk heeft hij dat als geluk, maar dan mag ie er toch nog wel van balen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Welkom in de grote mensen wereld![]()
Bedenk maar dat jij er niet van hoeft te eten, in tegenstelling tot veel mensen die al jaren op zoek zijn naar een baan en kostwinner zijn
Dat vind ik ook. En bovendien, als student / scholier heb je ook uitgaven die bekostigd moeten worden, en buiten een beperkt bedrag aan studiefinanciering krijg je niks.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft hij dat als geluk, maar dan mag ie er toch nog wel van balen?
Wanneer ga je pannenkoeken voor ons bakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb een koekenpan gewonnen op Twitter
mooi wanneer kom je pannenkoeken voor ons makenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
als je nou prijzen gaat winnen als werk ??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:34 schreef pgrferrari het volgende:
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
als je nou prijzen gaat winnen als werk ??
hup, die koekenpan weer op marktplaats!
wat.. is er een " collega" ontsnapt??quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:38 schreef Panda72 het volgende:
oooooooooooooooooooooooh jeetje mina oooooooooooooh oh jee
of je begint een pannekoeken kraam!quote:
Eerst leren bakkenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
of je begint een pannekoeken kraam!
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wat.. is er een " collega" ontsnapt??
hoe oud ben je?quote:
kan je een eitje bakken???quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |