ik dacht dat we hier op gingen :quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je mag op de achterbankmaar ook gewoon naast me zitten hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik dacht dat we hier op gingen :
[ afbeelding ]Das juist knus, toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
[..]
[ afbeelding ]dat is wel lekker warm zo tegen elkaar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zou vast een alu hoedje opzetten hoor, dat is geen zuivere koffiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
Hmph, ik moet mijn adres dm en voor de koekenpan, maar dat kan pas als ze mij ook followen...
Ik snap er geen zak vanquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:17 schreef pgrferrari het volgende:
Hmph, ik moet mijn adres dm en voor de koekenpan, maar dat kan pas als ze mij ook followen...
[..]
[ afbeelding ]ik kan het wel, maar mag het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Om de verwarring nog wat te vergroten :quote:
met roestige steeksleutels open je geen moerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Om de verwarring nog wat te vergroten :
Ik ga een net gewassen poes strelen
Zozo, dat je daar nu tijd voor hebtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:23 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Om de verwarring nog wat te vergroten :
Ik ga een net gewassen poes strelen
WErkzequote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
Helaas zo weer aan het werknog 2 uur teveel
Tot straks lui![]()
Voor dergelijke bezigheden MAAK je tijdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, dat je daar nu tijd voor hebt
laters trevquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:29 schreef Trevland het volgende:
Helaas zo weer aan het werknog 2 uur teveel
Tot straks lui![]()
laters wokquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:34 schreef wel.o.k het volgende:
inpakken en wegwezen, oftewel, operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
Fraariequote:
omnomnomquote:
tfmquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:41 schreef TheFamousMan het volgende:
Tsjikketsjikkeboemboem, wakka wakka tjiboem tjshhh
weer wakker GF ??quote:
Doe mij maar friet danquote:
Grapsigquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:52 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb mijn solar autootje binnen
Kleinste solarauto ter wereld
al evenquote: